Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1132)
Olen naimisissa. Tuntuu olevan osalle naisista iso turn-off, osalle ei. ei näy päällepäin koska en käytä sormusta, enkä ole habitukselta sellainen vähän eksyksissä olevan ressukan oloinen, kuten useimmat aviomiehet. Aina joku jalkavaimo on löytynyt sivusuhteeseen.
turn off-on anglismien käyttö!
Huonot, vanhat jutut. Työkaveri kertoi keväällä käyneen treffeillä, mies oli viljellyt jatkuvasti saa käyttää, muttei oo pakko.
Tää oli jonkun mielestä hauska kymmeniä vuosia sitten.
Joku tyyppi oli tällainen ikuinen arvostelija.
Eipä tolle naiselle sovi yhtään vihreä. Mitä ne eduskunnassa aatteli
Kun vahingossa vihjaisee, kyllä mulla on oikeus mielipiteisiin, kirveleekö totuus jne
On. Mua ei kiinnosta seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti päättyneen parisuhteen ja myös lapsuuden aiheuttama läheisyysvälttely. Ei oo helppoa kun kaikki hylkäämistraumat pamahtaa päälle kun suhteen alun jälkeen pintaa raaputtaa.
Terapiaan olen menossa tätä käsittelemään jotta voisi joskus olla helpompaa jaksaa itseään suhteessa toisen kanssa.
N36
Sama täällä. Vaikka tiedostan muutamia asioita ja pystyn niistä kertomaan kumppanille, silti jossain vaiheessa pelko käy niin suureksi, etten itse enää kestä ja kumppaniehdokkaat harvemmin osaa siihen suhtautua viisaasti
Ammatti. Monelle työ seurakunnassa on asia, jota eivät kestä. Olisi mukavaa saada kertoa omasta työstä työnä, mutta ei haluta kuunnella " käännytystä". Ihan tiedoksi, työ ja aate on kaksi eri asiaa
Olen aivan he**etin itsekäs. Ideaalinen tilanne olisi olla parisuhteessa, mutta niin, että minä teen mitä tykkään ilman kompromisseja, lupia, saati edes keskusteluja asioista. Olen itsekäs myös seksin suhteen. Haluan, että naiseni pitää itsestään huolta kaikin tavoin ja käyttäytyy, sekä pukeutuu ja muutenkin laittautuu minua varten. En kuitenkaan kerro tästä parisuhteen missään vaiheessa, sillä tuollainen on käsittääkseni melko narsistista ja todellakin turn-off, mutta aina jossain vaiheessa parisuhdetta tyytymättömyys puskee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan he**etin itsekäs. Ideaalinen tilanne olisi olla parisuhteessa, mutta niin, että minä teen mitä tykkään ilman kompromisseja, lupia, saati edes keskusteluja asioista. Olen itsekäs myös seksin suhteen. Haluan, että naiseni pitää itsestään huolta kaikin tavoin ja käyttäytyy, sekä pukeutuu ja muutenkin laittautuu minua varten. En kuitenkaan kerro tästä parisuhteen missään vaiheessa, sillä tuollainen on käsittääkseni melko narsistista ja todellakin turn-off, mutta aina jossain vaiheessa parisuhdetta tyytymättömyys puskee esiin.
Olet ääliö.
-mies.
Tööt kirjoitti:
Olen mies ja en omista ajokorttia
Auto on verottajan lypsylehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö.
-mies.
Noup. Olen rehellinen. Eikä se sitä tarkoita, että käyttäydyn tuon ajatuksen mukaan. Koska muuten viimeksi nähdessäsi kauniin naisen ajattelit, että "vau, onpas siinä itsenäinen nainen jota haluaisin kohdella tasavertaisesti"? 😂
Et ole oikeasti mies.
Vierailija kirjoitti:
En oo intersektionalisti enkä vihervassari vaikka näytän ihan siltä
Provo, mutta sinänsä sama vika täällä. Olen pääasiassa arvoliberaali mutta maaha nmuu ttokriittinen. Kukaan nainen ei voi sietää tai ymmärtää tällaista yhdistelmää.
M41 kirjoitti:
Joo, on. Oon poliisi, sellainen ei-haalareissa kulkeva versio. Näin ollen olen myös suhteellisen persaukinen.
Oi, heti haluaisin suhteeseen. Oon persaukinen sh. Mutta jo vanha 😕
Minulla on ollut kavereita viimeksi 10 vuotiaana, nyt olen kolmekymppinen. Vaikutan suht normaalilta esim työkontekstissa ja kahden kesken, mutta minkäänlainen informaali yhdessä oleminen porukassa ei onnistu, olen awkward ja huonoitsetuntoinen, panikoin ja katoan heti kun en osaa käsitellä tilannetta. Minulla on ollut vain hyväksikäyttö suhteita, eli en ole oikeasti hänen tyttöystävänsä ja hänen elämässään mukana, hän vain käyttää minun ruumistani sängyssä. Kukaan normaali ihminen ei pystyisi olemaan kanssani, kukaan joka pitää naisia ja minua ihmisenä.
Olen kulli pystyssä usein ja haluaisin naida jokaista kaunista naista. Katson niitä kaduilla, busseissa ja koko ajan stondis päällä. Yritän niitä vikitellä harva se hetki - ja jos en saa, käyn maksullisella. Siis seksi AINA mielessä.
Kiinnostus psykedeeleihin ja kannabikseen saattaa olla jollekkin liikaa.
Mulle turn off on jos jollakin ei ole kiinnostusta kyseisiin asioihin. Tai ainakin jos ne tuomitaan tietämätömyyttään.
Tuon esille oman poliittisen kannanoton. Joko tai.
En voi syödä sipulii plaaplaa enkä sitä ja tota... tossakin on ikävä suuntuma... ja yleensä et käyttää lausetta: "Mä en ikinä.... jne jne..."
Vierailija kirjoitti:
Olen maaninen ja seksiaddikti. Pystyin aikoinaan lopettamaan tupakoinnin, mutta olen ihan käsittämättömän kovilla halulla varustettu mies. Koko ajan vain on seksi mielessä. Puolisokin haluaa todella paljon, mutta silti se päättyy aina siihen, että toinen sanoo "tule jo", kun olen jyystänyt kauan ja antanut suulla ja tehnyt kaikkea. Ja sittenkin haluaisin vain heti perään lisää.
Kerta päivässä ei riitä ollenkaan. Ei lähellekään. Pikaisia hoitoja esim. vessassa on pakko tehdä. Jne.
Moni olisi kateellinen siitä energian määrästä joka itselläni on: jaksan vaikka kuinka kauan ja olen täysin kyltymätön. Mutta tämä on itselleni valtava taakka.
Pystyin lopettamaan tupakoinninkin, mutta olen riippuvainen seksistä enkä pysty lopettamaan sitä.
Olen työelämässä menestynyt, ihan normaali komea mies, eikä tätä voisi uskoa päältäpäin.
Kannattaa lopettaa tupakointi! Ei oo pilde mielessä eikä mieli pielessä.
Olen ns. ylimääräisesti varustettu mies. Kuulostaa hienolta mutta ei sitä ole. Vain harva nainen jaksaa lopultakaan sitä kumppaniltaan.
Valtavat rahahuolet. Ulospäin näyttäydyn siistiltä ja huolitellulta. Olen entinen peliaddikti, hyvässä työssä, mutta kaikki rahani menevät velkoihin.