Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1132)
Olen huono luonteeltani pitämään puoliani. Jos käytän viiltävää älyäni, vastapuoli voi hakata, kun huomaa älyni voiman ja ottaa itseensä. -Valtaosa kansaamme on aivottomia mölliköitä, päättäjätasolla käytännössä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kavereita viimeksi 10 vuotiaana, nyt olen kolmekymppinen. Vaikutan suht normaalilta esim työkontekstissa ja kahden kesken, mutta minkäänlainen informaali yhdessä oleminen porukassa ei onnistu, olen awkward ja huonoitsetuntoinen, panikoin ja katoan heti kun en osaa käsitellä tilannetta. Minulla on ollut vain hyväksikäyttö suhteita, eli en ole oikeasti hänen tyttöystävänsä ja hänen elämässään mukana, hän vain käyttää minun ruumistani sängyssä. Kukaan normaali ihminen ei pystyisi olemaan kanssani, kukaan joka pitää naisia ja minua ihmisenä.
Minulle sopisi kyllä suhde, jossa käytän toisen kehoa sängyssä. Jos emotionaalinen yhteys jäisi hyvin ohueksi, tämä ei välttämättä riittäisi minulle ainoaksi suhteeksi, mutta tällainen suhde sopisi hyvin omiin kinkkeihin olettaen tietenkin että suhde on 100 % suostumuksellinen, kunnioittava ja että toinen saa siitä myös itselleen jotain. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä, asiallinen ja huomaavainen mies.
Lisään vielä, että minua ei myöskään yleensä haittaa toisen ihmisen outous tai rajallinen sosiaalinen kaistanleveys ihmissuhteissa. Olen kasvanut perheessä, joka toimi tukiperheenä mm. autistisille lapsille, joten en kavahda sitä, jos joku ei sovi kaikkiin normeihin. En itsekään elä kaikilta osin mitenkään norminmukaista elämää.
Sanon tämän ihan vain siksi, ettet jäisi siihen uskomukseen, että vain sinulle vahingolliset ihmiset voisivat haluta olla elämässäsi. Ihmisten ja ihmissuhteiden kirjo on oikeasti hyvin laaja.
Minulla on valtavat rinnat joihin en traumojen takia anna koskea. Mutta nykyinen mies on rakas ja joinakin iltoina, vähän aikaa tanssittuamme, päädyn ratsastamaan hänen päällään. Minulla on aina yläosa ylläni. Hänelle riitän.
Vierailija kirjoitti:
Löysä nahka laihtumisen jäljiltä. Vaatteet päällä ei näy, mutta ilman niitä on tietty mahdoton olla huomaamatta roikkuvia alleja, löysiä reisiä jne. Olen kyllä maininnut aina heti kun on tilaisuus tullut, että olen laihduttanut paljon ja että vartalo ei sen myötä ole mitään priimaa.
Siis mikä "löysä nahka" ja "roikkuvia palleja"!? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä nahka laihtumisen jäljiltä. Vaatteet päällä ei näy, mutta ilman niitä on tietty mahdoton olla huomaamatta roikkuvia alleja, löysiä reisiä jne. Olen kyllä maininnut aina heti kun on tilaisuus tullut, että olen laihduttanut paljon ja että vartalo ei sen myötä ole mitään priimaa.
Siis mikä "löysä nahka" ja "roikkuvia palleja"!? :0
Eikun se olikin "alleja". Mut mitä NE sit on???
Olen helevatan laiska niin kotihommissa, kuin työhommissakin.
ADHD ja autismi. Ei se varmaan asioina turn off ole mutta tyyppinä olen sellanen että tosi heikosti meinaa löytyä sellaista ihmistä jonka kanssa tietyt edellytykset täyttyy ja uskon sen johtuvan tuosta kombosta.
Toki olen miljoonasti kuullut että olen ihana ihminen jne. ja toki olenkin, mutta vähän vaan outo pala jolle ei helposti löydy luotevaa paria.
Allit on käsivarren alla olevaa selluliittiä tai roikkuvaa nahkaa. Jos katsot jotain naisia, kyynärpään yläpuolella on heltta.
Suomen 7. presidentin vaimolla Alli Paasikivellä oli tällaiset ja sana "allit" jäi puhekieleen.
Rouva Paasikivi oli kiinnostunut muodista mutta teetti hihattomia pukuja. Siihenaikaan kansa oli maalaisia, teki fyysistä työtä. Jotakuta ärsytti ja käsite jäi elämään.
En tykkää seksistä... Minusta se ei ole mukavaa.
Minulle riittäisi läheisyys vaatteet päällä.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vahva persefetissi. Minulle mieluisa seksi pyörii 90 % perseen ympärillä
Luulis että perseen pitäis olla sataprosenttinen, jos on vahva perseftissi
Vierailija kirjoitti:
Todella heikko/olematon erektio. En pysty harrastamaan seksiä tuon häpeän vuoksi. Elämäntavat on terveelliset ja urheilen paljon. Testosteronia ei ole mitattu.
M29v
Sildenafiiliä kehiin vaan, et kuule ole ainoa!
Seksi ei hirveästi kiinnosta ja olen Kekkosen Suomesta. Olen arvoiltani 70-lukulainen, ja reagoin asioihin siltä arvopohjalta. En harrasta älypuhelimia ja olen aamuvirkku pitkäaikaistyötön, joka on koheltanut yhtä sun toista. En jaksa katsoa enää televisiosarjoja. En ole äidin poika, olen isäni yksin kasvattama. Huolimatta siitä että olen pitkäaikaistyötön, lapsuudenkotini oli hyvin toimeentuleva, keskiluokkainen. Olen luokkakameleontti, osaan keskustella rikkaiden ja köyhien kanssa oikealla tyylillä. Työväenluokkainen nainen ei välttämättä viihdy pitkään kanssani, sillä on kultturelli snobi enkä pidä halvasta mausta, toisaalta keskiluokkainenkaan nainen tuskin tykkää persaukisesta miehestä. Pattitilanne.
M53
30yoBoomer kirjoitti:
ADHD ja autismi. Ei se varmaan asioina turn off ole mutta tyyppinä olen sellanen että tosi heikosti meinaa löytyä sellaista ihmistä jonka kanssa tietyt edellytykset täyttyy ja uskon sen johtuvan tuosta kombosta.
Toki olen miljoonasti kuullut että olen ihana ihminen jne. ja toki olenkin, mutta vähän vaan outo pala jolle ei helposti löydy luotevaa paria.
Joka ikinen tyttios joka minulla on ollut ovat kaikki "outoja" paitsi yksi joka yritti tehdä minusta esitelykappaleen Hesan-hyyskä piireille. Minua on myös vaikea muuttaa, mutta hyväksyn läjän erilaisia ominaisuuksia. Nykyinen on ollut 14 vuotta ja syöttää lintulaumaa parvekeella JOKA PÄIVÄ. Periaateessa tyhmää, mutta elämä on....... Ja kuuntelen mielelläni lintujen ääniä tuossa 3 metrin päässä. Just kävi sisällä yksi.
ADHD ja ehkä joku muukin autisminkirjon häikkä. Ei ole diagnosoitu kyllä. Minulla on aina muutamia erityisiä mielenkiinnon kohteita, jotka saattavat vaihtua tyyliin 10v välein. Voisin puhua näistä kiinnostuksen kohteista loputtomiin, eikä muut asiat kauheasti kiinnosta. Siis voin puhua kyllä muustakin, mutta en saa itseäni millään paneutumaan asioihin, jotka ei kiinnosta.
En kuitenkaan odota, että kumppani on kiinnostunut minun mielenkiinnonkohteistani, ihan huippua jos on, silloin on paljon yhteistä. Jos taas ei ole, niin vietän ison osan ajastani niiden parissa ja se saattaa ärsyttää toista. Suon toki toisellekkin saman, eli en pahastu, jos toinen menee menojaan ja yhteistä aika on sitten kun molemmille sopii.
Joillekkin tällainen on turnoff ja sitten on itsenäisempiä ihmisiä, joille tämä on ihan ok tai jopa turn on.
Niin ja lapsia en halua, koska tiedän, ettei minusta ole kasvattamaan sellaisia. Oma vapaus on liian tärkeää
Minulla on traumataustaa ja aistiyliherkkyyttä, joten en voi sietää että rintoihin tai varsinkaan nänneihin kosketaan.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää seksistä... Minusta se ei ole mukavaa.
Minulle riittäisi läheisyys vaatteet päällä.
Olen mies.
No toliseksi viimeiselle tyttikselle se seksi ei ollut pääasia vaan läheisyys. Vaateet pois päältä. Saatoin tehdä liki varmasti virheen jättäessäni hänet. Oikeasti vain yksi tyttis on ollut out totaalisesti. Ja miksikä eroja .... minun tyhmyyttäni varmaan.
Mua on kiusattu koulussa ja töissä. Olen kait liian kiltti, lässykkä tai hiiri kuten yksi mies sanoi.
15- vuotiaana alkanut väsymys. Silloin auttoi päiväunet. Nykyisin ei enää tehoa mikään. Olen usein väsynyt, saamaton, masentunut. En jaksa esittää iloista, kun en kerran ole sellainen.
Koen olevani vaivaksi ja vaikea uskoa, miksi joku musta oikeasti pitäisi. Olen myös välillä epävarma, mustasukkainen.
Lapsuuden trauman takia vaikea kestää jonkun voimakasta pitämisen osoitusta. Yleensä itse osoitan kiinnostusta ja väärään tyyppiin.
Siihen päälle vielä: alussa olen ujo, estoinenkin ellen sitten ota yhtä rohkaisuryyppyä. Tosin en halua juoda enkä olla humalassa enkä taitaisi jaksaa enää katsoa toisen juomistakaan.
Sitten olen pitkä ja voimakkaan näköinen nainen, joka on kuitenkin herkkä (voimakkaasti tunteva). Tämä yhdistelmä hämää monet.
Ja tähän vielä olen aika kokematon suhteissa, vaikka olenkin keski-ikäinen nainen.
Minulle sopisi kyllä suhde, jossa käytän toisen kehoa sängyssä. Jos emotionaalinen yhteys jäisi hyvin ohueksi, tämä ei välttämättä riittäisi minulle ainoaksi suhteeksi, mutta tällainen suhde sopisi hyvin omiin kinkkeihin olettaen tietenkin että suhde on 100 % suostumuksellinen, kunnioittava ja että toinen saa siitä myös itselleen jotain. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä, asiallinen ja huomaavainen mies.