Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1157)

Vierailija
441/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt varsinaisesti ole turnoffeja mutta.. En näytä yhtään metallimusiikin kuuntelijalta enkä maanviljelijältä vaan geelitukka kauluspaita pankkirahoitusneuvottelijalta(joka on päivätyö). Vapaa ajalla viljelen perunaa n.20ha ja soitan deathmetal bändissä bassoa. Tulee aina yllätyksenä kaikille uusille tuttavuuksille.

Tommoset bändi ja musisointijutut on kyllä ehdoton turn off jos vastaan tulee.

Nainen.

Höpöhöpö, bändi- ja musisointijutut ovat tälle naiselle erittäin turn on. Varmasti monelle muullekin. Mutta tässä tapauksessa oma kiinnostukseni heräisi erityisesti tuollaisesta köyhän miehen gordon gekko paljastuukin dödis-toukohousuksi -kuviosta. Eli kontrastit ihmisissä ovat itselleni ehkäpä se kaikista suurin turn on. (Enkä taida itsekään aina mahtua niihin lokeroihin, mihin ensinäkemältä yritetään sovittaa.)

Vierailija
442/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Mulla sama. Olen kaikin tavoin epävarma ja se näkyy myös sänkypuuhissa. En tykkää seksistä, enkä pysty saamaan orgasmia kuin yksin. Tämä pilasi parisuhteeni, sen lisäksi että en ole muutenkaan sellainen itsevarma ja päämäärätietoinen nainen joista miehet aina tykkäävät. Enkä ole sen yhden ainoan koukkuuni joutuneen miesparan jälkeen ottanut enää uutta miestä kiusattavakseni. Pakko se on ollut vain myöntää itselleni että en ole sellainen nainen joita miehet aina haluaa ja en myöskään halua päätyä sellaiseksi vaimoksi jota sitten petetään niiden itsevarmojen jännien naisten kanssa. Koska vaikka olenkin tällainen epäkelpo yksilö kuin olen, mullakin on tunteet. Mullakin on tunteet vaikka mun tunteilla ei ole miehille mitään väliä. En halua päätyä aina parisuhteissani petetyksi, vaikka ymmärränkin ne syyt miksi miehet mua aina tulisivat pettämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.

Onko kumpparit noin paha juttu?

- -

Mistäs tuo kumikenkä- "lainaus" putkahti ?   

Vierailija
444/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt varsinaisesti ole turnoffeja mutta.. En näytä yhtään metallimusiikin kuuntelijalta enkä maanviljelijältä vaan geelitukka kauluspaita pankkirahoitusneuvottelijalta(joka on päivätyö). Vapaa ajalla viljelen perunaa n.20ha ja soitan deathmetal bändissä bassoa. Tulee aina yllätyksenä kaikille uusille tuttavuuksille.

Mä itseasiassa tunnen aika monta perunan(ja kaalin... porkkanan... jne) viljelijää, jotka näyttävät joko sliipatuilta taloushallinnon tyypeiltä TAI death/Trash metal muusikoilta. Yhtään harpistin näköistä en kyllä tunne.

Koska perunanviljelyn pitää olla aivan julmetus suurta, että se pelkästään elättää. Monella maajussilla on päivätyö, jolla rahoittaa sitten viljelyn.

Vierailija
445/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Mulla sama. Olen kaikin tavoin epävarma ja se näkyy myös sänkypuuhissa. En tykkää seksistä, enkä pysty saamaan orgasmia kuin yksin. Tämä pilasi parisuhteeni, sen lisäksi että en ole muutenkaan sellainen itsevarma ja päämäärätietoinen nainen joista miehet aina tykkäävät. Enkä ole sen yhden ainoan koukkuuni joutuneen miesparan jälkeen ottanut enää uutta miestä kiusattavakseni. Pakko se on ollut vain myöntää itselleni että en ole sellainen nainen joita miehet aina haluaa ja en myöskään halua päätyä sellaiseksi vaimoksi jota sitten petetään niiden itsevarmojen jännien naisten kanssa. Koska vaikka olenkin tällainen epäkelpo yksilö kuin olen, mullakin on tunteet. Mullakin on tunteet vaikka mun tunteilla ei ole miehille mitään väliä. En halua päätyä aina parisuhteissani petetyksi, vaikka ymmärränkin ne syyt miksi miehet mua aina tulisivat pettämään.

voi ei surullista! Tuskin helpottaa mutta myös itsevarmoja kauniita ym petetään..

Vierailija
446/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon erilaisia terveysvaivoja. Ei mitään henkeä uhkaavaa eikä tarttuvaa, mutta noloja ja kehoa rumentavia. 😢 Nää on mun mielessä kasvaneet sellaisiksi peikoiksi joiden yli on vaikea päästä. Ja päästää ketään lähelle.

Vierailija
447/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan täyden vapauden olla oma itseni ja tehdä omat päätökseni. En kestä yhtään kontrollointia tai määräilyä.

N54

Vierailija
448/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.

Sama 😂 ja miksi v*tussa pitää kysyä, jos ei halua rehellistä vastausta.

Aikuisena on pitänyt opetella valehtelemaan ja vastamaan niin, ettei vastaa oikeasti mitään, jotta pärjää työelämässä. Perseen nuolemiseen en edelleenkään kykene, joka on estänyt uralla etenemisen.

Nämä taidot kannattaa opettaa lapselle viimeistään teini-iän kynnyksellä, niin säästyy lapsi monelta murheelta.

Parisuhteessa olen onneksi oppinut pitämään tarvittaessa suuni kiinni ja tuijottamaan tyhjällä katseella seinään, koska kotona en jaksa pitää valehtelun kulttuuria yllä.

Ei minun mielestäni ongelma ole vahvassa mielipiteessä vaan siinä, miten sen ilmaisee.

Kyllä ihmiset ovat ok, jos sanot, että minun mielestäni asia on näin, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Ongelmia tulee, kun sanot, minun mielipiteeni on tämä, ja se on ainut oikea mielide, etkö tajua pahvi.

Itse olen hyvin suora. Ja pärjään hyvin.

Vierailija
449/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo perustavanlaatuisia ongelmia, en oo vaan ollut estradilla vuosiin. 

Vierailija
450/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v nainen ja haluan olla paljon ilman miehen läsnäoloa :D. Arjessa aikaa vie työ ja iltaisin lasten lukuisat harrastukset ja vkoloppuisin lasten pelireissut. Haluan myös nähdä ystäviäni, kun siihen löytyy hetki. Tätä ei moni mies jaksa ymmärtää vaan oletetaan heti 1-2 tapaamisen jälkeen, että haluan harva se ilta lenkkeillä, kahvitella, tulla panemaan.. Ja että kaikki liikenevä vapaa-aika käytetään miehen kanssa. Koetan aina tuoda tämän heti alkuun esille, että aikani on kortilla ja tarvitsen myös aikaa ihan yksin. Lapset on isällään joka toinen vkoloppu ja silloin haluan nukkua, nähdä ystäviä, lukea kirjoja ja siivota. Voin toki mielelään tuolloin myös treffailla, MUTTA en pe-su 24/7.

Olen ihana, suht helppo luonteeltani, nättikin, fiksu ja hauskaa seuraa, tykkään seksistä. Mutta näillä näkymin haluan olla sinkku, koska jokainen mies tuntuu vain vaativan minulta aikaa, ruokaa, seksiä, passaamista ja enpä nyt keksi mitä aidosti hyvää ja plussaa saisin kenenkään tapailusta. Pitäisi tulla vastaan mies, joka ymmärtää lapsiarjen pyörittämisen, suo minulle aikaa tutustua omaan tahtiin ja varmasti, kun rakastun, alkaa ajan käyttö priorisoitumaan myös miestä ajatellen.

Lisäksi kerron heti alkuun, että en tule tuomaan ketään miestä lasteni elämään tai edes tietoisuuteen, ennen kuin on meneillään jotain vakavampaa. Osittain tämä aiheuttaa nuo yllä mainitut aikatauluhaasteet, koska en tuo miestä tähän arkirumbaan sovalle istumaan ja pällistelemään. No way.

Vierailija
451/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sairauksia (home- ja kemikaaliyliherkkyys), masennus, seksitraumoja...

Vierailija
452/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Sama. Kerron asiasta jo heti ensimmäisessä tapaamisessa, ota tai jätä periaatteella. Joillekin ok, useimmille ei. Nyt mulla ollut vuoden aktiivisena lähes kuukausittain, eräs rokote sen selkeästi laukaisi. Estolääkitys ei auta... l-lysiiniä syöty ja mm.suklaat jättänyt pois, ei auta. Tällä hetkellä ei kiinnosta tavata ketään eikä kertoa asiasta kenellekään, kun alapää rikki. 

N44

Vierailija
453/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun helposti suht pienistä ongelmista jos ei ole mitään akuuttia tilannetta päällä. Oikeissa hätätilanteissa otan tilanteen rauhallisesti haltuun, joten moni luulee että olisin muutenkin rauhallinen ja tehokas. Vähän mikä tahansa vähän vaikeampi tilanne voi ahdistaa, ja olen krooninen alisuoriutuja. Asun rupuisessa vuokrayksiössä koska en uskalla ottaa velkaa ja olen pysynyt monta vuotta samalla hyväksikäyttävällä työnantajalla koska pelkään työnhakua ja työttömyyttä enemmän kuin hammaslääkäriä.

Eron jäljiltä minun on vaikea luottaa siihen että toinen todella tekee mitä lupaa ja kertoo avoimesti ongelmistaan. Takaraivossa on pelko maksamattomista veloista, masennuksesta ja siitä että kaikki jälleen kaatuu yksin minun vastuulleni.

Pelkään että valitsen alitajuisesti seuraavankin kumppanin lapsuuden malleja seuraten, toinen vanhemmistani kun oli moniongelmainen täystuho ja toinen se ahdistunut kaiken kasassa pitäjä.

Yksin saan ahdistukseni suunnattua esimerkiksi urheiluun, mutta voimani riittävät vain tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Tämä on valitettavasti turn-off lähinnä vain naisille joilla on samantapaiset arvot ja tavoitteet, ja pikemminkin vetää niitä vaarallisia tapauksia puoleensa.

Vierailija
454/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meisseli on usein liian iso tiukoille paikoille.

Vierailija
455/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susiruma ulkonäkö ja vittumainen luonne. Lisäksi olen naimisissa.

Vierailija
456/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun helposti suht pienistä ongelmista jos ei ole mitään akuuttia tilannetta päällä. Oikeissa hätätilanteissa otan tilanteen rauhallisesti haltuun, joten moni luulee että olisin muutenkin rauhallinen ja tehokas. Vähän mikä tahansa vähän vaikeampi tilanne voi ahdistaa, ja olen krooninen alisuoriutuja. Asun rupuisessa vuokrayksiössä koska en uskalla ottaa velkaa ja olen pysynyt monta vuotta samalla hyväksikäyttävällä työnantajalla koska pelkään työnhakua ja työttömyyttä enemmän kuin hammaslääkäriä.

Eron jäljiltä minun on vaikea luottaa siihen että toinen todella tekee mitä lupaa ja kertoo avoimesti ongelmistaan. Takaraivossa on pelko maksamattomista veloista, masennuksesta ja siitä että kaikki jälleen kaatuu yksin minun vastuulleni.

Pelkään että valitsen alitajuisesti seuraavankin kumppanin lapsuuden malleja seuraten, toinen vanhemmistani kun oli moniongelmainen täystuho ja toinen se ahdistunut kaiken kasassa pitäjä.

Yksin saan ahdistukseni suunnattua esimerkiksi urheiluun, mutta voimani riittävät vain tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Tämä on valitettavasti turn-off lähinnä vain naisille joilla on samantapaiset arvot ja tavoitteet, ja pikemminkin vetää niitä vaarallisia tapauksia puoleensa.

Onpa tuttua. Ilmeisesti olemme saaneet samankaltaiset traumat lapsuudessa, koska tunnistan itsessäni samankaltaisia käyttäytymismalleja. Ei tuo sinun ajatusmaailmasi minulle olisi turn off, ehkä me olemme vaan niin varuillamme, että meidäntyyppiset eivät kohtaa. Itsekin vedän puoleeni paljon näitä vaarallisia tapauksia, narsisteja, alkoholisteja ym.   N54

Vierailija
457/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho okei. Mulla myös vitiligo ja sitä ei oo koskaan kukaan ihmetellyt. Tosin oma ihonsävyni ei oo kovin tumma, lähinnä kesällä kun rusketun, erottuu noi läikät. Me ainakin erotutaan massasta hei ;)

Vierailija
458/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Ruma ja laiha sitten muuten.

Vierailija
459/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti

Vierailija
460/1157 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sisäänpäin kääntyneet nännit, siis täysin sisään - olleet aina eikä oire mistään esim. rintasyövästä. Perinnöllinen ominaisuus (ei onneksi menneet tyttärelleni). Nämä ovat saaneet monen miehen naaman venähtämään, kun paita otetaan pois ;). Jokunen sitkeämpi sissi on kestänyt tilanteen ja saatu niitä lapsiakin siis aikaiseksi. Vauvojen imetys aika mahdoton rasti, mutta selvitty rintapumpun ym. avulla ihan OK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi