Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1157)

Vierailija
421/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva piereskely. Ja olen siis nainen. Mut ei pysty pidättämään

Vierailija
422/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtuneet välit lapsuudenperheessä, lievät mt-ongelmat pitkälti niistä johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani erilainen kuin mitä minusta voisi päätellä päälle päin. Tykkään pukeutua tyylikkäisiin vaatteisiin ja näyttää huolitellulta, käyttäydyn hillitysti. Kotona katson animea tai k-draamaa, röhnötän sohvalla, pelaan pleikkaria ja naureskelen makeasti huonoille jutuille ja pieruhuumorille, myös yksikseni. Ihmisillä on monesti aivan toisenlainen kuva minusta kuin millainen oikeasti olen (tätä olen kuullut lähes kaikilta ystäviltäni ennen kuin he ovat tutustuneet minuun).

Pelkään, että jos joku kiinnostuisi minusta, hänelle tulisi järkytyksenä se, millainen olen kun päästään mukavuusalueelle.

N35

Vierailija
424/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton ja epäsiisti koti.

Vierailija
425/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trauma olisi turn off?

Vierailija
426/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maaseudulla kaukana kasvukeskuksista. Todellinen turn off, sillä moni on sanonut, että eivät halua muuttaa tänne, sillä täällä ei ole mitään elämää heille.

Vierailija
427/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. hyvin varusteltu mies, jolla on samalla korkea libido. Naiset ovat kyllä tykästyneet ulkonäkööni ja erityisesti luonteeseeni mutta nuo alussa mainitut ominaisuudet alkavat usein tökkimään jossain vaiheessa suhdetta, vaikka alussa menisi kuinka hyvin ja innostuneesti. Ymmärrän kyllä naisia, liika on liikaa vaikka kohtuus on liian vähän. 

No jos 7 kertaa haluat päivässä se on mulle sopiva määrä

Vierailija
428/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi. Lopetan kun löydän miehen

Vierailija
429/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyjen kuuntelu yöllä ja kovaa. Lopetan usein vasta pikkutunneilla.

Vierailija
430/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielipuoli.

Vierailija
431/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi. Lopetan kun löydän miehen

Ja sit ei voitais ryypiskellä yhdessä. 😕

Vierailija
432/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen ujous. Tai no, kyllä se näkyy päällepäinkin, jos joku tulee juttelemaan niin änkytän, tuijotan varpaitani enkä keksi mitään sanottavaa. Toimii joka kerta.

Vierailija
433/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren kuin virtahepo. Teen selväksi mahdollisimman äkkiä.

Vierailija
434/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

On varmaan ikävää joutua kertomaan asiasta uudelle ihmiselle. Toisaalta kyseessä ei ole kauhean vaarallinen sairaus.  Käsitykseni mukaan 25 % suomalaisista kantaa herpestartuntaa, siis sitä ikävää muotoa, jota tässä tarkoitetaan. Vai onko sitä nykyään useammilla, kun kanssakäyminen on  vapaampaa? 

Vierailija
435/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjoja, käyn taidenäyttelyissä ja harrastan aikuisbalettia.

t.mies

Vierailija
436/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maaninen ja seksiaddikti. Pystyin aikoinaan lopettamaan tupakoinnin, mutta olen ihan käsittämättömän kovilla halulla varustettu mies. Koko ajan vain on seksi mielessä. Puolisokin haluaa todella paljon, mutta silti se päättyy aina siihen, että toinen sanoo "tule jo", kun olen jyystänyt kauan ja antanut suulla ja tehnyt kaikkea. Ja sittenkin haluaisin vain heti perään lisää.

Kerta päivässä ei riitä ollenkaan. Ei lähellekään. Pikaisia hoitoja esim. vessassa on pakko tehdä. Jne.

Moni olisi kateellinen siitä energian määrästä joka itselläni on: jaksan vaikka kuinka kauan ja olen täysin kyltymätön. Mutta tämä on itselleni valtava taakka.

Pystyin lopettamaan tupakoinninkin, mutta olen riippuvainen seksistä enkä pysty lopettamaan sitä.

Olen työelämässä menestynyt, ihan normaali komea mies, eikä tätä voisi uskoa päältäpäin.

Kuulostaa hieman erikoiselta. Joillakin nyt toki on enemmän haluja kuin keskivertoihmisellä, mutta tässä voi olla kyse jostakin muusta. Syötkö jotakin lääkettä? Lääkkeellä voi olla sivuvaikutuksia. Miten on kilpirauhasen suhteen? Presidentti Kennedyn voimakkaasta vietistä puhuttiin aikoinaan. Hänellä oli Addisonin tauti tai joku sentapainen.

Vierailija
437/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matemaatikko.

??

Vierailija
438/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luonteeltani erilainen kuin mitä minusta voisi päätellä päälle päin. Tykkään pukeutua tyylikkäisiin vaatteisiin ja näyttää huolitellulta, käyttäydyn hillitysti. Kotona katson animea tai k-draamaa, röhnötän sohvalla, pelaan pleikkaria ja naureskelen makeasti huonoille jutuille ja pieruhuumorille, myös yksikseni. Ihmisillä on monesti aivan toisenlainen kuva minusta kuin millainen oikeasti olen (tätä olen kuullut lähes kaikilta ystäviltäni ennen kuin he ovat tutustuneet minuun).

Pelkään, että jos joku kiinnostuisi minusta, hänelle tulisi järkytyksenä se, millainen olen kun päästään mukavuusalueelle.

N35

Kuulostaa kiinnostavalta pelkästään.

Vierailija
439/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kirjoja, käyn taidenäyttelyissä ja harrastan aikuisbalettia.

t.mies

Mahtavaa!

Vierailija
440/1157 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kolmivuorotyötä. Paljon viikonloppuja koska tykkään. Aamuvuoroon herään klo 5 ja nukkumaan 20-22 maissa. Itselleni sopisi hyvin nukkua eri huoneissa jos työvuorot menee ristiin mutta useimmille eksistäni on ollut ehdoton juttu nukkua samassa sängyssä. Sitten eivät kuitenkaan ymmärrä että haluan lauantaina oikeasti ajoissa nukahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan