Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
261/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja lörppö esinahka. Muuten ihan komea mies. Harvemmin saan suuseksiä...

Vierailija
262/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kuin ammatillisen koulutuksen ja kahta tapailemaani miestä se ilmeisesti haittasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni ovat aika arpiset ja se tuntuu yllättäen olevan asia, joka joskus alkaa ajan myötä häiritsemään kumppania. Siis tikattuja ja tikkaamattomia haavoja, ei palovammoja. Aloittaja kysyi kyllä piilossa olevaa ominaisuutta, joten pahoittelut, että meni hieman asian vierestä.

Vierailija
264/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus - ei sitten niin mitään kipinää asiaan.

Vierailija
265/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nick Warren kirjoitti:

Onneksi on valmiiksi vaimo ja perhe.

Olen niin saatanan karvainen että tänä päivänä ei olisi mitään mahdollisuutta saada naista tälläisella apinan olemuksella. Pidän partaa lyhyenä sänkenä joten ulospäin ei välttämättä jäätävä karvaisuus paista ja onneksi Suomessa on aina kylmä, joten voi pukeutua peittäviin vaatteisiin.

T

🔥 Jos vaimo jonain päivänä ottaa ja lähtee, pistä viesti.

Vierailija
266/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos.tilanteiden pelko ja masennuskaudet jonka takia jaksaminen vaihtelee.

Alkuun oli vaikeaa mutta kyllä se siitä sitten. Puolisoni on nämä ominaisuudet minussa hyväksynyt ja haluaa olla kanssani.

En kyllä lähtisi enää kokeilemaan hyväksyykö joku muu nämä piirteet minussa.

Jos jäisin leskeksi niin olisin yksin. N48

Vierailija
267/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissi. Haluan että nainen välillä seksin yhteydessä virtsaa päälleni, ja  että muutenkin voin välillä katsella hänen pissaamistaan. Tämä ei varsinaisesti ole ollut este suhteeseen pääsemiselle, vaan kun suhteen alussa asiasta kerron enemmistö on suhtautunut ihan myönteisesti. Suhteen vakiinnuttua eivät sitten kuitenkaan ole olleet halukkaita muuta kuin perinteiseen seksiin josta toki myös nautin, mutta ennen pitkää fantasioiden toteuttamatta jääminen tuottaa kitkaa joka sitten johtaa eroon.

Vierailija
268/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nick Warren kirjoitti:

Onneksi on valmiiksi vaimo ja perhe.

Olen niin saatanan karvainen että tänä päivänä ei olisi mitään mahdollisuutta saada naista tälläisella apinan olemuksella. Pidän partaa lyhyenä sänkenä joten ulospäin ei välttämättä jäätävä karvaisuus paista ja onneksi Suomessa on aina kylmä, joten voi pukeutua peittäviin vaatteisiin.

T

🔥 Jos vaimo jonain päivänä ottaa ja lähtee, pistä viesti.

Onneksi mulla on jo oma ihanan karvainen aviomies niin ei tartte tapella. :D Karvainen mies = HOT. <3 

Vierailija
269/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee niin kyllä. Vaatteet kun ottaa pois niin muutama pieni epämuotoisuus. 

Vierailija
270/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ja lörppö esinahka. Muuten ihan komea mies. Harvemmin saan suuseksiä...

Tuon vaivan voi korjauttaa urologilla, jos se itseä häiritsee. Miksiköhän miehet kärsivät mielummin kuin menevät lääkärin puheille.

Vierailija
271/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri toisin. Ulkokuori on liian kiltin näköinen. Tuntuu, ettei laatunaiset huomaa minua. Seurassani viihdytään ja vaatteet poistamalla kokemus vaan paranee.

Vierailija
272/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella heikko/olematon erektio. En pysty harrastamaan seksiä tuon häpeän vuoksi. Elämäntavat on terveelliset ja urheilen paljon. Testosteronia ei ole mitattu.

M29v

Harmi, ettet ole uskaltautunut vielä urologin puheille tuon vuoksi.

Vierailija
273/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.

Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.

Siltä tosiaan näyttää että (poikkeuksellinen) älykkyys herättää aggressioita. Itse ajattelisin, että minkä tahansa jäsenyys kertoo ihmisestä jotain. Esim harrastuneisuudesta, kiinnostuksen kohteesta, lahjakkuudestakin. Mensan jäsenyys kertoo älykkyydestä. Se tuntuu monille olevan kauhean iso asia ja jotenkin punainen vaate. Ehkä pelottava jotenkin? Itse en ole mensan jäsen, ja epäilen että pääsisinkään, en usko olevani poikkeuksellisen älykäs. Mutta itselleni älykkyys on positiivinen ja kiinnostava piirre ihmisessä.

Vierailija
274/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä parisuhteessa/naimisissa, mutta jos jostain syystä en olisi ja alkaisin vuosien päästä tapailla tosissani jotain miestä niin näiden pelkäisin olevan turn offeja: vaihtelevan hyvä ja huono itsetunto, karmeimmat luokkakuvani (olin yläasteella joka toinen vuosi pullea ja joka toinen vuosi liian laiha), karvaisuuteni (mitä on vaikea pitää aisoissa vakavammassa suhteessa) ja toisinaan piruilevan pisteliästä luonnettani (suhtautumiseni joissain tilanteissa, omanlaisensa selviytymis/selvittämisasenne). Ei toi omakaan mies ole ehkä se oikein vastakappale minulle vaan hänen kanssaan mun on just vaikeampi hyväksyä luonnettani kuin sinkkuna. Vaikka en tahtoisi muuttua, onhan mussa hyvääkin. Mutta sitten taas aika kummajainen se mies varmaan olisi, joka olisi minulle täydellisen sopiva :D varmaan ihan miellyttävä ihminen kuitenkin...

Vierailija
275/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissi. Haluan että nainen välillä seksin yhteydessä virtsaa päälleni, ja  että muutenkin voin välillä katsella hänen pissaamistaan. Tämä ei varsinaisesti ole ollut este suhteeseen pääsemiselle, vaan kun suhteen alussa asiasta kerron enemmistö on suhtautunut ihan myönteisesti. Suhteen vakiinnuttua eivät sitten kuitenkaan ole olleet halukkaita muuta kuin perinteiseen seksiin josta toki myös nautin, mutta ennen pitkää fantasioiden toteuttamatta jääminen tuottaa kitkaa joka sitten johtaa eroon.

Minulle eräs mies tunnusti tämän fetissin, joka on niin kaukana omista mieltymyksistäni etten osannut sanoa siihen mitään kun en tiennyt olisinko nauranut vai yökännyt. En ihmettele jos hänelle jäi mielikuva että asia olisi minulle ihan ok, mutta suhteen jatkokuvitelmat jäivät kyllä osaltani siihen. Tämäkin mies on vaihdellut naisia kuin sukkia.

Vierailija
276/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies tunnusti tämän fetissin, joka on niin kaukana omista mieltymyksistäni etten osannut sanoa siihen mitään kun en tiennyt olisinko nauranut vai yökännyt. En ihmettele jos hänelle jäi mielikuva että asia olisi minulle ihan ok, mutta suhteen jatkokuvitelmat jäivät kyllä osaltani siihen. Tämäkin mies on vaihdellut naisia kuin sukkia.

Ihan ohis. Itsellä ehkä taipumusta sen verran vainoharhoihin, että olisi vaikea uskoa kenenkään mukavan miesystävän, jonka kanssa seksi on ollut hyvää, oikeasti fantasioivan pissasta. Epäilisin varmaan miehellä olevan jotain muita luonneongelmia ja aikeita salakuvata jotain karmivia pissajuttuja kiristääkseen niillä minua (pysymään suhteessa? maksamaan velkoja? en tiedä enkä haluaisi ottaa selvää) eri

Vierailija
277/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.

Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.

Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan

Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.

Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.

Siltä tosiaan näyttää että (poikkeuksellinen) älykkyys herättää aggressioita. Itse ajattelisin, että minkä tahansa jäsenyys kertoo ihmisestä jotain. Esim harrastuneisuudesta, kiinnostuksen kohteesta, lahjakkuudestakin. Mensan jäsenyys kertoo älykkyydestä. Se tuntuu monille olevan kauhean iso asia ja jotenkin punainen vaate. Ehkä pelottava jotenkin? Itse en ole mensan jäsen, ja epäilen että pääsisinkään, en usko olevani poikkeuksellisen älykäs. Mutta itselleni älykkyys on positiivinen ja kiinnostava piirre ihmisessä.

Erikoisempaa ovat ihmisten tulkinnat että älykkyys muka herättäisi pelkoa. Yksi mies kertoi mainostaneensa Mensan jäsenyyttä deittiprofiilissaan ja kuvitteli että älykkyyttä pelätään ja siksi kukaan ei enää kiinnostunut hänestä. Ihmettelen missä se älykkyys sitten näkyy, kun älykäs ihminen ei tajua että tuo leveily on todella vastenmielistä ja se karkottaa naiset. Ei todellakaan mikään älykkyyden pelko.

Vierailija
278/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on traumoja ja mt-ongelmia, siksi on hankala luottaa uuteen ihmiseen. Haluan edetä hitaasti, mutta ei kukaan jaksa jäädä odottelemaan tällaista hitaasti lämpenevää. Tarvitsen myös jonkinlaisia tunteita, että pääsisi seksiin asti, joten aika mahdoton tapaus. Ujo introvertti, omissa oloissaan viihtyvä, niin siinäpä se.

Vierailija
279/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisempaa ovat ihmisten tulkinnat että älykkyys muka herättäisi pelkoa. Yksi mies kertoi mainostaneensa Mensan jäsenyyttä deittiprofiilissaan ja kuvitteli että älykkyyttä pelätään ja siksi kukaan ei enää kiinnostunut hänestä. Ihmettelen missä se älykkyys sitten näkyy, kun älykäs ihminen ei tajua että tuo leveily on todella vastenmielistä ja se karkottaa naiset. Ei todellakaan mikään älykkyyden pelko.

Se oli yksi ehdotus. Kiinnostaa, miksi pidät Mensan jäsenyydestä kertomista leveilynä? Oletan, ettet pidä leveilynä jos joku kertoo kuuluvansa martta-, moottoriurheilu- tai sukututkimuskerhoon?

Vierailija
280/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli yksi ehdotus. Kiinnostaa, miksi pidät Mensan jäsenyydestä kertomista leveilynä? Oletan, ettet pidä leveilynä jos joku kertoo kuuluvansa martta-, moottoriurheilu- tai sukututkimuskerhoon?

Täytyy sanoa että jos et ymmärrä miksi Mensan jäsenyydestä kertominen deittiprofiilissa olisi leveilyä, en voi sitä selittää. Ei vitsiäkään voi selittää huumorintajuttomalle. Uskon että suurin osa kuitenkin ymmärtää, miksi on luotaantyöntävää laittaa tuo deittiprofiiliin.