Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?
Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D
Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.
Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".
Kommentit (182)
Sanoisin, että sulla menee aika hyvin, jos kattoo noita peukkuja :) Ihan herttaselta kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi omituinen passiivis-aggressiivinen homojen dissaus tekee susta vastenmielisen minun silmissäni. Kertoo että olet henkisesti vielä alamittainen. Takaisin kasvamaan.
Missä olen dissannot homoseksuaaleja? Kerroin etten ole homoseksuaali.
Kaksi ystävistäni on homoseksuaaleja, eikä asia ole ongelma. Ainoastaan kumppanin toivoisin olevan heteroseksuaali tai biseksuaali.
ap
"En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio"."
Voisitko siteerata koko kappaletta? On muuten aika epäloogista väittää että dissasin homoseksuaaleja, ja sitten lainata tekstiäni kontekstissa jonka perusteella minulle tulee palstalaisilta "tuomio" koska en ole biseksuaali tai homoseksuaali :D
Koko kappale oli tässä:
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".
ap
Oot 8- vuotta mua nuorempi,
Ethän ole Ammatti tanssiopettaja?
Tykkäätkö ihan muuten tanssia ja laulaa tangoa ja iskelmää ja ehkä poppiakin ...Karaokessa ? Orkestrissa.
( Ja etenkin Suomalaisia)
Olet suvaitsevainen,
Tykkäät runoista ( Asiallisista).
Onko maatila ?
Pidät lampaista.
Kalastaa?
Hiihtää talvella?
Ampumahiihto on laji, jota telkusta seurata?
No näistä päätellen Arvioi itse ,
Oletko Kiintoisaa seuraa.
Tykkäätkö käydä myös Kirkossa,?
Entä vapaa ehtois toiminta?
Käydä marjasssa?
Siis päättele itse.
Pituutesi on sopiva.
Asun pikku kunnassa, jossa on monta eri kansalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi omituinen passiivis-aggressiivinen homojen dissaus tekee susta vastenmielisen minun silmissäni. Kertoo että olet henkisesti vielä alamittainen. Takaisin kasvamaan.
Missä olen dissannot homoseksuaaleja? Kerroin etten ole homoseksuaali.
Kaksi ystävistäni on homoseksuaaleja, eikä asia ole ongelma. Ainoastaan kumppanin toivoisin olevan heteroseksuaali tai biseksuaali.
ap
"En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio"."
Voisitko siteerata koko kappaletta? On muuten aika epäloogista väittää että dissasin homoseksuaaleja, ja sitten lainata tekstiäni kontekstissa jonka perusteella minulle tulee palstalaisilta "tuomio" koska en ole biseksuaali tai homoseksuaali :D
Koko kappale oli tässä:
ap
Kyllä, tuo on passiivis-aggressiivista homovihaista kitinää: väität, että sinut raukkapolo tuomitaan koska et ole homo, ikään kuin homous olisi jokin vaatimus kunnon ihmiselle, ja että naiset tuomitsevat heteromiehet. Tajuatko miten järjetön väite se on?
Tuo koko kappaleen lainaaminen ei anna siihen mitään lisää.
Ei tosiaan jatkoon.
Ap ei ole erityisen kiinnostunut yhdynnästä?
Tuo voi tarkoittaa montaa asiaa. Ettei halua sitä ollenkaan, voisi elää ilmankin, yhdyntä ole mikään ultimate seksin huipentuma, jne
Tuo lienee useimmille iso turn-off, koska ap selkeästi haluaa seksielämää kuitenkin.
Naisilla on sisäänrakennettu se halu että himokas mies ottaa kunnolla, niin kuin joku mainitsikin. Se todistaa maskuliinisuuden, ja että mies janoitsee naista. On tietysti naisia joille yhdyntä tuottaa kipua fysiologisista seikoista johtuen, joku tällainen nainen sopisi ap:lle.
Miehelle on tässä(kin) tiukempi muotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risuja: Tuo kiinnostuksen puute yhdyntäseksiin on oikeasti todella iso miinus minulle.
Ruusuja: Kokemus nuorison kanssa toimimisesta on oikeasti hyvä juttu ja vaikuttaa asennepuolella, vaikka ei olisikaan suunnitelmissa yhteisasumista tai edes mitään yhteistä ajanviettoa, jossa isot lapset olisivat mukana. Tämän tiedän sanoa kokemuksesta, muutoin en varmaan haluaisi olla romanttisesti tekemisissä lapsettoman miehen kanssa.
Muutoin kaikki kunnossa. Ei sen kumppanin löytämisen pitäisi olla noin vaikeaa. Jätätköhän joitakin oikkuja ja nirsouksia kertomatta?
Itsekin sanoit että yksi ap:n oikuista/nirsouksista olisi dealbreaker sinulle.
Ei se mene niin että varmasti joku nainen, jne.
Niinhän se on, mutta niitä naisia, joiden mielestä yhdyntä on puisevaa touhua eikä tuo tyydytystä, on tälläkin palstalla paljon. Jospa se täysosuma löytyisi.
Liian nöyristelevää "kelpaanhan sinulle" -huttua. Puuttuu sellainen tekemisen meininki, jossa mies tietää mitä haluaa, ja sen naisen myös saa.
- Alfa
Liian nuori, liian arka ja liian kokematon, anteeksi vain😅
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi tarkoittaa montaa asiaa. Ettei halua sitä ollenkaan, voisi elää ilmankin, yhdyntä ole mikään ultimate seksin huipentuma, jne
Tuo lienee useimmille iso turn-off, koska ap selkeästi haluaa seksielämää kuitenkin.
Naisilla on sisäänrakennettu se halu että himokas mies ottaa kunnolla, niin kuin joku mainitsikin. Se todistaa maskuliinisuuden, ja että mies janoitsee naista. On tietysti naisia joille yhdyntä tuottaa kipua fysiologisista seikoista johtuen, joku tällainen nainen sopisi ap:lle.
Minulle ei tuota, mutta yhdyntä on vain "ihan ok", pidän muista jutuista enemmän. En osaa sanoa, miten yleistä mieltymykseni on, mutta tuskin kovin harvinaistakaan. En ole ikinä erikoisemmin tykännyt "panemisesta".
"Kyllä, tuo on passiivis-aggressiivista homovihaista kitinää: väität, että sinut raukkapolo tuomitaan koska et ole homo, ikään kuin homous olisi jokin vaatimus kunnon ihmiselle, ja että naiset tuomitsevat heteromiehet. Tajuatko miten järjetön väite se on?
Ei tosiaan jatkoon."
En ymmärtänyt sanaakaan viestistäsi.
Tuomitseminen liittyi yhdyntäasiaan.
aå
Vierailija kirjoitti:
Liian nöyristelevää "kelpaanhan sinulle" -huttua. Puuttuu sellainen tekemisen meininki, jossa mies tietää mitä haluaa, ja sen naisen myös saa.
- Alfa
En voi sietää tuollaisia miehiä. Ap:n kaltaiset parempia.
Minä en kiinnostunut, koska persoonasi ei välity tekstistä . Luettelemasi asiat ovat ihan ok. Mikään ei sinänsä häiritse, mutta ne ovat aika ulkoisia seikkoja. Vaikutat tekstin perusteella tylsältä, vaikka näin ei välttämättä olisikaan. Ennemmin haluaisin tietää arvoistasi ja kiinnostuksen kohteistasi. Mikä sinulle on tärkeää? Mistä olet kiinnostunut? Mille naurat? Mikä sinua viihdyttää? Mitä vihaat? Mainitset mm. vapaaehtoistyön mutta et kerro, mikä se on. Miksi? Se nimenomaan antaisi vihiä siitä, millainen olet ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tuota, mutta yhdyntä on vain "ihan ok", pidän muista jutuista enemmän. En osaa sanoa, miten yleistä mieltymykseni on, mutta tuskin kovin harvinaistakaan. En ole ikinä erikoisemmin tykännyt "panemisesta".
Sama! Lainaan sun kommenttia, koska olin tulossa kirjoittamaan vastaavaa.
Tuollainen, että "mies ottaa kunnolla" saisi ainakin mut tuntemaan itteni enemmän esineeksi kuin miksikään muuksi. Kaipaan hellyyttä, eikä edes yhdyntä ole välttämättömyys.
Ehkä nyt on hyvä aika lopettaa palstailu tältä illalta, koska joku sekosi täysin maininnasta että olen kiinnostunut naisista, vaikken suuremmin välitäkään yhdynnästä eivätkä naisen sukupuolielimet ole minulle se kiihottavin asia.
Ja ettei jää epäselvyyksiä, niin tuomitseminen liittyi tähän. Ei siihen että tuomitsisin homoseksuaalit (niin kuin seonnut palstailija ensin väitti) tai että tuomitsisin ihmiset jotka eivät ole homoseksuaaleja (kuten seonnut palstailija väitti seuraavaksi).
Hyviä öitä kaikille!
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en kiinnostunut, koska persoonasi ei välity tekstistä . Luettelemasi asiat ovat ihan ok. Mikään ei sinänsä häiritse, mutta ne ovat aika ulkoisia seikkoja. Vaikutat tekstin perusteella tylsältä, vaikka näin ei välttämättä olisikaan. Ennemmin haluaisin tietää arvoistasi ja kiinnostuksen kohteistasi. Mikä sinulle on tärkeää? Mistä olet kiinnostunut? Mille naurat? Mikä sinua viihdyttää? Mitä vihaat? Mainitset mm. vapaaehtoistyön mutta et kerro, mikä se on. Miksi? Se nimenomaan antaisi vihiä siitä, millainen olet ihmisenä.
Kaippa tuossa oli pointtina kartoittaa "dealbreakereita". Eli voisiko nuo speksit omaava mies potentiaalisesti sopia, jos mainitsemasi asiat kohtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, tuo on passiivis-aggressiivista homovihaista kitinää: väität, että sinut raukkapolo tuomitaan koska et ole homo, ikään kuin homous olisi jokin vaatimus kunnon ihmiselle, ja että naiset tuomitsevat heteromiehet. Tajuatko miten järjetön väite se on?
Ei tosiaan jatkoon."
En ymmärtänyt sanaakaan viestistäsi.Tuomitseminen liittyi yhdyntäasiaan.
aå
Nyt ymmärrän, ongelmasi on kirjoittamisessa. Jos tuomitseminen liittyikin yhdyntäasiaan, ei olisi kannattanut kirjoittaa sitä tuon homojutun jälkeen. Noin kirjoitettuna se nimittäin liittyy siihen että et ole homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan jatkoon."
En ymmärtänyt sanaakaan viestistäsi.Tuomitseminen liittyi yhdyntäasiaan.
aå
Nyt ymmärrän, ongelmasi on kirjoittamisessa. Jos tuomitseminen liittyikin yhdyntäasiaan, ei olisi kannattanut kirjoittaa sitä tuon homojutun jälkeen. Noin kirjoitettuna se nimittäin liittyy siihen että et ole homo.
Opettele lukemaan tekstiä kokonaisuutena.
Mulla ei ainakaan ollut vaikeuksia ymmärtää mitä tarkoitettin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt on hyvä aika lopettaa palstailu tältä illalta, koska joku sekosi täysin maininnasta että olen kiinnostunut naisista, vaikken suuremmin välitäkään yhdynnästä eivätkä naisen sukupuolielimet ole minulle se kiihottavin asia.
Ja ettei jää epäselvyyksiä, niin tuomitseminen liittyi tähän. Ei siihen että tuomitsisin homoseksuaalit (niin kuin seonnut palstailija ensin väitti) tai että tuomitsisin ihmiset jotka eivät ole homoseksuaaleja (kuten seonnut palstailija väitti seuraavaksi).
Hyviä öitä kaikille!
ap
Et välitä naisen sukupuolilelimestä, ne eivät kiihota, eikä myöskään yhdyntä, mutta kuitenkin sytyt naisellisuudesta? Ja samanaikaisesti korostat olevasi heteromies.
Minulle tulee siitä mieleen tällä palstalla usein kirjoittelevat miehet, jotka kovasti korostavat olevansa heteroita ja syttyvät transnaisista, joilla on penis. Olen samaa mieltä kuin tuo edeltävä nainen, että tuo heterouden korostaminen on tarkemmin ajateltuna asia, minkä vuoksi en vastaisi ilmoitukseen, joka korostaa heterouttaan. Jollakin tavalla kaapissa olevia heistä moni.
Tämä siis siitä huolimatta, etten itsekään välitä yhdynnästä. En kuitenkaan välitä miehestä, jolle naisen sukupuolielin on ei-kiihottava. Koska tosiaan haluan miehen, joka on oikeasti hetero, ei biseksuaali tai jonkin sortin trans itse. Tällaiset asiat voivat myös olla sinkkuuden takana, että haluaa pysyä kaapissa ja tyttöystävä on vain kulissia. Hyvin traumaattista sille tyttöystävälle.
En tietenkään tiedä mikä olet tai olet olematta, mutta kun olen tältä palstalta tuollaisten miesten juttuja lukenut, niin väistämättä tulevat nämä mieleen, kun tarkemmin kuvaustasi ajattelee. Minulla ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan, mutta kenenkään kulissiksi en tietenkään halua ryhtyä.
Varmasti löytyy kumppani sinullekin. Minulle tuo vihreään kallistuva ajatusmaailma on ehditon ei, kun oma miesihanne ja oma mies on iso, rosoinen (mutta ei väkivaltainen tai alistava) muhkeapartainen bikeri, joka harrastaa jenkkiautoja.
Niin ja minä kiihoitun siitä kun mies haluaa seksiä ja on myös sängyssä maskuliininen. Eli voisi olla, että libidommekaan eivät kohtaisi.
Olen suunnilleen ikäisesi nainen ja toivon kyllä kumppaniltani kokemusta seurustelusta, että ei ihan opettelua olisi. Ja (penis)penetraatiosta tykkään aivan valtavasti, joten siihen se viimeistään tyssäisi. En suostuisi kompromisseihin sen suhteen vaan se on tärkeä intohimon ja hyvinvoinnin lähde mun elämässä. Melkein kaikki muut jutut oli semmoisia että no juu toisaalta miksipä ei vaikka kahville menisi, mutta ei satu just mua intohimoisesti sytyttämäänkään. Jäi hieman vaisu vaikutelma, jotenkin semmoinen että tykkäisit istua sivummalla hiljaa ja ns. katsoa kun muut elää. Kuulostat siltä että voitaisiin olla kavereita kuitenkin, koska sinänsä mitään vikaa ihmisenä sussa ton tekstin perusteella ei kuitenkaan ole, vaikka kumppaniajatuksia ei herännytkään. Ihan hyvältä tyypiltä vaikutat, vaikkakin jotenkin anteeksipyytelevältä. Ai kamala, voiko sanoa jo tässä kohti että sori, en tunne sitä kuuluisaa kemiaa :D No, läpällähän nää pitää ottaa kun eihän tässä ihmiseen oikeasti tutustu tällä lailla puolin eikä toisin.