Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?

Vierailija
16.10.2022 |

Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D

Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.

Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot soi lujaa seksiasioiden osalta tuon kuvauksen perusteella. Muuten ei mitään vikaa, mutta jos seksi ei suju niin se on ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
62/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt sen pohjalta, jos olisin vanhempi - olen 23v enkä halua miehen olevan kuin max. 30v. 

Minulle pelkät kotimaan reissut olisivat iso miinus - seikkailut eivät lopu aikuisuuteen, haluaisin seikkailuja siis jatkossakin. Kotimaassakin tykkään matkustaa, mutta ei täällä pääse samanlaisin tunnelmiin kuin ulkomailla. Lentokoneita on ihan turha pelätä, tavallinen kansalainen ei satunnaisilla lomamatkoillaan saastuta.

Monelle itsensä vähättely on turn off. Opi arvostamaan itseäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yläpeukun, mutta seuraavassa boldattuna hyvät ja kursiivilla huonot puolet, muu on sitten neutraalia.

"Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.

174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.

Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.

Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.

Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.

Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.

Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.

Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.

Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.

Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.

En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.

Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.

Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.

Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio"."

Paljon olennaista jäi kertomatta (esim. harrastukset, maailmankatsomus, mistä tykkäät keskustella, tykkäätkö eläimistä jne.)

Tuon penetraatiojutun jätin neutraaliksi, koska toisaalta pidän positiivisena, että mies ei ole liian penetraatiokeskeinen (useimmat ovat), mutta jos se ei kiinnosta juuri ollenkaan, niin sitten se on vähän ikävämpi juttu.

Vierailija
64/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa. Mikään kirjoituksessasi ei sytyttänyt minua. Lisäksi olet liian lyhyt.

Vierailija
65/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia asioita, mutta suosittelen hammaskiven poistamista. Haiseva suu viehättää harvoja.

Vierailija
66/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteen ja elämäntapojen puolesta kuulostat kiinnostavalta ja lupaavalta, samoin tuo seksipuoli eli sen osalta ainakin erittäin hyvä. Ulkonäkö kuulostaa todella neutraalilta, mutta uskoisin, että olet paremmannäköinen kuin itse kuvittelet. Siksi, että tunnut hyvin vaatimattomalta tyypiltä, mitä pidän etuna. 

Mutta oma kuvaus on aina oma kuvaus, joten vaikea sanoa. Oma kuvaukseni on varmasti yhtä subjektiivinen.

Vierailija
67/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia asioita, mutta suosittelen hammaskiven poistamista. Haiseva suu viehättää harvoja.

Haiseva hengitys on kyllä iso miinus. Hammaskivi on kuitenkin helppo poistaa ja käyttää suusuihkeita plus huolehtia hampaista muutenkin. Jos henki haisee ihan hirveän pahalle, ei tule toista tapaamiskertaa.

Vierailija
68/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelija. Tylsä. Lyhyt, haisuhenkinen pervo.

Vierailija
69/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että se hammaskivi haisee monta metriä vastatuuleen?

Vierailija
70/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paperilla vaikutat sopivammalta kuin suurin osa miehistä minulle. Mutta pitäisi päästä kasvotusten arvioimaan, löytyykö niitä asioita sinusta, jotka estävät minua kiinnostumasta. Tietysti myös toimii toiseen suuntaan, et välttämättä kiinnostu minusta parisuhdemielessä.

Tämän palstan kautta en kuitenkaan mitään treffejä ala järjestämään itselleni, joten taitaa mahdollinen minulle sopiva vuosisadan rakkaustarina jäädä väliin, ellemme jostain kohtalon oikusta tapaa sattumalta jossain. Nainen 40v

Vierailija
71/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei jatkoon. Syyt: kotimaan matkat ja Kokoomus 🤮

Vierailija
72/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi omituinen passiivis-aggressiivinen homojen dissaus tekee susta vastenmielisen minun silmissäni. Kertoo että olet henkisesti vielä alamittainen. Takaisin kasvamaan. 

Vierailija
73/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään se ettäbkysyt tätä vauva palstalla on aika turn off😂 eli mulla siinä jo vähän tulee se alapeukku

Myös sun kirjoitustaitojen puute on varmasti monelle turn off.

Vierailija
74/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se toinen kyselijä on, en löytänyt. Voisin vastata siihenkin.

Vierailija
75/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi puoluekannan epämääräisyys häiritsisi mua aika paljon. Ymmärtäisin, jos vaikka liikkuisi akselilla kokoomus-keskusta tai vihreät-sdp, mutta jos vaihtelee välillä demarit-kokoomus, niin olet melkoinen tuuliviiri.

Myös vähän erikoisesti kuvaat noita matkailumieltymyksiä, ei ehkä sopis mulle, kun itse nautin kyllä monenlaisesta matkailusta. Kuulostat siltä, että alkaisit valittaa reissussa ollessa, kun sulla on selvästi jo ennakkoasenteita. Itse en rentoudu makaamalla (työstressini on henkistä, mikä ei makoilemalla poistu).

Pituutesi puolesta olet mulle ihan riittävä (olen itse 164cm), mutta vähän jäin miettimään, että mikähän se sun urheilullisuuden taso on. Jos mulla on enemmän haukkaria kun sulla, niin se olisi kyllä ongelma.

Mulla on lapsia, mutta ennemmin kaipaisin itselleni puolisoa, eli isähahmoksi ei tarvitsisi ruveta (lapsilla on isäkin, tosin ovat kyllä paljon enemmän mulla kuin isällään). Toki jos haluaisi enemmän viettää aikaa yhdessä, niin pitäisi siis ne lapsetkin tavata. Mun mahdollinen uusi mies voisi kuitenkin suhtautua heihin samaan tapaan kuin mun ystävätkin, eli tottakai lasten seurassa pitää käyttäytyä esimerkillisesti ja olla lapsille mukava, mutta mitään isukkia ei tarvisi leikkiä.

Ai niin, mä kyllä tykkään myös kunnon panosta. Tottakai muutakin pitää olla, ettei aina samanlaista. Mutta kyllä joskus pitäisi panna kunnolla.

En ole tuuliviiri. Kanta politiikkaan riippuu siitä mistä asiasta on kyse. En ole löytänyt puoluetta joka edustaisi omia mielipiteitä joka asiassa.

Kokoomus/SDP siksi että olen siltä väliltä. Kokoomus ajaa mielestäni liikaa varakkaiden ja ylemmän keskiluokan etuja, ja toisinaan asettaa liike-elämän kaiken muun edelle. Toisaalta SDP menee joissain kysymyksissä liiaksi vasemmalle, ja kannattaa talouden velkaannuttamista liiaksi jottei mistään tarvitsisi leikata.

Vihreitä kannatan osittain mutta en täysin siksi koska puolue on tuuliviiri :D

ap

Vierailija
76/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risuja: Tuo kiinnostuksen puute yhdyntäseksiin on oikeasti todella iso miinus minulle.

Ruusuja: Kokemus nuorison kanssa toimimisesta on oikeasti hyvä juttu ja vaikuttaa asennepuolella, vaikka ei olisikaan suunnitelmissa yhteisasumista tai edes mitään yhteistä ajanviettoa, jossa isot lapset olisivat mukana. Tämän tiedän sanoa kokemuksesta, muutoin en varmaan haluaisi olla romanttisesti tekemisissä lapsettoman miehen kanssa.

Muutoin kaikki kunnossa. Ei sen kumppanin löytämisen pitäisi olla noin vaikeaa. Jätätköhän joitakin oikkuja ja nirsouksia kertomatta?

Vierailija
77/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi omituinen passiivis-aggressiivinen homojen dissaus tekee susta vastenmielisen minun silmissäni. Kertoo että olet henkisesti vielä alamittainen. Takaisin kasvamaan. 

Missä olen dissannot homoseksuaaleja? Kerroin etten ole homoseksuaali.

Kaksi ystävistäni on homoseksuaaleja, eikä asia ole ongelma. Ainoastaan kumppanin toivoisin olevan heteroseksuaali tai biseksuaali.

ap

Vierailija
78/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risuja: Tuo kiinnostuksen puute yhdyntäseksiin on oikeasti todella iso miinus minulle.

Ruusuja: Kokemus nuorison kanssa toimimisesta on oikeasti hyvä juttu ja vaikuttaa asennepuolella, vaikka ei olisikaan suunnitelmissa yhteisasumista tai edes mitään yhteistä ajanviettoa, jossa isot lapset olisivat mukana. Tämän tiedän sanoa kokemuksesta, muutoin en varmaan haluaisi olla romanttisesti tekemisissä lapsettoman miehen kanssa.

Muutoin kaikki kunnossa. Ei sen kumppanin löytämisen pitäisi olla noin vaikeaa. Jätätköhän joitakin oikkuja ja nirsouksia kertomatta?

Itsekin sanoit että yksi ap:n oikuista/nirsouksista olisi dealbreaker sinulle.

Ei se mene niin että varmasti joku nainen, jne.

Vierailija
79/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olen dissannot homoseksuaaleja? Kerroin etten ole homoseksuaali.

Kaksi ystävistäni on homoseksuaaleja, eikä asia ole ongelma. Ainoastaan kumppanin toivoisin olevan heteroseksuaali tai biseksuaali.

ap

"En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio"."

Vierailija
80/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs se toinen kyselijä on, en löytänyt. Voisin vastata siihenkin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4849729/mies-kelpaisinko-sinulle-puolis…

Tässä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän