Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on isot tissit ja saan haukkuja ja arvosteluja sen vuoksi. Tämä musertaa mun itsetunnon.

Vierailija
23.02.2017 |

Mulla on isot tissit ja oon tiimalasivartaloinen. Mua pidetään lutkana, huorana, jakorasiana ja ties minä, siis näillä nimityksillä haukutaan, niin monet naiset kuin miehetkin. Mua ei oteta tosissaan, eikä mua pidetä minään muuna kuin kävelevänä tissinä. 

No en ole mitään noista. Oon 26v enkä ole koskaan edes harrastanut yhden illan juttuja ainuttakaan kertaa. En pysty peittelemään tissejäni, koska väkisinkin huomaa että ne on isot, vaikka kuinka ois paitaa päällä. 

En edes koskaan pukeudu paljastavasti. Siltikin pelkkien tissien takia mua pidetään bimbona ja tyhmänä ja "miesten nielijänä" vaikka en ole koskaan edes iskenyt varattuja ja olen muutenkin ujo ja rauhallinen.

En käy baareissa vaan viihdyn kotona ja lenkillä. Oon ihan tavallinen nainen!

​​​​​​​Miksi te jotkut teette johtopäätöksiä ulkonäöstä? Musta tuntuu että moni isotissinen nainen kokee samaa. Naiset puhuu ilkeästi, eivät ota joukkoonsa jne ja miehet joko pitää sua pelkkänä seksiobjektina ja helppona, jota ei tartte ottaa vakavissaan.

En kuitenkaan haluaisi tissejäni pienentääkään, koska eivät ne niin jätit ole, eivätkä ole aiheuttaneet mitään niska-hartiaseudun kipuja tai muutakaan. Ne on vain jumalauta rinnat!

Olen vain tollo ja tyhmä tissi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rikkaana, komeana ja isoaseisena miehenä samanlainen ongelma. Naiset ovat kiinnostuneita vain seksistä ja rahoistani, ja miehet ilkeilevät kateellisuuttan. Kyllä meillä molemmilla on vaikea elämä. Miksei kukaan keskity älyymme?

Vierailija
2/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ainakin viides "Yhyy, isot tissit" -aloitus täällä parin viime päivän aikana.

Lopeta jo nämä provot. Isorintainen nainen on ylpeä rinnoistaan, ihan sama kuinka monta dissausketjua tänne perustat.

Vierailija
4/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole nähnyt täällä muita saman tyyppisiä keskusteluja, en kauheasti käy tällä palstalla, joten anteeksi kovasti :D

AP

Vierailija
5/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdisteltu, käyty käsiksi, ja vain lamaannuin. Joten on kohtalotoveri.

Muita aihe tuntuu lähinnä huvittavan.

Mutta, laita sporttiliivit ja ilmoittaudu jonkun kamppailulajin peruskurssille. Saat itsevarmuutta ja olet jo tintannut kun harjoituspari vielä tuijottaa "hämäystä".

Vierailija
6/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen samat kokemukset. Nyt alkaa jo helpottaa, kun ikää on päälle 40. Alan valua siihen isoutareisten täti-ihmisten laariin...

Vierailija
7/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 & 2 pitäisi alkaa seurustelemaan. Voisivat tukea toisiaan pahaa maailmaa vastaan.

Vierailija
8/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös isot ja tiimalasivartalo, mutta silmälasini eivät sovi bimbon rooliin, joten ihmiset jättävät minut rauhaan.

On näköjään pienestä kiinni, koita jaksaa. En ymmärrä, miten ihmiset voivat puhua aikuiselle ihmiselle noin. Teini-ikä meni jo.

Vierailija
9/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ap. Itselläni on kokemusta siitä, että minut tuomitaan vain ulkonäön vuoksi. Kun nuorena kärsin ihosairaudesta, kukaan mies ei ollut kiinnostunut minusta. Ventovieraat naureskelivat ja vittuilivat päin naamaa. Myöhemmin ulkonäköni on muuttunut jonkin verran, ilmeisesti paremmaksi, koska miehet osoittavat kiinnostusta ja saan kehuja ulkonäöstäni. Yleisesti ottaen saan parempaa kohtelua, ja minun oletetaan myös  olevan jotenkin mielenkiintoinen ihminen, vaikka sisäisesti olen ihan samanlainen kuin "rumanakin". Tämä saa minut joskus mietteliääksi ja joskus hirveän vihaiseksi.

Vierailija
10/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea elämä kirjoitti:

Minulla on rikkaana, komeana ja isoaseisena miehenä samanlainen ongelma. Naiset ovat kiinnostuneita vain seksistä ja rahoistani, ja miehet ilkeilevät kateellisuuttan. Kyllä meillä molemmilla on vaikea elämä. Miksei kukaan keskity älyymme?

Siis kun tapaat naisia, niin ne tietää, että oot rahoissa oleva peto? Öh?

Vierailija
11/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maailma olekin jännä kun ihmiset haluavat aina sitä mitä heillä ei ole ja markkinakoneisto myy sitä joksi sinä haluat tulla? Pienitissinen haluaa isot tissit, isotissinen kärsii isoista tisseistään. Lihava haluaa laihtua ja kun laihtuu, niin masentuu, kun ei se laihuus muuttanutkaan mitään pitkällä tähtäimellä ja ruma kaunistuu meikeillä, kun taas kaunis on kaunis ilman meikkejäkin. Joku kuitenkin tekee hyvin rahaa tällä kaikella.

Vierailija
12/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt ainakin viides "Yhyy, isot tissit" -aloitus täällä parin viime päivän aikana.

Lopeta jo nämä provot. Isorintainen nainen on ylpeä rinnoistaan, ihan sama kuinka monta dissausketjua tänne perustat.

Jos yksi isorintainen nainen on ylpeä rinnoistaan, se ei tarkoita että kaikki olisivat. Isot rinnat ON hankalat.

Olet ilkeä, paljon pahempaa toisten ihmisten dissaaminen.

Vierailija
13/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla täsmälleen samat kokemukset. Nyt alkaa jo helpottaa, kun ikää on päälle 40. Alan valua siihen isoutareisten täti-ihmisten laariin...

Sama.

Nuorena itsetunto lytättiin todella tehokkaasti. Se haukkuminen ja irvailu oli todella julmaa ja tekivät minusta syrjäävetäytyvän ja aran.

Nyt, nelikymppisenä kun painoa on kertynyt niin kielteinen huomio on jäänyt pois, ja minun on helpompi olla oma ihmisten seurassa. Enää tarvitse pelätä koko ajan milloin tulee tölväisyjä ja miltä suunnalta.

On paljon helpompaa olla pikkuisen pullero täti kuin hoikka isorintainen nuori nainen.

Vierailija
14/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ollenkaan ajattele itsestäsi noin, sillä olet varmasti hyvin kaunis nainen. Voisitko sinä laittaa kuvan sinun tiimalasivartalosta ja mielellään sellaisen että myös sinun kauniit tisulit näkyvät siinä? Tutustuisin sinunkaltaiseen naiseen oikein mielellään ihan tositarkoituksella. Myös sex on ok, jos sinua haluttaa. Olen itse varakas ja hyvännäköinen ja arvostan naisia paljon. Haluaisitko sinä tutustua?

Vierailija
15/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu edes loppuun lukea kun oli niin täyttä peetä koko alku. Ongelmasi on jossain ihan muualla kun rinnoissa, muuten muillakin isorintaisilla tiimalaseilla olisi samaa. Kyllä siihen pukeutumisella ja muulla voi vaikuttaa miten ne rinnat on esillä. Mulle ei ainakaan ole vastaavia ongelmia ollut koskaan, ellen ole rintojani jotenkin korostanut.

T: toinen tiimalasivartaloinen uk koon 34J rinnoilla

Vierailija
16/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla? Joku toinen voi olla ylpeä vaikka siroudestaan. Ja rotevaa naista ärsyttää oma rotevuus. 

Vierailija
17/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, ap. Itselläni on kokemusta siitä, että minut tuomitaan vain ulkonäön vuoksi. Kun nuorena kärsin ihosairaudesta, kukaan mies ei ollut kiinnostunut minusta. Ventovieraat naureskelivat ja vittuilivat päin naamaa. Myöhemmin ulkonäköni on muuttunut jonkin verran, ilmeisesti paremmaksi, koska miehet osoittavat kiinnostusta ja saan kehuja ulkonäöstäni. Yleisesti ottaen saan parempaa kohtelua, ja minun oletetaan myös  olevan jotenkin mielenkiintoinen ihminen, vaikka sisäisesti olen ihan samanlainen kuin "rumanakin". Tämä saa minut joskus mietteliääksi ja joskus hirveän vihaiseksi.

Olet varmasti kiva tyyppi, mutta naisen ainoa arvo ei ole onko "kukaan mies kiinnostunut". Jos ymmärtää oman arvonsa, ei tarvitse erikseen olla kiitollinen jonkun limanuljaskan huomiosta.

Vierailija
18/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liian pienet tissit.

Kerran yks tyyppi tokas et muuten oot kiinnostava mut sun tissit on liian pienet 😕

Eli ei oo sit mikää tissikoko hyvä 😑

Vierailija
19/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille olet aina punainen vaate, jos sulla on hyvä vartalo ja rinnat. Nämä ei suhtaudu avoimesti, vaan ilmassa on tiettyä kireyttä.

Vierailija
20/65 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanu edes loppuun lukea kun oli niin täyttä peetä koko alku. Ongelmasi on jossain ihan muualla kun rinnoissa, muuten muillakin isorintaisilla tiimalaseilla olisi samaa. Kyllä siihen pukeutumisella ja muulla voi vaikuttaa miten ne rinnat on esillä. Mulle ei ainakaan ole vastaavia ongelmia ollut koskaan, ellen ole rintojani jotenkin korostanut.

T: toinen tiimalasivartaloinen uk koon 34J rinnoilla

Uskon että aloittajalla on hyvä luonne. Mutta sinä olet toisenlainen, räksyttäjätyyppiä.