Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?
Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D
Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.
Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".
Kommentit (182)
Minusta on hassua että monet naiset väittävät olevansa ekologisia, ja kritisoivat suuryrityksiä ja ideologiaa talouskasvusta.
Kuitenkin jos mies haluaa olla ekologinen tai ei halua nousta korporaation hierarkiassa, on se miinusta lähes kaikille.
Onko naisten ekologisuus ja kasvuvastaisuus vain eräänlainen kiva brändivaate joka puetaan, kun oikeasti halutaan isompi luksuskämppä ja lentelyä ympäri maailmaa? Vai onko miehen roolina itsepetoksen mahdollistaja, kun mies hankkii isompaa ja enemmän, naisen puhuessa ekologisuudesta (mutta toki nauttien miehensä epäekologisen toiminnan hedelmistä)?
Pituus ei olisi minulle ongelma (kun jotkut mainitivat). Vapaaehtoityö on yleensä hyvä asia, mutta voisi olla ongelmakin. Positiivista olisi oikein radikaali Animalia tai Greenpeace-hemmous. Joku vapaaehtoinen vankien päänsilittelijä ei kelpaisi. Tarvitsisin enemmän tietoja sielusta.
Ja hopi hopi hammaskivenpoistoon!
Vierailija kirjoitti:
analysaattori kirjoitti:
Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Näissä asioissa olet melko lailla keskiverto. Lyhyydestä ja hoikkuudesta miinusta, Suomessa miehen isokokoisuus on The juttu.
Tässä poikkeat selkeästi normista ja se on iso turn-off naisille.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Naisille kyky heittää nopeaa small talkkia ja sutkautuksia porukassa ratkaisee. Se määrittää sosiaalista asemaa porukassa, ja nostaa pariskunnan sosiaalista asemaa.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
Naisille turn-off, koska vihjaat ettei luksus ja mukavuus kiinnosta, etkä halua ulkomaille.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Naisille turn-off, koska et halua lisää rahaa ja statusta.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Naisille turn-off, koska et ole valmis etenemään vauhdilla jos nainen sitä haluaa.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Naisille joilla on lapsia, siis enemmistölle, turn-off.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".
Naisten epänormaalitutka hälyttää. Esileikit ja jälkihellittelyt ovat hyvä asia, mutta pääruokalaji eli himokas mies ottaa naisen kunnolla, jäisi puuttumaan.
...
Mahdollisuutesi löytää nainen = 10-20%
Muusta samaa mieltä, mutta mahdollisuudet on oikeasti 5% luokkaa.
Riippuu paljon ap:n aktiivisuudesta, ja siitä onko hänellä vahvuuksia jotka eivät käy ilmi kuvauksesta.
Kyllä 40+ pariutuneilla miehilläkin riittää heikkouksia. Obeeseja joilla ei seiso, puolialkkiksia, juroja perusduunareita jotka kävivät perheen rakentajaksi mutta nelikymppisinä nainen haluaakin keskustelevan miehen vaikkei se osaisi miehekkäästi korjata putkia.
18-35v iässä tuo 5% kuulostaisi realistiselta. Jos ap yrittää kunnolla, nyt mahdollisuudet ovat paremmat. Seison 10-20% takana.
Mä en ymmärrä miksi tuo vapaaehtoistyöstä kertominen pitäisi säästellä jonnekin myöhempään hetkeen? Naisten pitäisi ensin vai kiinnostua sinun pituudeta, painosta ja tuloista ja sitten vasta voit tuoda heille omia arvojasi esiin? Itse ainakin kerron omita vapaaehtoistöistäni heti, koska niistä voi päätellä paljon millaiset arvot minulla on.
analysaattori kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
analysaattori kirjoitti:
Näissä asioissa olet melko lailla keskiverto. Lyhyydestä ja hoikkuudesta miinusta, Suomessa miehen isokokoisuus on The juttu.
Tässä poikkeat selkeästi normista ja se on iso turn-off naisille.
Naisille kyky heittää nopeaa small talkkia ja sutkautuksia porukassa ratkaisee. Se määrittää sosiaalista asemaa porukassa, ja nostaa pariskunnan sosiaalista asemaa.
Naisille turn-off, koska vihjaat ettei luksus ja mukavuus kiinnosta, etkä halua ulkomaille.
Naisille turn-off, koska et halua lisää rahaa ja statusta.
Naisille turn-off, koska et ole valmis etenemään vauhdilla jos nainen sitä haluaa.
Naisille joilla on lapsia, siis enemmistölle, turn-off.
Naisten epänormaalitutka hälyttää. Esileikit ja jälkihellittelyt ovat hyvä asia, mutta pääruokalaji eli himokas mies ottaa naisen kunnolla, jäisi puuttumaan.
...
Mahdollisuutesi löytää nainen = 10-20%
Riippuu paljon ap:n aktiivisuudesta, ja siitä onko hänellä vahvuuksia jotka eivät käy ilmi kuvauksesta.
Kyllä 40+ pariutuneilla miehilläkin riittää heikkouksia. Obeeseja joilla ei seiso, puolialkkiksia, juroja perusduunareita jotka kävivät perheen rakentajaksi mutta nelikymppisinä nainen haluaakin keskustelevan miehen vaikkei se osaisi miehekkäästi korjata putkia.
18-35v iässä tuo 5% kuulostaisi realistiselta. Jos ap yrittää kunnolla, nyt mahdollisuudet ovat paremmat. Seison 10-20% takana.
Totta kyllä.
Ap:lla on ominaisuuksia joiden arvo nousee 40+ tienoilla, ja etenkin eläkeiässä.
Toisaalta naisten pariutumishalut laskevat, kun ei tarvita miestä perhettä perustamaan. a
En pysty sanomaan tuon perusteella, sillä ulkonäkö ja kemia ratkaisee 99%. Puoliso ei ole mikään kirjekaveri.
N51
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi tuo vapaaehtoistyöstä kertominen pitäisi säästellä jonnekin myöhempään hetkeen? Naisten pitäisi ensin vai kiinnostua sinun pituudeta, painosta ja tuloista ja sitten vasta voit tuoda heille omia arvojasi esiin? Itse ainakin kerron omita vapaaehtoistöistäni heti, koska niistä voi päätellä paljon millaiset arvot minulla on.
Ei kaikki halua leuhkia.
Jotkin sanavalintasi kielivät jonki sortin vinoumasta. Ei tuu kesää, sori vaan.
En noilla antamillasi tiedoilla olisi kovinkaan kiinnostunut. Yhteistä meille olisi lapsettomuus ja se ettei kumpikaan välitetä matkustelusta. Pitäisi olla enemmän yhteistä että kiinnostuisin.
No siis joo kelpaisit jos olisin susta kiinnostunut. Noi ei herätä kiinnostusta mutta ei veisi sitä poiskaan.
N37
Oikeasti Suomessa on valtavasti naisia, joille olisit oikein hyvä elämänkumppani. Suurin ongelma on se, mistä hänet löytää. Deittiohjelmat on varmin tie menettää itseluottamus tällä alueella. Ne ovat täynnä ihmisiä, joilla ei ole aiettakaan aloittaa mitään parisuhdetta. Yli 80% on vaan "karkkikaupassa" katsomassa mitä löytyisi. Paras on jos löydät hänet omasta ympäristöstäsi: arjesta kun pidät silmät auki ja tartut tilaisuuteen, töiden parista, vaikka sieltä kotimaan lomalta jne.
Olet itse itsesi pahin este parisuhteen löytymiselle. Ala käymään lävitse sitä mitä voisit toiselle tarjota ihan konkretiatasolla. Mitä voisit elämässäsi muuttaa? Tee tilaa toiselle jo ennen kuin häntä on. Näin viet itseäsi kohti sitä hetkeä, kun elämäsi nainen astuu esiin.
Unohdit laittaa mitat vetskarin takaa ja pankkitilin saldon. Nämä kun on kunnossa niin kelpaa vähän homssuisempikin ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Suomessa on valtavasti naisia, joille olisit oikein hyvä elämänkumppani. Suurin ongelma on se, mistä hänet löytää. Deittiohjelmat on varmin tie menettää itseluottamus tällä alueella. Ne ovat täynnä ihmisiä, joilla ei ole aiettakaan aloittaa mitään parisuhdetta. Yli 80% on vaan "karkkikaupassa" katsomassa mitä löytyisi. Paras on jos löydät hänet omasta ympäristöstäsi: arjesta kun pidät silmät auki ja tartut tilaisuuteen, töiden parista, vaikka sieltä kotimaan lomalta jne.
Olet itse itsesi pahin este parisuhteen löytymiselle. Ala käymään lävitse sitä mitä voisit toiselle tarjota ihan konkretiatasolla. Mitä voisit elämässäsi muuttaa? Tee tilaa toiselle jo ennen kuin häntä on. Näin viet itseäsi kohti sitä hetkeä, kun elämäsi nainen astuu esiin.
Paljonko naiset miettivät mitä voisivat "konkretiatasolla" tarjota mehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko naiset miettivät mitä voisivat "konkretiatasolla" tarjota mehelle?
Onkohan ap yksi niistä miehistä jotka kuvittelevat että nainen voisi ihastua häneen kuten hän ihastuu naiseen?
Normaalit miehet ymmärtävät että nainen haluaa miehestä hyötyä. Sitä voi olla raha ja status (jos nainen on hyvännäköinen), remonttiapu (jos nainen on keskitasoa), tai vähintäänkin arjen helpottaminen (jos nainen ei ole kovin hot).
Vaukutat tosi kivalta, ja saattaisin hyvinkin olla kiinnostunut, jos en olisi jo hyvässä parisuhteessa.
Toi puoluekannan epämääräisyys häiritsisi mua aika paljon. Ymmärtäisin, jos vaikka liikkuisi akselilla kokoomus-keskusta tai vihreät-sdp, mutta jos vaihtelee välillä demarit-kokoomus, niin olet melkoinen tuuliviiri.
Myös vähän erikoisesti kuvaat noita matkailumieltymyksiä, ei ehkä sopis mulle, kun itse nautin kyllä monenlaisesta matkailusta. Kuulostat siltä, että alkaisit valittaa reissussa ollessa, kun sulla on selvästi jo ennakkoasenteita. Itse en rentoudu makaamalla (työstressini on henkistä, mikä ei makoilemalla poistu).
Pituutesi puolesta olet mulle ihan riittävä (olen itse 164cm), mutta vähän jäin miettimään, että mikähän se sun urheilullisuuden taso on. Jos mulla on enemmän haukkaria kun sulla, niin se olisi kyllä ongelma.
Mulla on lapsia, mutta ennemmin kaipaisin itselleni puolisoa, eli isähahmoksi ei tarvitsisi ruveta (lapsilla on isäkin, tosin ovat kyllä paljon enemmän mulla kuin isällään). Toki jos haluaisi enemmän viettää aikaa yhdessä, niin pitäisi siis ne lapsetkin tavata. Mun mahdollinen uusi mies voisi kuitenkin suhtautua heihin samaan tapaan kuin mun ystävätkin, eli tottakai lasten seurassa pitää käyttäytyä esimerkillisesti ja olla lapsille mukava, mutta mitään isukkia ei tarvisi leikkiä.
Ai niin, mä kyllä tykkään myös kunnon panosta. Tottakai muutakin pitää olla, ettei aina samanlaista. Mutta kyllä joskus pitäisi panna kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua että monet naiset väittävät olevansa ekologisia, ja kritisoivat suuryrityksiä ja ideologiaa talouskasvusta.
Kuitenkin jos mies haluaa olla ekologinen tai ei halua nousta korporaation hierarkiassa, on se miinusta lähes kaikille.
Onko naisten ekologisuus ja kasvuvastaisuus vain eräänlainen kiva brändivaate joka puetaan, kun oikeasti halutaan isompi luksuskämppä ja lentelyä ympäri maailmaa? Vai onko miehen roolina itsepetoksen mahdollistaja, kun mies hankkii isompaa ja enemmän, naisen puhuessa ekologisuudesta (mutta toki nauttien miehensä epäekologisen toiminnan hedelmistä)?
Mitä jos naisilla onkin keskenään erilaisia mielipiteitä ja ihanteita? Siis tarkoitan... Mietin että jos olisikin niin että naiset eivät ole yhtenäinen massa jolla on kollektiivinen tietoisuus vaan... En tiedä, vaikeaa selittää... Tarkoitan jos naiset olisivat samalla tavalla ihmisiä kuin miehet, mutta vain naisia. Kuulostaako että tuossa olisi jotain järkeä..?
Yläpeukutin sillä ehdolla, että olisin suunnilleen ikäisesi. Näin 23-vuotiaana etsin vähän nuorempaa. Ja sen hammaskiven saisit käydä poistamassa :D muuten kuulostaa oikein hyvälle!