Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167cm/77kg, treenaava nainen. Lääkäri kehoitti pudottamaan painoa

Vierailija
15.10.2022 |

Kävin ruutiininomaisessa terveystarkastuksessa, jossa luonnollisesti katsottiin pituus ja paino. Lääkäri sitten sanoi, että painoa kannattaisi hieman pudottaa terveyden kannalta. Meni jauhot niin pahasti suuhun, etten oikeen tiennyt mitä sanoa. Olen treenannut vuosia kovaa monta kertaa viikossa, enkä ole todellakaan mikään sohvaperuna, josta ylipaino voisi johtua. Onko lääkäreillä oikeasti näin huonosti tietoa siitä, että lihasten kasvattaminen lisää myös painoa? Jäi vähän harmittamaan lääkärin kommentti. Kannattaisi lääkärien vähän tarkemmin katsoa kehoa, eikä vain lukuja.

Kommentit (287)

Vierailija
101/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Mä olen 170cm/82kg. Viimeisin kehonkoostumus antoi ihannepainoksi 77kg.

Muutaman kilon haluaisin pois, mutta en missään nimessä kymmentä kiloa minkä bmin mukainen normaali paino vaatisi. Olen 46v ja paremmassa kunnossa kuin suurin osa ikäisistäni.

Huimaa, olen mies ja sinua 14cm pidempi sekä saman verran painoa. Kuntosalia ja aerobista n. 10krt/vko ja minussa on n. 7kg liikaa. Voin vaan kuvitella mikä omena siellä kirjoittelee. 

Voin kuvitella myös mikä narukäsi ja rimpulapohje sinä olet. Liikunta kannattaa aloittaa jo lapsena, alle kouluikäisenä ja silloinkin liikkua suuri osa päivästä. Silloin saa vahvat jalat. Eli sinulle liian myöhäistä. 

Itse liikun 3-7 tuntia päivässä, näin tein jo lapsena.

N 100 kg/170 cm

Painat enemmän kuin päälle kaksimetrinen raskaansarjan ammattinyrkkeilijä Deontay Wilder. 

Vierailija
102/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan painoin 98 kg ja olin lihaskartta koko ukko, sit monta vuotta talon rakentamisen jälkeen painoin 86 ja olin läskissä kunnossa. Paino on vaan paino, eikä mitenkään liity lihavuuteen.. Mutta mittanauha kertoo todellisuuden vyötärön ympäryydestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna painoarvoa lääkärin sanomisille.

Itsellä ihan samansuuntaiset mitat, 168/78 ja painoindeksin mukaan siis ylipainoinen. Rasvoja en tiedä. Ja näytän tältä - fiilis omassa kropassa hyvä niin en ala laihduttamaan.

https://i.postimg.cc/4xv4wgLK/5486-D5-DF-B031-4-D66-A37-C-D80682-EF11-A…

Hyvännäköinen kroppa kuvassa. Rasvaprosentti 30+, mutta lihastakin on selvästi.

104/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samanpituinen ja paina 80.  Koskaan ei ole painosta tullut kommenttia missään.  Naruhyppely onnistuu samoin jenkka ja laulan läähättättä. 

Vierailija
105/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa. Mä olen 170cm/82kg. Viimeisin kehonkoostumus antoi ihannepainoksi 77kg.

Muutaman kilon haluaisin pois, mutta en missään nimessä kymmentä kiloa minkä bmin mukainen normaali paino vaatisi. Olen 46v ja paremmassa kunnossa kuin suurin osa ikäisistäni.

Huimaa, olen mies ja sinua 14cm pidempi sekä saman verran painoa. Kuntosalia ja aerobista n. 10krt/vko ja minussa on n. 7kg liikaa. Voin vaan kuvitella mikä omena siellä kirjoittelee. 

Voin kuvitella myös mikä narukäsi ja rimpulapohje sinä olet. Liikunta kannattaa aloittaa jo lapsena, alle kouluikäisenä ja silloinkin liikkua suuri osa päivästä. Silloin saa vahvat jalat. Eli sinulle liian myöhäistä. 

N 100 kg/170 cm

Painat enemmän kuin päälle kaksimetrinen raskaansarjan ammattinyrkkeilijä Deontay Wilder. 

Ok. Menehän sinä juomaan kossua lisää ja ota pekonia, kinkkua, laardia, makkaroita, juustoja, elukoita, karkkeja, suklaatia ja sipsiä ja naksuja lisää niin kuluu lauantai sinulla hyvin!

Minäpä syön kikherneomeletin kasviksilla ja tofulla(470 kcal) niin jaksaapi treenata lisää! Terveellisellä kasvisruoalla nimittäin jaksaa!

N 100 kg/170 cm

Vierailija
106/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 100 kg/170 cm

Ok. Menehän sinä juomaan kossua lisää ja ota pekonia, kinkkua, laardia, makkaroita, juustoja, elukoita, karkkeja, suklaatia ja sipsiä ja naksuja lisää niin kuluu lauantai sinulla hyvin!

Minäpä syön kikherneomeletin kasviksilla ja tofulla(470 kcal) niin jaksaapi treenata lisää! Terveellisellä kasvisruoalla nimittäin jaksaa!

N 100 kg/170 cm

Ok. En tiennyt, että olet noin herkkä ja heikkoitsetuntoinen. 

Vierailija
107/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani ihmettelin, kun kävin lääkärissä asian x vuoksi, minut punnittiin (168/85) ja lääkäri oli kirjoittanut, että normaalipainoinen ja -vartaloinen. :D

Vierailija
108/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat yhteiskunnan syöpä. Ei merkitystä onko massa läskiä vai lihasta.

Kaltaisesi ei ymmärrä lihavuuden juurisyistä mitään, joten kaltaisesi vain lisäävät lihavuusepidemiaa vihaamalla lihavia. Lihavuuden juurisyy voi olla esimerkiksi sadistiäiti, joka raateli lasta eri tavoin koko lapsen lapsuuden ajan, jonka seurauksena lapsi aikuistuttuaan kärsii muun muassa itsetuhoisuudesta ja vaikeasta syömishäiriöstä. Kumpaa vihaat enemmän sadistiäitiä vai lasta, jota sadistiäiti raatelee?

Vierailija
109/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ihan samansuuntaiset mitat, 168/78 ja painoindeksin mukaan siis ylipainoinen. Rasvoja en tiedä. Ja näytän tältä - fiilis omassa kropassa hyvä niin en ala laihduttamaan.

Tuskin näytät :D

Haluatko jonkun toisen kuvan vai?

Me ollaan suunnilleen yhtä hoikkia, mutta painan 60kg. Jotenkin epäilyttää, että pelkkä lihas (lähinnä hauis) painaisi 18kg ekstraa.

Vierailija
110/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 178 ja reilu 100kg. Vyötärö 73cm. Ei viskeraalista rasvaa, matala verenpaine. Veriarvot huiput. En näytä lihavalle. En toki mikään laihaluikkukaan.

Vierailija
111/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan suunnilleen yhtä hoikkia, mutta painan 60kg. Jotenkin epäilyttää, että pelkkä lihas (lähinnä hauis) painaisi 18kg ekstraa.

Näytät luultavasti paljon hoikemmalta, tai sitten sinulla ei ole juuri lainkaan lihasmassaa. Hauikset on itsellä vielä aika pikkuiset, suurinosa painosta (niin rasvasta kuin lihaksesta) on reisi/pakara osastolla.

https://i.postimg.cc/9Fq18G4k/DB908409-DF5-C-48-C8-8-D42-8-BFE48-CCD0-C…

Vierailija
112/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät luultavasti paljon hoikemmalta, tai sitten sinulla ei ole juuri lainkaan lihasmassaa. Hauikset on itsellä vielä aika pikkuiset, suurinosa painosta (niin rasvasta kuin lihaksesta) on reisi/pakara osastolla.

pömppömaha piilotettu kätevästi korkeavyötäröisiin leggareihin :DD

Vierailija
113/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on ylivoimaa. Lihota seuraavalle terveystarkastukselle

Vierailija
114/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en ole kovin lihaksikas ja jalkani ovat kapeammat kuin sinulla. Hitsi kun en saa hyvää kuvaa otettua, kotona ei ole kokovartalopeiliä.

Vierailija
115/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe löytyy iltapäivälehdestä tänäänkin. Otit sen omanasi! Luuletko muut ei lue ilta-päivä lehtiä?

Miten joku voi kirjoittaa noin surkeasti???🤣🤦🏼🤦🏼🤦🏼

Vierailija
116/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan sulla ihan älytön haukka!!

Vierailija
117/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ovat yhteiskunnan syöpä. Ei merkitystä onko massa läskiä vai lihasta.

Kaltaisesi ei ymmärrä lihavuuden juurisyistä mitään, joten kaltaisesi vain lisäävät lihavuusepidemiaa vihaamalla lihavia. Lihavuuden juurisyy voi olla esimerkiksi sadistiäiti, joka raateli lasta eri tavoin koko lapsen lapsuuden ajan, jonka seurauksena lapsi aikuistuttuaan kärsii muun muassa itsetuhoisuudesta ja vaikeasta syömishäiriöstä. Kumpaa vihaat enemmän sadistiäitiä vai lasta, jota sadistiäiti raatelee?

Huono lapsuus on p*ska tekosyy huonolle aikuisuudelle. Kaikesta ei voi syyttää muita, vaan jossain kohtaa pitää ihan oikeasti itse kantaa vastuu omasta elämästään.

Vierailija
118/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan korkea rasvaprosentti rasittaa kroppaa.

Siksi koko tämä painopska suoraan sanottuna on turhaa ja aiheuttaa vain syömishäiriöitä, kun sitä painoa vaan tuijotetaan.

Pitäisi mitata rasvaprosentti, ei paino,

Vierailija
119/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka treenaisitkin niin on tuo sinu pituuteen aika raju paino. Useimmat naiset saavuttaa parhaimmillaan vuosia ja vuosia jatkuneen lihasmassaan tähtäävän harjoituksen myötä ilman doping-aineita 3-10kg puhdasta lihasta eli voisi ajatella sinun olevan hyvässä lihassa jo n.67 kiloisena eli 10kg (!!!!) vähemmällä painolla. Rasvaa siis sinullakin on runsaasti.

Vierailija
120/287 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotapa nyt aluksi vain 15 kiloa, niin alat olla ihannepainossa. Tuskin pyllysi sitten enää hyllyy juostessasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän