Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanna Ukkola on sitä mieltä, että Koraaneja pitäisi saada polttaa myös Suomessa

Vierailija
02.02.2023 |

Kuuluu "sananvapauteen" yms... Mä tajuan pointin, olen itsekin sananvapauden kannattaja. Mutta sitä mä en tajua että kuka sanoisi noin, joku raja pitää olla. Toisen uskontoa yms ei saisi loukata tuolla tavalla. On asioita mitkä pitää pitää erossa tästä "sananvapaudesta". Näihin asioihin kuuluu myös esim toisen perhe riitely tilanteissa, kaikki järkevät ihmiset tietää että toisen perheeseen ei tulisi koskaan kajota vaikka kuinka vihainen onkin ja sananvapaus on.
Vähän älliä välillä päähän. Tuo nainen kirjoittaa todella outoa settiä lehtiin kerta toisensa jälkeen.
Ja toinen, lopeta se "demokraattisen" valtion esille tuonti kokoajan ihankuin me oltaisi jotenkin parempia kuin kaikki muut.... Milloin viimeksi Suomen kansa on saanut päättää yhtää mitään. Tai edes Suomi yksinään oman kansansa kanssa.
Ei mulla muuta, huomenii kaikille!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että Ukkolan mies on Perussuomalaisten pääpropagandisti

Vierailija
2/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on Sanna vaikka voissa paistaisi. Hänen mielestä varmaan olisi perusteltua pakottaa tietyt ryhmät käyttämään hihamerkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjojen polttamisesta ei ole koskaan seurannut mitään hyvää. Toisekseen hyviin tapoihin kuuluu toisten kunnioittaminen ja ylipäänsä fiksusti käyttäytyminen. 

Vierailija
4/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa että Ukkolan mies on Perussuomalaisten pääpropagandisti

Olenkin vähän ihmetellyt muutaman kerran niitä kirjoituksia. Tämä selittää.

Pitäisköhän ostaa paperilehti ja polttaa saunan uunissa.

Vierailija
5/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes ole uskonnollinen tyyppi, en ole koskaan ollut.... Mutta silti järki päässä sanoo että toisten uskomuksia tai uskontoa ylipäätään ei pidä loukata. Se on ihan perus maalaisjärkeä. 

Vierailija
6/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan mitä lystään. Satuolentoihin uskovat ovat latvasta lahoja.

Vierailija
7/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnet varmaan itsesi tosi viisaksi kun pääsit tuon sanomaan.

Vierailija
8/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo samaa mieltä, että Raamattuja saisi myös polttaa!? Ärsyttävä kaksinaismoralistinen ä...mm..ä.

Vierailija
9/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "Demokratia" tulee varmaan aina esille niissä haamukyselyissä mitkä on lehdissä, tai siis niiden tulokset on aina lehdissä, mutta sitä itse kyselyä kansa ei ole nähnyt missään :D 

Vierailija
10/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en usko satuolentoihin. Paitsi Joulupukkiin!

Vierailija
11/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat vaikka lämmittää talosi uskonnollisilla teksteillä, sitä ei sinällään ole kielletty. Uskonrauhan rikkominen kuitenkin on, eli ei kannata vain yhtä Koraania tai raamattua käydä käristämässä julkisella paikalla.

Vierailija
12/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kolumni. Toisen uskonnon pilkkaaminen on täysin ala-arvoista touhua. Tietysti saa, muttei viisas ihminen tee niin.

Vierailija
13/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, en usko satuolentoihin. Paitsi Joulupukkiin!

Ei se ole satuolento vaan Pekka-eno.

Vierailija
14/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirja on paperia ja kaikki sen taikuus on keksittyä. Miksi yhtä paperia saa polttaa ja toista ei?

Ihmeesti se vihervassua alkoi kiinnostamaan se "pyhyys" tässä tapauksessa.

Vierailija
15/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla naisella menee tunnetusti aina vähän yli nuo kirjoitukset

Sama nainen kirjoitteli korona aikaan että kaikki rokotteista kieltäytyjät on hulluja jotka uskoo liskoihmisiin ja ihmisiä pitäisi laittaa leireille yms... Sellasta tosi ala-arvoista kirjoittamista ihan jatkuvasti.. 

Mutta sitähän meidän lehdet on täynnä nykyisin. Ala-arvoista kirjoittamista. 

Me tarvitaan älykkäämpiä ihmisiä ääneen. Vähän asiassa ku asiassa. 

Vierailija
16/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taaskaan lukenut koko kolumnia saati ymmärtänyt sen sisältöä.  HArmittaa ap:n tyyppiset ihmiset, jotka eivät jaksa ja viitsi syventyä lukemaansa tai kuulemaansa. 

Vierailija
17/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin diktatuurin ainekset kutakuinkin kasassa, enää puuttuu se käänne että lähtee toteutumaan, vai onko joku niin sinisilmäinen ettei ole huomannut muutosta. 

Vierailija
18/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjan saa polttaa sananvapauden nimissä, niin silloin kai ihmisen polttaminen roviolla sananvapauden nimissä on myös sallittua.

Vierailija
19/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sananvapaus on tärkeää.

On surullista, että valtionpäämies voi perustella ulkomaanpoliittisia päätöksiä sillä, että jossain maassa koku ääriliikkeen edustaja on pilkannut valtionpäämiehen uskontoa ja sillä perusteella toisessa maassa rajoitetaan sananvapautta.

Muistatteko Salman Rushdien?

Hän kirjoitti fiktiivisen romaanin, jossa suhtauduttiin sarkastisen pilkallisesti uskontoihin mukaanlukien islam.

Aloitettiin AKTIIVINEN vihanlietsontakampanja Rushdieta vastaan, lopuksi Iranin hengellinen johtaja julisti fatwan, jonka mukaan Rushdie pitää surmata.

Rushdie on joutunut pakoilemaan siitä asti, hiljattain terroristi onnistui häntä vakavasti puukottamaan.

Yleisesti Suomessakin suhtauduttiin asiaan niin, että "mitäs läksit", ei olidi pitänyt pilkata.

Siis demokraattisissa länsimaissa ollaan rähmällään takapajuisen teokratian edessä, ollaan valmiit tuomitsemaan oman maan kansalaisia mistä tahansa, mistä nämä herkkähipiäiset suvaitsevat vain mielensä pahoittaa?

Vierailija
20/36 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes ole uskonnollinen tyyppi, en ole koskaan ollut.... Mutta silti järki päässä sanoo että toisten uskomuksia tai uskontoa ylipäätään ei pidä loukata. Se on ihan perus maalaisjärkeä. 

Paitsi persujen uskomuksia.