Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää

Vierailija
13.10.2022 |

Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.

Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Sama meillä. Reilut kahdeksan yhteistä vuotta takana ja yhdessä tehdään paljon asioita. Katselin juuri seuraavalle viikonlopulle (ei tälle alkavalle) hotellia pientä kaupunkilomaa varten, edellisen kerran vietettiin viikonloppua hotellissa syyskuun puolivälissä. Kesällä tehtiin paljon reissuja kotimaassa + Virossa, sen pitemmälle ei tällä kertaa lähdetty. Ennen koronaa tehtiin useita ulkomaanreissuja vuodessa.

Kansallispuistossa retkeiltiin eväiden kanssa viimeksi toissaviikonloppuna tai sitä edellisenä. Sitä seuraavana kierrettiin luontopolku täällä lähistöllä.

Kulttuuriharrastukset ovat koronan takia vähentyneet murto-osaan entisestä. Aikoinaan käytiin vähintään kerran kuussa keikoilla tai konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä jne. Ulkona käydään edelleen syömässä keskimäärin viikoittain.

Minä en tykkää lauta- enkä tietokonepeleistä, puoliso pelaisi mielellään niitäkin. Silloin saatetaan pelata, kun on pelinhaluisia tuttavia käymässä.

Puutarha vie tulevanakin viikonloppuna paljon yhteistä aikaa. Tänä iltana on yhteinen liikuntaharrastus. Huomenna ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä juttelemassa. Viikonloppuaamuisin syödään aamiainen myöhään ja se on pikemmin brunssi kuin aamiainen, samalla luetaan Hesaria.

Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset suhteet, joissa toista ei kiinnosta kuin nussiminen ja tv.

Vierailija
122/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Sama meillä. Reilut kahdeksan yhteistä vuotta takana ja yhdessä tehdään paljon asioita. Katselin juuri seuraavalle viikonlopulle (ei tälle alkavalle) hotellia pientä kaupunkilomaa varten, edellisen kerran vietettiin viikonloppua hotellissa syyskuun puolivälissä. Kesällä tehtiin paljon reissuja kotimaassa + Virossa, sen pitemmälle ei tällä kertaa lähdetty. Ennen koronaa tehtiin useita ulkomaanreissuja vuodessa.

Kansallispuistossa retkeiltiin eväiden kanssa viimeksi toissaviikonloppuna tai sitä edellisenä. Sitä seuraavana kierrettiin luontopolku täällä lähistöllä.

Kulttuuriharrastukset ovat koronan takia vähentyneet murto-osaan entisestä. Aikoinaan käytiin vähintään kerran kuussa keikoilla tai konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä jne. Ulkona käydään edelleen syömässä keskimäärin viikoittain.

Minä en tykkää lauta- enkä tietokonepeleistä, puoliso pelaisi mielellään niitäkin. Silloin saatetaan pelata, kun on pelinhaluisia tuttavia käymässä.

Puutarha vie tulevanakin viikonloppuna paljon yhteistä aikaa. Tänä iltana on yhteinen liikuntaharrastus. Huomenna ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä juttelemassa. Viikonloppuaamuisin syödään aamiainen myöhään ja se on pikemmin brunssi kuin aamiainen, samalla luetaan Hesaria.

Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset suhteet, joissa toista ei kiinnosta kuin nussiminen ja tv.

No ei sitä voi suhteeksi kutsua, kun olen lopettanut tapailun hyvin lyhyeen todellisuuden paljastuttua. Mä tiedän mitä haluan enkä tyydy vähempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei treffeille tietenkään mihinkään erämaahan tuntemattoman kanssa, mutta kyllä, olen sellainen nainen joka mieluusti harrastaisi tuommoisia juttuja kumppanin kanssa. Tuskin kukaan nyt mihinkään telttailemaan olisi ensitreffeillä lähdössäkään, mutta vaikka eväsretki jonnekin suositulle (eli on muitakin ihmisiä lähimaastoissa) notskipaikalle kävisi hyvin.

124/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kävelytreffeistä. Joillekin miehille ne ei käy millään. Kauhean vaivalloista muka. No ne eivät sitten ole mun tyyppiä.

En minäkään lähtisi ensitreffeille kävelylle. Minusta siinä ei tutustu toiseen kunnolla verrattuna jos istut alas johonkin ravintolaan juttelemaan. Varsinkin joskus talvella, kun on miinus 20 astetta pakkasta, niin pitäisi pukeutua Michelin-ukoksi, jotta tarkenee ulkona. Kun minä lähden treffeille, haluan laittautua kauniiksi ja haluan, että tilanne on edes vähän romanttinen.

Vierailija
125/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tykkää eräharrastuksista niin onhan se älyttömän paljon kätevämpää jos puolisokin tykkää. Se on parisuhdeaikaa parhaimmillaan, kun ollaan luonnossa, siellä on oltava läsnä ja aidosti yhdessä, kun ei ole sähköä eli ei voi uppoutua somemaailmaan tai netflixiin.

Vierailija
126/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan kummallista jos muka "kolmasosa miehistä" koitaa saada tuntemattomasta vaellusseuraa...

Toisaalta pyöräretkessä/eväsretkessä en näe sen kummallisempaa kuin kävelyssä. Moni ei kuitenkaan vaikka ravintoloissa juurikaan viihdy ja joku tällainen kevyt reippailu sopii useimmille kuin joku spesiaalimpi liikunta-aktiviteetti.

Vierailija
127/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kävelytreffeistä. Joillekin miehille ne ei käy millään. Kauhean vaivalloista muka. No ne eivät sitten ole mun tyyppiä. Lukisivat sen profiilitekstin: etsin aktiivista miestä enkä mitään sohvaperunaa.

Tuota välineurheilua en jaksa ymmärtää ellei harrasta yönylivaelluksia harva se viikonloppu. Parhaita on jotkut saksalaisturistit, jotka istuu vaelluskamppeet päällä jo lentokoneessa :D Varsinkin kun kyseisestä kohteesta löytyi kaikki mukavuudet ravintoloista ja hotelleista alkaen. Ihan peruslenkkarit ja verkkarit olis riittäneet.

Aika moni mun tuttu käyttää niitä vaellusvaatteita ihan arkenakin. Mun suosikki urheilutakki on fjällrävenin vaellustakki, käytän sitä ihan kaikessa ulkoilussa. Se on mukava, käytännöllinen ja kivan näköinen. Välineurheilua ehkä sikäli, että halvemmalla olisi saanut jonkun perus tuulipuvuntakin, mutta tykkään tuon ulkonäöstä ja siinä on huippuhyvä huppu räntäsateeseen.

Vierailija
128/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen, löysin tuollaisen miehen, ja en vilkaissutkaan tinderissä profiilia, jos ei ollut jo kuvista selvää että ollaan menossa maastopyöräilemään, telttailemaan ja metsään rymyämään yhdessä. Aivan parasta keitellä trangialla ruuat pitkän liikuntapäivän päätteeksi

Vierailija
129/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

Tämä on yksi juttu joka mua aina jaksaa ihmetyttää. Jos on löytänyt itselleen sellaisen harrastuksen josta tykkää niin miksi ihmeessä on niin tärkeää että se parisuhteen toinenkin osapuoli harrastaisi juuri sitä samaa lajia?!

Koska silloin jos itse olen jonkin mielekkääksi kokemani harrastuksen parissa, niin ei siitä tule sen mielekkäämpää sillä että kumppanini tekisi sitä kanssani eikä myöskään kumppanistani tulisi yhtään mielekkäämpi itselleni sen vuoksi :D

Riippuu varmaan harrastuksesta miten paljon sillä on merkitystä harrastaako kumppani samaa vai ei. Luontoharrastukset on myös tietyllä tapaa elämäntapa joka vaikuttaa vapaa-ajanviettotapoihin, lisäksi ne on usein sosiaalista toimintaa eli on kivempi jos on seuraa. Jos haluaa viettää kesälomansa patikoiden pohjoisessa niin kyllähän se paljon näppärämmin järjestyy jos kumppani on samoilla linjoilla, eikä ole sitä mieltä että pitäisi lomailla yhdessä jollain muulla lailla.

Vierailija
130/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet miesten toiveista, kuinka paskoja ne on.

Mitäs jos tekisitte ketjun jossa kerrotte omista toiveistanne ja keskustelisitte niistä?

Olenko mä sanonut että ne ovat paskoja? Sori, en halunnut sun ymmärtävän noin.

Mun ainoa toive on että mun mies harrastaisi jotakin liikuntaa mun kanssa.

Vierailija
131/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, ehdotin treffejä aina kävelytreffeiksi. Rennompaa kuin kahvilassa tms istuminen. Toisaalta vaellus kestää ihan liian kauan, pitää olla mahdollisuus liueta treffeiltä niin pian kuin mahdollista, jos siltä tuntuu.

N

Missä kävelit? Keskustassa vai jossain kuntopoluilla? Ne eivät oikein ole turvallisia paikkoja ensimmäisille tapaamisille...

Vierailija
132/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

Mä harrastan jotain liikuntaa päivittäin. Se voi olla joku ryhmäliikuntatunti tai kävely metsässä. Ongelmana on miten löydän tinderistä ne miehet, jotka haluavat ulkoilla mun kanssa niiden mielikuvapatikoijien joukosta. Kun tykkäyksiä on pari tuhatta, niin on siinä työsarkaa varsinkin kun miehet valehtelee niin paljon. Mulle on vaan osunut näitä netflix & chill tyyppejä kun itse rehellisenä ihmisenä en ole osannut arvata miten paljon aikuiset ihmiset viitsii huijata.

Tämä. Jos miehen kiinnostuksenkohteena on "Jooga", eikä mies näytä täysin 50kg takkuhipiltä, niin se jooga on siinä kiinnostuksen kohteissa tasan sen takia, että haluaisivat sen joogaavan ja notkean naisen. Aloitin aina kysymällä, mitä joogaa harrastat, ja ne vastaukset oli kaikkea väliltä " no olen ajatellut aloittaa" aina sinne "venyttelen aina välillä iltaisin ennen nukkumaan menoa jos selkä on kipeä". Paras oli että hän on buddhalainen, eikä keksinyt muuta laittaa tuohon.

Vierailija
133/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Ihan hirveet ekat treffit, naama punasena, ihan hikisenä puuskuttaen :D Aattele, jos tekis vaikka mieli pussata ja molemmilla naama ihan hiessä, hyh :D

Ehkä sitten seurusteluvaiheessa voi urheilla yhdessä, mut ekat treffit sopisin kyllä sellaiseen ympäristöön, jossa voi oikeasti keskustella, olis tunnelmallista flirttiä ja vois vaikka pussatakin, jos hyvin sujuu.

Vierailija
134/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olen kestävyysurheilun harrastaja ja pyörin juuri näissä vaellus-, polkujuoksu-, hiihto- ja maastopyöräilyporukoissa, voin kertoa, että nää ihmiset on ihan oma alalajinsa ja etsivät omanlaistaan seuraa varmaan Tinderissäkin. Muitten olis varmaan aika vaikea ymmärtää tätä touhua. 

Lomat ja viikonloput menee metsissä, ja erilaisten vaellusten tai ultrajuoksutapahtumien loputon suunnittelu sekä varusteiden vertailu tuo harrastukseen omat mausteensa :-D

n50

Näin olen ymmärtänyt. On ulkoilmaihmisiä ja sitten ulkoilmaihmisiä.

Itse liikun kohtuullisen paljon luonossa; lenkkeilen, juoksen ja teen cani-crossia, myös sauvakävelyä. Koirat siis mukana pitkilläkin päivälenkeillä. Yöksi menemme kuitenkin mieluummin kotiin tai hyvätasoiseen hotelliin. Löytyy varusteet ulkoiluun, polkujuoksuun jne, mutta illalla viihdyn mieluummin porealtaassa ja tasokkaassa ravintolassa viinilasin kanssa. Ja ne koiratkin nukkuu sisällä lakanoiden välissä, eikä suinkaan teltassa (makuupussi ei ole kauhean kätevä useamman koiran kanssa!).

Vierailija
135/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

Vierailija
136/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin vaikuttaa virtsankarkailu asiaan. Tämä alkoi synnytykse jälkeen ja vei innon, koska tanssi, hyppiminen ja juoksu jäi. Jatkuvat suojien kanssa pelaaminen ja pissan haju ei ole kivaa, ainakaan niin että toinen ihminen olisi siinä lähellä. 

Eron jälkeen sain kuitenkin omaa aikaa ja treenaan omalla tavallani. Ennen eroa oli yh avioliitossa ja omaa aikaa ei vaan ollut. Nyt lapset ovat pääsääntöisesti tapaamisten aikana oikeasti isänsä hoidossa.

Vierailija
137/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan kummallista jos muka "kolmasosa miehistä" koitaa saada tuntemattomasta vaellusseuraa...

Toisaalta pyöräretkessä/eväsretkessä en näe sen kummallisempaa kuin kävelyssä. Moni ei kuitenkaan vaikka ravintoloissa juurikaan viihdy ja joku tällainen kevyt reippailu sopii useimmille kuin joku spesiaalimpi liikunta-aktiviteetti.

Ehkä ap:ssa on jotain joka vetoaa tämmöisiin luontoliikkujamiehiin jos heiltä tulee tykkäyksiä, ja toisaalta ap itsekin tykkäilee sitten tämän tyyppisistä miehistä. Luulen ettei kaikille tule ollenkaan noin paljon tuon tyyppisiä miehiä vastaan. Olen aika varma että itselleni kävisi samoin, mikä olisi vain positiivista koska itsekin haluan puolison jonka kanssa viettää aktiivista, liikunnallista arkea.

Vierailija
138/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveet ekat treffit, naama punasena, ihan hikisenä puuskuttaen :D Aattele, jos tekis vaikka mieli pussata ja molemmilla naama ihan hiessä, hyh :D

Ehkä sitten seurusteluvaiheessa voi urheilla yhdessä, mut ekat treffit sopisin kyllä sellaiseen ympäristöön, jossa voi oikeasti keskustella, olis tunnelmallista flirttiä ja vois vaikka pussatakin, jos hyvin sujuu.

No, minulla ei ylipäätään ole tapana pussailla ihmistä, jonka olen tavannut ensimmäistä kertaa alle tunti aikaisemmin, mutta kukin toki tyylillään. -sama

Vierailija
139/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta. Ettekö tee mitään yksinään tai omien kavereiden kanssa? Lapsia teillä ei taida olla.

Vierailija
140/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

No mut hei, kiva jos molemmat on esittäneet tykkäävänsä tuommoisesta. Heillähän voi synkata hyvinkin jos molemmat haluaisi olla aktiivisia liikkujia mutta tosiasiassa eivät ole. Hauskahan sitä on sitten myöhemmin muistella ensitreffejä epäkäytännöllisissä vaatteissa, kun on kovasti yritetty tehdä vaikutus toiseen 😃