Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää
Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.
Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?
Kommentit (173)
Mitä siinä on ihmeteltävää? Eikö naisilla mene jakeluun että ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikki tarvitse tai voi miellyttää?
wääääääää miehet ei halua mua makaamaan niiden sohvalle viinilasi kourassa
Hyvä että sanotaan profiilissa. Mua ei kiinnosta retkeily tai patikointi. Ei varsinkaan telttailu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on ihmeteltävää? Eikö naisilla mene jakeluun että ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikki tarvitse tai voi miellyttää?
Jostainhan se kertoo ettei eräjorma meinaa löytää seuraa.
Itse kun olen kestävyysurheilun harrastaja ja pyörin juuri näissä vaellus-, polkujuoksu-, hiihto- ja maastopyöräilyporukoissa, voin kertoa, että nää ihmiset on ihan oma alalajinsa ja etsivät omanlaistaan seuraa varmaan Tinderissäkin. Muitten olis varmaan aika vaikea ymmärtää tätä touhua.
Lomat ja viikonloput menee metsissä, ja erilaisten vaellusten tai ultrajuoksutapahtumien loputon suunnittelu sekä varusteiden vertailu tuo harrastukseen omat mausteensa :-D
n50
Vierailija kirjoitti:
No voi sentään. On muutakin liikuntaa kuin retkeily.
Kävely, juoksu, erilaiset jumpat, kuntosali, pyöräily ilman retkeilyä jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen kestävyysurheilun harrastaja ja pyörin juuri näissä vaellus-, polkujuoksu-, hiihto- ja maastopyöräilyporukoissa, voin kertoa, että nää ihmiset on ihan oma alalajinsa ja etsivät omanlaistaan seuraa varmaan Tinderissäkin. Muitten olis varmaan aika vaikea ymmärtää tätä touhua.
Lomat ja viikonloput menee metsissä, ja erilaisten vaellusten tai ultrajuoksutapahtumien loputon suunnittelu sekä varusteiden vertailu tuo harrastukseen omat mausteensa :-D
n50
Siksi seuranhakukin osoittautuu hitusen haastavaksi
Siinä on kyse myös siitä, mitä siinä halutaan viestiä itsestä. "Olen tällainen reipas, tervehenkinen, luonnonläheinen, hyvässä kunnossa." Olen huomannut, että ihmiset puhuvat luonnossa liikkumisesta huomattavasti enemmän kuin oikeasti harrastavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan se kertoo ettei eräjorma meinaa löytää seuraa.
Niin, eikä ap joka haluaisi harrastaa viiniä.
Kumpi nyt sitten on oikeassa? Tiesitkö muuten että etelässäkin on luonnonsuojelualueita? Ja ne ovat varsin suosittuja?
Vierailija kirjoitti:
Suomeen saisi tulla samanlainen.
https://www.sportpartner.com/ee/treeningkaaslane.html
On kun menet suomenkieliselle sivustolle.
https://www.sportpartner.com/fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävely, juoksu, erilaiset jumpat, kuntosali, pyöräily ilman retkeilyä jne.
Juu juu, kyllä me tiedetään miten se teidän jumppa ja kävely sujuu.
Antakaa toisten harrastaa luontoretkeilyä. Mitä siitä vinkumaan netissä?
Ai mutta eihän se ole siitä taas kyse, ongelmana on se, että haluatte haukkua miehiä jotka tekee taas jonku asian väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n50
Niin? Jos joutuu turvautumaan tinderiin niin se on jo haasteellista, syyt vain ovat ap:lla toiset.
Kyllä minua kiinnostaisi vaellus ja luontoilu. Ongelmana on niskat ja selkä, joka ei kestä painavaa kantamista. Päiväretket kelpaisi todella hyvin.
Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.
Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?
Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n50
Niin? Jos joutuu turvautumaan tinderiin niin se on jo haasteellista, syyt vain ovat ap:lla toiset.
Juuri niin. Seuranhaku on lähtökohtaisesti haasteellista ja arvostan sellaisia ihmisiä, jotka silti yrittävät löytää juuri sellaisen omanlaisen tyypin, jonka kanssa on paljon yhteistä, eikä ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.
Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?
Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.
Varmaan siksi kun ei kaikkien kotitöiden ja päivätöiden jälkeen enää jaksa.
Itse treenaan ehkä 2-3 kertaa viikkoon. Se on ihan hyvä määrä ja jää aikaa ja energiaa muihin harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä ole vähän, me vaan ollaan parisuhteessa eikä ylipäätään kauhean kiinnostuneita tuollaisesta lesottamisesta. Elämässä on muutakin sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävely, juoksu, erilaiset jumpat, kuntosali, pyöräily ilman retkeilyä jne.Juu juu, kyllä me tiedetään miten se teidän jumppa ja kävely sujuu.
Antakaa toisten harrastaa luontoretkeilyä. Mitä siitä vinkumaan netissä?
Ai mutta eihän se ole siitä taas kyse, ongelmana on se, että haluatte haukkua miehiä jotka tekee taas jonku asian väärin.
Vai niin. En ole ap. ja en ole vinkunut mistään. Mä keskustelen ketjussa. Sä haukut viinin juojaksi ja sohvalla makaajaksi.
Nuo oli esimerkkejä liikunnallisista harrastuksista. Siis sinä väität että tiedät mitä mä harrastan.
Ookkei, kiitos tästä kivasta.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä sitten sen fitnesskissan löydettyäsi hoidat riskit ja ruoanlaiton ja pyykkäämisen ja imuroinnin kun se muija ei kerkeä ja kun pitää hei tarkasti huolehtia kuitenkin ne palautumisetkin? Myös seksin kanssa voi olla vähän niin ja näin jos treenaa kuusi kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun mun mies ei halua harrastaa liikuntaa. En ole urheilija. Liikun omaksi iloksi ja pidän huoli kunnosta.
Ei, ei. Nainen hommataan nimenomaan piiaksi. Naisen tullessa raskaaksi mies voi osuvasti vedota raskauteen ja lasten aikana lapsiin. Ovela mamma ottaa kumminkin lapset mukaan.