Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää

Vierailija
13.10.2022 |

Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.

Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

Minua huvitti kerran Sipoonkorvessa, korona ajan alkuaikoina viimeisen päälle pakkeloitu röökinhajuinen muija, jolla oli naama norsunveellä ja jota joku mies innostuneena yritti siellä raahata mukanaan :-D

Vierailija
142/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.

Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?

Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.

Ainahan miehet puhuvat lämpimikseen. Niille on oikein kursseja ja opaskirjoja, joissa keskitytään naisten manipulointiin, jopa raiskausvinkkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ap olet olut nainen kun täällä kyselet etkä ystäviltäsi?

Vierailija
144/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder = jätesäkki

Vierailija
145/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Sama meillä. Reilut kahdeksan yhteistä vuotta takana ja yhdessä tehdään paljon asioita. Katselin juuri seuraavalle viikonlopulle (ei tälle alkavalle) hotellia pientä kaupunkilomaa varten, edellisen kerran vietettiin viikonloppua hotellissa syyskuun puolivälissä. Kesällä tehtiin paljon reissuja kotimaassa + Virossa, sen pitemmälle ei tällä kertaa lähdetty. Ennen koronaa tehtiin useita ulkomaanreissuja vuodessa.

Kansallispuistossa retkeiltiin eväiden kanssa viimeksi toissaviikonloppuna tai sitä edellisenä. Sitä seuraavana kierrettiin luontopolku täällä lähistöllä.

Kulttuuriharrastukset ovat koronan takia vähentyneet murto-osaan entisestä. Aikoinaan käytiin vähintään kerran kuussa keikoilla tai konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä jne. Ulkona käydään edelleen syömässä keskimäärin viikoittain.

Minä en tykkää lauta- enkä tietokonepeleistä, puoliso pelaisi mielellään niitäkin. Silloin saatetaan pelata, kun on pelinhaluisia tuttavia käymässä.

Puutarha vie tulevanakin viikonloppuna paljon yhteistä aikaa. Tänä iltana on yhteinen liikuntaharrastus. Huomenna ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä juttelemassa. Viikonloppuaamuisin syödään aamiainen myöhään ja se on pikemmin brunssi kuin aamiainen, samalla luetaan Hesaria.

Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset suhteet, joissa toista ei kiinnosta kuin nussiminen ja tv.

Kuulostaa ahdistavalta. Ettekö tee mitään yksinään tai omien kavereiden kanssa? Lapsia teillä ei taida olla.

Kuulostaa ihanalta ja aika normaaliltakin. Missä sanottiin ettei kumpikaan tee mitään yksin tai omien kavereitten kanssa? Tuollaista arkea minäkin haluaisin viettää sitten kun lapset lentää pesästä.

Vierailija
146/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Ihan hirveet ekat treffit, naama punasena, ihan hikisenä puuskuttaen :D Aattele, jos tekis vaikka mieli pussata ja molemmilla naama ihan hiessä, hyh :D

Ehkä sitten seurusteluvaiheessa voi urheilla yhdessä, mut ekat treffit sopisin kyllä sellaiseen ympäristöön, jossa voi oikeasti keskustella, olis tunnelmallista flirttiä ja vois vaikka pussatakin, jos hyvin sujuu.

No, minulla ei ylipäätään ole tapana pussailla ihmistä, jonka olen tavannut ensimmäistä kertaa alle tunti aikaisemmin, mutta kukin toki tyylillään. -sama

Minä taas en tapaa ketään, ellei ole jo melko paljon kirjoiteltu ennen tapaamista ja useimmiten olen pystynyt tyypin LinkedIn-profiilinkin katsomaan, että vaikuttaa oikealta ihmiseltä. Jos sitten treffeillä on säpinää, niin ihan hyvin voi pussata, jos vetoa on.

Vierailija
147/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan kummallista jos muka "kolmasosa miehistä" koitaa saada tuntemattomasta vaellusseuraa...

Toisaalta pyöräretkessä/eväsretkessä en näe sen kummallisempaa kuin kävelyssä. Moni ei kuitenkaan vaikka ravintoloissa juurikaan viihdy ja joku tällainen kevyt reippailu sopii useimmille kuin joku spesiaalimpi liikunta-aktiviteetti.

Ehkä ap:ssa on jotain joka vetoaa tämmöisiin luontoliikkujamiehiin jos heiltä tulee tykkäyksiä, ja toisaalta ap itsekin tykkäilee sitten tämän tyyppisistä miehistä. Luulen ettei kaikille tule ollenkaan noin paljon tuon tyyppisiä miehiä vastaan. Olen aika varma että itselleni kävisi samoin, mikä olisi vain positiivista koska itsekin haluan puolison jonka kanssa viettää aktiivista, liikunnallista arkea.

Eihän aloituksessa missään kohtaa sanota että ns. luontomiehiltä tulee tykkäyksiä, vaan että niitä saman henkisiä miehiä on tinderissä paljon.

Vierailija
148/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kävelytreffeistä. Joillekin miehille ne ei käy millään. Kauhean vaivalloista muka. No ne eivät sitten ole mun tyyppiä. Lukisivat sen profiilitekstin: etsin aktiivista miestä enkä mitään sohvaperunaa.

Tuota välineurheilua en jaksa ymmärtää ellei harrasta yönylivaelluksia harva se viikonloppu. Parhaita on jotkut saksalaisturistit, jotka istuu vaelluskamppeet päällä jo lentokoneessa :D Varsinkin kun kyseisestä kohteesta löytyi kaikki mukavuudet ravintoloista ja hotelleista alkaen. Ihan peruslenkkarit ja verkkarit olis riittäneet.

Aika moni mun tuttu käyttää niitä vaellusvaatteita ihan arkenakin. Mun suosikki urheilutakki on fjällrävenin vaellustakki, käytän sitä ihan kaikessa ulkoilussa. Se on mukava, käytännöllinen ja kivan näköinen. Välineurheilua ehkä sikäli, että halvemmalla olisi saanut jonkun perus tuulipuvuntakin, mutta tykkään tuon ulkonäöstä ja siinä on huippuhyvä huppu räntäsateeseen.

Mätsäävät vaellusasut on nykypariskuntien vastine mummojen ja pappojen mätsääville tuulipuvuille. Meilläkin on, ei mitenkään tarkoituksella tosin 😃

Vierailija
149/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on helppo selvittää, ken tietää kertoo löytyykö Tinderistä paljon naisia jotka etsivät saman tyylistä seuraa kun aloituksessa kuvatut miehet :)

Niin, tämä muakin kiinnostaisi!

Vierailija
150/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Sama meillä. Reilut kahdeksan yhteistä vuotta takana ja yhdessä tehdään paljon asioita. Katselin juuri seuraavalle viikonlopulle (ei tälle alkavalle) hotellia pientä kaupunkilomaa varten, edellisen kerran vietettiin viikonloppua hotellissa syyskuun puolivälissä. Kesällä tehtiin paljon reissuja kotimaassa + Virossa, sen pitemmälle ei tällä kertaa lähdetty. Ennen koronaa tehtiin useita ulkomaanreissuja vuodessa.

Kansallispuistossa retkeiltiin eväiden kanssa viimeksi toissaviikonloppuna tai sitä edellisenä. Sitä seuraavana kierrettiin luontopolku täällä lähistöllä.

Kulttuuriharrastukset ovat koronan takia vähentyneet murto-osaan entisestä. Aikoinaan käytiin vähintään kerran kuussa keikoilla tai konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä jne. Ulkona käydään edelleen syömässä keskimäärin viikoittain.

Minä en tykkää lauta- enkä tietokonepeleistä, puoliso pelaisi mielellään niitäkin. Silloin saatetaan pelata, kun on pelinhaluisia tuttavia käymässä.

Puutarha vie tulevanakin viikonloppuna paljon yhteistä aikaa. Tänä iltana on yhteinen liikuntaharrastus. Huomenna ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä juttelemassa. Viikonloppuaamuisin syödään aamiainen myöhään ja se on pikemmin brunssi kuin aamiainen, samalla luetaan Hesaria.

Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset suhteet, joissa toista ei kiinnosta kuin nussiminen ja tv.

Kuulostaa ahdistavalta. Ettekö tee mitään yksinään tai omien kavereiden kanssa? Lapsia teillä ei taida olla.

Kuulostaa ihanalta ja aika normaaliltakin. Missä sanottiin ettei kumpikaan tee mitään yksin tai omien kavereitten kanssa? Tuollaista arkea minäkin haluaisin viettää sitten kun lapset lentää pesästä.

Jos joka kuukausi tehdään reissuja jo puolison kanssa hotelleihin, retkeillään joka toinen viikonloppu jossain, käydään konserteissa ja keikoilla, niin ei siinä oikein ole aikaa vain normiolemiselle, kavereille saati reissuille ja harrastuksille yksinään. Harva keski-ikäinen kuitenkaan 4-5 iltana viikossa harrastaa jotain.

MA miehen kanssa samassa sekakuorossa

TI miehen kanssa vesijumpassa ja sen jälkeen 1 km uintia

KE golfkierros miehen kanssa

TO kamariorkesterin konsertissa miehen kanssa

PE lähtö miehen kanssa hotellilomalle

LA hotellilomalta paluu miehen kanssa

SU kuntoporrastreenimiehen kanssa

ja sitten tota loopaten?

Vierailija
151/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tehdään yksin, mutta minähän vastasi kommenttiin, jossa väitettiin, ettei miehiä kiinnosta kuin nussiminen ja tv:n katsominen.

Minun vapaa-ajastani lohkaisee ison osan luottamustehtävät (paikallispolitiikka) ja opiskelut, mutta matkustelen myös yksin, käyn syömässä ystävien kanssa jne. Puoliso matkustaa myös kavereiden kanssa, moottoripyöräilee, viettää aikaa kavereiden mökillä jne.

Yhteisiä lapsia ei ole eikä tule.

Vierailija
152/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on helppo selvittää, ken tietää kertoo löytyykö Tinderistä paljon naisia jotka etsivät saman tyylistä seuraa kun aloituksessa kuvatut miehet :)

Niin totta, se voisi selittää asiaa jos noita saman tyylisiä naisiakin on tinderissä paljon, niin se selittäisi sen miksi niitä miehiäkin on tai päin vastoin

Vierailija
153/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joka kuukausi tehdään reissuja jo puolison kanssa hotelleihin, retkeillään joka toinen viikonloppu jossain, käydään konserteissa ja keikoilla, niin ei siinä oikein ole aikaa vain normiolemiselle, kavereille saati reissuille ja harrastuksille yksinään. Harva keski-ikäinen kuitenkaan 4-5 iltana viikossa harrastaa jotain.

MA miehen kanssa samassa sekakuorossa

TI miehen kanssa vesijumpassa ja sen jälkeen 1 km uintia

KE golfkierros miehen kanssa

TO kamariorkesterin konsertissa miehen kanssa

PE lähtö miehen kanssa hotellilomalle

LA hotellilomalta paluu miehen kanssa

SU kuntoporrastreenimiehen kanssa

ja sitten tota loopaten?

Viimeisin kuukausi (neljä viikkoa)

ma: paluu pidennetyn viikonlopun vietosta toiselta paikkakunnalta (puolison kanssa)

ti: kokous

ke: vapaa

to: kokous

pe: yhteinen harrastus puolison kanssa

la: kansallispuistossa

su: muistaakseni ei mitään erityistä

---

ma: kokous

ti: vapaa

to: vapaa

la: luontopolulla puolison kanssa

su: yhteinen kävelylenkki lähistöllä

---

ma: opiskelua

ti: opiskelua

to: iltatyötä

la: töitä

su: pihatöitä

---

ma: iltatyötä

ti: vapaa

to: vapaa

la/su: varmaan pihatöitä, ehkä käydään syömässä ulkona tai haetaan nepalilaista

Eli kyllä tuolla vapaita iltojakin on, puolisolla vielä enemmän kun hän ei ole luottamustehtävissä eikä opiskele. Reissuja en tässä vaiheessa voi tehdä Suomea kauemmas, kun ei ole mahdollisuutta ottaa pidennettyjä viikonloppuvapaita, sen pitemmästä ajasta puhumattakaan. Joulun aikaan sitten reilut kaksi viikkoa lomaa, niin ehtii käydäkin jossain (matkaa ei ole vielä varattu maailmantilanteen ja koronan takia).

Vierailija
154/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

No minua urheilullisena naisena ei kiinnosta salimaket ollenkaan. Tykkään harrastaa ja kokeilla eri lajeja, moni itseään urheilullisena mainostava mies ei minun kokemukseni mukaan halua tai uskalla kokeilla mitään. Ainoastaan se tuttu, turvallinen punttitreeni kelpaa. Henk koht en kaipaa salille seuraa, laskettelurinteeseen tai golfkentälle voisin kaivatakin.

Vierailija
155/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

Mä harrastan jotain liikuntaa päivittäin. Se voi olla joku ryhmäliikuntatunti tai kävely metsässä. Ongelmana on miten löydän tinderistä ne miehet, jotka haluavat ulkoilla mun kanssa niiden mielikuvapatikoijien joukosta. Kun tykkäyksiä on pari tuhatta, niin on siinä työsarkaa varsinkin kun miehet valehtelee niin paljon. Mulle on vaan osunut näitä netflix & chill tyyppejä kun itse rehellisenä ihmisenä en ole osannut arvata miten paljon aikuiset ihmiset viitsii huijata.

Tämä. Jos miehen kiinnostuksenkohteena on "Jooga", eikä mies näytä täysin 50kg takkuhipiltä, niin se jooga on siinä kiinnostuksen kohteissa tasan sen takia, että haluaisivat sen joogaavan ja notkean naisen. Aloitin aina kysymällä, mitä joogaa harrastat, ja ne vastaukset oli kaikkea väliltä " no olen ajatellut aloittaa" aina sinne "venyttelen aina välillä iltaisin ennen nukkumaan menoa jos selkä on kipeä". Paras oli että hän on buddhalainen, eikä keksinyt muuta laittaa tuohon.

Tämä! Moni mies listaa harrastuksikseen juttuja, joista ajattelee naisten tykkäävän. Sitten kun tiedustelet asiasta, niin se harrastus on vasta ajatuksen asteella! Tai sitten tosiaan haetaan sitä hoikkaa naista näillä kiertoilmauksilla.

Vierailija
156/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kävelytreffeistä. Joillekin miehille ne ei käy millään. Kauhean vaivalloista muka. No ne eivät sitten ole mun tyyppiä. Lukisivat sen profiilitekstin: etsin aktiivista miestä enkä mitään sohvaperunaa.

Tuota välineurheilua en jaksa ymmärtää ellei harrasta yönylivaelluksia harva se viikonloppu. Parhaita on jotkut saksalaisturistit, jotka istuu vaelluskamppeet päällä jo lentokoneessa :D Varsinkin kun kyseisestä kohteesta löytyi kaikki mukavuudet ravintoloista ja hotelleista alkaen. Ihan peruslenkkarit ja verkkarit olis riittäneet.

Aika moni mun tuttu käyttää niitä vaellusvaatteita ihan arkenakin. Mun suosikki urheilutakki on fjällrävenin vaellustakki, käytän sitä ihan kaikessa ulkoilussa. Se on mukava, käytännöllinen ja kivan näköinen. Välineurheilua ehkä sikäli, että halvemmalla olisi saanut jonkun perus tuulipuvuntakin, mutta tykkään tuon ulkonäöstä ja siinä on huippuhyvä huppu räntäsateeseen.

No en kyllä sanoisi, että ne vaellushousut ja -kengät on kovin käytännölliset ja mukavat pitkällä lennolla. Kyllä siinä tuli kovasti vaikutelma ihan jostain muusta mitä halutaan kanssamatkustajille viestiä.

Vierailija
157/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

No ei siihen 10km päiväkävelyyn kovin ihmeellisiä vermeitä tarvita. Ihan hyvin olisin voinut olla vaikka farkut jalassa. Ei ne vaatteet vaan se kunto...

Vierailija
158/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua urheilullisena naisena ei kiinnosta salimaket ollenkaan. Tykkään harrastaa ja kokeilla eri lajeja, moni itseään urheilullisena mainostava mies ei minun kokemukseni mukaan halua tai uskalla kokeilla mitään. Ainoastaan se tuttu, turvallinen punttitreeni kelpaa. Henk koht en kaipaa salille seuraa, laskettelurinteeseen tai golfkentälle voisin kaivatakin.

Mullekin valitettavasti osunut näitä salimiehiä. Käyn itsekin salilla, mutta sen lisäksi tykkään ulkoilusta ja mailapeleistä sekä vaikkapa melomisesta tai tanssimisesta. Nää miehet on olleet ihmeen rajoittuneita. Eihän ne jaksa edes reipasta kävelyä harrastaa. Ehkä kerran lähtevät mukaan miellyttääkseen ja sitä toista kertaa ei sitten tulekaan huonon kunnon paljastuttua.

Vierailija
159/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän, tai ainakin itseäni jostain syystä yllätti, paljon jo täällä Pohjanmaan korkeudella tulee vastaan naisia, joilla tuo eräily tms on lähellä sydäntä. ~30 - 40v ikäisiä pääsääntöisesti.

Vierailija
160/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju. Yllättävän vaihtelevia odotuksia ja preferenssejä parisuhteeseen harrastamisen näkökulmasta.

Olemme mieheni kanssa tällainen harrastajapariskunta. Kiinnostuin alussa hänessä hänen mielenkiintoisiin (osittain yhteisiin) harrastuksiin ja nyt melkein kaikki ovat meillä yhteisiä. Mielestäni on parasta lähteä puolison kanssa vaikka harrastusreissuille eikä arjessa tarvi miettiä mitään "parisuhdeaikaa". Mielestäni yhteiset harrastukset tuovat myös sisältöä parisuhteeseen. Emme elä kuitenkaan symbioosissa sillä ihan käytännön syistäkin välillä harrastetaan erikseen tai tehdään omia juttuja.

Olen ollut myös suhteessa jossa molemmilla omat jutut ja vähän yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Kärsin aika paljon ettei mies ikinä halunnut tehdä kanssani mitään (paitsi omat harrastuksensa). No se juttu loppui, ei kantanut se arkinen yhdessäoloaika tai mitä ikinä onkaan.