Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää

Vierailija
13.10.2022 |

Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.

Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin, mutta jos otan sellaisen karkean otannan omasta kaveripiiristäni, niin väittäisin, että yli puolet ei olisi. Mutta kyllä muitakin tuollaisesta kiinnostuneita omasta kaveripiiristäni löytyy, joten ei tuo ihan utopistinen toive ole. Ja ymmärrän oikeastaan myös sen, jos tuolla yritetään kartoittaa sitä, onko kyseessä hienohelma tai sohvaperuna, kun ei kehdata suoraan kysyä. Onhan tuo kuitenkin mukavampi tapa kartoittaa, voisiko siellä mitään yhteistä kiinnostuksen kohdetta löytyä.

Vierailija
162/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.

Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?

Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.

Ei, vaan aloituksessa luki "toivosi saavansa seuraa....aktiviteetteihin". Eli jollain aikavälillä ja tulevaisuudessa, jos suhde etenee - ei todellakaan ensitreffeillä. Kyllä minustakin on ihan mukava käydä toisinaan (kerran parissa vuodessa suunilleen) jollain vaellusreissulla puolison kanssa, vaikkei siellä metsässä koko aikaa asuta. Mutta tehdään sitten muuta aktiivista yhdessä. Mutta emme mekään ekoilla treffeillä Karhun kierrokselle lähteneet - toki silloin alkuvaiheessa jo siitä juteltiin, että voisi olla josku kiva yhdessä mennä jotain vastaavaa tekemään. Nykyään tuo vaihe vain voidaan hoitaa jo ennen sitä ensimmäistäkäään tapaamista ennakkoon, niin tietää, kannattaako mennä ekoillekaan treffeille vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

No ei siihen 10km päiväkävelyyn kovin ihmeellisiä vermeitä tarvita. Ihan hyvin olisin voinut olla vaikka farkut jalassa. Ei ne vaatteet vaan se kunto...

Ei he todellakaan olleet urheilemassa. Parkkipaikan lähellä olevan vesistön ääressä notkuivat. Vähän vaan erikoinen paikka ensitreffeille, kun selvästi kaupunkilaiset oli kyseessä. Eivät siis jotenkin sopineet siihen ympäristöön yhtään ja olisi kiva tietää, että miten treffipaikaksi valikoitui juuri Nuuksio, eikä vaikka Töölönlahdella tai Eiran rannassa tapaaminen. Tai kahvila.

Vierailija
164/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Haha, mä olen Nuuksiossa todistanut sellaista selvästi ensitreffeillä ollutta pariskuntaa (kuultiin hetki sivukorvalla heidän juttujaan), jotka oli kyllä ihan väärässä paikassa. Nainen ihan tälläytyneenä ja molemmilla jotkut kaupunkivaatteet (tyyliin joku valkoinen Hilfigerin takki jne.). Varmaan heillä oli just käynyt silleen, että molemmat esitti tykkäävänsä liikunnasta ja ulkoilusta ja kumpikaan ei oikeasti varmaan tehnyt sellaista koskaan.

No ei siihen 10km päiväkävelyyn kovin ihmeellisiä vermeitä tarvita. Ihan hyvin olisin voinut olla vaikka farkut jalassa. Ei ne vaatteet vaan se kunto...

Ei he todellakaan olleet urheilemassa. Parkkipaikan lähellä olevan vesistön ääressä notkuivat. Vähän vaan erikoinen paikka ensitreffeille, kun selvästi kaupunkilaiset oli kyseessä. Eivät siis jotenkin sopineet siihen ympäristöön yhtään ja olisi kiva tietää, että miten treffipaikaksi valikoitui juuri Nuuksio, eikä vaikka Töölönlahdella tai Eiran rannassa tapaaminen. Tai kahvila.

Kuinka pitkään sinä niitä vahtasit, että tiedät, etteivät missään vaiheessa olleet olleet kävelyllä, tai alkujutustelujen jälkeen lähteneet kävelylle?

Vierailija
165/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan oli varattu se mies, eikä voinut kotikulmilla tavata.

Vierailija
166/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
167/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Minulle on muutaman kerran käynyt Tinderissä niin, että olen pyytänyt miestä treffeille ravintolaan illalliselle, johon mies on vastannut, ettei se käy, vaan hänelle käy mieluumin kävely ulkona tai korkeintaan lyhyt kahvittelu kahvilassa.

Ajatteli, että vonkaat ilmaista ateriaa

Niin se vonkasikin

Vierailija
168/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekö nuo miehetkään noita juttuja harrastaneet monikaan. Kuulostaahan se hienolta kun maalaillaan vaellusreissuja..

Minä olen jo niin vanha ja mukavuudenhaluinen, että nuo ylettömän energisiltä vaikuttavat ohitan suosiolla.

Älkää tuollaisia ulkoilijoita tai reissaajia katselko, ottakaa sellaisia jotka hakevat naisia isoilla tisseillä ja kodinkoneluonteella sun muuta.

En katsele. En myöskään tissejä ja kodinkonetta etsivää. Helppo painaa ruksia jos mies kokee että eräjormailu on se hänessä tärkein asia kertoa profiilissa.

Vierailija
169/173 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
170/173 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut oikeasti liikunnallista tai ulkona viihtyvää miestä. Osalla tulee esimerkiksi keski-iän kriisissä joku juoksuvillitys, mutta sellaiset yleensä lopahtaa.

Vierailija
171/173 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut oikeasti liikunnallista tai ulkona viihtyvää miestä. Osalla tulee esimerkiksi keski-iän kriisissä joku juoksuvillitys, mutta sellaiset yleensä lopahtaa.

"En ole koskaan tavannut oikeasti liikunnallista tai ulkona viihtyvää miestä."

Et ole koskaan tavannut oikeasti liikunnallista miestä? Mitä ihmettä? Missä tynnyrissä tai maakuopassa olet oikein elämäsi elänyt?

Vierailija
172/173 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.

Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?

Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.

Ei kerrottu, vaan todettiin että monet miehet hakevat seuraa tällaisiin harrastuksiin ja sitten loppupäätelmänä se vedettiin yhteen treffien kanssa. 

Vierailija
173/173 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Sama meillä. Reilut kahdeksan yhteistä vuotta takana ja yhdessä tehdään paljon asioita. Katselin juuri seuraavalle viikonlopulle (ei tälle alkavalle) hotellia pientä kaupunkilomaa varten, edellisen kerran vietettiin viikonloppua hotellissa syyskuun puolivälissä. Kesällä tehtiin paljon reissuja kotimaassa + Virossa, sen pitemmälle ei tällä kertaa lähdetty. Ennen koronaa tehtiin useita ulkomaanreissuja vuodessa.

Kansallispuistossa retkeiltiin eväiden kanssa viimeksi toissaviikonloppuna tai sitä edellisenä. Sitä seuraavana kierrettiin luontopolku täällä lähistöllä.

Kulttuuriharrastukset ovat koronan takia vähentyneet murto-osaan entisestä. Aikoinaan käytiin vähintään kerran kuussa keikoilla tai konserteissa, elokuvissa, näyttelyissä jne. Ulkona käydään edelleen syömässä keskimäärin viikoittain.

Minä en tykkää lauta- enkä tietokonepeleistä, puoliso pelaisi mielellään niitäkin. Silloin saatetaan pelata, kun on pelinhaluisia tuttavia käymässä.

Puutarha vie tulevanakin viikonloppuna paljon yhteistä aikaa. Tänä iltana on yhteinen liikuntaharrastus. Huomenna ehkä lämmitetään sauna ja istutaan takan ääressä juttelemassa. Viikonloppuaamuisin syödään aamiainen myöhään ja se on pikemmin brunssi kuin aamiainen, samalla luetaan Hesaria.

Kuulostaa tosi oudolta tuollaiset suhteet, joissa toista ei kiinnosta kuin nussiminen ja tv.

Mulle tuli hiki jo pelkästä suorittamisen määrästä. Eikä rahapussikaan kestäisi jatkuvaa reissaamista.

Hyvä kun olet löytänyt mieleisen kumppanin.

Kiinnostaa pyöräretket mitä nyt pystyy tavallisella cityvaihtarilla tehdä. Ja jalat kantaa sen 10-20km, eräily ei ole mun juttu mut päiväretket kiinnostaa.

Olen nainen.