Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää

Vierailija
13.10.2022 |

Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.

Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

Mä harrastan jotain liikuntaa päivittäin. Se voi olla joku ryhmäliikuntatunti tai kävely metsässä. Ongelmana on miten löydän tinderistä ne miehet, jotka haluavat ulkoilla mun kanssa niiden mielikuvapatikoijien joukosta. Kun tykkäyksiä on pari tuhatta, niin on siinä työsarkaa varsinkin kun miehet valehtelee niin paljon. Mulle on vaan osunut näitä netflix & chill tyyppejä kun itse rehellisenä ihmisenä en ole osannut arvata miten paljon aikuiset ihmiset viitsii huijata.

Vierailija
102/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin menee treffeille, kunhan toinen ei koko ajan rämplää sitä puhelinta ja näitä tapauksia on oikeasti todella vähän, sukupuolesta riippumatta, tässä olisi helppo valioyksilöiden erottua edukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo luonnossa liikkuminen kuuluu omiin harrastuksiin niin eikö ole luonnollista, että haluaa kumppaninsa kanssa tehdä niitä asioita, jotka kokee tärkeäksi? Ainakin tuolloin mies haluaa naisen, jonka kanssa viettää aikaa eikä hae mitään kodinkonetta, joka pesee vaatteet, kun mies tulee vaellukselta ja ruokkii miehen, silloin kun mies on kotona.

Miksi hakisin jotain intohimoista golfaajaa tai matkustelijaa, jos itse viihdyn luonnossa ja vesillä? Että vietettäisiin vapaa-ajasta mahdollisimman paljon erilläänkö? Iltaisin tavattaisiin nukkumaan mennessä eikä olisi yhteistä kiinnostavaa juteltavaa? Ei kuulosta terveeltä priorisoida parisuhdetta niin paljon, että luopuu jo valmiiksi elämään sisältöä tuottavista asioista.

Nämä asiat voi kyllä käsittää niin eri tavoin, ja helposti noilla karkottaa sellaisetkin tyypit, ketkä olisi sopivia. Itse en esimerkiksi pidä matkustelua ja luonnossa viihtymistä toisiaan poissulkevina.

Vai eikö se viihdy luonnossa, joka käy Borneon sademetsissä, Alpeilla vaeltamassa, Kanadassa laskemassa koskia tms.? Toki nuo reissut maksaa sen verran, että harva montaa kertaa vuodessa tuollaisia tekee, ehkä ei edes joka vuosi, vaan muuten viihtyy lähimetsissä, mutta saattaa silti kirjoittaa tinderprofiiliin pitävänsä matkustelusta.

Vierailija
104/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse urheilullisena miehenä (4-6 krt/vko) olen huomannut, että urheilullisia naisia on ihan älyttömän vähän tarjolla ja heistä on suuri kilpailu.

Olen monesti ihmetellyt, että miksi treenaaminen on naisille niin vastenmielistä?

Moni mies suorastaan rukoilee, että nainen treenaisi aktiivisesti ja että hänestä voisi parisuhteessa saada treeniseuraa.

Mä harrastan jotain liikuntaa päivittäin. Se voi olla joku ryhmäliikuntatunti tai kävely metsässä. Ongelmana on miten löydän tinderistä ne miehet, jotka haluavat ulkoilla mun kanssa niiden mielikuvapatikoijien joukosta. Kun tykkäyksiä on pari tuhatta, niin on siinä työsarkaa varsinkin kun miehet valehtelee niin paljon. Mulle on vaan osunut näitä netflix & chill tyyppejä kun itse rehellisenä ihmisenä en ole osannut arvata miten paljon aikuiset ihmiset viitsii huijata.

Tuo on kyllä totta. Kokemukseni mukaan just miehet tekee tuota huijausta. Ollaan olevinaan niin reippaita harrastajia, mutta oikeasti ollaan äärimmäisen mukavuudenhaluisia sohvaperunoita. 

Vierailija
105/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kun lukee niitä miesten ilmoituksia, niin tulee mieleen, et miten ne ehtii mitään muuta ku sportata/vaeltaa/retkeillä/kalastaa/ajella... 

Siis ENSITREFFIT voi hyvin olla joku tekeminen mitä tehdään. 

Mutta onko nää monikaan mies oikeesti 24/7 vaeltamassa tai fillaroimassa.. jos on, mihin se nainen niiden elämässä mahtuu?

Joo, tajuan mitä tarkoitat. Mulla oli puolet mun tinderkuvista yhteen harrastukseen liittyviä niin nainen sanoi, että ajatteli mun tekevän sitä pari kertaa vuodessa. Kai toi logiikka menee sen mukaan, että naisilla on suuri osa kuvista lomakuvia matkoilta, vaikka todellisuudessa käyvät kerran vuodessa-parissa matkoilla. Tekstissä vielä lukee, että rakastaa matkustamista. Mulla ei ole yhtään matkakuvaa, koska käyn reissulla ehkä kerran pariin vuoteen.

Mä tarjoan siellä sitä, mitä mä olen 90% vapaa-ajasta, en sitä, mitä olen alle 1% ajasta.

En minäkään tuon enempää matkustele, mutta ne reissut on mulle kuitenkin ihan todella mielekästä puuhaa ja olisi tosi sääli, jos mies ei esimerkiksi koskaan haluaisi lähteä minnekään. Reissua suunnitellaan etukäteen ja fiilistellään jälkikäteen, eli se on enemmän kuin se pelkkä reissu. Kyllä haluaisin miehen, ketä reissut kiinnostaa, vaikka se ei joka päiväistä tekemistä olekaan.

Reissukuvat on mulle siinä mielessä kiinnostavia, että niistä saattaa välittyä se, että minkä tyylisistä reissuista mies tykkää (eli onko Kanarialla hotellilla oluen kanssa vai vuorivaelluksella). Toki itse pystyn molempiin, että ei sekään tietenkään mitään kerro. :D Reissuilla tulee otettua enemmän kuvia kuin arkena, joten on todennäköisempää löytää itsestä joku säädyllinen kuva reissukuvien joukosta.

Vierailija
106/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuollaisesta treffiaktiviteetista kiinnostuneita naisiakin löytyy. Ei ne kaikki miehet itse tuollaista välttämättä harrasta, haluavat vaan tietää onko kyse hienohelmasta ja kestääkö naisen kunto jonkun vaellusreissun.

Jotain tällaista itsekin epäilen, kun näitä on nykyään niin paljon. Tuo on vain sikäli mielestäni aika huono ja valheellinenkin taktiikka, koska oma mielikuva tuollaisesta on vain energinen urheiluhullu, jonka suurin osa vapaa-ajasta menee vaelluksilla ja muissa. Eikä se tarkoita etteikö itseäkin voisi joskus jokin sellainen ja erilaisten juttujen kokeileminen kiinnostaa, mutta ei vain ole mikään intohimo.

Itse jättäisin sellaisen ihmisen rauhaan millä ei ole mitään harrastusta tai intohimon kohdetta vapaa-ajallaan. Todennäköisesti se on muutenkin vähän harmaa ja laimea. 

Mä en kyllä voisi sanoa harrastavani mitään, koska kaikki mun tekeminen on tosi satunnaista. Mitään en tee säännöllisesti, enkä ole missään lajissa mikään huippu. Viimeisen 3kk aikana olen kyllä käynyt vuorivaellusreissulla, lattaritanssitunneilla, juoksu- ja kävelylenkeillä, jumpannut jne., mutta voi olla että seuraavan 3kk aikana tulen tekemään jotain ihan muuta (esim. talvella hiihtoa, laskettelua jne.). Varmaan olen sitten harmaa ja laimea, kun en pysty nimeämään mitään mun juttua tai harrastusta.

Vierailija
107/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on ihmeteltävää? Eikö naisilla mene jakeluun että ihmiset ovat erilaisia, eikä kaikki tarvitse tai voi miellyttää?

wääääääää miehet ei halua mua makaamaan niiden sohvalle viinilasi kourassa

No voi sentään. On muutakin liikuntaa kuin retkeily.

Kävely, juoksu, erilaiset jumpat, kuntosali, pyöräily ilman retkeilyä jne.

Juu juu, kyllä me tiedetään miten se teidän jumppa ja kävely sujuu.

Antakaa toisten harrastaa luontoretkeilyä. Mitä siitä vinkumaan netissä?

Ai mutta eihän se ole siitä taas kyse, ongelmana on se, että haluatte haukkua miehiä jotka tekee taas jonku asian väärin.

Vai niin. En ole ap. ja en ole vinkunut mistään. Mä keskustelen ketjussa. Sä haukut viinin juojaksi ja sohvalla makaajaksi.

Nuo oli esimerkkejä liikunnallisista harrastuksista. Siis sinä väität että tiedät mitä mä harrastan.

Ookkei, kiitos tästä kivasta.

Keskustelet miesten toiveista, kuinka paskoja ne on.

Mitäs jos tekisitte ketjun jossa kerrotte omista toiveistanne ja keskustelisitte niistä?

Vierailija
108/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta. Kokemukseni mukaan just miehet tekee tuota huijausta. Ollaan olevinaan niin reippaita harrastajia, mutta oikeasti ollaan äärimmäisen mukavuudenhaluisia sohvaperunoita. 

Treffailetko paljonkin naisten kanssa vai kuinka olet saanut niiden kusetuksen määrän tietoosi?

Meinaan, just miehet kun valehtelee. Vieläpä kaikki miehet.

Vierailija
109/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mihin menee treffeille, kunhan toinen ei koko ajan rämplää sitä puhelinta ja näitä tapauksia on oikeasti todella vähän, sukupuolesta riippumatta, tässä olisi helppo valioyksilöiden erottua edukseen.

Tää on kyllä totta. Varsinkin just naiset harrastaa tuota kännykän räpläämistä kun mies yrittää pitää keskustelua yllä.

Vierailija
110/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi kaikki aktiivisuus kiinnostaakin, mutta oma kokemus on miehistä se että niitä ei kiinnosta kuin nussiminen ja television katsominen. Yhdessä ei ulos mennä kertaakaan sen jälkeen kun pakolliset kosiskelut on suoritettu.

Harmi kuulla. Oma mieheni edelleen kosiskelee minua 7 vuoden jälkeenkin. Ehdottelemme molemmat aktiviteetteja, mutta mieheni jonkin verran enemmän. Käymme kävelyillä, pyörälenkeillä, salilla, telttailemassa useamman kerran vuodessa, ulkona syömässä, pelaamme lauta- ja tietokonepelejä. Televisiota hän harvoin katsoo, mutta seuraamme joitain sarjoja yhdessä.

Vierailija
111/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailetko paljonkin naisten kanssa vai kuinka olet saanut niiden kusetuksen määrän tietoosi?

Meinaan, just miehet kun valehtelee. Vieläpä kaikki miehet.

Ei tuossa missään lukenut, että kaikki vai lukiko? Mutta ainakin valitettavan monet tinder-miehet, joita omalle kohdalle on osunut. Tämän huomaa kyllä viimeistään toisilla treffeillä. Kyllähän tuo toisten ajanhukkaaminen ärsyttää. Iso syy siihen, miksi päätin lähteä tinderistä.

Vierailija
112/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi juttu joka mua aina jaksaa ihmetyttää. Jos on löytänyt itselleen sellaisen harrastuksen josta tykkää niin miksi ihmeessä on niin tärkeää että se parisuhteen toinenkin osapuoli harrastaisi juuri sitä samaa lajia?!

Koska silloin jos itse olen jonkin mielekkääksi kokemani harrastuksen parissa, niin ei siitä tule sen mielekkäämpää sillä että kumppanini tekisi sitä kanssani eikä myöskään kumppanistani tulisi yhtään mielekkäämpi itselleni sen vuoksi :D

Vierailija
113/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 5 naisen likkaporukka ja joka syksy käydään ruskaretkellä.

Juu käyn minäkin kerran vuoteen mutta kerran vuodessako sitä miestä olisi tapaamassa?

Olen ihmetellyt samaa kuin ap, lähes jokainen pk-seudun mies kaipaa seuraa vaeltamaan. Onko se kohta korvaamassa padelin muotiharrastuksena?

Kiitos tästä kommentista! En siis ole ainut jota tämä ihmetyttää. En tiedä oliko koronalla jotain tekemistä sen kanssa, että niin moni yhtäaikaisesti löysi takaisin luontoon ja vaellusreiteille. Tietysti myöskin some vaikuttaa asiaan, kun ihmiset jakaa selfieitä ja kuvia jostain vaellusreiteiltä ja varmaan on jotain youtube kanaviakin mitä seurataan ja kopioidaan.

Myöskin noiden vaellukseen tarkoitettujen vaatteiden ja välineiden hankinta tuntuisi olevan iso osa tuota harrastusta, koska Jopa Tinderissä törmännyt useampaan profiiliin jossa on mainita tyyliin "jos vietät enemmän aikaa partioaitassa kuin baarissa, niin oot mun makuuni" tms :D

-ap

Vierailija
114/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö nuo miehetkään noita juttuja harrastaneet monikaan. Kuulostaahan se hienolta kun maalaillaan vaellusreissuja..

Minä olen jo niin vanha ja mukavuudenhaluinen, että nuo ylettömän energisiltä vaikuttavat ohitan suosiolla.

Älkää tuollaisia ulkoilijoita tai reissaajia katselko, ottakaa sellaisia jotka hakevat naisia isoilla tisseillä ja kodinkoneluonteella sun muuta.

Vierailija
115/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi ensimmäisille tai edes neljänsille treffeille mihinkään keskelle metsää tuntemattoman miehen kanssa. Ihmisten ilmoille voisin lähteä kävely- tai pyöräretkelle, mutta mieluiten tutustun uuteen ihmiseen ihan rauhallisesti jossain kahvilassa tai ravintolassa.

Vierailija
116/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Vierailija
117/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kävelytreffeistä. Joillekin miehille ne ei käy millään. Kauhean vaivalloista muka. No ne eivät sitten ole mun tyyppiä. Lukisivat sen profiilitekstin: etsin aktiivista miestä enkä mitään sohvaperunaa.

Tuota välineurheilua en jaksa ymmärtää ellei harrasta yönylivaelluksia harva se viikonloppu. Parhaita on jotkut saksalaisturistit, jotka istuu vaelluskamppeet päällä jo lentokoneessa :D Varsinkin kun kyseisestä kohteesta löytyi kaikki mukavuudet ravintoloista ja hotelleista alkaen. Ihan peruslenkkarit ja verkkarit olis riittäneet.

Vierailija
118/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan porrastreeniä, siis oikeasti kovaa intervallilajia. Pari kertaa olen just tällaisen "olethan liikunnallinen nainen" -tyypin kanssa sopinut ekan tapaamisen kuntoportaille, ja aina se on mennyt niin, että ne on viimeistään kolmannen nousun jälkeen siirtyneet lähimmälle penkille istuskelemaan ja huutelevat sieltä että mentäskö kohta kahville. Miesten liikunnallinen tarkoittaa vain laihaa. N36

Jep, menin tämmöisen "liikunnallisen" miehen kanssa Nuuksioon. Se oli ihan rätti 10km kävelyn jälkeen. Piti myös pitää monta lepotaukoa välissä. Ja muka siis halusi lähteä vaellukselle jne. Hah!

Vierailija
119/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan noita kaikkia ja samantyylinen mies ois oikein hyvä. Näitä kyllä tosiaan tinderissä tulee vastaan.

Ekoille treffeille riittää joku yleinen luontopolku tai laavu tulentekopaikkoineen. En nyt mihinkään pidemmälle tai yön yli lähde heti.

Mieluumin istun ulkona nokikahveilla, kuin jossain ravintolassa hälinässä. Rennompaa ja saa paremman kuvan toisesta. 😌

Vierailija
120/173 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäisin harrastaa jotain yhdessä. Esim juurikin sitä lenkkeilyä tai vaeltamista. Toki molemmilla sitten omia harrastuksia siihen lisäksi. Ongelmana vaan on ollut se, että mun kohdalle on sattunut vain näitä miehiä, jotka puheista huolimatta etsivät seuraa lähinnä sohvalle ja sänkyyn. Laittakaa sinne profiiliinne mitä tykkäisitte oikeasti tehdä yhdessä. Jos etsit pelkkää netflix &chill, niin kirjoita se sinne äläkä tuhlaa niiden aikaa, jotka etsivät jotain muuta.