Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet vanhenevat hyvin, moni 30v mies on paremmannäköinen kuin 20-vuotiaana. Naiset taas rupsahtavat pahasti jo 30 jälkeen
En sanoisi, mutta voithan toki uskotella niin itsellesi, jos siitä tulee parempi fiilis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet vanhenevat hyvin, moni 30v mies on paremmannäköinen kuin 20-vuotiaana. Naiset taas rupsahtavat pahasti jo 30 jälkeen
En sanoisi, mutta voithan toki uskotella niin itsellesi, jos siitä tulee parempi fiilis :)
Olen tuota mieltä vahvasti. Mielestäni olen itsekin paljon paremman näköinen nyt 26-vuotiaana kuin parikymppisenä poikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota mieltä vahvasti. Mielestäni olen itsekin paljon paremman näköinen nyt 26-vuotiaana kuin parikymppisenä poikana
Nuo naiset ei tykkää jos lihassa kasvaa karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.
Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.
Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.Miehet vanhenevat kuin viini, naiset vanhenevat kuin maito.
Mies muuttuu erilaisia ja nainen viiliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.
Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.
Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.Miehet vanhenevat kuin viini, naiset vanhenevat kuin maito.
Mies muuttuu erilaisia ja nainen viiliksi?
Jep. Mies alkaa haista saappaassa hionneelle hikiselle villasukalle ja nainen muuttuu hieman happamaksi ja viileäksi, mutta keskeltä löytyy vielä sydän.
Olen 49 v mies. Eilen latsoin pitkästä aikaa teeveetä ja huomasin onnekseni, että 40 - 55v. naiset kiinnostivat ja 20 vuotiaisiin suhtautui isällisesti. Esim. Ylen ankkuri Piia Pasanen kiinnosti. Lapsiosastoa taas edusti Linnea Leino. Viehättävä lapsi.
Yritin poliittisesti korrektisti laittaa Tinderiin ikärajaksi 38 - 60, mutta eihän siitä mitään tullut.
Itse olen lapseton ja tuplamaisteri.
Skeittaan, soitan bändissä ja käyn kulttuuririennoissa.
Moni 50 -v. nainen on jo niin jumittunut, varsinkin jos on sinkku ( huoltaja ) ja vakiduunissa, että vaikea riuhtaista enää elämään.
Tutkijoiden kanssa on kiva jutella, mutta aika rajoittunutta ja pikkuporvallista menoa.
Sairaanhoitajat ovat hyviä sängyssä, mutta vähän yksinkertaisia ja epäempaattisia/kyynisiä.
Sitten on tämä lapsikuvio. Monenlaista kokenut ja ne ovat aika ongelmallisia.
En ole varsinaisesti hakenut mitään nuorempaa seuraa - tosielämässä tapaamiset vain tapahtuu ja Tinderissäkin yleensä vähän nuorempi on ollut aktiivisempi.
Olen toki velvollisuudentunteesta käynyt deiteillä vanhemman naisen kanssa, mutta kokemusmaailmamme ovat olleet eri planeetoilta.
Itse kuuntelen edelleen aktiivisesti musiikkia ja haluan keskittyä juttelemaan teekupin/ viinin kanssa. Moni haluaa katsoa teeveetä, tai näprätä somea.
Kääntäisin tämän myös toisinpäin. Tytyöt/ naiset alkavat jo yläasteella vilkuilla autopoikia ( Kaupungeissa eri skene ) ja dissaavat ikäisensä pojat.
Jos itse vain olen kiinnostava ja säilyn näin hyvännäköisenä, niin todennäköisesti tyrkytän jatkossakin itseäni baarissa ja Tinderissä 34 - vuotiaille. Säilytän näin myös mahdollisuuden lisääntyä, eikä tarvitse kiinnittää huomiota menopaussiin ja ongelmiin.
Haluan korostaa, että ikä, tai lapset ei ole se pointti. Eikä koulutus, eikä varsinkaan ulkonäkö. Olen valmis rakastumaan ja antamaan rakkautta, kun sopiva ihminen löytyy. Se hän voi olla myös muu.
Olen kerran romanttisesti ihastunut mieheen ja kerran ollut pojan kanssa sängyssä, mutta olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta
En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan
Toinen m26
Tässä ketjussa ei kuitenkaan taideta puhua 26v. nuorista miehistä, jotka katselevat suunnilleen ikäisiään tai 5v. nuorempia naisia, vaan keski-ikäisistä ja sen ylittäneistä setämiehistä, jotka kuolaa 15-30v. nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta
En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan
Toinen m26
En tiedä ketään parikymppistä nuorta naista, joka olisi kiinnostunut 26-vuotiaista papparaisista. Joten kommenttisi haiskahtaa päiväunien tuotokselta :)
Itse seurustelin 20-vuotiaana 28-vuotiaan miehen kanssa ja häpesin häntä, varsinkin, kun yritti käyttäytyä kuten nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen m26
Tässä ketjussa ei kuitenkaan taideta puhua 26v. nuorista miehistä, jotka katselevat suunnilleen ikäisiään tai 5v. nuorempia naisia, vaan keski-ikäisistä ja sen ylittäneistä setämiehistä, jotka kuolaa 15-30v. nuorempia naisia.
Entäpä jos kuolaa 16-60v naisten perään?
Läskiperse..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.
No nyt kun mietin, niin mua ei ole nyt muutamaan vuoteen lähestynyt omanikäiset miehet. 18-25-vuotiaat, mutta ei kolmekymppiset. Nykyinen poikaystävä on 23.
N31
Aika monet miehet ovat ikuisia poikia. Eli ei ole vakavoiduttu väärällä tavalla liiaksi, vaikka elämästä otetaankin vastuuta. On viisikymppisenäkin vielä sellainen kujeileva, pilkettä silmäkulmassa ja kiinnostunut monenlaisista "nuorekkaista" harrastuksista kuten prätkistä, reilaamisesta, retkeilystä, veneilystä, surffauksesta, rannoilla hengailusta jne. Löytyy impulsiivisuutta lähteä hetken mielijohteesta vaikka minne, jopa maailmanympäri matkalle autolla, prätkällä, junalla tai johonkin eksoottiseen maahan kiertelemään.
Muakin kolleega piiritti kovasti. Miksi minä lapseton nainen innostuisin itseäni 21vuotta vanhemmasta isukista? Jo on miehellä luulot itsestään. Mä deittailen vain itseäni nuorempia lapsettomia miehiä :)
Mä tein itselleni profiilin kansainväliselle deittisaitille. Olen 25-vuotias ja laitoin sopivan deitin ikähaarukaksi 26-32. Olen mallimittainen, ihan hyvännäköinen, hyvin koulutettu nainen.
Millaisia yhteydenottoja sain? Eniten 47-65 -vuotiailta! Olisivatkin olleet edes nuorekkaan tai mukavan näköisiä, mutta lyhyitä, kaljuja kääkkiä :D. Mikään ei saisi minua lähtemään tuon ikäisen kelkkaan mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen m26
Miten niiden kuolaaminen nyt teidän elämään vaikuttaa? Kateusko siellä märisee?
Vierailija kirjoitti:
Muakin kolleega piiritti kovasti. Miksi minä lapseton nainen innostuisin itseäni 21vuotta vanhemmasta isukista? Jo on miehellä luulot itsestään. Mä deittailen vain itseäni nuorempia lapsettomia miehiä :)
Arvaa... sulla on siihen oikeus :)
Mutta tuo "jo on miehellä luulot itsestään"... se kertoo karua kieltä sinusta, ei siitä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein itselleni profiilin kansainväliselle deittisaitille. Olen 25-vuotias ja laitoin sopivan deitin ikähaarukaksi 26-32. Olen mallimittainen, ihan hyvännäköinen, hyvin koulutettu nainen.
Millaisia yhteydenottoja sain? Eniten 47-65 -vuotiailta! Olisivatkin olleet edes nuorekkaan tai mukavan näköisiä, mutta lyhyitä, kaljuja kääkkiä :D. Mikään ei saisi minua lähtemään tuon ikäisen kelkkaan mistään syystä.
Niin no, et kelpaa nuoremmille miehille joten et taida olla kuin plus-mallin mittainen ja kauneuskin on katsojan silmässä. Äiti kun kehuu sinua nätiksi niin se ei ole koko totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pahoinvoivia te monet voitte olla? Ihan käsittämätöntä toisen sukupuolen nälvimistä ja halveksuntaa. Mistä tämä johtuu?
Palstan miesvihasta.
Täällä on naisvihaa ihan samalla tavalla. Sitä tässä pohdin, että mikä ihmiset saa tuollaiseen jamaan. Itse en pystyisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.
No nyt kun mietin, niin mua ei ole nyt muutamaan vuoteen lähestynyt omanikäiset miehet. 18-25-vuotiaat, mutta ei kolmekymppiset. Nykyinen poikaystävä on 23.
N31
Juu juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Tietävät että sä olet epätoivoinen ja sulta saa helposti.
Eikä tuollakaan ole oikeasti mitään väliä. EI miehet naisille kelpaa joten asiaa on turha miettiä.
MGTOW on oikea polku.