Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (436)

Vierailija
421/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa nainen miettii ettei kehtaa riisua alasti miehen nähden. Aika yleistä taitaa olla. Miettivätkö nämä paljon vanhemmat miehet koskaan? No nähtävästi eivät.

Kulkevat röyheänä isoine mahoineen ilman paitaa ja likaisena. Eivät katso peiliin.

Haukkuminen ja toisten halveksunta tulee aina naisilta, kuten tästäkin ketjusta huomaamme. Ja sitten naiset häpeilevät itseään, koska tietävät miten ilkeästi itse toisista ajattelevat ja pelkäävät, että muut ajattelevat heistä samalla tavalla. Tämä ei koske miehiä, koska miehet eivät halveksu muita, joten eivät myöskään ajattele, että heitä halveksutaan. Ongelma on kirjaimellisesti sun omien korvien välissä.

Miehet eivät halveksu muita? Mitä minä juuri luin? Miesten yleisin kommentti on, että naisen viimeinen käyttöpäivä on silloin, kun hän täyttää 25. Itse voidaan olla jotain saatanan punakoita, tanakoita, hanakoita kaljuja röllykkäukkoja vailla kolmea tervettä hammasta, ja naisen pitäisi nähdä tämä mies haluttavana. Kyllä mies kehtaa.

Sinä olet se, joka nyt haukkuu. Huomaatko? Eivät ne vanhemmat miehet, jotka ovat nuorien kanssa, ketään hauku. He vain nauttivat elämästä ja ajattelevat muista positiivisesti, joten olettavat, että muutkin ajattelevat heistä positiivisesti. Tätä te myrkylliset tädit ette ymmärrä. Ette vaikka kuinka selittäisi, että syypää teidän ongelmiin ja häpeään katselee teitä vessan peilistä. 

Uu, miehen ikäkriisi on oman ikäisten naisten syy. Projisointi ei taida olla tuttu termi 😀

Vierailija
422/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 13 vuotta vanhempi. Olemme rakastuneita, olet yhdessä 10 vuotta, olen onnellinen. Kyllästyin oma ikäisiin miehiin jo kauan aikaa sitten. Tuntui, että he ovat jääneet jollekin lapsen tasolle. Tämän miehen kanssa sain elämääni siihen suuntaan mihin halusin. Olen saanut ihanan perheen.

Alkuun kuulin typeriä kommentteja "no entä sitten kun se kuolee paljon ennen sua" . Itse ajattelen niin, ettei kukaan ole luvannut meille huomista. Me nautitaan joka hetkestä jonka saamme yhdessä viettää.

Miehen kaverin puolelta miehet ovat ottaneet minut hyvin vastaan, mutta heidän puolisot eivät. Mistähän tämä johtuu?

Sä sait tämän sun valintojen kautta. Mieti hetki sitä. Voit muuttaa vaan itseäsi ja valintojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa nainen miettii ettei kehtaa riisua alasti miehen nähden. Aika yleistä taitaa olla. Miettivätkö nämä paljon vanhemmat miehet koskaan? No nähtävästi eivät.

Kulkevat röyheänä isoine mahoineen ilman paitaa ja likaisena. Eivät katso peiliin.

Haukkuminen ja toisten halveksunta tulee aina naisilta, kuten tästäkin ketjusta huomaamme. Ja sitten naiset häpeilevät itseään, koska tietävät miten ilkeästi itse toisista ajattelevat ja pelkäävät, että muut ajattelevat heistä samalla tavalla. Tämä ei koske miehiä, koska miehet eivät halveksu muita, joten eivät myöskään ajattele, että heitä halveksutaan. Ongelma on kirjaimellisesti sun omien korvien välissä.

Miehet eivät halveksu muita? Mitä minä juuri luin? Miesten yleisin kommentti on, että naisen viimeinen käyttöpäivä on silloin, kun hän täyttää 25. Itse voidaan olla jotain saatanan punakoita, tanakoita, hanakoita kaljuja röllykkäukkoja vailla kolmea tervettä hammasta, ja naisen pitäisi nähdä tämä mies haluttavana. Kyllä mies kehtaa.

Sinä olet se, joka nyt haukkuu. Huomaatko? Eivät ne vanhemmat miehet, jotka ovat nuorien kanssa, ketään hauku. He vain nauttivat elämästä ja ajattelevat muista positiivisesti, joten olettavat, että muutkin ajattelevat heistä positiivisesti. Tätä te myrkylliset tädit ette ymmärrä. Ette vaikka kuinka selittäisi, että syypää teidän ongelmiin ja häpeään katselee teitä vessan peilistä. 

Uu, miehen ikäkriisi on oman ikäisten naisten syy. Projisointi ei taida olla tuttu termi 😀

"miehen ikäkriisi"

Ironinen kommentti tuo projisointi, kun ensin vedät taikahatusta käsitteen ikäkriisi. Mitähän se on, jos ei projisointia. D

Vierailija
424/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä setämiehet eivät ole edes tekemisissä nuorten kanssa. He haaveilevat nuorista ja kuvittelevat nuorten naisten olevan kiinnostuneita heistä, jopa rakastuvan heihin. Eivät he rakastu kuin hyvin harvassa tapauksessa. Ja nämä röllykkävatsaiset miehet ottavat oikein asiakseen arvostella oman ikäisiään naisia vanhenemisesta, vaikka ovat itse huonomman näköisiä. Ihan maailmanlaajuisesti nähtävissä oleva miesten harha. 

Yleensä nämä samat kranssitukat kehtaavat arvostella, ei vain samanikäisiä naisia, vaan myös nuoria naisia, jotka eivät ole missin näköisiä tai missimittaisia. Jestas, kun ei malkaa nähdä omassa silmässä. Menkää itseenne, äijät. Naiset eivät himoitse teitä niin paljon kuin te himoitsette naisia. Ja jos nuori nainen rahastaa teidät kuiviin, alkaa syyttely gold diggeriksi. 

No mitä helvettiä kuvittelette? 

Vierailija
425/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 v mies.  Eilen latsoin pitkästä aikaa teeveetä ja huomasin onnekseni, että 40 - 55v. naiset kiinnostivat ja 20 vuotiaisiin suhtautui isällisesti. Esim. Ylen ankkuri Piia Pasanen kiinnosti.  Lapsiosastoa taas edusti Linnea Leino. Viehättävä lapsi.

Yritin poliittisesti korrektisti laittaa Tinderiin ikärajaksi 38 - 60, mutta eihän siitä mitään tullut.

Itse olen lapseton ja tuplamaisteri. 

Skeittaan, soitan bändissä ja käyn kulttuuririennoissa.

Moni 50 -v. nainen on jo niin jumittunut, varsinkin jos on sinkku ( huoltaja )  ja vakiduunissa, että vaikea riuhtaista enää elämään. 

Tutkijoiden kanssa on kiva jutella, mutta aika rajoittunutta ja pikkuporvallista menoa.

Sairaanhoitajat ovat hyviä sängyssä, mutta vähän yksinkertaisia ja epäempaattisia/kyynisiä.

Sitten on tämä lapsikuvio. Monenlaista kokenut ja ne ovat aika ongelmallisia.

En ole varsinaisesti hakenut mitään nuorempaa seuraa - tosielämässä tapaamiset vain tapahtuu ja Tinderissäkin yleensä vähän nuorempi on ollut aktiivisempi.

Olen toki velvollisuudentunteesta käynyt deiteillä vanhemman naisen kanssa, mutta kokemusmaailmamme ovat olleet eri planeetoilta. 

Itse kuuntelen edelleen aktiivisesti musiikkia ja haluan keskittyä juttelemaan teekupin/ viinin kanssa.  Moni haluaa katsoa teeveetä, tai näprätä somea.

Kääntäisin tämän myös toisinpäin. Tytyöt/ naiset alkavat jo yläasteella vilkuilla autopoikia ( Kaupungeissa  eri skene ) ja dissaavat ikäisensä pojat.  

Jos itse vain olen kiinnostava ja säilyn näin hyvännäköisenä, niin todennäköisesti tyrkytän jatkossakin itseäni baarissa ja Tinderissä 34 - vuotiaille.  Säilytän näin myös mahdollisuuden lisääntyä, eikä tarvitse kiinnittää huomiota menopaussiin ja ongelmiin. 

Haluan korostaa, että ikä, tai lapset ei ole se pointti.  Eikä koulutus, eikä varsinkaan ulkonäkö. Olen valmis rakastumaan ja antamaan rakkautta, kun sopiva ihminen löytyy.  Se hän voi olla myös muu. 

Olen kerran romanttisesti ihastunut mieheen ja kerran ollut pojan kanssa sängyssä, mutta olen hetero. 

*Olen kerran romanttisesti ihastunut mieheen ja kerran ollut pojan kanssa sängyssä, mutta olen hetero. *

🤣🤣🤣

Vierailija
426/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet miehet ovat ikuisia poikia. Eli ei ole vakavoiduttu väärällä tavalla liiaksi, vaikka elämästä otetaankin vastuuta. On viisikymppisenäkin vielä sellainen kujeileva, pilkettä silmäkulmassa ja kiinnostunut monenlaisista "nuorekkaista" harrastuksista kuten prätkistä, reilaamisesta, retkeilystä, veneilystä, surffauksesta, rannoilla hengailusta jne. Löytyy impulsiivisuutta lähteä hetken mielijohteesta vaikka minne, jopa maailmanympäri matkalle autolla, prätkällä, junalla tai johonkin eksoottiseen maahan kiertelemään. 

Eli ei olla koskaan aikuistuttu ja luullaan ettei muut huomaa rupsukan ikää. Kyllä huomaa. 

Vierailija
427/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäämpä historiaan. Kautta historian vanhemmat miehet ovat ottaneet nuorempia, joskus todella nuoria naisia vaimokseen tai sivuvaimokseen. Nuoria miehiä kuoli paljon sodissa, ja lapsikuolleisuus oli suurta. Täytyi saada suvun ja oman kansan selviytymisen takaamiseksi lapsia jo nuorena. Vanhemmilla miehillä yleensä oli rahaa ja mahdollisuus tarjota katto pään päälle, elatus ja kaikkea mitä nuoret naiset tarvitsivat. Nuoremmilla miehillä harvemmin oli niin hyvät mahdollisuudet näissä, ja heistä moni tosiaankin kupsahti sodissa. Ei tästä ole kovin kauaa aikaa, kun Suomessakin oli tavallista, että talon isäntä kävi polkemassa piikaa. Iäkäs äitin kertoi, että varsinkin maaseudulla se oli yleinen tapa varakkaammissa maatalouksissa. Tietyssä mittakaavassa tätä tapahtuu edelleen. On sugardaddyjä, playboy tyttöjä yms, jotka kulkevat vanhemman miehen käsipuolessa, koska ukoilla on mammonaa. Italiassahan esimerkiksi on miehelle kunnia, jos nainen on nuori, näyttävä ja vieläpä pidempi kuin miehensä. Yleensä nämä miehet ovatkin kunnon kroisoksia. Kummasti se kulta, hopea ja luksus elämä saa monet naiset lankeamaan vanhempiin miehiin. Sinänsähän siinä sekä nainen että mies käyttää hyväkseen toistaan. Sellaista vaihtokauppaa.

Siellä on paljon venakoita prostituutiota harjoittamassa, kun ei kuulu niin paikallisiin tapoihin 😉

Vierailija
428/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä setämiehet eivät ole edes tekemisissä nuorten kanssa. He haaveilevat nuorista ja kuvittelevat nuorten naisten olevan kiinnostuneita heistä, jopa rakastuvan heihin. Eivät he rakastu kuin hyvin harvassa tapauksessa. Ja nämä röllykkävatsaiset miehet ottavat oikein asiakseen arvostella oman ikäisiään naisia vanhenemisesta, vaikka ovat itse huonomman näköisiä. Ihan maailmanlaajuisesti nähtävissä oleva miesten harha. 

Yleensä nämä samat kranssitukat kehtaavat arvostella, ei vain samanikäisiä naisia, vaan myös nuoria naisia, jotka eivät ole missin näköisiä tai missimittaisia. Jestas, kun ei malkaa nähdä omassa silmässä. Menkää itseenne, äijät. Naiset eivät himoitse teitä niin paljon kuin te himoitsette naisia. Ja jos nuori nainen rahastaa teidät kuiviin, alkaa syyttely gold diggeriksi. 

No mitä helvettiä kuvittelette? 

Kaikki mitä höpötit, oli oman mielikuvituksesi tuotetta, ei totta. Se mikä tässä on päivänselvää, on että sinä olet toksinen ja katkera ihminen. En ihmettele, etteivät miehet ole sinusta kiinnostuneita. Se ei johdu vain iästäsi. En osaa kuvitellakaan miksi kukaan mies haluaisi sinun kaltaisesi naisen kanssa pariasuhteeseen, koska sinä teet elämästä huonompaa, et parempaa.

Vierailija
429/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita väitettä, kyllä sillä ikäerolla on väliä. Olen yhden suhteen elänyt, jossa nainen oli jonkin verran nuorempi kuin yleensä. Se päättyi aikanaan, koska halusimme lopulta elämältä eri asioita, ei sinällään ikäeroon vaikka silläkin oli merkitystä jonkin verran.

Olen aina löytänyt sukulaissieluja nuoremmista naisista. Liekö itse sitten sellainen nuori sielu kuten sanotaan. Tässä iässä kun lähestyn viittäkymppiä niin en enää haaveile ihmeistä ja olen melko varautunut ikäeroihin, koska ne tarkoittavat yleensä sitä, että halutaan eri asioita kun ollaan eri vaiheissa elämää. On vaan masentavaa huomata miten kyynisiä ja vihaisia oman ikäiset naiset ovat. Eikä se, että suurin osa heistä alkaa näyttää mummoilta auta yhtään.

Vierailija
430/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysytty mistä miehet ovat kiinnostuneita, vaan miksi nainen kiinnostuisi. Vastaus varakkaat miehet saavat nuoria naisia. Okei. Ehkä saavat, mutta miksi? Kuka itseään arvostava mies haluaa olla naisen kanssa, jos  tietää tämän olevan kanssaan vain rahan takia?

Sä keksit omasta pienestä päästäsi yhden selityksen (raha) ja heti perään heitit oletuksen, että se olisi ainoa mahdollinen syy. Matalaotsaista argumentointia.

Ei, en keksinyt tuota. Se oli jonkun vastauksessa, että varakkaat miehet saavat nuoria naisia. No, jos varakkaat saavat ja köyhät ei, niin mikähän on syy?

Vierailija
431/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ällötävää kun + 40 setämiehet tulevat iskemään ihan missä vain. Itse siis olen parikymppinen nainen ja minua kuvaillaan erittäin nuoren näköiseksi... Lopuksi eivät edes jätä rauhaan.

Ällöttääkö teikätätiä tuossa fantasiassasi se, että ne lähestyvät miehet eivät ole mieleisiä vai se, että miehet ylipäätään lähestyvät? 

Vierailija
432/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan nainen kehtaa tyrkyttää itseään parikymmentä vuotta nuoremmalle miehelle?

Monikin.

Vierailija
433/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysytty mistä miehet ovat kiinnostuneita, vaan miksi nainen kiinnostuisi. Vastaus varakkaat miehet saavat nuoria naisia. Okei. Ehkä saavat, mutta miksi? Kuka itseään arvostava mies haluaa olla naisen kanssa, jos  tietää tämän olevan kanssaan vain rahan takia?

Sä keksit omasta pienestä päästäsi yhden selityksen (raha) ja heti perään heitit oletuksen, että se olisi ainoa mahdollinen syy. Matalaotsaista argumentointia.

Ei, en keksinyt tuota. Se oli jonkun vastauksessa, että varakkaat miehet saavat nuoria naisia. No, jos varakkaat saavat ja köyhät ei, niin mikähän on syy?

Tässä taas tullaan siihen, että (palsta)naisilla ei älykkyys riitä. Se, että rikkaat miehet "saavat nuoria naisia" enemmän kuin köyhät miehet, ei tarkoita sitä, että raha olisi ainoa syy miksi nuori nainen olisi vanhemman miehen kanssa. Musta on huvittavaa lukea miten tyhmiä tämän palstan naiset ovat. 

Vierailija
434/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ällötävää kun + 40 setämiehet tulevat iskemään ihan missä vain. Itse siis olen parikymppinen nainen ja minua kuvaillaan erittäin nuoren näköiseksi... Lopuksi eivät edes jätä rauhaan.

Niillä miehillä on vahva pedovibe. Ehkä toivovat sinua alaikäiseksi. 

20-vuotias on täysin aikuinen. Tuolla ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa.

Vierailija
435/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ikäjutusta minä olen pohdiskellut, että miehet jahtaavat hyvinkin paljon nuorempia naisia koska heillä itsellään ei tapahdu sellaista henkistä kehittymistä, että ymmärtäisivät vanhenneensa vuosissa.

Vierailija
436/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ikäjutusta minä olen pohdiskellut, että miehet jahtaavat hyvinkin paljon nuorempia naisia koska heillä itsellään ei tapahdu sellaista henkistä kehittymistä, että ymmärtäisivät vanhenneensa vuosissa.

Kyllä se fyysinen vanheneminen on ihan selkeää. Pahasti on defenssit päällä, jos kuvittelee olevan ikinuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi