Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (336)
Miesten kropat vanhenevat nopeammin ja miehet myös kuolevat aiemmin. Tästähän voisi loogisesti päätellä, että naisten kannattaa aina valita se 5-10vuotta nuorempi mies. Olkaamme rationaalisia!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä samat herrat ovat sitä mieltä, että ikäerolla toiseen suuntaan eli nainen vanhempi on todella paljon väliä. Vaikka naiset elävät vanhemmiksi.
Ja naimattomat, lapsettomat naiset elävät kaikkein vanhimmiksi. Miettikääpä sitä :)
Moni naimaton lapseton elää mieleisen elämän, vakavaraisena ikänsä ollen lisäksi. Monella hämmästyttävän vähän lääkityksiäkään 80 + vuotiaana. Työni puolesta huomannut tämän. Onhan tuosta tutkimustakin eli naimaton nainen elää keskimäärin vanhemmaksi. Ja miehillä sama homma toisinpäin , vanhat pojat kuolee nuorempina ja sairaampina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.
No nyt kun mietin, niin mua ei ole nyt muutamaan vuoteen lähestynyt omanikäiset miehet. 18-25-vuotiaat, mutta ei kolmekymppiset. Nykyinen poikaystävä on 23.
N31Tietävät että sä olet epätoivoinen ja sulta saa helposti.
Millä tavalla epätoivoinen? Omasta tahdosta olin sinkkuna kolme vuotta, enkä lämmennyt muille kuin poikaystävälleni. hänelläkin oli ikäisensä tyttöystävä, mutta ilmeisesti mä olin parempi.
N31
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.
Ei keski-ikäinen halua mitään vanhempaa miestä vaivoikseen. Kyllä silloin tajuaa, että pian päätyy omaishoitajiksi.
Ihme käsityksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin kolleega piiritti kovasti. Miksi minä lapseton nainen innostuisin itseäni 21vuotta vanhemmasta isukista? Jo on miehellä luulot itsestään. Mä deittailen vain itseäni nuorempia lapsettomia miehiä :)
Arvaa... sulla on siihen oikeus :)
Mutta tuo "jo on miehellä luulot itsestään"... se kertoo karua kieltä sinusta, ei siitä miehestä.
Kyllä se taitaa kertoa edelleenkin siitä, että miehillä on kummallisia luuloja itsestään. Katselisi vaan ikäisiään ja samassa elämäntilanteessa olevia naisia. Miksi kuvittelee, että nuorempi lapseton (=vapaa lähtemään kuukausien reissuille ym) nainen kiinnostuisi jostain papasta, joka on sidottu Suomeen vielä vuosiksi? Moni mies voisi hieman vilkaista sinne peiliin ennen kuin lähestyy naisia.
Miehillä? Ei, vaan sillä miehellä. Hän on yksilö.
Eikä se ole sun homma kertoa ketä se saa katsella ja ketä ei. Ei sun tarvitse miettiä miksi joku nainen kiinnostuisi siitä.
Lopusta olen vähän eri mieltä: miehet voisivat lakata lähestymästä naisia. Täysin, ja joka tilanteessa. Ostakaa siemen tanskasta jos teidän on pakko porsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun mietin, niin mua ei ole nyt muutamaan vuoteen lähestynyt omanikäiset miehet. 18-25-vuotiaat, mutta ei kolmekymppiset. Nykyinen poikaystävä on 23.
Millä tavalla epätoivoinen? Omasta tahdosta olin sinkkuna kolme vuotta, enkä lämmennyt muille kuin poikaystävälleni. hänelläkin oli ikäisensä tyttöystävä, mutta ilmeisesti mä olin parempi.
N31
Tiesit siis että poikakaverisi on varattu?
Olet melkoinen aarre!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä samat herrat ovat sitä mieltä, että ikäerolla toiseen suuntaan eli nainen vanhempi on todella paljon väliä. Vaikka naiset elävät vanhemmiksi.
Ja naimattomat, lapsettomat naiset elävät kaikkein vanhimmiksi. Miettikääpä sitä :)
Moni naimaton lapseton elää mieleisen elämän, vakavaraisena ikänsä ollen lisäksi. Monella hämmästyttävän vähän lääkityksiäkään 80 + vuotiaana. Työni puolesta huomannut tämän. Onhan tuosta tutkimustakin eli naimaton nainen elää keskimäärin vanhemmaksi. Ja miehillä sama homma toisinpäin , vanhat pojat kuolee nuorempina ja sairaampina.
Onko pitkä elinikä se tavoite? Hienoa kuolla yksin 102-vuotiaana dementikkona, maattuasi 17 vuotta sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Miesten kropat vanhenevat nopeammin ja miehet myös kuolevat aiemmin. Tästähän voisi loogisesti päätellä, että naisten kannattaa aina valita se 5-10vuotta nuorempi mies. Olkaamme rationaalisia!
Valitkaa ihan rauhassa. Teillä on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31Tiesit siis että poikakaverisi on varattu?
Olet melkoinen aarre!
En yrittänyt iskeä häntä vaan olimme pitkään parhaita ystäviä. Itsellänikin oli juttua toisen miehen kanssa.
N31
Olen 32-vuotias enkä pysty kiinnostumaan yli 50-vuotiaista miehistä. Tulisi olo, että olen isäni kanssa ja mulla on jo hyvä isä enkä tarvitse uutta. Mitä yhteistä meillä edes olisi? Ero elämänkokemuksessa on valtava. Ymmärrän kyllä, että jotkut naiset tykkäävät vanhemmista miehistä ja heillä on oikeus siihen. Ihmettelen kyllä sitä miksi keski-ikäinen mies haluaa itseään vuosikymmeniä nuoremman puolison. Toki ulkonäkö innostaa, sen ymmärrän, mutta miten se henkinen puoli? Pelottaako oman ikäiset (todennäköisesti) itsenäiset hyvä itsetuntoiset naiset? Itsetunto kun paranee iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.
Kyllähän kypsä nainenkin saa halutessaan nuoren, kyvykkään ja elämäniloisen miehen. Sen kun vain hakee Gambiasta. Ei tarvitse nyrpeään roikkopeppuun tyytyä.
Ei tarvitse naisen edes olla varakas.
Mutta ne on gambialaisia, yäk.
On sillä ulkonäölläkin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31Tiesit siis että poikakaverisi on varattu?
Olet melkoinen aarre!
En yrittänyt iskeä häntä vaan olimme pitkään parhaita ystäviä. Itsellänikin oli juttua toisen miehen kanssa.
N31
Et yrittänyt, mutta iskitpä kuitenkin.
Rahalla saa nuoren naisen, kun naiset ja raha kävelevät käsi kädessä.
Filmi -ja rocktähdet tekevät näin, myös monet urheilumiljonäärit.
Ei toimi toisinpäin.
Jos miehellä on iso penis joka ei haise, niin saa nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.
Kyllähän kypsä nainenkin saa halutessaan nuoren, kyvykkään ja elämäniloisen miehen. Sen kun vain hakee Gambiasta. Ei tarvitse nyrpeään roikkopeppuun tyytyä.
On sillä ulkonäölläkin merkitystä.
Ei noilla naisillakaan sitä ole, nimittäin ulkonäköä.
Mulle ulkonäöllä on merkitystä enkä kestäisi katsoa Harlinin näköistä kurttunaamaa loppu elämäni.
Terveisin, Nainen
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa nuoren naisen, kun naiset ja raha kävelevät käsi kädessä.
Filmi -ja rocktähdet tekevät näin, myös monet urheilumiljonäärit.Ei toimi toisinpäin.
Toimii toki, eikös Madonnalla ollut toyboy? Se vain on miehillä ällöttävää sikailua, naisilla ihanan romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä ulkonäölläkin merkitystä.Ei noilla naisillakaan sitä ole, nimittäin ulkonäköä.
NIillä naisilla on jotain parempaa. Kansalaisuus Euroopassa.
Kyllä se taitaa kertoa edelleenkin siitä, että miehillä on kummallisia luuloja itsestään. Katselisi vaan ikäisiään ja samassa elämäntilanteessa olevia naisia. Miksi kuvittelee, että nuorempi lapseton (=vapaa lähtemään kuukausien reissuille ym) nainen kiinnostuisi jostain papasta, joka on sidottu Suomeen vielä vuosiksi? Moni mies voisi hieman vilkaista sinne peiliin ennen kuin lähestyy naisia.