Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (336)

Vierailija
161/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.

Naiset arvostavat kyllä kumppanin ulkonäköä. Mutta osaavat myös katsoa peiliin, toisin kuin nähtävästi te miehet.

Näinhän se menee. Tyydy siihen.

Vierailija
162/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ottaisi itsestäni yli 4v vanhempaa miestä. Hyi hyi.

Ole ottamatta. Kun ikää kertyy huomaat ettet enää kelpaa itsesi ikäisille miehille. Näin se menee - nauti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kasvojen iho vanhenee 40-v jälkeen suhteessa nopeammin kuin miehen. Johtuu hormonimuutoksista, kollageenimuutoksista ja miehiä ohuemmasta kasvojen ihosta.

Vierailija
164/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä samat herrat ovat sitä mieltä, että ikäerolla toiseen suuntaan eli nainen vanhempi on todella paljon väliä. Vaikka naiset elävät vanhemmiksi.

Otan vaan kantaa siihen että mitä merkitystä sillä on elääkö vanhemmaksi vai ei?

Tarkoittaako tämä sitä että mielestäsi pariskunnan täytyy kuolla samaan aikaan, ainakin suunnilleen?

Tiedättehän te että ihmisiä kuolee joka sekunti? Vauvoja, taaperoita, uhmiksia, teinejä jnejne.. Googlatkaa vaikka internetistä. Jokainen elävä olento voi kuolla vaikka ihan mihin tahansa mikä tappaa (no shit sherlock).

Vierailija
165/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän on tietysti vain yksisuuntainen juttu- eli ne nuoret flikat pakotetaan se vanhemman (rikkaan) miehen kainaloon väkisin niskaprseotteella vieden? Vai oliko sittenkään niin? Että hyihyi vanhat ukot, kun likkaa pukkaa kylkeen?

Vierailija
166/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 vuotta on hyvä ikäero. On toiminut omissa parisuhteissani ainakin. 

M53

Vierailija
167/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta nuoret kuuluu nuorille. Itseään selvästi nuorempia haikailevat yrittävät varastaa toisen nuoruutta, se ei ole oikein. Nuorten kuuluu seurustella nuorten kanssa, perustaa perhe ja elää nuoren ihmisen elämää.

Puumat ja hopeaketut sais pariutua keskenään!

Mä vain harrastin seksiä heidän kanssa.(20-25v. nuoremmat.)

Olen ollut suhteessa kolmen kanssa jotka olivat alle 10v. mua nuorempi. Nyt olen hopeaketun kanssa suhteessa.

52v.

Vierailija
168/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi elätkin yksin.

Enkä tuomitse sinua, totean faktat.

Vierailija
169/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quåote=Vierailija]Mitä aloittaja saa aloituksestaan Mitä se kenellekään kuuluu, kuka kenenkin kanssa on? Jos puhutaan laillisista, aikuisten välisistä liitoista.[/quote]

Kuten jo aiemmin totesin - en kritisoi kenenkään valintoja. Lähinnä mietin omalla kohdallani, eläkeläismiesten jututusyrityksiä. Ja mitä siihen tulee, mihin kukakin kiinnittää huomiota, niin huomattavasti vähäpätöisemmät asiat näyttävät vaivaavan kanssaeläjiä

Vierailija
170/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan tunnen sääliä ja inhoa näitä vanhoja (30+) äijä kohtaan jotka havittelee itseään nuorempia naisia :D eivät ymmärrä, että ei oo enää saumoja alle 25 vuotiaisiin. Onneks ite oon nuori mies ja kelpaan nuorille naisille

M21

Mäkin kelpaan ja oon m26, paljon ollut 20-24v deittejä

Vierailija
171/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus?

Nauroin ääneen, kiitos :D

Vierailija
172/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quåote=Vierailija]Mitä aloittaja saa aloituksestaan Mitä se kenellekään kuuluu, kuka kenenkin kanssa on? Jos puhutaan laillisista, aikuisten välisistä liitoista.

Kuten jo aiemmin totesin - en kritisoi kenenkään valintoja. Lähinnä mietin omalla kohdallani, eläkeläismiesten jututusyrityksiä. Ja mitä siihen tulee, mihin kukakin kiinnittää huomiota, niin huomattavasti vähäpätöisemmät asiat näyttävät vaivaavan kanssaeläjiä

Eli yrittivät sua, vai oliko vain normi kommunikointia?

Vierailija
173/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että yllättäen sillä ikäerolla toiseen suuntaan onkin näiden miesten mielestä merkitystä. Hyvin sanottu.

Vierailija
174/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko noita ongelmallisia miehiä on täällä suomessa?

Vierailija
175/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että yllättäen sillä ikäerolla toiseen suuntaan onkin näiden miesten mielestä merkitystä. Hyvin sanottu.

Eikö miehillä ole oikeutta mielipiteeseen? Onko sen oltava sama kuin tuntemattoman naisen mielipide?

Vierailija
176/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 13 vuotta vanhempi. Olemme rakastuneita, olet yhdessä 10 vuotta, olen onnellinen. Kyllästyin oma ikäisiin miehiin jo kauan aikaa sitten. Tuntui, että he ovat jääneet jollekin lapsen tasolle. Tämän miehen kanssa sain elämääni siihen suuntaan mihin halusin. Olen saanut ihanan perheen.

Alkuun kuulin typeriä kommentteja "no entä sitten kun se kuolee paljon ennen sua" . Itse ajattelen niin, ettei kukaan ole luvannut meille huomista. Me nautitaan joka hetkestä jonka saamme yhdessä viettää.

Miehen kaverin puolelta miehet ovat ottaneet minut hyvin vastaan, mutta heidän puolisot eivät. Mistähän tämä johtuu?

Vierailija
177/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ottamatta. Kun ikää kertyy huomaat ettet enää kelpaa itsesi ikäisille miehille. Näin se menee - nauti nyt.

Ne miehet joille ei oman ikäinen nainen kelpaa eivät kyllä muutenkaan ole haluttuja niiden naisten keskuudessa jotka jo jotain ymmärtävät miehistä

Vierailija
178/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi elätkin yksin.

Enkä tuomitse sinua, totean faktat.

Olen eri, mutta minä todellakin elän mieluummin yksin kuin alan katsella jotain yli 56-vuotiasta ruttukasaa. Ehtii se ikäisenikin vanheta sinne jos nyt edes hetken ehtisin katsella nuorempana. Ikääntyminen on todella nopeaa 50+.

Vierailija
179/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan tunnen sääliä ja inhoa näitä vanhoja (30+) äijä kohtaan jotka havittelee itseään nuorempia naisia :D eivät ymmärrä, että ei oo enää saumoja alle 25 vuotiaisiin. Onneks ite oon nuori mies ja kelpaan nuorille naisille

M21

Miksi kirjoiti oman ikäsi tuohon? Sinähä jo kirjotit että olet nuori ja kommentistasi voi normaali ihminen tietää ikäsi todella tarkasti jos lukee kommenttisi ajatuksen kanssa.

Oletkohan sinä edes mies?

Tiedätkö muuten että kaupassa pitää kysyä papereita jos näyttää alle (27-30?) vuotiaalta jos ostaa alkoholituotteita jne.?

Tässä on jopa yli 10v ero verrattuna sinun 5v eroon.

Ehkä sinä olet vaan nuori, tai sitten joku tuntematon nainen joka esittää miestä, tai 50v mies.

Vierailija
180/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ei tulisi mieeleenkää vokotella bimboja nuorempia tyhmiä naisia, huulitäytteet, huulet törröllään, insta idiootit, satisfaier runkkarit yäk!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi