Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (336)

Vierailija
241/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppistakeikkaa

Vierailija
242/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viiskybänen sporttinen hopeahurmuri nuorekkaassa farmariasussa ja conversen tennareissa menee iisisti alle kolmevitosesta.

Kyllä tsirbuloita kummasti houkuttaa se kokeneempi uros. Oman ikäiset kun on vielä sellaisia poikasia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä samat herrat ovat sitä mieltä, että ikäerolla toiseen suuntaan eli nainen vanhempi on todella paljon väliä. Vaikka naiset elävät vanhemmiksi.

Ja naimattomat, lapsettomat naiset elävät kaikkein vanhimmiksi. Miettikääpä sitä :)

Moni naimaton lapseton elää mieleisen elämän, vakavaraisena ikänsä ollen lisäksi. Monella hämmästyttävän vähän lääkityksiäkään 80 + vuotiaana. Työni puolesta huomannut tämän. Onhan tuosta tutkimustakin eli naimaton nainen elää keskimäärin vanhemmaksi. Ja miehillä sama homma toisinpäin , vanhat pojat kuolee nuorempina ja sairaampina.

Onko pitkä elinikä se tavoite? Hienoa kuolla yksin 102-vuotiaana dementikkona, maattuasi 17 vuotta sairaalassa?

Moni lapseton naimaton elää aika vanhaksi asti täysin toimintakuntoisena.

Mieluummin joudun sairaalaan 95 vuotiaana kuin kuolen 45 vuotiaana viinaan hirveät ulos ottovelat niskassa.

Vierailija
244/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.

Kyllähän kypsä nainenkin saa halutessaan nuoren, kyvykkään ja elämäniloisen miehen. Sen kun vain hakee Gambiasta. Ei tarvitse nyrpeään roikkopeppuun tyytyä.

Ei tarvitse naisen edes olla varakas.

Mutta ne on gambialaisia, yäk.

On sillä ulkonäölläkin merkitystä.

Gambialaiset on komeita.  Ja mustalla miehellä on komea varustus.  

Vierailija
245/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.

No nyt kun mietin, niin mua ei ole nyt muutamaan vuoteen lähestynyt omanikäiset miehet. 18-25-vuotiaat, mutta ei kolmekymppiset. Nykyinen poikaystävä on 23.

N31

Tietävät että sä olet epätoivoinen ja sulta saa helposti.

Millä tavalla epätoivoinen? Omasta tahdosta olin sinkkuna kolme vuotta, enkä lämmennyt muille kuin poikaystävälleni. hänelläkin oli ikäisensä tyttöystävä, mutta ilmeisesti mä olin parempi.

N31

Kohta tulee taas uusi parempi.

Vierailija
246/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.

Kyllähän kypsä nainenkin saa halutessaan nuoren, kyvykkään ja elämäniloisen miehen. Sen kun vain hakee Gambiasta. Ei tarvitse nyrpeään roikkopeppuun tyytyä.

Ei tarvitse naisen edes olla varakas.

Mutta ne on gambialaisia, yäk.

On sillä ulkonäölläkin merkitystä.

Ei noilla naisillakaan sitä ole, nimittäin ulkonäköä.

NIillä naisilla on jotain parempaa. Kansalaisuus Euroopassa.

Niinpä. Vois kait sanoa, että valitettavasti.

Vierailija
247/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v mies ja seurustelen 23v naisen kanssa. Ei mitään ongelmaa, ikäeroa ei huomaa👌

Olen 33-vuotias nainen ja avoliitossa 23-vuotiaan miehen kanssa. Mahtava suhde 👌

Vierailija
248/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias enkä pysty kiinnostumaan yli 50-vuotiaista miehistä. Tulisi olo, että olen isäni kanssa ja mulla on jo hyvä isä enkä tarvitse uutta. Mitä yhteistä meillä edes olisi? Ero elämänkokemuksessa on valtava. Ymmärrän kyllä, että jotkut naiset tykkäävät vanhemmista miehistä ja heillä on oikeus siihen. Ihmettelen kyllä sitä miksi keski-ikäinen mies haluaa itseään vuosikymmeniä nuoremman puolison. Toki ulkonäkö innostaa, sen ymmärrän, mutta miten se henkinen puoli? Pelottaako oman ikäiset (todennäköisesti) itsenäiset hyvä itsetuntoiset naiset? Itsetunto kun paranee iän myötä.

Nuorilla naisilla on mukavampi luonne ja sileämpi iho.

Vierailija
249/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias enkä pysty kiinnostumaan yli 50-vuotiaista miehistä. Tulisi olo, että olen isäni kanssa ja mulla on jo hyvä isä enkä tarvitse uutta. Mitä yhteistä meillä edes olisi? Ero elämänkokemuksessa on valtava. Ymmärrän kyllä, että jotkut naiset tykkäävät vanhemmista miehistä ja heillä on oikeus siihen. Ihmettelen kyllä sitä miksi keski-ikäinen mies haluaa itseään vuosikymmeniä nuoremman puolison. Toki ulkonäkö innostaa, sen ymmärrän, mutta miten se henkinen puoli? Pelottaako oman ikäiset (todennäköisesti) itsenäiset hyvä itsetuntoiset naiset? Itsetunto kun paranee iän myötä.

Nuorilla naisilla on mukavampi luonne ja sileämpi iho.

Sama se on nuorissa miehissäkin.

Vierailija
250/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 13 vuotta vanhempi. Olemme rakastuneita, olet yhdessä 10 vuotta, olen onnellinen. Kyllästyin oma ikäisiin miehiin jo kauan aikaa sitten. Tuntui, että he ovat jääneet jollekin lapsen tasolle. Tämän miehen kanssa sain elämääni siihen suuntaan mihin halusin. Olen saanut ihanan perheen.

Alkuun kuulin typeriä kommentteja "no entä sitten kun se kuolee paljon ennen sua" . Itse ajattelen niin, ettei kukaan ole luvannut meille huomista. Me nautitaan joka hetkestä jonka saamme yhdessä viettää.

Miehen kaverin puolelta miehet ovat ottaneet minut hyvin vastaan, mutta heidän puolisot eivät. Mistähän tämä johtuu?

13 vuotta on mitätön ikäero.  Tässä taidetaan tarkoittaa enemmänkin noita 50-60 -vuotiaita miehiä ja heitä 30 -  40 vuotta nuorempia naisia, joita he kuulemma saa tuosta vaan iskettyä itselleen, kun ovat niin nuoren ja hyvän näköisiä.  Joopa joo, suuria puheita.  En ole vielä nähnyt elämäni aikana sellaista ihmemiestä enkä yhteenkään tapaukseen koskaan törmännyt.  Niin että näihin kirjoituksiin täällä saa suhtautua aika lailla varauksella.  

Minulla on itseäni juuri tuon 13 vuotta nuorempi mies.  Olemme olleet avioliitossa jo kolmekymmentä vuotta ja liittomme on onnistunut.  Ikäero ei tunnu missään.  Olen saanut kivan ja hyväluontoisen miehen ja siitä ikuisesti elämälleni kiitollinen.  Muitten mielipiteillä ei ole merkitystä, mutta en ole ainakaan ikäerosta kuullut kenenkään mitään sanoneenkaan.   

Vierailija
251/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aloittaja saa aloituksestaan Mitä se kenellekään kuuluu, kuka kenenkin kanssa on? Jos puhutaan laillisista, aikuisten välisistä liitoista.

Toivottavasti saa ainakin jonkun äijän miettimään kahdesti, ennen kuin lähestyy tyttärensä ikäistä naista, jota koko ukko kuvottaa. Suunnilleen 99 % naisista tietää, mistä puhun.

Entäs jos se lähestyjä onkin nuori nainen?

Harvemmin.

Ja jos on niin, että jo kolmekymppinen nainen on liian vanha, niin onko äijällä tarkoitus siinä itse vanhetessaan aina vaihtaa se kolmekymppiseksi ehtinyt nainen 10 vuotta nuoremmaksi, vai pitääkö sitten vain sietää sitä, että siitä tulee ruma rupsahtanut nelikymppinen ja sitten jopa viisikymppinen, ja itse on jo hautaa kohti kallistumassa, mutta on vaan siedettävä sitä vanhenevaa naista, kun ei nuorempaa enää kumminkaan saa?

On teillä äijillä elämän arvot.  Mutta siitä vaan, jos onnistaa.  Epäilen kyllä.

Tämä maailman meno tekee ihmisistä nykyään hulluja.  Alkaa miehistä.

Vierailija
252/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen ikä määrää, itse en parikymppisten naisten perään haikaile kun suurin osa on jotenkin lapsen kengissä vielä.

Vierailija
253/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 13 vuotta vanhempi. Olemme rakastuneita, olet yhdessä 10 vuotta, olen onnellinen. Kyllästyin oma ikäisiin miehiin jo kauan aikaa sitten. Tuntui, että he ovat jääneet jollekin lapsen tasolle. Tämän miehen kanssa sain elämääni siihen suuntaan mihin halusin. Olen saanut ihanan perheen.

Alkuun kuulin typeriä kommentteja "no entä sitten kun se kuolee paljon ennen sua" . Itse ajattelen niin, ettei kukaan ole luvannut meille huomista. Me nautitaan joka hetkestä jonka saamme yhdessä viettää.

Miehen kaverin puolelta miehet ovat ottaneet minut hyvin vastaan, mutta heidän puolisot eivät. Mistähän tämä johtuu?

13 vuotta on mitätön ikäero.  Tässä taidetaan tarkoittaa enemmänkin noita 50-60 -vuotiaita miehiä ja heitä 30 -  40 vuotta nuorempia naisia, joita he kuulemma saa tuosta vaan iskettyä itselleen, kun ovat niin nuoren ja hyvän näköisiä.  Joopa joo, suuria puheita.  En ole vielä nähnyt elämäni aikana sellaista ihmemiestä enkä yhteenkään tapaukseen koskaan törmännyt.  Niin että näihin kirjoituksiin täällä saa suhtautua aika lailla varauksella.  

Minulla on itseäni juuri tuon 13 vuotta nuorempi mies.  Olemme olleet avioliitossa jo kolmekymmentä vuotta ja liittomme on onnistunut.  Ikäero ei tunnu missään.  Olen saanut kivan ja hyväluontoisen miehen ja siitä ikuisesti elämälleni kiitollinen.  Muitten mielipiteillä ei ole merkitystä, mutta en ole ainakaan ikäerosta kuullut kenenkään mitään sanoneenkaan.   

Varsinainen pelle. Muistaa kertoa, että hänellä 13-v nuorempi puoliso ja että ei ole elämässään tavannut vastaavaa tapausta. Asun Thaimaassa ja sanoisin että käytännössä jokaisella länsimaalaisella miehellä 10-30 vuotta nuorempi vaimo.

Vierailija
254/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen ikä määrää, itse en parikymppisten naisten perään haikaile kun suurin osa on jotenkin lapsen kengissä vielä.

Aivan kuin saisit edes rumaa ja lihavaa kuusikymppistä 😁

Vierailija
255/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen pelle. Muistaa kertoa, että hänellä 13-v nuorempi puoliso ja että ei ole elämässään tavannut vastaavaa tapausta. Asun Thaimaassa ja sanoisin että käytännössä jokaisella länsimaalaisella miehellä 10-30 vuotta nuorempi vaimo.

Nolot suhteet. fi

Vierailija
256/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun miehillä vauhti vähenee vanhetessa.

Eiköhän se ole päinvastoin. Naiset lihoo ja mummoutuu. Varmaan 99 prossaa viiskymppisistä suomalaisnaisista näyttää 10-15 vuotta ikäänsä vanhemmalta kun taas 60-v miehet ei vanhene lainkaan samaan tahtiin ulkoisesti.

No haha :D Jo 45-vuotiaat miehet on Suomessa täysiä pappoja! Naiset hoitavat itseään, käyttävät aurinkovoidetta, laittavat hiuksiaan. Miehillä niitä hiuksia ei edes ole kun parasta ennen -päivä on mennyt kolmekymppisenä ohi :D

Elät vaihtoehtoisessa todellisuudessa. 40-50 vuotiaat naiset selvästi vanhemman näköisiä kuin ikäisensä miehet. Mutta jos olet tyytyväinen vaihtoehtotodellisuudessasi pysy ihmeessä siellä.

Vierailija
257/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanha ruma länsiukko kehuu nuoremmalla thaikulla, niin siitä ei saa kuin nolouspisteitä!

Koska jokainen ukko täältä voi sen tehdä, eli se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä harvinaista!

Sama asia, kuin jokainen Suominainen ikään ja kokoon katsomatta saa seuraa myös kolmansista maista nuorista miehistä.

SE PITÄÄ TEHDÄ KOTIRINTAMALLA JA ILMAN RAHAA.

ONNISTUUKO!

MULLA ONNISTUU.

MIEHET NUOREMPIA MULLA.

Vierailija
258/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ladyboysta, shemaleista aka transnaisista. Maksan niistä. Olen 45 ja palveluntarjoajat ovat alalla yleensä 23-29 vuotiaita. Kuka haluaisi maksaa minun ikäisestäni ladyboysta jos on vara valita se nuori kaunis ja timmivartaloinen?

Vierailija
259/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanha ruma länsiukko kehuu nuoremmalla thaikulla, niin siitä ei saa kuin nolouspisteitä!

Koska jokainen ukko täältä voi sen tehdä, eli se ei ole mitenkään ihmeellistä eikä harvinaista!

Sama asia, kuin jokainen Suominainen ikään ja kokoon katsomatta saa seuraa myös kolmansista maista nuorista miehistä.

SE PITÄÄ TEHDÄ KOTIRINTAMALLA JA ILMAN RAHAA.

ONNISTUUKO!

MULLA ONNISTUU.

MIEHET NUOREMPIA MULLA.

Et sinä määrää sääntöjä ihmisten elämään. Miksi tyytyisin ikäiseeni motkottavaan suomihaaskaan kun voin viettää iloista elämää elämäniloisen nuoren naisen kanssa.

Vierailija
260/336 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia että 16-25-vuotiaat naiset pariutuvat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa.

Näin luonto on meidät tarkoittanut.