Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?
29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kyllä löytyisi ihan komea ja ok työssä oleva mies. Joskin mies saattaisi olla tylsä, koska sitähän ap:kin on.
Ilmeisesti sporttinen kroppa houkuttaa itsevarmoja, komeita ja menestyviä miehiä, tai he ovat ainoita joille ap antaa positiivisia signaleja. Mutta heitä ap ei saa sitoutettua ja on utopiaa että ap jotenkin saisi modatua itsensä kiinnostavaksi heidän silmissään. Siis parisuhdemielessä. Jonkun aikaa voi feikata, mutta todellisuus tulee ilmi kun eletään yhdessä.
Tylsä mies joka ei onnistu saamaan aikaiseksi treffejä suht helpoksi tiedetyssä Itä-Euroopassa? Tuppisuun seurassa elo alkaa käymään pidemmän päälle raskaaksi. Rahasta joku nainen voi katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit kelpaavasi kyllä muuksi seuraksi. Eli pillun tarjoilun suhteen et ole nihkeä. Se on oikein hyvä se. Miehet tykkää sellaisesta.
Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla mukava, kiinnostava (muutenkin kuin edellä mainittu), toisen huomioonottava ja hauskaa seuraa. Oletko tätä?
Kuuntele nyt itseäsi. Oletko itse? Sellainen tavismies, onkohan hän nyt sitten kuinka paljon panostanut siihen, että varmuudella on arjessa mukava ja kiinnostava ja hauskaa seuraa?
Nämä on makuasioita ja tuo on ihan karseaa, että sinkkuja aletaan syyllistää, että et vain ole tarpeeksi mukava jne. Totuus on se, että on ihan tuuria, että sattuu tai ei satu sellainen itselle sopiva tyyppi kohdalle.
On ja ei.
Ei todellakaan ole jos tavoittelee korkeampitasoisia.
Esimerkiksi jos minä, sporttinen tavismies, tavoittelisin:
- kaunista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, jäisin 100% varmuudella sinkuksi
- tavallista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, mahdollisuuksia on mutta ei paljon, koska sporttiset naiset hakevart miehessä ensisijaisesti geenikomeutta ja/tau rahaa ja statusta, ja vasta toissijaisesti sporttisuutta
- tavallista sohvaperunanaista jonka kanssa emme välttämättä olisi täysin yhteensopiviakaan, nainen löytyisi helpohkostiTosiasia on, että taso ratkaisee ensin. Vasta sen jälkeen yhteensopivuus. Todella harvoin näkee pariskuntia jotka olivat pariutumishetkellä olennaisesti eri tasoa.
Ok, mutta entäs kaikki muut naiset? Maailmassa on muunkinlaisia naisia kuin sporttinaisia ja sohvaperunoita.
Aika monessa ketjussa valitetaan tätä samaa: että sporttinaiset haluavat mieheltä rahaa, tms. Näitä viestejä yleensä kirjoittelevat sporttimiehet, jotka puolestaan haluavat naiselta ulkonäköä. Näistä teksteistä tulee, anteeksi vaan, vähän sellainen olo, että sportti-ihmiset sukupuoleen katsomatta eivät taida olla kovin älykkäitä. Etenkin, kun oletus on samaan aikaan se, että jos ei ole sprttityyppi, on sitten sohvaperunoita. Koska mitään muuta tekemistähän maailmassa ei ole kuin urheilu, eikä mitään muunlaisia elämäntyylejä laiskuuden lisäksi kuin sporttielämä.
Ei, vaan sporttimiehet jotka haluavat naiselta sporttisuutta. Mutta sporttinaiset haluavat mieheltä geenikomeutta ja rahaa/statusta, ja sporttisen mutta ulkonäöltään tavallisen miehen pitäisi katsella pullukoita jotka pitävät syömisestä enemmän kuin liikunnasta.
Tässä on ap:nkin ongelma. Halukaita miehiä olisi, mutta vain genikomeat menestyjät kelpaisivat. Heihin ap:n paukut eivät selvästikään riitä.
Ja ihan sama pätee muihinkin. Tasot katsotaan ensin. En tunne ainuttakaan 30+ hyvännäköistä naista jolla olisi mies joka ei ole komea tai hyvin tienaava, ja jokainen tuntemani 30+ hyvännäköinen nainen nauttii vähintään keskiluokkaisesta elintasosta riippumatta omasta ammatistaan. Ei se ole vain sportti-ihimiset ja julkkikset, vaan tavikset myös.
Edelleen kysyn: entä kaikki muut naiset? Maailmassa on muunkinlaisia naisia kuin sporttinaisia ja lihavia mässäilijöitä. Esimerkiksi itse olen aina ollut hoikka ja harrastan liikuntaa, mutta en ole sporttinen. Tunnen myös liikuntaa harrastamattomia hoikkia naisia, jotka ovat muulla tavoin aktiivisia. Onko joidenkin ihmiskäsitys tosiaan tuollainen, että maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, niitä joiden elämäntyyli on urheilu, ja niitä jotka ovat lihavia sohvaperunoita? En ihmettele, että seuran löytäminen on vaikeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian korkeatasoisia.
Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.
En ole ap, mutta ainakaan itse en tiedä, mikä tasoteorian mukaan on oma tasoni, enkä osaa arvioida myöskään entisten kumppanieni tasoa, en myöskään yksittäisten miesten, joita tapaan vaikka baarissa tai jotka tulevat vastaan Tinderissä. Nyt tapailen erästä työn parissa tavattua miestä, mutta en todellakaan tiedä, olemmeko saman- vai eritasoisia. Jos olisin ap:n lailla vastentahtoisesti sinkku ja saisin ohjeeksi laskea tasoa, niin en todellakaan tiedä, miten sen voisin tehdä - vaikea laskea tasoa, kun ei ole tietoinen siitä, mitkä tekijät määrittävät tasot. Olen yrittänyt joskus pyytää jotain selkeää vastausta siihen, miten ja mistä oman ja muiden tason voisi tarkistaa, mutta en saanut mitään selkeää vastausta. Kerran minulle linkitettiin taulukko naisten tasoista, mutta en itse nähnyt merkittävää eroa tasoilla 7-10 (ja alimmilla tasoilla taas oli kehitysvammaisia ihmisiä), eli edelleenkään en osaisi soveltaa taulukkoa tosielämään, enkä esim. olisi sen taulukon perusteella osannut sijoittaa itseäni yhteenkään kategoriaan - yksikään taulukon naisista ei muistuttanut minua ulkonäöllisesti.
Ei ollut ihan noinkaan.
Kehitysvammaisia oli tasoilla 1-2.
Tasot 3-4 tai 5-6 poikkesivat ihan selkeästi tasoista 7-8.
Tasojen 7-8 välillä ei juuri ollut eroa, mutta tasoilla 9-10 oli selkeästi naisia jotka saattaisivat kelvata malleiksi tms, tai olisivat piirteiltään lähellä sitä.
Okei, jollekin taulukko siis oli selkeämpi kuin minulle. Pointtini oli kuitenkin se, että kyseinen taulukko ei auttanut ollenkaan hahmottamaan sitä, mihin kategoriaan vaikka itse kuuluisin. En myöskään osaisi sen taulukon perusteella arvioida tuntemieni naisten tasoja. Ensinnäkin tunnen naisia, jotka eivät voisi kasvojensa perusteella ehkä olla malleja, mutta silti he ovat yleisesti hyvännäköisinä pidettyjä, sekä miehet että naiset kiinnostuvat ja he löytävät helposti seuraa. Toisaalta mallithan eivät usein edes ole sellaisia "klassisen kauniita", mutta ei mennä nyt siihen. Ja sitten tässä tulee se, että vaikka joku nyt kertoisi minulle, mikä on oma tasoni, en todellakaan osaisi miehistä arvioida vastaavasti, kuka nyt sitten olisi kanssani samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Perusta Tinder profiili
2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Miksi niitä kiinnostaisi? Mitä siitä vakavasta enää kukaan hyötyy, kun mihinkään ei voi luottaa? Itse olen pitkässä parisuhteessa ja nainen, mutta huomaan kyllä millaiseksi ihmissuhteet ovat näiden vuosikymmenien aikana muuttuneet.
Halu saada perhe ja lapsia voisi olla yksi syy, miksi miehet pariutuvat. Muusta syystä ei naisenkaan enää kannata pariutua, koska parisuhteesta on myös rasitetta ja aikaa menee paljon hukkaan. Tosin mies voi vaan haluta lapsen ja häipyä sen jälkeen. Mutta perinteinen parisuhde ei ole enää nykymaailmaa. Kun miehillä on liikaa valinnanvaraa niin meno on tällaista. Pelimiehistä pahimmat jäävät usein lapsettomiksi ja moni siitä vanhemmiten kärsiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta ainakaan itse en tiedä, mikä tasoteorian mukaan on oma tasoni, enkä osaa arvioida myöskään entisten kumppanieni tasoa, en myöskään yksittäisten miesten, joita tapaan vaikka baarissa tai jotka tulevat vastaan Tinderissä. Nyt tapailen erästä työn parissa tavattua miestä, mutta en todellakaan tiedä, olemmeko saman- vai eritasoisia. Jos olisin ap:n lailla vastentahtoisesti sinkku ja saisin ohjeeksi laskea tasoa, niin en todellakaan tiedä, miten sen voisin tehdä - vaikea laskea tasoa, kun ei ole tietoinen siitä, mitkä tekijät määrittävät tasot. Olen yrittänyt joskus pyytää jotain selkeää vastausta siihen, miten ja mistä oman ja muiden tason voisi tarkistaa, mutta en saanut mitään selkeää vastausta. Kerran minulle linkitettiin taulukko naisten tasoista, mutta en itse nähnyt merkittävää eroa tasoilla 7-10 (ja alimmilla tasoilla taas oli kehitysvammaisia ihmisiä), eli edelleenkään en osaisi soveltaa taulukkoa tosielämään, enkä esim. olisi sen taulukon perusteella osannut sijoittaa itseäni yhteenkään kategoriaan - yksikään taulukon naisista ei muistuttanut minua ulkonäöllisesti.
Silti, kaikki tietävät jo lastentarhassa että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Et ymmärrä koska kun kapasiteetti ei vain riitä. Niin selkeää taulukkoa ei saa sulle että se menis jakeluun. Se ei ole muiden ihmisten syy.
Syitä voi olla monia, luonneviat tulee nopeasti mieleen.
Millainen nainen ulìsee tällaisella palstalla parisuhdeasioitaan? Et voi olla kovin laadukas, vaikka ulkonäköä olisikin.
Se ei vain riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti, kaikki tietävät jo lastentarhassa että toiset ovat suositumpia kuin toiset.
Et ymmärrä koska kun kapasiteetti ei vain riitä. Niin selkeää taulukkoa ei saa sulle että se menis jakeluun. Se ei ole muiden ihmisten syy.
No se mitä sinä et tajua on se että joku taso tai se miten suosittu ihminen on ei kerro vielä juuri mitään siitä miten helposti hän saa pysyvän hyvän parisuhteen. Ihminen voi saada satoja tykkäyksiä ja kymmeniä treffipyyntöjä mutta jos ne tulevat ihmisiltä jotka eivät keskimäärin hae mitään vakavaa niin suosiosta ei ole mitään apua parisuhteen löytämiseen.
Ihminen ei tarvitse tuhatta tykkäystä saadakseen sen parisuhteen vaan ihminen tarvitsee yhden ainoa oikean henkilön joka aidosti rakastuu ja haluaa olla kanssasi. Ja kummä kyllä se käy näin paljon helpommin varsin taviksille jotka eivät kuvittelekaan olevansa niitä kaikkein halutuimpia ja siksi ovat paljon avoimempia aidoille tunteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Tason laskeminen ei tarkoita automaattisesti tyytymistä johonkin johon ei tunne mitään vetoa vaan silmien avaamista vähän laajemmille mahdollisuuksille löytää sitä vetovoimaa ihmisistä joita ei ole aikaisemmin ajatellut sillä tavalla.
Tarkoitit varmaan ap, *miehet joista olen kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Miksi niitä kiinnostaisi? Mitä siitä vakavasta enää kukaan hyötyy, kun mihinkään ei voi luottaa? Itse olen pitkässä parisuhteessa ja nainen, mutta huomaan kyllä millaiseksi ihmissuhteet ovat näiden vuosikymmenien aikana muuttuneet.
Halu saada perhe ja lapsia voisi olla yksi syy, miksi miehet pariutuvat. Muusta syystä ei naisenkaan enää kannata pariutua, koska parisuhteesta on myös rasitetta ja aikaa menee paljon hukkaan. Tosin mies voi vaan haluta lapsen ja häipyä sen jälkeen. Mutta perinteinen parisuhde ei ole enää nykymaailmaa. Kun miehillä on liikaa valinnanvaraa niin meno on tällaista. Pelimiehistä pahimmat jäävät usein lapsettomiksi ja moni siitä vanhemmiten kärsiikin.
Huomaa että naiset hakevat hyötyä
Mieskö ei? Seuraa tullaan hakemaan asenteella ota tai jätä. Miehen kuvista paistaa useimmiten läpi väsymys. Naisen halutaan tuovan iloa, pesemään kalsareita, leipomaan anopille ja tekemään Hoplop edustusmukulat. Kyllä, kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa! Fiksu nainen lukee miestä jo ennen ekoja treffejä. Tyytyjä naiset sanoo herkemmin joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan ihmisen löytäminen on pitkälti tuurista kiinni. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Et ole ainoa.
Tämä on ehkä huonoin neuvo ikinä. Tänä päivänä, kun meillä on periaatteessa mahdollisuus kohdata about kaikki maailman ihmiset, kyse ei ole tuurista. Tuuriin vetoavat ihmiset ovat niitä, jotka eivät tunnista sitä miten valmiita (e tarvitse olla täydellinen ihminen, se on mahdotonta) ja avoinna ovat parisuhteelle. Onko osaamista parisuhde-vuorovaikutukseen, jne. Se on ihan oikeasti taito, joka on opittavissa.
Ja katsokaan ihmiset ympärillenne, kyse ei ole mistään ulkonäöstä, kaikennäköiset ihmiset kyllä seurustelevat.
Kyllä on. Jotta suhde syntyisi niin meidän ei pidä vain tavata juuri oikea ihminen vaan meidän pitää kohdata hänet oikealla tavalla ja oikeaan aikaan. Jos tapaaminen ei tapahdu oikeassa mielentilassa tai toinen ei juuri silloin ole valmis suhteeseen niin suhde ei ala edes oikean ihmisen kanssa.
Nykyajan ongelma on juuri se että yritämme tavata valtavan määrän ihmisiä liian lyhyessä ajassa jolloin kohtaamiset ovat usein hätäisiä ja pinnallisia. Silloin meillä ei ole aikaa kohdata toista oikeasti ja rauhassa. On ihan tuurista kiinni että tuleeko se kipinä ilmi juuri sinä lyhyenä hetkenä kun ihmiset kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tason laskeminen ei tarkoita automaattisesti tyytymistä johonkin johon ei tunne mitään vetoa vaan silmien avaamista vähän laajemmille mahdollisuuksille löytää sitä vetovoimaa ihmisistä joita ei ole aikaisemmin ajatellut sillä tavalla.
Jos nämä miehet haluaa hissin millä pääsee ylimpään kerrokseen siitä pitää maksaa. Ainoastaan epätoivoinen nainen suostuu ottamaan säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä miehet haluaa hissin millä pääsee ylimpään kerrokseen siitä pitää maksaa. Ainoastaan epätoivoinen nainen suostuu ottamaan säälistä.
Et näköjään tajunnut lainkaan mitä aikaisemmin kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Huomaa että naiset hakevat hyötyä
Miehet hakevat enemmän hyötyä ja tutkimusten mukaan mies hyötyy suhteesta enemmän. Tämä on naisen syytä tiedostaa, ettei rakenna elämäänsä miehen varaan, joka voi yhtäkkiä vain lähteä. Juurihan miehet ovat hokeneet, etteivät halua naista kuin seksiin. Kyllä oppi menee perille, kun hyötynäkökulmaa koko ajan korostetaan miesten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vetovoimaa saattaisi löytyä myös pyöreistä ja pirtsakoista naisista, eikö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vetovoimaa saattaisi löytyä myös pyöreistä ja pirtsakoista naisista, eikö totta?
No katsoen kuinka monta pyöreää ja pirtsakkaa naista työntelee Prismassa ostoskärryjä miehen kanssa niin sitä heissä on aika monen miehen näkökulmasta. Ja samaan aikaa täälläkin ulisee lauma miehiä siitä miten kukaan mies ei mitenkään voi moisista kiihottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani pöyreät ja pirtsakat naiset ovat järjestään parisuhtessa. Avainsana kun taitaa olla juuri tuo pirtsakka. Aika moni ihastuu mukavaan ja iloiseen luonteeseen, hapannaamat jäävät usein yksin oli se vartalon tyyppi sitten mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Niin edelleen, minkä ihmeen takia kauniin ja menestyneen naisen tulisi hilata tasoaan? Suurimman osan ongelmana on juurikin tasottomuus. Katsotaan liiaksi äitiä kaipaavia aikuisia miehiä, piilojuoppoja, terapian tarpeessa olevia, etc. Naisen oletetaan ottavan tänäkin päivänä vihainen mörökölli ja tekevän tästä itselleen mies. Kiitoksena vuosien työstä miehet useimmiten häipyy toisen naisen luo.
Pelkästään Tinderissä näkee kuvien kautta deitatavien tason. Kuviin ei viitsitä panostaa, jos viitsitään niistä näkee ettei naista kaivata kainaloon vaan yleiskoneeksi. 'Olen kiireinen. Kaipaan kulisseja.'