Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
121/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinderiin ja muihin deittisivustoille, että haet alle 180cm pitkää miestä. Deittipalstoilla valtava määrä miehiä, joille kukaan nainen ei vastaa, koska he ovat alle 180cm pitkiä. Melkein kaikkien naisten profiileissa on minimipituusvaatimus 180cm.

Tässä nähdään todellista luovuutta ja tilanteen ottamista haltuun! Jollekin alfan määritelmä voi olla eri, itse pidän tätä juuri alfanaisen toimintana. Märinät pois ja ongelmat pinoon analyyttisesti yksi kerrallaan!

Miksi? Miehetkään eivät suostu ottamaan pitkäaikaistyötöntä ja lääkkeillä käyvää naista. Jos suostuu tälle kuittaillaan tyytymisestä.

eli vertaat ap:ta niihin ressukoihin jotka ulìsee naisettomuuttaan eivätkä ole valmiita tekemään mitään, vaan edelleen jalkaa polkien vaativat insta-malleja.

Olet aivan oikeassa.

Mutta myt ongelma on kuitenkin ap:lla. Hän haluaa miehen, mutta ei saa sellaista.

Vierailija
122/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen Incel miehiä täällä on kommentoimassa?

Ap on kylläkin incel-nainen.

Häiritseekö kun hänelle kommentoidaan samalla tavalla kuin miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Perusta Tinder profiili

2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä

3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.

Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.

AP

Ilmeisesti aika kovat vaatimukset miehille. Niitä miehiä ei sitoutuminen kiinnosta, koska naisia riittää joka sormelle.

Vierailija
124/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivan ihmisen löytäminen on pitkälti tuurista kiinni. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Et ole ainoa.

Tämä on ehkä huonoin neuvo ikinä. Tänä päivänä, kun meillä on periaatteessa mahdollisuus kohdata about kaikki maailman ihmiset, kyse ei ole tuurista. Tuuriin vetoavat ihmiset ovat niitä, jotka eivät tunnista sitä miten valmiita (e tarvitse olla täydellinen ihminen, se on mahdotonta) ja avoinna ovat parisuhteelle. Onko osaamista parisuhde-vuorovaikutukseen, jne. Se on ihan oikeasti taito, joka on opittavissa. 

Ja katsokaan ihmiset ympärillenne, kyse ei ole mistään ulkonäöstä, kaikennäköiset ihmiset kyllä seurustelevat. 

Vierailija
125/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/89/1d/85/891d8591f02c9f1fdf52065fcc45c7a…

"Olen 29v mukava, älykäs, hauska, liikunnallinen, naisellinen ja asiansa kunnialla hoitava nainen. Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta vaikka olen yrittänyt löytää poikaystävän ja haluaisin kovasti seurustella"

Naisten mielestä tämä on uskotavaa?

joo - oman tasoiset miehet ei halua vakiintua, ja muut ei uskalla edes yrittää. mulla kaveripiirissä paljo naisii jotka on upeita mutta ei vaan tärppää

Arvioit oman tasosi liian korkeaksi jos vakiintuminen on ongelma. Ehkäpä olisi myös naisten vuoro välillä "yrittää", vaikka sitten niiden muita.

Vierailija
126/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi tää palsta on pilalla. Sori ap noiden ylautaröllien takia.

Sama ketju miehen aloittamana olisi aika paljon pahempaa haukkumista, etkä kyllä väittäsi että palsta on pilalla...

Miesvihaa...

Vierailija
127/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Tässäpä on fiksu likka. Onnittelut!

Vierailija
128/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinderiin ja muihin deittisivustoille, että haet alle 180cm pitkää miestä. Deittipalstoilla valtava määrä miehiä, joille kukaan nainen ei vastaa, koska he ovat alle 180cm pitkiä. Melkein kaikkien naisten profiileissa on minimipituusvaatimus 180cm.

Tässä nähdään todellista luovuutta ja tilanteen ottamista haltuun! Jollekin alfan määritelmä voi olla eri, itse pidän tätä juuri alfanaisen toimintana. Märinät pois ja ongelmat pinoon analyyttisesti yksi kerrallaan!

Miksi? Miehetkään eivät suostu ottamaan pitkäaikaistyötöntä ja lääkkeillä käyvää naista. Jos suostuu tälle kuittaillaan tyytymisestä.

Tosissasi väität että 178cm pitkä mies on yhtä haluttava kumppani kuin mahdollisesti puolisyrjäytynyt nainen?? Ap kaipaa poikaystävää ja kertoo ettei onnistu. Selkeästi vanhat keinot ei toimi, eli miksi ei kokeilisi jotain uutta. Esitetty vinkki on tähän äärettömän looginen.

Minua ei muutenkaan kiinnosta tässä miesten tekemiset vaan ap:n ongelman ratkaisu. Olen hyvin onnellisessa parisuhteessa oleva nainen. Puolisoni on pienituloinen, jonka osa varmaan rinnastaisi lyhyyteen, mutta maailman upein mies: romanttinen, huomaavainen, tunneälykäs, sporttinen, kivannäköinen, hauska. Lisäksi sitoutumiskykyinen ja tekisi puolestani lähes mitä vain. En koe tarvetta itkeä parisuhdeongelmia tai niiden puuttumista.

Vierailija
129/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen parisuhde on menneen talven lumia.

Nykyään seksi- ja avoinsuhde on se juttu.

Fossiilit ei voi tätä tajuta, koska ovat kalkkeutuneet jo päästänsä.

Vierailija
130/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen parisuhde on menneen talven lumia.

Nykyään seksi- ja avoinsuhde on se juttu.

Fossiilit ei voi tätä tajuta, koska ovat kalkkeutuneet jo päästänsä.

Jaa.

Minä ainakin pidän itseäni yksilönä, ja jos perinteinen parisuhde on sellainen mitä toivon, pyrin etsimään kumppania joka on samalla linjalla.

Sinä saat toki rauhassa hakea avointa suhdetta, jos luulet että sellaisen saat.

Vierailija
131/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti hyvännäköinen niin olisit suhteessa

Vierailija
132/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit kelpaavasi kyllä muuksi seuraksi. Eli pillun tarjoilun suhteen et ole nihkeä. Se on oikein hyvä se. Miehet tykkää sellaisesta.

Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla mukava, kiinnostava (muutenkin kuin edellä mainittu), toisen huomioonottava ja hauskaa seuraa. Oletko tätä?

Kuuntele nyt itseäsi. Oletko itse? Sellainen tavismies, onkohan hän nyt sitten kuinka paljon panostanut siihen, että varmuudella on arjessa mukava ja kiinnostava ja hauskaa seuraa?

Nämä on makuasioita ja tuo on ihan karseaa, että sinkkuja aletaan syyllistää, että et vain ole tarpeeksi mukava jne. Totuus on se, että on ihan tuuria, että sattuu tai ei satu sellainen itselle sopiva tyyppi kohdalle.

On ja ei.

Ei todellakaan ole jos tavoittelee korkeampitasoisia.

Esimerkiksi jos minä, sporttinen tavismies, tavoittelisin:

- kaunista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, jäisin 100% varmuudella sinkuksi

- tavallista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, mahdollisuuksia on mutta ei paljon, koska sporttiset naiset hakevart miehessä ensisijaisesti geenikomeutta ja/tau rahaa ja statusta, ja vasta toissijaisesti sporttisuutta

- tavallista sohvaperunanaista jonka kanssa emme välttämättä olisi täysin yhteensopiviakaan, nainen löytyisi helpohkosti

Tosiasia on, että taso ratkaisee ensin. Vasta sen jälkeen yhteensopivuus. Todella harvoin näkee pariskuntia jotka olivat pariutumishetkellä olennaisesti eri tasoa.

Ok, mutta entäs kaikki muut naiset? Maailmassa on muunkinlaisia naisia kuin sporttinaisia ja sohvaperunoita.

Aika monessa ketjussa valitetaan tätä samaa: että sporttinaiset haluavat mieheltä rahaa, tms. Näitä viestejä yleensä kirjoittelevat sporttimiehet, jotka puolestaan haluavat naiselta ulkonäköä. Näistä teksteistä tulee, anteeksi vaan, vähän sellainen olo, että sportti-ihmiset sukupuoleen katsomatta eivät taida olla kovin älykkäitä. Etenkin, kun oletus on samaan aikaan se, että jos ei ole sprttityyppi, on sitten sohvaperunoita. Koska mitään muuta tekemistähän maailmassa ei ole kuin urheilu, eikä mitään muunlaisia elämäntyylejä laiskuuden lisäksi kuin sporttielämä.

Vierailija
133/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität liian korkeatasoisia.

Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.

En ole ap, mutta ainakaan itse en tiedä, mikä tasoteorian mukaan on oma tasoni, enkä osaa arvioida myöskään entisten kumppanieni tasoa, en myöskään yksittäisten miesten, joita tapaan vaikka baarissa tai jotka tulevat vastaan Tinderissä. Nyt tapailen erästä työn parissa tavattua miestä, mutta en todellakaan tiedä, olemmeko saman- vai eritasoisia. Jos olisin ap:n lailla vastentahtoisesti sinkku ja saisin ohjeeksi laskea tasoa, niin en todellakaan tiedä, miten sen voisin tehdä - vaikea laskea tasoa, kun ei ole tietoinen siitä, mitkä tekijät määrittävät tasot. Olen yrittänyt joskus pyytää jotain selkeää vastausta siihen, miten ja mistä oman ja muiden tason voisi tarkistaa, mutta en saanut mitään selkeää vastausta. Kerran minulle linkitettiin taulukko naisten tasoista, mutta en itse nähnyt merkittävää eroa tasoilla 7-10 (ja alimmilla tasoilla taas oli kehitysvammaisia ihmisiä), eli edelleenkään en osaisi soveltaa taulukkoa tosielämään, enkä esim. olisi sen taulukon perusteella osannut sijoittaa itseäni yhteenkään kategoriaan - yksikään taulukon naisista ei muistuttanut minua ulkonäöllisesti.

Vierailija
134/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit kelpaavasi kyllä muuksi seuraksi. Eli pillun tarjoilun suhteen et ole nihkeä. Se on oikein hyvä se. Miehet tykkää sellaisesta.

Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla mukava, kiinnostava (muutenkin kuin edellä mainittu), toisen huomioonottava ja hauskaa seuraa. Oletko tätä?

Kuuntele nyt itseäsi. Oletko itse? Sellainen tavismies, onkohan hän nyt sitten kuinka paljon panostanut siihen, että varmuudella on arjessa mukava ja kiinnostava ja hauskaa seuraa?

Nämä on makuasioita ja tuo on ihan karseaa, että sinkkuja aletaan syyllistää, että et vain ole tarpeeksi mukava jne. Totuus on se, että on ihan tuuria, että sattuu tai ei satu sellainen itselle sopiva tyyppi kohdalle.

On ja ei.

Ei todellakaan ole jos tavoittelee korkeampitasoisia.

Esimerkiksi jos minä, sporttinen tavismies, tavoittelisin:

- kaunista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, jäisin 100% varmuudella sinkuksi

- tavallista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, mahdollisuuksia on mutta ei paljon, koska sporttiset naiset hakevart miehessä ensisijaisesti geenikomeutta ja/tau rahaa ja statusta, ja vasta toissijaisesti sporttisuutta

- tavallista sohvaperunanaista jonka kanssa emme välttämättä olisi täysin yhteensopiviakaan, nainen löytyisi helpohkosti

Tosiasia on, että taso ratkaisee ensin. Vasta sen jälkeen yhteensopivuus. Todella harvoin näkee pariskuntia jotka olivat pariutumishetkellä olennaisesti eri tasoa.

Ok, mutta entäs kaikki muut naiset? Maailmassa on muunkinlaisia naisia kuin sporttinaisia ja sohvaperunoita.

Aika monessa ketjussa valitetaan tätä samaa: että sporttinaiset haluavat mieheltä rahaa, tms. Näitä viestejä yleensä kirjoittelevat sporttimiehet, jotka puolestaan haluavat naiselta ulkonäköä. Näistä teksteistä tulee, anteeksi vaan, vähän sellainen olo, että sportti-ihmiset sukupuoleen katsomatta eivät taida olla kovin älykkäitä. Etenkin, kun oletus on samaan aikaan se, että jos ei ole sprttityyppi, on sitten sohvaperunoita. Koska mitään muuta tekemistähän maailmassa ei ole kuin urheilu, eikä mitään muunlaisia elämäntyylejä laiskuuden lisäksi kuin sporttielämä.

Ei, vaan sporttimiehet jotka haluavat naiselta sporttisuutta. Mutta sporttinaiset haluavat mieheltä geenikomeutta ja rahaa/statusta, ja sporttisen mutta ulkonäöltään tavallisen miehen pitäisi katsella pullukoita jotka pitävät syömisestä enemmän kuin liikunnasta.

Tässä on ap:nkin ongelma. Halukaita miehiä olisi, mutta vain genikomeat menestyjät kelpaisivat. Heihin ap:n paukut eivät selvästikään riitä.

Ja ihan sama pätee muihinkin. Tasot katsotaan ensin. En tunne ainuttakaan 30+ hyvännäköistä naista jolla olisi mies joka ei ole komea tai hyvin tienaava, ja jokainen tuntemani 30+ hyvännäköinen nainen nauttii vähintään keskiluokkaisesta elintasosta riippumatta omasta ammatistaan. Ei se ole vain sportti-ihimiset ja julkkikset, vaan tavikset myös.

Vierailija
135/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität liian korkeatasoisia.

Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.

En ole ap, mutta ainakaan itse en tiedä, mikä tasoteorian mukaan on oma tasoni, enkä osaa arvioida myöskään entisten kumppanieni tasoa, en myöskään yksittäisten miesten, joita tapaan vaikka baarissa tai jotka tulevat vastaan Tinderissä. Nyt tapailen erästä työn parissa tavattua miestä, mutta en todellakaan tiedä, olemmeko saman- vai eritasoisia. Jos olisin ap:n lailla vastentahtoisesti sinkku ja saisin ohjeeksi laskea tasoa, niin en todellakaan tiedä, miten sen voisin tehdä - vaikea laskea tasoa, kun ei ole tietoinen siitä, mitkä tekijät määrittävät tasot. Olen yrittänyt joskus pyytää jotain selkeää vastausta siihen, miten ja mistä oman ja muiden tason voisi tarkistaa, mutta en saanut mitään selkeää vastausta. Kerran minulle linkitettiin taulukko naisten tasoista, mutta en itse nähnyt merkittävää eroa tasoilla 7-10 (ja alimmilla tasoilla taas oli kehitysvammaisia ihmisiä), eli edelleenkään en osaisi soveltaa taulukkoa tosielämään, enkä esim. olisi sen taulukon perusteella osannut sijoittaa itseäni yhteenkään kategoriaan - yksikään taulukon naisista ei muistuttanut minua ulkonäöllisesti.

Ei ollut ihan noinkaan.

Kehitysvammaisia oli tasoilla 1-2.

Tasot 3-4 tai 5-6 poikkesivat ihan selkeästi tasoista 7-8.

Tasojen 7-8 välillä ei juuri ollut eroa, mutta tasoilla 9-10 oli selkeästi naisia jotka saattaisivat kelvata malleiksi tms, tai olisivat piirteiltään lähellä sitä.

Vierailija
136/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissasi väität että 178cm pitkä mies on yhtä haluttava kumppani kuin mahdollisesti puolisyrjäytynyt nainen?? Ap kaipaa poikaystävää ja kertoo ettei onnistu. Selkeästi vanhat keinot ei toimi, eli miksi ei kokeilisi jotain uutta. Esitetty vinkki on tähän äärettömän looginen.

Minua ei muutenkaan kiinnosta tässä miesten tekemiset vaan ap:n ongelman ratkaisu. Olen hyvin onnellisessa parisuhteessa oleva nainen. Puolisoni on pienituloinen, jonka osa varmaan rinnastaisi lyhyyteen, mutta maailman upein mies: romanttinen, huomaavainen, tunneälykäs, sporttinen, kivannäköinen, hauska. Lisäksi sitoutumiskykyinen ja tekisi puolestani lähes mitä vain. En koe tarvetta itkeä parisuhdeongelmia tai niiden puuttumista.

Mies ei ole mikään saakelin katukoira! Ketään ei voida pakottaa vastentahtoisesti ottamaan epähaluttavaa kumppania.

Ei mukaan sytytä Michelin vartaloinen mies vaikka sellainen haluaisi viedä mut treffeille.

Vierailija
137/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi tää palsta on pilalla. Sori ap noiden ylautaröllien takia.

Sama ketju miehen aloittamana olisi aika paljon pahempaa haukkumista, etkä kyllä väittäsi että palsta on pilalla...

Miesvihaa...

Eipäs. Miehille ollaan sanottu mistä kiikastaa. Eräskin kertoi treffien peruuntuneen virolaisen naisen kanssa saamattomuuden takia. Olisi pitänyt pyytää heti muutaman viestin jälkeen treffeille. Jäi jorisemaan säästä. Parantiko tapojaan? Tuskin.

Vierailija
138/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kyllä löytyisi ihan komea ja ok työssä oleva mies. Joskin mies saattaisi olla tylsä, koska sitähän ap:kin on.

Ilmeisesti sporttinen kroppa houkuttaa itsevarmoja, komeita ja menestyviä miehiä, tai he ovat ainoita joille ap antaa positiivisia signaleja. Mutta heitä ap ei saa sitoutettua ja on utopiaa että ap jotenkin saisi modatua itsensä kiinnostavaksi heidän silmissään. Siis parisuhdemielessä. Jonkun aikaa voi feikata, mutta todellisuus tulee ilmi kun eletään yhdessä.

Vierailija
139/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Perusta Tinder profiili

2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä

3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.

Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.

AP

Ilmeisesti aika kovat vaatimukset miehille. Niitä miehiä ei sitoutuminen kiinnosta, koska naisia riittää joka sormelle.

Jos miehiä ei kiinnosta mikään vakava, miten ap:n "kaikki kaverit ovat parisuhteessa"?

Vierailija
140/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden naisen joka kirjoitteli aiheesta, postasi joskus omat kuvansakin.

Sellainen ihan ok kroppa, laihaläski kylläkin. Kasvoiltaan kertoi olevansa tavis, nuorempana mielestään ruma. Ihmetteli miksei miehiä kiinnosta mikään vakava.

Oli kuulemma kiinnostunut tavallisista, ystävällisen näköisistä miehistä. Kun pyydettiin postaamaan esimerkkikuvia, miehet olivat lihaksikkaita salialfoja. Kaikilla metsästäjän viirusilmät, kulmikkaat kasvot, ja ylimielinen pelimiehen ilme.

Voi miettiä minkä tasoisia miehiä ap tavoittelee. Niitä 30v komeita pelimiehiä joilla ei ole kiire pariutua kun naisia riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi