Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
101/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ylipainoinen noilla mitoilla.

Bmi alle 21, ei ole ylipainoinen. Itse olen saman pituinen ja alimmillani painoin 60 kg, kylkiluut näkyivät ja hoikka olin, toisaalta en ole siron mallinen koskaan ollutkaan, harteikas ja rintava enemmänkin. Joten älä kehtaa. t. Ei ap

Vierailija
102/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Niinpä. Taas feministi/vihaajan mielipide. "Kaikki miehet ovat näin..."

Höh, no en kyllä ole mikään feministi/vihaaja ja kirjoitin tuon. Satun itse olemaan hyvätuloinen ja kuten ap:kin totesi, varmaan ihan hyvännäköinen, koska vientiä sinänsä on. Vakavaa suhdetta kuitenkin vaikea saada. Edellisen miehen, johon ihastuin, kanssa oli aika selvää, että hänellä oli jotain alemmuuskomplekseja mun suhteen. Harmitti tosi paljon, koska itse tykkäsin hänestä kyllä. Kyllä se on ihan tosi asia, että sellaiset sosiaaliset ns. suositut ja hyvännäköiset naiset ja varsinkin vielä urheilulliset sellaiset saattavat olla monelle miehelle liikaa. Tarvitaan siis todella hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

Ja jännää tässä on se, että usein naista ei yhtään haittaa, jos miehensä on parempi urheilussa, parempituloinen, paremmin työelämässä menestynyt jne. Tai en itse ole ainakaan törmännyt yhteenkään tuollaiseen naiseen, ketä miehen menestys haittaisi. Enkä todellakaan vihaa miehiä, tai mitenkään pahalla tätä sano, mutta kyllä tuo ilmiö on olemassa, että monet ns. tavalliset miehet karsastaa tietyllä tapaa liian hyviä naisia. Toki ne narsistit ja supersuositut esim. julkkismiehet jne. ei tästä kärsi, mutta jos nyt ihan tavallisista ihmisistä puhutaan.

Mitä jännää tuossa on, kun kaikki tieteelliset tutkimuksetkin todistavat, että nainen pyrkii pariutumaan ylös päin? Miksi se siis haittaisi? Täysin luonnollinen asia.

Puhut vain naisten käyttäytymisestä. Toistit asian, jonka jo tiesin (että naisia ei haittaa, jos mies on paremmin pärjännyt). Kiinnostavampaa olisi se, että mitä miehet ajattelee? Eikö miehet halua pariutua ylöspäin? Eikö miehet halua menestynyttä puolisoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 29 nainen,tosi ikävää että ,et ole seurustellut,mikä on elämässä tosi tärkeää,että on tykätty ja saa tykätä,sehän on elämän kaikkein tärkein asia .Eikö sinulla ole rakkauden tunteita,minulla on ollut niitä tunteita,mutta ne pettymykset sattuu kovasti,sinä ehkä pelkäät niitä.Minulla ikää jo 60v,mutta haluttais vielä rakastua jos löytyis ihana nainen,rakkauden tunteet lapsia kohtaan on aivan ylitse vuotavat.Toivotan sinulle tyttö rakas ,onnea ja menestystä.Toivottavasti löydät elämän kumppanin,että pääsisit nauttimaan siitä,minusta se on tosi ihanaa,jos löydät normaali kaverin.Tsemppia sinulle,ja hyvää syksyn jatkoa.Tv Aulis Juuka

Vierailija
104/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei säännöllisesti vietä vapaa-aikaansa niin, että olisi suunnilleen samanikäisiä ja -mielisiä vastakkaisen sukupuolen edustajia paikalla, niin mahdollisuudet parisuhteeseen lienevät huonommat.

Miten on asian laita tässä tapauksessa?

Vierailija
105/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit kelpaavasi kyllä muuksi seuraksi. Eli pillun tarjoilun suhteen et ole nihkeä. Se on oikein hyvä se. Miehet tykkää sellaisesta.

Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla mukava, kiinnostava (muutenkin kuin edellä mainittu), toisen huomioonottava ja hauskaa seuraa. Oletko tätä?

Vierailija
106/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta koituu kuluja vielä enemmän raskautumisen myötä. 20 vuoden jälkeen mies on talon verran köyhempi. Hyvä satsata itseensä.

Vierailija
107/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
108/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit kelpaavasi kyllä muuksi seuraksi. Eli pillun tarjoilun suhteen et ole nihkeä. Se on oikein hyvä se. Miehet tykkää sellaisesta.

Mutta kun parisuhteessa pitäisi olla mukava, kiinnostava (muutenkin kuin edellä mainittu), toisen huomioonottava ja hauskaa seuraa. Oletko tätä?

Kuuntele nyt itseäsi. Oletko itse? Sellainen tavismies, onkohan hän nyt sitten kuinka paljon panostanut siihen, että varmuudella on arjessa mukava ja kiinnostava ja hauskaa seuraa?

Nämä on makuasioita ja tuo on ihan karseaa, että sinkkuja aletaan syyllistää, että et vain ole tarpeeksi mukava jne. Totuus on se, että on ihan tuuria, että sattuu tai ei satu sellainen itselle sopiva tyyppi kohdalle.

Vierailija
109/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene kulissiliittoon. ÄLÄ.

Katkerat perheelliset haluaa saada sut samaan suohon. Pysy yksin kunnes näköpiiriin ilmaantuu Se Oikea. Mä poistuin Tinderistä huomatessani millaisia miehiä siellä oli hakemassa seuraa jopa taviksissa. Haetaan vaimon muodossa tulevaa äitiä (ei kiitos)

Vierailija
110/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele nyt itseäsi. Oletko itse? Sellainen tavismies, onkohan hän nyt sitten kuinka paljon panostanut siihen, että varmuudella on arjessa mukava ja kiinnostava ja hauskaa seuraa?

Nämä on makuasioita ja tuo on ihan karseaa, että sinkkuja aletaan syyllistää, että et vain ole tarpeeksi mukava jne. Totuus on se, että on ihan tuuria, että sattuu tai ei satu sellainen itselle sopiva tyyppi kohdalle.

On ja ei.

Ei todellakaan ole jos tavoittelee korkeampitasoisia.

Esimerkiksi jos minä, sporttinen tavismies, tavoittelisin:

- kaunista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, jäisin 100% varmuudella sinkuksi

- tavallista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, mahdollisuuksia on mutta ei paljon, koska sporttiset naiset hakevart miehessä ensisijaisesti geenikomeutta ja/tau rahaa ja statusta, ja vasta toissijaisesti sporttisuutta

- tavallista sohvaperunanaista jonka kanssa emme välttämättä olisi täysin yhteensopiviakaan, nainen löytyisi helpohkosti

Tosiasia on, että taso ratkaisee ensin. Vasta sen jälkeen yhteensopivuus. Todella harvoin näkee pariskuntia jotka olivat pariutumishetkellä olennaisesti eri tasoa.

Vierailija
111/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuntuu olevan ihan hirveästi vientiä niin ei ihme että yhteen on vaikea keskittyä. Eräs tietämäni komea mies vietiin parissa kuukaudessa tinderistä(asuu Helsingissä) ja itse olen käyttänyt sitä tosi pitkään tuloksetta. Ajattelin aluksi etten vastaa tähän ketjuun koska olen täällä niin usein puhunut sinkkuudestani mutta tämä aihe kiinnostaa minua. Onneksi omat läheiset ei enää nii paljon kysele poikaystävien perään kuin ollessani 18-20. On aivan hirveää kun miehet suorastaan juoksee karkuun. En tiedä mikä joissakin on se tekijä ettei suhdetta löydy. Uskon että tuuri vaikuttaa paljon. Tottakai sitä alkaa miettiä missä on vika.

N25

Vierailija
112/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Ei herranen aika näitä taas. Muista ottaa lääkkeet.

Vierailija
113/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostut (eli annat mahdollisuuden) ainoastaan komeista, pitkistä, supliikeista tai menestyneistä miehistä. MITÄ LUULTAVIMMIN oikeastaan miehistä, jotka ovat kaikkia noita.

He eivät tarvitse sinua kuin yhteen asiaan. Heillä on jatkuva virta naisia, joten he eivät tarvitse sinua seurusteluun.

M38

Sinun mukaasi menestyvä mies ei halua seurustella. 

Kun olin 19v, opiskelupaikkakunnan lähikaupassa oli töissä tyyppi, joka kanssa juttu luisti. Tiesimme toisistamme etunimen ja sen, että kumpikin seurusteli. Seuraavan kerran tapasimme, kun olin 42v, muutettuani takaisin opiskelupaikkakunnalleni. Tapasimme sattumanvaraisesti muutaman kerran ja kävimme pari kertaa kahvilla. Edelleenkin tiesimme toisistamme vain etunimet ja, että kumpikin oli eronnut, itse olin pienen pojan yksinhuoltaja. Hänen henkilöllisyytensä paljastui vahingossa opiskeluun liittyvän asian yhteydessä. Itse olin jo muuttamassa poissa valmistuttuani. Tapasimme vuosi sitten melkein 20 vuotta myöhemmin, hän oli ostanut talon vanhemman pojan naapurista. Minä olen pieni ja pyöreä, heikosti palkatussa työssä, hän on pitkä, hyvässä kunnossa ja varakas. Täytynee kertoa, että hän on väärässä, tässä suhteessa ei ole järkeä. olemme liian eri tasoisia.....

Vierailija
114/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei.

- kaunista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, jäisin 100% varmuudella sinkuksi

- tavallista ja sporttista naista jonka kanssa olemme yhteensopivia, mahdollisuuksia on mutta ei paljon, koska sporttiset naiset hakevart miehessä ensisijaisesti geenikomeutta ja/tau rahaa ja statusta, ja vasta toissijaisesti sporttisuutta

- tavallista sohvaperunanaista jonka kanssa emme välttämättä olisi täysin yhteensopiviakaan, nainen löytyisi helpohkosti

Tosiasia on, että taso ratkaisee ensin. Vasta sen jälkeen yhteensopivuus. Todella harvoin näkee pariskuntia jotka olivat pariutumishetkellä olennaisesti eri tasoa.

Siis sinun mielestäsi pelkästään se, että molemmat ovat sporttisia, tekee ihmisistä toisilleen yhteensopivia? Aika yksinkertaista ajattelua.

Vierailija
115/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinderiin ja muihin deittisivustoille, että haet alle 180cm pitkää miestä. Deittipalstoilla valtava määrä miehiä, joille kukaan nainen ei vastaa, koska he ovat alle 180cm pitkiä. Melkein kaikkien naisten profiileissa on minimipituusvaatimus 180cm.

Tässä nähdään todellista luovuutta ja tilanteen ottamista haltuun! Jollekin alfan määritelmä voi olla eri, itse pidän tätä juuri alfanaisen toimintana. Märinät pois ja ongelmat pinoon analyyttisesti yksi kerrallaan!

Vierailija
116/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti haluavat, mutta eivät ne miehet jotka itse huolisit.

Oletko ajatellut nostaa tasoasi? Miksi miesten pitäisi huolia sinut?

Pelkällä ulkonäölläkään ei pärjää pitkälle, 29-vuotias on jo auttamatta rupsahtamassa kovaa vauhtia. Parisuhde tuohon niin olet 31-vuotias ja 92 kiloinen.

Vierailija
117/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei.

Miesten taso jahtauksesta on kirjoitettu kirja.

Kirjoittaja itse joutui kauniin naisen pettämäksi. Oli tehnyt omasta mielestään tarkan seulauksen. Toisin kävi. Tajusi vasta petetyksi tulemisen jälkeen missä mentiin vikaan.

https://www.amazon.com/She-Aint-Platinum-Desperate-Deceitful-ebook/dp/B…

Vierailija
118/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinderiin ja muihin deittisivustoille, että haet alle 180cm pitkää miestä. Deittipalstoilla valtava määrä miehiä, joille kukaan nainen ei vastaa, koska he ovat alle 180cm pitkiä. Melkein kaikkien naisten profiileissa on minimipituusvaatimus 180cm.

Tässä nähdään todellista luovuutta ja tilanteen ottamista haltuun! Jollekin alfan määritelmä voi olla eri, itse pidän tätä juuri alfanaisen toimintana. Märinät pois ja ongelmat pinoon analyyttisesti yksi kerrallaan!

Miksi? Miehetkään eivät suostu ottamaan pitkäaikaistyötöntä ja lääkkeillä käyvää naista. Jos suostuu tälle kuittaillaan tyytymisestä.

Vierailija
119/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy palstalla samaa asiaa ja kehuu olevansa hyväkroppainen ja suht komea, kaikki lyttäävät ja tulee kommenttia "ehkä äitisi mielestä" tai "väität ja kuvittelet vain". Nyt kun AP on nainen ja väittää olevansa hyväkroppainen ja nätti, kaikki uskovat yhtään kyseenalaistamatta, että AP saattaa itse uskotella itselleen näin.

Kauneushan on kai aina katsojan silmissä, en tietenkään ole mikään missi. Useammalta eri taholta olen kuullut näyttäväni vahvasti nuorelta Ali Larterilta, tiedä sitten.

https://reviewsfrommycouch.com/wp-content/uploads/2021/09/ali-larter-fi…

AP

https://i.pinimg.com/originals/89/1d/85/891d8591f02c9f1fdf52065fcc45c7a…

Eli tämä kuva vastaa osapuilleen ulkonäöllistä tasoasi suihkunraikkaana ja vanhalla järjestelmäkameralla kuvattuna?

Suunnilleen, vähän enemmän massaa jaloissa ja käsivarsissa - olen pesäpalloilija.

AP

Asutko pienellä paikkakunnalla? Valikoimaa vaan vähän? En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta korona-aikaan monet miehet tuntuu kokonaan lopettaneen itsensä ylläpidon. Paljon risupartoja, ylimääräistä keskivartalolla jne. Naiset taas on monet panostaneet kotoiluajan kaunistautumiseen ja treenaamiseen, joten nyt kun ihmiset taas liikkuu, ihan pistää silmään, että keskimäärin naiset näyttää hyvältä ja miehet kaipais vähän tuunausta. Ja geenikomeudesta en puhu, vaan ihan siitä huoliteltuna olemisesta.

Olen nainen, ja sanonpa että todella harvat naiset ovat panostaneet korona-ajan kaunistautumiseen! Usean kaverinkin kanssa on puhuttu, miten trikoo ja college valtaa alaa entisestä toimistovaatekaapista ja huomaamatta meinaa pari kiloakin tulla kun arkiliikunta ei enää ole pakollista etätyöpöytää pidemmäs ja treenillä sitä on vaikea korvata. Itsellänikin näin. Enkä näe tässä mitään hirveää mutta ihan tasapuolisesti on sukupuolet korona-aikaan ränsistyneet.

Vierailija
120/326 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Taas feministi/vihaajan mielipide. "Kaikki miehet ovat näin..."

Höh, no en kyllä ole mikään feministi/vihaaja ja kirjoitin tuon. Satun itse olemaan hyvätuloinen ja kuten ap:kin totesi, varmaan ihan hyvännäköinen, koska vientiä sinänsä on. Vakavaa suhdetta kuitenkin vaikea saada. Edellisen miehen, johon ihastuin, kanssa oli aika selvää, että hänellä oli jotain alemmuuskomplekseja mun suhteen. Harmitti tosi paljon, koska itse tykkäsin hänestä kyllä. Kyllä se on ihan tosi asia, että sellaiset sosiaaliset ns. suositut ja hyvännäköiset naiset ja varsinkin vielä urheilulliset sellaiset saattavat olla monelle miehelle liikaa. Tarvitaan siis todella hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

Ja jännää tässä on se, että usein naista ei yhtään haittaa, jos miehensä on parempi urheilussa, parempituloinen, paremmin työelämässä menestynyt jne. Tai en itse ole ainakaan törmännyt yhteenkään tuollaiseen naiseen, ketä miehen menestys haittaisi. Enkä todellakaan vihaa miehiä, tai mitenkään pahalla tätä sano, mutta kyllä tuo ilmiö on olemassa, että monet ns. tavalliset miehet karsastaa tietyllä tapaa liian hyviä naisia. Toki ne narsistit ja supersuositut esim. julkkismiehet jne. ei tästä kärsi, mutta jos nyt ihan tavallisista ihmisistä puhutaan.

Mitä jännää tuossa on, kun kaikki tieteelliset tutkimuksetkin todistavat, että nainen pyrkii pariutumaan ylös päin? Miksi se siis haittaisi? Täysin luonnollinen asia.

Puhut vain naisten käyttäytymisestä. Toistit asian, jonka jo tiesin (että naisia ei haittaa, jos mies on paremmin pärjännyt). Kiinnostavampaa olisi se, että mitä miehet ajattelee? Eikö miehet halua pariutua ylöspäin? Eikö miehet halua menestynyttä puolisoa?

Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta miehen ja naisen kriteerit parisuhteelle ovat erilaiset.

Parisuhteita ei voisi muodostua jos molempien kriteerit olisi pariutua ylöspäin taloudellisesti.

Ymmärräthän edes tuon verran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme