Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
321/326 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin lähdetään katsomaan olisiko siellä ketään. Pysytään sinkkuna jos ei.

Deittailuun täytyy suhtautua kivana bonuksena. Siinä vaiheessa kun aletaan laskeutumaan pohjamutiin ollaan unohdettu deittailun syvin idea. Treffeille lähdetään positiivisen mielin tutustumaan potentiaaliseen kumppaniin. Treffeiltä saa luvan kanssa poistua. Tapailua ei jatketa deitin paljastuessa epäsopivaksi.

Mikäli mahdollista suosi videotreffejä. Videotreffien avulla pystyy tapailemaan useampaa. Tapaile muutaman viikon ajan ruudun välityksellä ja siirtykää ulos.

Vierailija
322/326 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden naisen joka kirjoitteli aiheesta, postasi joskus omat kuvansakin.

Sellainen ihan ok kroppa, laihaläski kylläkin. Kasvoiltaan kertoi olevansa tavis, nuorempana mielestään ruma. Ihmetteli miksei miehiä kiinnosta mikään vakava.

Oli kuulemma kiinnostunut tavallisista, ystävällisen näköisistä miehistä. Kun pyydettiin postaamaan esimerkkikuvia, miehet olivat lihaksikkaita salialfoja. Kaikilla metsästäjän viirusilmät, kulmikkaat kasvot, ja ylimielinen pelimiehen ilme.

Voi miettiä minkä tasoisia miehiä ap tavoittelee. Niitä 30v komeita pelimiehiä joilla ei ole kiire pariutua kun naisia riittää.

Miltä näyttää metsästäjän viirusilmät?? :D

https://i.pinimg.com/474x/f3/75/4b/f3754b94b9b17c67ce61aadf35633cab--se…

Tuolta.

https://i.ytimg.com/vi/ZzZ-ODXP-pE/maxresdefault.jpg

Jos joku väittää etteivät metsästäjän silmät miellytä.

No entä sitten jos miellyttääkin? Mitä johtopäätöksiä siitä voi vetää? Eikö suhteisiin päädy muita miehiä, vai mitä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/326 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä "kelvannut muuksi seuraksi" liiankin usein

Se että tykkää seksistä ei pitäisi olla este parisuhteelle, ja kyllä - kun ei ole ikinä ollut parisuhteessa niin tottakai on tullut oltua useammassa tapailusuhteessa.

Pidän itseäni ihan tasokkaana - maisteri, hyvä työpaikka, tienaan tarpeeksi, urheilen ja harrastan.

Itse olen miettinyt että ehkä olen välillä liiankin oma itseni, en peittele kiusoittelevaa ja humoristista luonnettani ja olen todella kilpailuhenkinen. Olen extrovertti tiettyyn pisteeseen asti, mutta kuuntelen toista mielelläni ja annan aikaani.

Mutta tätä tasojuttua en edelleenkään ymmärrä - olen tehnyt aloitteita ja ne on aina otettu hyvin eli siitä on jotain alkanut. Toisaalta minua eivät lähesty muut kuin miehet joiden koen olevan hyvännäköisiä ja kivoja. Ja samalla lailla käyttäydyn kaikkien kanssa, ulkonäöstä huolimatta.

AP

Mikään noista asioista ei tee susta tasokasta.

Riippuu ihan mistä "piireistä" mies tulee. On paljon miehiä joille on tärkeää myös se että naisen voi huoletta esitellä vanhemmille ja suvulle ja silloin esim. korkea koulutus ja hyvätyö on ihan hyvä valtti naisella.

Ei tuollaisia kyllä paljoa ole. Tietenkin hyvä koulutus ja korkea tulotaso on positiivinen asia naisessa joka on muutenkin kiinnostava ja seksikäs, mutta kyllä sellaiset on ihan pientä vähemmistöä, joille ne ratkaisee. Sitäpaitsi sen mukavan, kiinnostavan ja seksikkään voi joka tapauksessa laittaa opiskelemaan, jos se on tärkeää.

En usko että olen valmistumiseni jälkeen käynyt kertaakaan treffeillä ei-maisterin kanssa, 1) koska korkeakoulutettuja naisia vaan on enemmän kuin miehiä ja 2) koska, jos hänellä on yhtään samanlaiset kiinnostuksenkohteet kuin minulla, hän on ihan omista lähtökohdistaan käynyt yliopiston. On toki itseoppineita ronjasalmia mutta he ovat pieni tilastopoikkeama johon ei kannata panostaa.

M 30

Vierailija
324/326 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että olen valmistumiseni jälkeen käynyt kertaakaan treffeillä ei-maisterin kanssa.

Toki Vakka kantensa valitsee ja Lika barn leka bäst, mutta korkea koulutus on useimmissa tapauksissa yliarvostettua. Moni poikamies kaipaa rinnalleen vain iloista, mukavaa ja seksikästä naista. Ja tottavie, niin kaipas moni ukkomieskin.

Olin työurani viimeiset 15 vuotta suuren kotimaisen IT-jätin palveluksessa ja sain nähdä näiden nuorten maisterien/dippi-inssien tulon työmarkkinoille – naisten suosiminen työhönotossa kuului firman arvoihin). Täytyy sanoa, että en ole mitenkään erityisen vakuuttunut sen järkevyydestä. Toki vatavalmistunut, mies tai nainen, on aina vastavalmistunut. Mutta silti.

Suurimmat puutteet miehiin verrattun olivat kokonaisuuksien hahmottamisessa ja työnantajan tavoitteiden sisäistämisessä. Kovin paljon työaikaa meni huonosti peiteltyyn miesten mollaamiseen ja naisten hyväksikäytön esille kaivamiseen. Muutamaa satunnaista tytöttelytapausta lukuunottamatta mitään ei löytynyt. Paljon kuiskuttelua ja pahaa puhetta, mikä ei juurikaan parantanut työilmapiiriä. Tämä vallankäyttö ei mitenkään edistänyt projektien etenemistä, mutta pitipähän miehet varpaillaan.

Vaikka parisuhteessa voi aina päättää haluaako olla oikeassa vai onnellinen, en ole koskaan käsittänyt joidenkin miesten pakonomaista tarvetta kusta ihan ite muuntajaan.

On vaikea kuvitella miksi kukaan tervejärkinen mies haluaisi korkeakoulutetun (suomalaisen) naisen vaivoikseen. Varsinkin pääkaupunkiseudulla fiksulla kaverilla on paljon perempiakin vaihtoehtoja. Avainsanat tulivat jo kommenttini alussa: iloinen, mukava ja seksikäs panokaveri.

Vierailija
325/326 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että olen valmistumiseni jälkeen käynyt kertaakaan treffeillä ei-maisterin kanssa.

Toki Vakka kantensa valitsee ja Lika barn leka bäst, mutta korkea koulutus on useimmissa tapauksissa yliarvostettua. Moni poikamies kaipaa rinnalleen vain iloista, mukavaa ja seksikästä naista. Ja tottavie, niin kaipas moni ukkomieskin.

Olin työurani viimeiset 15 vuotta suuren kotimaisen IT-jätin palveluksessa ja sain nähdä näiden nuorten maisterien/dippi-inssien tulon työmarkkinoille – naisten suosiminen työhönotossa kuului firman arvoihin). Täytyy sanoa, että en ole mitenkään erityisen vakuuttunut sen järkevyydestä. Toki vatavalmistunut, mies tai nainen, on aina vastavalmistunut. Mutta silti.

Suurimmat puutteet miehiin verrattun olivat kokonaisuuksien hahmottamisessa ja työnantajan tavoitteiden sisäistämisessä. Kovin paljon työaikaa meni huonosti peiteltyyn miesten mollaamiseen ja naisten hyväksikäytön esille kaivamiseen. Muutamaa satunnaista tytöttelytapausta lukuunottamatta mitään ei löytynyt. Paljon kuiskuttelua ja pahaa puhetta, mikä ei juurikaan parantanut työilmapiiriä. Tämä vallankäyttö ei mitenkään edistänyt projektien etenemistä, mutta pitipähän miehet varpaillaan.

Vaikka parisuhteessa voi aina päättää haluaako olla oikeassa vai onnellinen, en ole koskaan käsittänyt joidenkin miesten pakonomaista tarvetta kusta ihan ite muuntajaan.

On vaikea kuvitella miksi kukaan tervejärkinen mies haluaisi korkeakoulutetun (suomalaisen) naisen vaivoikseen. Varsinkin pääkaupunkiseudulla fiksulla kaverilla on paljon perempiakin vaihtoehtoja. Avainsanat tulivat jo kommenttini alussa: iloinen, mukava ja seksikäs panokaveri.

Minun kokemuksieni mukaan suurimmat ongelmat ovat:

- keskitytään merkityksettömiin yksityiskohtiin, ihan kuin oltaisiin peruskoulussa jossa etupulpetin tyttö on ahkera ja huolellinen

- kuvitellaan että työnantajan kuuluu huomioida etupulpetin tyttö ja palkita ahkeruudesta ja huolellisuudesta

- ollaan miehiä sensitiivisempiä kaikesta, ja kaikkien pitäisi käyttäytyä siten että naisilla on safe space. Se koskee myös normaalia käytöstä johon ei liity ahdistelu tms. Ei saa puhua kovaäänisesti, heittää ronskia läppää, istua liian leveästi, jne. Naiset viihtyvät, miehet eivät

- paitsi alfoja tämä ei koske, heille naiset vain kikattelevat. Nössömiehiä taas tylytetään armotta, vaikka juuri he tekevät kiltisti niin kuin naiset haluavat. Tai juuri siksi

- lasketaan koko ajan ettei vain nainen joudu keittämään kahvia 0,1% useammin, tai ettei nainen jo toisen kerran peräkkäin joutunut siivoamaan kuppeja tiskikoneeseen

- selkäänpuukottaminen, juonittelu ja liitot

Vierailija
326/326 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ei ole vain vielä osunut kohdalle sopiva ja hänelle oikea mies.

Ole vain tyytyväinen, että olet välttynyt parisuhteelta sinulle väärien miesten kanssa. Vaikka torjutuksi tuleminen ei ole kivaa, niin sydänsurut ja niihin "turhaan" menevä aika on vielä ikävämpää.

Kun kolahdus on molemminpuolinen ja molemmat ovat valmiita parisuhteeseen, asiat kyllä etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi