Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20111)
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Doriksen omakehua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Hei ap, jospa laskeutuisit nyt sieltä korkean hevosesi selästä, ja myöntäisit, että täällä ei todellakaan kuunnella vastauksia kiinnostuneena, vaan pyydetään ylläpitoa poistamaan jos ne eivät osu yksiin sinun oman elämänpiirisi kanssa. Ketään muuta kuin sinua ei kiinnosta, kuinka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku töllö poistattajatrolli, ilmiantaa häijyyksissään, kateuksissaan kivoja viestejä.
Ilmiannettu ylläpidolle, myös muissa ketjuissa lienee sama päästään pipi!
Ups
Nyt tuli rumaa tekstiä, ei kuulu kyllä tapoihini :(
Saat anteeksi, tällä kertaa.
Tätähän tuo ikävä ihminen varmaan tahtookin. Että hermostuttais ja lakattais kirjottamasta.?
Jatketaan kirjoittelua. Ei meitä yks ärsyttävä pösilö lannista!!! Vai mitä
Nauratti tämä viesti, jostain syystä :)
:) iloa eloon, nauru pitentä ikää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku töllö poistattajatrolli, ilmiantaa häijyyksissään, kateuksissaan kivoja viestejä.
Ups
Tätähän tuo ikävä ihminen varmaan tahtookin. Että hermostuttais ja lakattais kirjottamasta.?
Nauratti tämä viesti, jostain syystä :)
:) iloa eloon, nauru pidentää ikää :)
Ja näppivihreetkin vaan hymyilyttää. Silloin on elämä mallissaan €: )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ups
Mukavia viestejä tullut tänään:)
Näillä eväin arkeen.
Hyvää yötä
Päivän biisi: Rakkaus on lumivalkoinen
Kolmas nainen: Tästä asti aikaa. Päivän musiikkia. Katsoin Emmerdalen, kun jäi perjantaina katsomatta. Vapaa
Jatkan vielä: Kiva täällä kirjoitella, kun vaihtoehtona: tiskaus/puiden kanto... no. Kohta tartun toimeen, kuuntelen hyvää musiikkia touhutessani.
Valoisa aika lyhenee, ilta hämärtyy aikaseen. Virittelin viikonloppuna kausivaloja ulos, olivat kyllä kauniita. Samalla testasin tuikkukynttilöitä ulkona, eivät jaksa enää kauaa palaa muutaman asteen lämmössä, jää paljoa 'talia', kun sulaa keskelle vaan kolo ja sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ups
Mukavia viestejä tullut tänään:)
Näillä eväin arkeen.
Hyvää yötä
Päivän biisi: Rakkaus on lumivalkoinen
Kolmas nainen: Tästä asti aikaa. Päivän musiikkia. Katsoi
Saman olen huomannut tuikkukynttilöissä. Elokuun pimeällä toimivat ulkona, kun lämpöasteita on reilusti yli 10. Muuten ok vain sisätiloissa. Öljykynttilät palavat pitkään, mutta himmeällä valolla. Havin pöytäkynttilöitä käytän ulkolyhdyissä.
Hyvää kuuluu, olen siivoillut ja laittanut kotia kuntoon ja kunhan mies tulee töistä niin lähdetään hakemaan meille perheenlisäystä (koiranpentu).
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, olen siivoillut ja laittanut kotia kuntoon ja kunhan mies tulee töistä niin lähdetään hakemaan meille perheenlisäystä (koiranpentu).
Oi, ihania kuulumisia. Onko sohvat ja pöydänjalat suojattu? Peti hommattu? Ja lelut? Onhan joku päivät pennun kaa? Oliko nimi helppo päättää, mitä syö?
Onnea teille :)
Ja liikaa oli päällä ulkona auringonpaisteessa. Paksu musta college, villasukat saappaissa. Puuhatessa tuli hiki.
Mites teillä päivä etenee?
Vierailija kirjoitti:
Sumuinen päivä, viestejä poistuu edelleen, hohhoijaa. Minulle kuuluu hyvää.
Mitä Sinulle kuuluu tänään? Kerrohan
Doris
Meilläpä auringonpaiste. Kiitos, hyvää kuuluu. Tuoksuu savulle, grillitulet/pihasauna??? Siinäpä pohdittavaa.
Foreca näyttää pilvistä ja sadetta, mutta ulkona paistaa aurinko. Neulepusero ulkoilutakin kanssa oli hieman liikaa kauppareissulla. Otan nyt nokoset, että jaksaa illalla taas tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Foreca näyttää pilvistä ja sadetta, mutta ulkona paistaa aurinko. Neulepusero ulkoilutakin kanssa oli hieman liikaa kauppareissulla. Otan nyt nokoset, että jaksaa illalla taas tehdä jotakin.
Just katoin ulkomittariin, varjossa 12C. Ei pal lenkille pukea tertte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just katoin ulkomittariin, varjossa 12C. Ei pal lenkille pukea tertte.
Pöh * tartte
Vierailija kirjoitti:
Poistuu, poistuu...
Hyvä, kun useat ilmoittaa mukavien, asiallisten viestien poistoista.
Minäkin ilmoitin!
Ai niin, kuulumisia: ananasjugurttia ja kahvia. Löysä päivä tulossa. Radiossa soi mukava musiikki.
Kaipaan yhden kirjoittajan runomuotoisia, kauniita kirjoituksia :)
Tänään puolukkajugurttia, vaihtelun vuoksi. Välipalana siis. Iltakahville pizzapalat molemmille. Maakellarissa olis säilöntään tilaa.
Asiattomat ilmoitukseen, höhlät pompitaan yli. Maanantai on ihan mukava päivä.
Muisteluja: Sain kummilta kirkkaanpunaisen puseron. Voi ei. En ikinä tykännyt punaisesta. Kansakoulun joulujuhlassa oli tonttuesitys, jokaisen piti tuoda omat punaiset vaatteet. Ai onnea, lainasin isonsiskon yöpuvunhousut, toisen siskon tonttulakin ja pääsin mukaan tonttuilemaan. Että mä olin iloinen punaisesta puserostani... :)
Kalliolle kukkulalle
rakennan minä majani.
Tämä soi mielessäni. Ensin reipas, alkuperäinen sävellys. Ja heti perään: kaaaaalliolle, kukkkulaaaallle... hidas versio.
Tykkään molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sumuinen päivä, viestejä poistuu edelleen, hohhoijaa. Minulle kuuluu hyvää.
Mitä Sinulle kuuluu tänään? Kerrohan
Doris
Meilläpä auringonpaiste. Kiitos, hyvää kuuluu. Tuoksuu savulle, grillitulet/pihasauna??? Siinäpä pohdittavaa.
Doriksen yllä oleva viesti poistui taas.
Vastaan silti. Kiitos kysymästä. Pihaa haravoin. Makkaratulet. Syksy on ihanaa aikaa.
Uimassa käytiin.Vesijumppaa ja uimista.Nivelrikko polvissa tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kalliolle kukkulalle
rakennan minä majani.
Tämä soi mielessäni. Ensin reipas, alkuperäinen sävellys. Ja heti perään: kaaaaalliolle, kukkkulaaaallle... hidas versio.
Tykkään molemmista.
Olin just kummipojan kanssa rakentamassa majaa. Eilen siis, yön tuuli vähän riepotteli. Aion korjata, ennen kuin vintiö tulee kummille kylään seuraavan kerran. Kyllä noilla epeleillä virtaa riittää.