Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20111)

Vierailija
19961/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis syyspäivä. Aamulla vähän sateli, sitten paistoi ja nyt ihan pilvessä taivas.

Kävellen kaupassa eikä meinaa keksiä mitä pukis päällensä ettei tule kuuma.

Pyykkikone taas hurisee- kyllä on helppo kotityö sekin nykyään.

Lapsuudenkodissani ei ollut sähköä ja vesi piti nostaa kaivosta. Äitiparka oli kovilla ison lapsilauman kanssa pientilan emäntänä. Isä viikot usein savotoissa joten ilman toista aikuista piti pärjätä.

Vierailija
19962/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kirjoitellut aikapäiviin, trolli häntä pitää esillä toistuvasti. Ressukka.

Ap on muuttanut uuteen ketjuun. Sen nimi on Muita  yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. 

Yrittää sielläkin määräillä muita ja kommentoi lähes jokaiselle. 

Onkohan ap siis yksinäinen? Ehkä hän aloitti tämän(kin) ketjun, kun kukaan ei kysy häen kuulumisiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19963/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.

Fake News! Niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei voi olla aito blogin kirjoittaja. Ap itse kehuu itseään. Säälittävää. Ja perustelut eivät ole suomen kielen mukaisia. Iso kirjain, pah! Ja kunnioitus, ap kunnioittaa vain itseään. Naurettava yritys.

Vierailija
19964/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietiskelen, että vieläkö Oulun legendaarisin mies, Marko Kokko, nussii Lahja Leiviskää ja muita työntekijöitä Klubitalo Pönkän yläkerrassa?

Vierailija
19965/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vietän tämänkin päivän, ei tarvitse vielä kaupassakaan käydä. Katson nyt La Promesan.

Vierailija
19966/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona vietän tämänkin päivän, ei tarvitse vielä kaupassakaan käydä. Katson nyt La Promesan.

Kiva juttu, ettei tarvi lähteä kotoa, jossei halua. Emmerdale on mun juttu. Kivaa murretta ja melko arkisia hahmoja. Tavallisia.

Vierailija
19967/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mietiskelen, että vieläkö Oulun legendaarisin mies, Marko Kokko, nussii Lahja Leiviskää ja muita työntekijöitä Klubitalo Pönkän yläkerrassa?

Olikkonää jonossa?

Vierailija
19968/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas poistui viestini jonka laitoin eilisestä illanvietosta. Onko joku niin katkera että  harmittaa muiden tuntemattomien päivän tapahtumat joka on tämän ketjun tarkoitus, mitä kuuluu

Kateus vie kalatkin vedestä. Tuo yksi höhlä tahtoo pilata toistenkin kivat kuulumiset ja viestien vaihdot. Miksi ihmeessä, mitä hän siitä saa? Jankkaajaressu.

Jos saatais selkeä syy, saatettais ymmärtää. Jos itsellä on paha olla, korjaantuuko se sillä, että ilkkuu muille, häiriköi ihan tavallista ketjua?

Kerro, häiritsijä. Mikä on pielessä? Paraneeko olo ilkeillessäsi?

Vierailija
19969/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä katson myös samaa ohjelmaa.

Vierailija
19970/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaimon kanssa seniorijumpassa ja kahvia kohta laitan tulemaan. Ajattelin lähteä kirjastoon kun Petteri Orpo on siellä puhumassa, varmaan leikkauksia tulossa lisää kun se tankkeri jupakka aiheuttaa miljoonien menot valtiolle. Huomenna optikolle kun viime käynnistä jo 2,5,V. Huomenna illalla taas äijien kesken ilta. Keskustellaan ja kahvia ja pullaa tarjolla. Eläkeläiset pärjää kyllä.

Vierailija
19971/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis syyspäivä. Aamulla vähän sateli, sitten paistoi ja nyt ihan pilvessä taivas.

Kävellen kaupassa eikä meinaa keksiä mitä pukis päällensä ettei tule kuuma.

Pyykkikone taas hurisee- kyllä on helppo kotityö sekin nykyään.

Lapsuudenkodissani ei ollut sähköä ja vesi piti nostaa kaivosta. Äitiparka oli kovilla ison lapsilauman kanssa pientilan emäntänä. Isä viikot usein savotoissa joten ilman toista aikuista piti pärjätä.

Tuli mieleen omakin lapsuus. Saunanpadassa keitettiin valkopyykki. Vihdoin saatiin pulsaattorikone. Sähköt oli aina, mitä muistan, mutta kesäisin loppui kaivosta vesi. Mattopyykillä, ja muullakin käytiin kilometrin päässä järvenrannassa. Talvisin jäätyi vesijohdot. Ja tästä kaikesta on vain 50+ vuotta. Aika lähihistoriaa.

Vierailija
19972/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris kyseli: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Kerrohan. Kahdesti viestini poistui, no, äkkiäkös näitä kysyy uudestaan:)

Mukavasti menee, mutta menköön...

Vierailija
19973/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu, olen siivoillut ja laittanut kotia kuntoon ja kunhan mies tulee töistä niin lähdetään hakemaan meille perheenlisäystä (koiranpentu).

Kyselin jo kerran pentujuttuja, nimivalinnan vaikeutta, ruokavaliota yms.

Enpä pitkästi kirjoittele, jos poistuu  t a a s...

Vierailija
19974/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris kyseli: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Kerrohan. Kahdesti viestini poistui, no, äkkiäkös näitä kysyy uudestaan:)

Ikävä olet, viestien poistelija. Häpeäisit!

Vierailija
19975/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
19976/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisateinen ja  harmaa päivä tänään. 

Eipä tuo juurikaan haitannut, kun uppouduin neulomaan villasukat valmiiksi. Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen :)

Emmerdalea mekin seurataan.

Vierailija
19977/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu, ettei tarvi lähteä kotoa, jossei halua. Emmerdale on mun juttu. Kivaa murretta ja melko arkisia hahmoja. Tavallisia.

Katson myös Emmerdalea. 

Vierailija
19978/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu, olen siivoillut ja laittanut kotia kuntoon ja kunhan mies tulee töistä niin lähdetään hakemaan meille perheenlisäystä (koiranpentu).

Minkä rotuinen? 

Vierailija
19979/20111 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson myös Emmerdalea. 

Kysyin puolisolta, olisko ollut nätti hääpuku mullekin tuo Mandy-tyyli aikoinaan? Purskahti nauruun...

Näytä aiemmat lainaukset

Tänää kuuluun ihan hyvää. Väsymys ei tunnu hellittävän sitten millään, mutta mihinpä tässä olisikaan kiire? Kun on aikaa, tulee paljon ajateltuakin . Ei pitäisi, kun ei siitä ajattelusta mikään muutu. Tänään mietin, että jos mun isältäni olisi 30 vuotta sitten murtunut jalkaterästä luu ja olisi sen päälle saanut koronan, niin mähän olisin soittanut hetimiten sille ja mennyt käymäänkin. Mutta mitä tekee mun isä? Ei yhtään mitään. Ei laita edes yhtä tekstiviestiä ja kysy, miten mä voin. 

Ainahan mä olen tiennyt olevani ei-toivottu lapsi. Äiti joskus vuosikymmeniä sen suoraan sanoikin. Siihen maailman aikaan ei ollut vielä e-pillereitä eikä laillisia abortteja. Äiti tosin kaikesta huolimatta sentään yritti ja äidin takia mä sitten uhrasinkin palan elämästäni, jotta äiti saisi toiveidensa mukaisesti nukkua ikiuneen omassa kodissaan ja omassa sängyssään. 

Ärsyttää ihan sikana, että joku pieni lapsi minussa edelleen toivoo, että isä (kohta satavuotias) edes yhden kerran osoittaisi välittävänsä minusta. Mutta ei. Kelpaan isälleni vain silloin, kun olen isälle hyödyksi. Mutta eipä tässä mitään. Systeri saa mun puolestani pitää koko kääkän. 

Biisinä: Suvi Teräsniska - Rikki mutta riittävä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi