Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20122)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaketjuja kyllä löytyy vauvalta :D

Linkkiä? Aikoinaan Kaksplussalla oli muutamia pitkiä ruokaketjuja. Siis niiden aiheena oli nimenomaan ruoka. Vuosikausia ketju pysyi pinnalla, kun ruuasta ja ruuanlaitosta kiinnostuneet   kirjoittivat sinne. Pystyi laittamaan myös kuvia kokkailuistaan ja siellä porukka jakoi reseptejä yms. Olen ollut tällä palstalla jo yli 10 vuotta enkä vielä ole huomannut vastaavaa täällä. Oikeastaan nuo ruokaketjut onkin ainoa, mitä Kaksplussalta olen kaivannut. Ei sielläkään niitä enää ole, kun porukka on vaihtunut  

Vierailija
19922/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku töllö poistattajatrolli, ilmiantaa häijyyksissään, kateuksissaan kivoja viestejä.

Ilmiannettu ylläpidolle, myös muissa ketjuissa lienee sama päästään pipi!

Ups

Nyt tuli rumaa tekstiä, ei kuulu kyllä tapoihini :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19923/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kipeät nämä nivelrikkoiset polveni kun on ollut viime viikolla töissä kovasti kävelyä eri paikkoihin ja muutenkin tullut oltua paljon jalkojen päällä. Olen syönyt paljon särkylääkkeitä ja laittanut kylmäpusseja, mutta niistäkään ei ole juuri apua. Pitäisi saada taas kortisonipiikit niihin. En saanut terveyskeskuksesta siihen itselleni sopivaa aikaa, joten pitänee mennä yksityiselle. Ei taida kuulua työterveyden hoidettavaksi?

Pesin pyykkiä ja nyt hurisevat kuivausrummuissa. Ruuaksi laitoin kebabbia riisillä ja salaatilla. Vähän flunssainen ja voipunut olo, ei oikein maistunut ruoka. Yritän olla väsymyksestä huolimatta nukkumatta päiväunia että yöllä saisin kunnon unet. Menkatkin tulossa ja kiukuttelin heti aamusta miehelle vähän turhasta. Toki olin muutenkin kivulias niin silloin herkemmin tulee äristyä. Harmittaa oma käytös. Toivottavasti saan hänet kohta viereen sängyn päälle siliteltäväksi kun tulee kaupasta. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän kipeät nämä nivelrikkoiset polveni kun on ollut viime viikolla töissä kovasti kävelyä eri paikkoihin ja muutenkin tullut oltua paljon jalkojen päällä. Olen syönyt paljon särkylääkkeitä ja laittanut kylmäpusseja, mutta niistäkään ei ole juuri apua. Pitäisi saada taas kortisonipiikit niihin. En saanut terveyskeskuksesta siihen itselleni sopivaa aikaa, joten pitänee mennä yksityiselle. Ei taida kuulua työterveyden hoidettavaksi?

Pesin pyykkiä ja nyt hurisevat kuivausrummuissa. Ruuaksi laitoin kebabbia riisillä ja salaatilla. Vähän flunssainen ja voipunut olo, ei oikein maistunut ruoka. Yritän olla väsymyksestä huolimatta nukkumatta päiväunia että yöllä saisin kunnon unet. Menkatkin tulossa ja kiukuttelin heti aamusta miehelle vähän turhasta. Toki olin muutenkin kivulias niin silloin herkemmin tulee äristyä. Harmittaa oma käytös. Toivottavasti saan hänet kohta viereen sängyn päälle siliteltäväksi kun tulee kaupasta. 

Mitä kuuluu työterveyteen riippuu ihan siitä, millaisen sopimuksen työnantajasi on tehnyt työterveyshuollon kanssa. Mä olin 19 vuotta firmassa, jossa lähestulkoon kaikki vaivat sai hoidattaa työterveyshuollossa. Yksi syy siihen, miksi meillä ei ole koskaan ollut vaikaeksia rekrytoida ihmisiä ja siihen, miksi meiltä jäädään lähinnä vain eläkkeelle. Hyvä ja kattava työterveyshuolto on aika hyvä kilpailuetu silloin, kun yritykset kilpailee parhaista työntekijöistä. 

Onko sulla kokeiltu hyaluronihappoa niihin niveliin? Sehän on sikäli erikoinen hoitomuoto, että joillekin se auttaa ja joillekin taas ei. Ja koska se ei auta kaikille, läheskään kaikissa paikoissa - siis julkisella - sitä ei saa. Mula se euttoi vielä keskivaikeaan nivelrikkoon, mutta ei enää sitten, kun oli jo luu luuta vasten. Kortisoni haurastuttaa luuta, joten vaikka ne kortisonipiikit vähäksi aikaa auttaakin, ne myös ajan myötä pahentavat nivelrikkoa. 

Onko tutkittu, missä vaiheessa sun nivelrikko on? Mä sain polviini tekonivelet 2018 ja 2019. Olin silloin vielä alle 60v. Olen ollut niin tyytväinen näihin robottipolviini. 

Vierailija
19925/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku töllö poistattajatrolli, ilmiantaa häijyyksissään, kateuksissaan kivoja viestejä.

Ups

Saat anteeksi, tällä kertaa.

Tätähän tuo ikävä ihminen varmaan tahtookin. Että hermostuttais ja lakattais kirjottamasta.?

Jatketaan kirjoittelua. Ei meitä yks ärsyttävä pösilö lannista!!! Vai mitä

Vierailija
19926/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökiltä tultiin, oli muuten kiva ilma mutta sade alkoi iltapäivällä. Ruska oli sielläkin ja pionien lehdet jo yöpakkanen värittänyt kauniiksi. Oli ihana kävellä puutarhassa ja muistella kesän puuhailuja. Monenlaista tuli tehtyäkin, ehdittiin maalata ikkunanpieletkin jotka oli ennen jäänyt. Sinne jäi taas viikoksi ihana lepopaikkamme, turvapesämme.

Vierailija
19927/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo saksalaiset poliisisarjat on usein hyviä. Äskeisessä tosin murha tapahtui Suomessa!

Katson viimeisen osan Sukupolvien salaisuus-sarjasta tänään. Loistava tämäkin.

Kahvit juotu, upeat kotimaiset omenat löysin kaupasta.

Hyvää yötä.

Vierailija
19928/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesin pyykkiä ja nyt hurisevat kuivausrummuissa.

Ruuaksi laitoin kebabbia riisillä ja salaatilla.

KEBAB RIISINJYVÄLLÄ JA SALAATINLEHDELLÄ

Vähän flunssainen ja voipunut olo, ei oikein maistunut ruoka. Yritän olla väsymyksestä huolimatta nukkumatta päiväunia että yöllä saisin kunnon unet.

Menkatkin tulossa ja kiukuttelin heti aamusta miehelle vähän turhasta.

MONTA LASTA ON? Sun lisäksi.

MINKÄ IKÄINEN OLET?

Toki olin muutenkin kivulias niin silloin herkemmin tulee äristyä. Harmittaa oma käytös. Toivottavasti saan hänet kohta viereen sängyn päälle siliteltäväksi kun tulee kaupasta. 

Vierailija
19929/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi aika uusi. Vauvan haku-toiminnolla voi etsiä kiinnostavia ketjuja.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6248126/mita-teilla-ruokana-tanaan

Vierailija
19930/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä koko päivän. Nyt nukkumaan - vuorokauden paras hetki - ja aamulla töihin. Ensi perjantaina vapaapäivä: menen kahvilaan lukemaan kirjaa. Palkkapäiväkin kohta. 

Vierailija
19931/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää.... on ollut ihanaa laiskotella koko viikonloppu... voi kun saisi aina laiskotella....

Vierailija
19932/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Tätähän tuo ikävä ihminen varmaan tahtookin. Että hermostuttais ja lakattais kirjottamasta.?

Mukavia viestejä tullut tänään:)

Näillä eväin arkeen.

Hyvää yötä

Päivän biisi: Rakkaus on lumivalkoinen

Vierailija
19933/20122 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä myös.

Vierailija
19934/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille

Heräsimme sumuiseen, sateiseen maanantaihin. Aamukahvi tuoksuu houkuttelevasti. Monenlaista suunnitelmaa on tälle päivälle, katsotaan, mikä toteutuu...

Ruskan värit tervehtivät oranssina, keltaisina ja punaisina, vaahtera loimuaa. Nurmikko on kuurassa, kahisi jalan alla. Lokakuu, loskaa ja räntää? Ei haittaa, tuvassa on lämmintä.

Mitä Sinulle tänään kuuluu? Kerrohan

Doris

Vierailija
19935/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.

Mitä mieltä? Valehtelua ja itsensä kehumista. Nyt olisi paikallaan se lause: "Oih! Nyt kun noin kirjoitin, poskeni punehtuu häpeästä."

Jos edes osaa hävetä. Näyttelee olevansa bloggari, blogin nimeä ei kuitenkaan sanota, ja sitten suitsuttaa itselleen kehuja.

Nyt kun Doris olet siellä, vastaa näihin kysymyksiin. Miksi ihmeessä kirjoitit tuollaisen itsekehumisviestin ja näyttelit siinä bloggaria? Kerro melle, mitä oikein silloin ajattelit vai oliko vain aivopieru?

Vierailija
19936/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateen välillä käydään lenkillä. Kuuma keitto sen jälkeen maistuu. Syksy on kyllä keittojen aikaa. Ja uuniruokien, kun leivinuunista lämpöä samalla saadaan. Puita täytyykin tuoda sisälle, huomisellä räväkämpää vesisadetta ennustettu.

Vierailija
19937/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Mukavia viestejä tullut tänään:)

Näillä eväin arkeen.

Hyvää yötä

Päivän biisi: Rakkaus on lumivalkoinen

Kolmas nainen: Tästä asti aikaa. Päivän musiikkia. Katsoin Emmerdalen, kun jäi perjantaina katsomatta. Vapaa päivä tänään, pitkä viikonloppu. 

Vierailija
19938/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumuinen päivä, viestejä poistuu edelleen, hohhoijaa. Minulle kuuluu hyvää.

Mitä Sinulle kuuluu tänään? Kerrohan

Doris

Vierailija
19939/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ups

Nauratti tämä viesti, jostain syystä :)

Vierailija
19940/20122 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä "blogikirjoittajan" ylistys oli kyllä pohjanoteeraus itsekehussa. Eikö  sua yhtään hävetä ap?

Vähän luulen, että ap on jo häpeän tuolla puolen. Omalla nimellään ilmiantaa viestejä rystyset valkoisina. Uskon että modetiimissäkin hänet jo tunnetaan vähän "spesiaalina" tapauksena, jonka toilailuille naureskellaan. 

Varmaan ovat väsyneet tähän spessulyyliin. Mä en ikinä kehtaisi kehua itseäni noin, missä harhamaailmassa hän elää, jos uskoo tuollaista itsestään. Aivan uniikkitapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän