Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20129)

Vierailija
19881/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne poistopyynnöt mene ensin jonkun tarkastukseen ja poistuu sitten jos poistuu. Ei kai niitä lukijat voi suoraan poistaa?

Näin on. Ylläpito tarkistaa,  onko jotain laitonta tai arveluttavaa, ja sitten joko poistaa tai ei.  Lukijat vain ehdottavat poistettavaksi. Toiset modet on tarkempia, on suurta vaihtelua. Moni opiskelija tekee sivutyönä sitä. 

Vierailija
19882/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin myös kyselyn ylläpitoon ja halusin vastauksen. Kaikenlainen kiusa, kiroilu yms on kielletty! Tuo yksi kiusaaja kehuskelee vpn-yhteyksillään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin "pitkästä" aikaa kaupassa. Siskoni laittoi aamulla viestiä, haluaisinko lähteä käymään Cittarissa, mutta ehdotin vähän lähempänä olevaa K-Supermarketia. Vaikka tämä tauti alkaa ollakin jo ohi, niin ihan jäätävä väsymys vielä. Oli siis mukavampaa tehdä ostosreissu vähän pienemmässä kaupassa. Makuaisti on palautunut ja siten myös ruokahalukin :)

Vierailija
19884/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Kävin "pitkästä" aikaa kaupassa. Siskoni laittoi aamulla viestiä, haluaisinko lähteä käymään Cittarissa, mutta ehdotin vähän lähempänä olevaa K-Supermarketia. Vaikka tämä tauti alkaa ollakin jo ohi, niin ihan jäätävä väsymys vielä. Oli siis mukavampaa tehdä ostosreissu vähän pienemmässä kaupassa. Makuaisti on palautunut ja siten myös ruokahalukin :)

Testasitko koronaa? Nyt on liikkeellä meillä päin, siksi utelen?

Mitä väliä toisaalta oikeastaan on, mikä kuume yms

Unista... näin viime yönä unta, että minun piti huolehtia mäkihypyn alarinteen auraus. Innostuin ryyppäämään ja työ jäi tekemättä. Alarinne oli luminen ja vain muutamat ajourat oli. Kuvittelin, että väliajalla käyn lapioimassa. Ei onnistu. On epäreilut olosuhteet eri hyppääjille. Mistä ihmeestä nämä unet tulee?

Vierailija
19885/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.

Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.

Yhtä tyhjän kanssa tämä elämä minulle enää.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Testasitko koronaa? Nyt on liikkeellä meillä päin, siksi utelen?

Mitä väliä toisaalta oikeastaan on, mikä kuume yms

Unista... näin viime yönä unta, että minun piti huolehtia mäkihypyn alarinteen auraus. Innostuin ryyppäämään ja työ jäi tekemättä. Alarinne oli luminen ja vain muutamat ajourat oli. Kuvittelin, että väliajalla käyn lapioimassa. Ei onnistu. On epäreilut olosuhteet eri hyppääjille. Mistä ihmeestä nämä unet tulee?

En käynyt testauttamassa, mutta digiklinikan lääkäri reseptejä uusiessaan totesi, että mulla oli ihan jokainen koronan oire. Onhan sekin mahdollista, että nappasin Irlannista jonkun muun pöpön, mutta siellä uutisissakin kerrottiin päivittäin, etät nimenomaan koronavirus leviää vauhdilla. Ja olin just niissä paikoissa, joissa siellä oli tartuntoja eniten. 

Vierailija
19887/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin mietin ja suren kun ainoasta pojasta tuli ns.vanhapoika, täytti 40vuotta ja ikänään ei minkäälaista naista ole ollut.

Kiva kuunnella kun ikätoverini ihastelevat ja puhuvat miniöistään ja lapsenlapsistaan.

Saa sitä surra. Kyllä vanhempana toivoo lapselleen hyvää elämää. Jospa hänellä on vielä hyvää elämää jäljellä, kuten sinullakin.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä tytär että poika eikä kumpikaan halua lapsia. Mulle ihan fine. Jos ihan suoraan sanon, niin olen jopa tyytyväinen. On helpompaa ottaa koira hoitoon kuin lapsi. Varmaan suhtautuisin eri tavalla, jos niitä lapsenlapsia olisi, mutta nyt nautin siitä, että voin mennä ja tulla miten haluan. Jopa silloin, kun mulla on täällä hoitokoira, voin lähteä vaikka tapaamaan ystäviäni ilman, että koira pitää ottaa mukaan.

Vierailija
19889/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Vela, en koskaan kuvitellutkaan, että onnistuisin lasta kasvattamaan. Liian suuri huoli ja vastuu. Hyvä, kun itseni kanssa pärjään...

Vanhempani saivat lapsenlapsia miltei kaikilta muilta jälkeläisiltään, meitä on monta.

Vierailija
19890/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia. 

Ok. Turvallista matkaa teille!

Vierailija
19891/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mukava päivä vaikkei tullutkaan lähdettyä suunnitellulle metsälenkille. Eli leikattiin nurmikko, ilmeisesti viimeisen kerran. Ruuaksi broilerin koivet. Sitten yks'kaks menimme vinttiin, mulla on ollut jo vuosia siellä suuret laatikot kesä tekstiileille+ vaatteille ja toinen laatikko talvivaatteille, pöytäliinoille, verhoille jne. En olisi uskonut että tuli paljon hyväntekeväisyyteen tavaraa eli iso matkalaukullinen ja Bilteman jättipussi. Toivon tähteen joka vie tavaraa latviaan ja liettuaan. Voi kun tuli hyvä olo kun kotona tavaran määrä vähenee. Nyt astianpesukone jyskää. 

Vierailija
19892/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän homoparitkin voi saada lapsia vaikka sijaissynnyttäjän avulla tai kumppanuusvanhemmuuden kautta. Onnea yritykseen!

Vierailija
19893/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minusta tulee varmaan samanlainen, mutta erotuksella, että vanhapiika. Äidilleni olen asiasta puhunut ja kai hän ymmärtää. Ei minusta olisi äidiksi ja ei koko elämäntilanteeni sopisi siihen vielä pitkään aikaan jos koskaan. Tarkoitan monia asioita elämässäni.

Isäni joskus sanoi ettenkö perhettä halua ja minun teki mieli vastata siihen, että "hommaa" minulle sitten ensin hyvä mies jos sellaista toivot. Ei nämä asiat monesti helppoja ole ja ymmärrän kyllä, että jotkut jäävät paitsi tästä kaikesta. Osa ehkä haluaakin niin ja osa tahtomattaan.

Minä toivoisin joskus kumppanin ehkä löytäväni. Jos joskus ajan kuluttua se tuntuisi silti, että olisin valmis siihen kaikkeen. Muuten lapsia ei ikinä halua. En toisaalta ole ainut ja suvussamme on ollut monia lapsettomia. Jotkut ovat myös vanhempana joskus yli 50-vuotiainakin vielä  naimisiin menneet. Tulee heti monia mieleen. 

Vierailija
19894/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän homoparitkin voi saada lapsia vaikka sijaissynnyttäjän avulla tai kumppanuusvanhemmuuden kautta. Onnea yritykseen!

No hei haloo! Homous on sinun päässäsi. Viestissä ei mainittu mitään tälläistä! :(

Vierailija
19895/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää lukea viesteilyjä, koska miltei aina kommentoidaan väärin jonkun kirjoitukseen!!! Jos Pitkis kirjoittaa, ei useinkaan kaipaa mitään kommentointia saati neuvomista asioihinsa. Kirjoittaa vaan tajunnanvirtaa, annetaan olla. Jos joku harmittelee parisuhteetonta lastaan, ei suinkaan auta jonkun kommentointi/vihjailu  mahdolliseen sukupuolivähemmistöön kuulumisesta.

Moni närkästyy, neuvoo, kritisoi toisten viestejä. Antakaa olla! Kirjoitelkaa kuulumisianne, antakaa toisten kirjoitella omiaan. Ei myöskään kannata alapeukuttaa kaikkea, ellet tuo omaa näkemystäsi esiin. Älä ilkeile. Arrggghhhh.

Hyvää yötä

Vierailija
19896/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia. 

Ok. Turvallista matkaa teille!

Kiitos

Vierailija
19897/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syksyn tuoksu kun pyöräilimme pitemmälle kauppaan.

Nyt tuuli alkaa nousta ja vähän vettä ripsinyt.

Mies laittoi jo rasvapallotarjoilun linnuille ja aika kuhina siinä oli heti. Harakat osaa räpistellä telineen edessä ja hotkivat varmaan suurimman osan.

Pyykkiä pesin koneellisen. Sähköä tulee aurinkokennoista katolta vielä. 

Vierailija
19898/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ns.vara'mummiksi jollekin lapselle.Tuo iloa ja vaihtelua elämään. 

Vierailija
19899/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuu viestejä, ihan asiallisia.

Ilmoitettu ylläpitoon.

Vierailija
19900/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottanut koko päivän... hyh hyh... onneksi huomenna saa vielä laiskotella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä