Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20129)

Vierailija
19861/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas poistui viestini jonka laitoin eilisestä illanvietosta. Onko joku niin katkera että  harmittaa muiden tuntemattomien päivän tapahtumat joka on tämän ketjun tarkoitus, mitä kuuluu

Vierailija
19862/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta viestien poistajallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19863/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien poistelija lienee sama henkilö, joka aiemmin sabotoi tätä ja toista yksinäisten kuulumisketjua viestitulvallaan ja ap:n syyttämisillä.

Miksi mode poistaa hänen ilmiantamansa asialliset viestit? Koko eilisen päivän teki tätä ja näköjään tänään jatkaa.

Vierailija
19864/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaikuttaa hupsulta nää viestit, kun välistä joku pöljä poistelee. Seuraavassa kun viitataan edelliseen, mitä kohta ei olekaan.

Pöljä! Lopeta!!! Olet lapsellinen, ja täm oon moite, ei kehu :(

Kirjoita poistojen sijaan omia kuulumisiasi, aatoksiasi. Sullakin niitä lienee?

Vierailija
19865/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestien poistelija lienee sama henkilö, joka aiemmin sabotoi tätä ja toista yksinäisten kuulumisketjua viestitulvallaan ja ap:n syyttämisillä.

Miksi mode poistaa hänen ilmiantamansa asialliset viestit? Koko eilisen päivän teki tätä ja näköjään tänään jatkaa.

Ollaan yhteydessä ylläpitoon, vaaditaan vastaus. Korvamerkitään yhteydenotossa nämä kaksi ketjua.

Naurettavaa touhua !

Vierailija
19866/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tätä myöskin ihmettelin, ei ole mitään perusteluja poistoon.

Vierailija
19867/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.

Vierailija
19868/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta edellisestä viestistä (19852/4.10.) tuli mieleeni, että milloinkahan olen viimeksi käynyt pitseriassa, samaten baarissa... siitä on kyllä tosi kauan aikaa:)

Aamu kuudesta lähtien olen tehnyt erilaisia kotiaskareita; järjestellyt paikkoja, puhdistanut karpaloita, tehnyt vähän ruokaakin. 

Laitoin juuri leivinuuniin tulet, paistan siellä omenakaurapaistoksen ja mustikkapiirakan, kunhan ensin lämpiää. 

Nyt pidän kahvitauon ja sitten pesen astiat. Nämä hommat riittävät tälle päivälle, lopun päivää laiskottelen.

Vierailija
19869/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.

Kiva viesti, nyt minäkin ehdin lukea. Laitan nyt ylläpitoon sähköpostia !

Vierailija
19870/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko baarissa oikein jukeboksi vai dj:n valitsemat levyt? Nuo jukeboksit oli mun lapsuudessa ensikosketus pop-musiikkiin. Meidän kyläkahvilassa oli sellainen. Sama paikka, mistä haettiin 5 pennin tikkareita. Jos oli mieluista musiikkia, niin sitähän jäätiin kuuntelemaan. Harvemmin meillä tenavilla oli rahaa laittaa jukeboksiin (50 penniä kipale? 🤔), kyllä ne tikkarit meni edelle.

Vierailija
19871/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko baarissa oikein jukeboksi vai dj:n valitsemat levyt? Nuo jukeboksit oli mun lapsuudessa ensikosketus pop-musiikkiin. Meidän kyläkahvilassa oli sellainen. Sama paikka, mistä haettiin 5 pennin tikkareita. Jos oli mieluista musiikkia, niin sitähän jäätiin kuuntelemaan. Harvemmin meillä tenavilla oli rahaa laittaa jukeboksiin (50 penniä kipale? 🤔), kyllä ne tikkarit meni edelle.

Oi. Jukeboxit :)

Ne pahvilippuset käpertyi ja kellastui, missä luki biisien nimet. Jossain keppanapaikassa oli tanssit jukeboxin tahtiin. Muistan, että mm Sylvian joululaulu oli meidän kyläbaarin valikoimassa.

Laitoin ylläpitoon viestiä, odotan vastausta.

Vierailija
19872/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva viesti, nyt minäkin ehdin lukea. Laitan nyt ylläpitoon sähköpostia !

Kiitos 😊

Vierailija
19873/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Netistä löytyy kuvia sieltä Kyllikki baari lpr. 

Vierailija
19874/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mainostitko nimellä baaria? Se voi olla syy poistoon...

Vierailija
19875/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin havuja kuusesta, kun lähdemme varmaan äitini kanssa alkuviikosta reissuun. Tuon reissun tarkoituksena on käydä haudat laittamassa kuntoon eli istuttaa kanervat ja laittaa havut haudoille. Käydään tuolla päin pari kertaa vuodessa.

Koirani tarvisi myös uuden kiven haudalleen. On siis luonnonkivi missä laatta. Itse "askarreltu" kokonaisuus ja alkaa jo hajota. Pitäisi jotain uutta keksiä sinne, mutta jää ensi vuoteen.

Muuten yhdistetään tuohon hammaslääkäri käynyt myös. Olen itsekin käynyt monessa paikkaa, mutta tuo yleensä sellainen missä on ok palvelua ollut. Itse en sinänsä pelkää käyntejä, mutta hieman etuhampaan ikenen tilanne huolettaa. Toivon, ettei mitään juurihoitoa tulisi. 

Vierailija
19876/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on harmaan pilvistä ja tuulista, meneeköhän koko päivä sisähommissa. Tulen laitoin takkaan että tarkenee ja nyt  kahvitauko.

Vierailija
19877/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mainostitko nimellä baaria? Se voi olla syy poistoon...

Onhan baareista ollut ihan otsikoituja  keskustelujakin. 

Vierailija
19878/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne poistopyynnöt mene ensin jonkun tarkastukseen ja poistuu sitten jos poistuu. Ei kai niitä lukijat voi suoraan poistaa?

Vierailija
19879/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Vierailija
19880/20129 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen viestiin (19855 /4.10.) kommentti.

Minäkin vein aikaisemmin haudoille kanervia, mutta vaihdoin sitten callunoihin.  Jos kanerva vähänkin pääsee kuivahtamaan, kukat muuttuvat ruskeiksi nopeasti.  Olen huomannut, että callunat kestävät paremmin kauniina.

Korjaus, kun muistutit eli callunoita ovat nuo mitä mekin istutetaan. Vahingossa kirjoitin kanervia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän