Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19664)
Kyllä ottaa koville vallasta luopuminen ja lainmukainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Fake News! Niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei voi olla aito blogin kirjoittaja. Ap itse kehuu itseään. Säälittävää. Ja perustelut eivät ole suomen kielen mukaisia. Iso kirjain, pah! Ja kunnioitus, ap kunnioittaa vain itseään. Naurettava yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla Sinulta kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Fake News! Niin paljon kirjoitusvirheitä, ettei voi olla aito blogin kirjoittaja. Ap itse kehuu itseään. Säälittävää. Ja perustelut eivät ole suomen kielen mukaisia. Iso kirjain, pah! Ja kunnioitus, ap kunnioittaa vain itseään. Naurettava yritys.
Niin huonoa suomea. ( Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta...) Liikaa yritetty vanhahtavaa kieltä ja käytetty päätteitä (merkitseekään, ymmärräthän). Eli Ap itse yrittää kehua ketjuaan epätoivoisesti. Surullista tarrautumista ja itsekorostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannon ylläpidolle kaikki ap:n tekemät spämmäykset ja haistattelut ja toistamiseen.
Hyvä!
Ilmiannon ylläpidolle kaikki ap:n tekemät spämmäykset ja haistattelut ja toistamiseen.