Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18862)
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen on hyvä idea. Karsii kyllä kovasti väkeä, mutta sitten saatte olla samanmielisten kanssa eikä tänne eksy normaalia keskustelua kaipaavat. Suljettu piiri, hyvä idea.
Kyllä tämä varmaan auttaisi rauhoittamaan ketjua.
Kuulumisia väittelyn sijaan???
Pikainen mestälenkki tänään sateen tauottua. Ehdon just sisään, kun ukkonen jyrähti. Salamoi myös hetken. Nyt on kuuro ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulumisia väittelyn sijaan???
Pikainen mestälenkki tänään sateen tauottua. Ehdon just sisään, kun ukkonen jyrähti. Salamoi myös hetken. Nyt on kuuro ohi.
*metsälenkki
Migreenipäivä, mut onneksi meni ohi ja puolikkaalla lääkkeellä. Muistan joskus kun oli vain tuo Immigran radis? joka oli hemmetin kallis. Onneksi tuli rinnakkais valmiste Tevalta. Ei olisi nykyään varaa. Huh.
Olisipa huomenna yhtä nätti päivä ja välipäivä migreenistä. Jaksaisi ulkoilla ja tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Migreenipäivä, mut onneksi meni ohi ja puolikkaalla lääkkeellä. Muistan joskus kun oli vain tuo Immigran radis? joka oli hemmetin kallis. Onneksi tuli rinnakkais valmiste Tevalta. Ei olisi nykyään varaa. Huh.
Olisipa huomenna yhtä nätti päivä ja välipäivä migreenistä. Jaksaisi ulkoilla ja tehdä jotain.
Kesähelteillä mullakin vaivasi usein migreeni. Kirkas auringonpaiste oli karsea, vaikka pidin aina aurinkolaseja. Aina tuli jostain häikäisyä ja sahanterät silmiin.
Siksi varmaan tykkään syksystä.
Tapasin ihanan koiran. Niin utelias ja touhukas. En tiedä rotua. Tuttavaparin vanha koira jouduttiin hiljattain lopettamaan. Nyt oli toisten koira heillä hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesähelteillä mullakin vaivasi usein migreeni. Kirkas auringonpaiste oli karsea, vaikka pidin aina aurinkolaseja. Aina tuli jostain häikäisyä ja sahanterät silmiin.
Mulla jostain syystä helteillä pysyi pois, mutta talvella ,kun sää vaihtuu pakkasille, mulla migreeniä enemmän. Syys- ja kevätaurinko joskus haastavia, kun paiste viistää matalalta.
Pirunpeli, katsoikos joku. Katsoin pätkän, ei oikein vakuuttanut. Paljon on noita kilpailuja ja tosi-tv ohjelmia nykyään. Kai ne on suosittuja.
Esitysajat parhaaseen ilta-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jostain syystä helteillä pysyi pois, mutta talvella ,kun sää vaihtuu pakkasille, mulla migreeniä enemmän. Syys- ja kevätaurinko joskus haastavia, kun paiste viistää matalalta.
Tuleeko hajuista kohtaus? Mulla kyllä, jos on voimakas hajuvesi tai partavesi.
Antti Järvinen
Päivän biisi
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin: sain alustan palapelille! Vaikeutin vähän, mies valitsi pelin ja piilotti kannen.
Tästä tulee mielenkiintoista.
Hei, onko palapelin kokoaminen edistynyt? Lopputuloskin on yllätys, jos et katsonut kuvaa etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Pirunpeli, katsoikos joku. Katsoin pätkän, ei oikein vakuuttanut. Paljon on noita kilpailuja ja tosi-tv ohjelmia nykyään. Kai ne on suosittuja.
Esitysajat parhaaseen ilta-aikaan.
Minä en jaksa ollenkaan katsoa näitä!
Putous, Masked singer tms ja muut- eipä tarvi paljon telkkaa katsoa. Huutokauppakeisaria katson vain niitten tavaroitten takia, muuten ärsyttävä ohjelma.
Englantilainen sarja Ellis on hyvä.💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hajuista kohtaus? Mul
Ei välttämättä, ei aina, mutta huomaan että hajuaisti menee äärimmilleen herkille, eli kaikki tuoksut ja hajut tuntuvat voimakkaammilta ja haistan kaukaa tulevan tupakan polton herkemmin.
Niin muuten, joku sanoi, että omenoita tullut huonosti. Meillä ainakin ihan surkea omenavuosi. Miten muut? Harmittaa, kun omenoista tykkään.
Puutarhuri tässä vm xxxx, valmistuin xxxx-oppilaitoksesta, eiku. Eihän täällä ole tapana kertoa tälläisiä, ei kai kukaan edes oleta niin.
Omenalajikkeista: Discovery, kotimainen, oli kaupassa. Melko mauton. Hinta kuitenkin nelisen euroa/kg. Mutta tomaatit, välillä omi jo pulaa kotimaisesta, nyt oli jo espanjalaiset tulleet kauppoihin. Kotimaiset reilu 5€/kg.
Porkkanat, kaalit, perunat on onneksi melko edullisia.
Jokos puutarha alkaa olla teillä kunnossa talveen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölytys kunnossa? Onhan sulla useampi puu?
Tämä puutarhurille!
Meillä kymmenkunta noin satavuotiaita omenapuita. Naapurissa mehiläistarhausta, joten pölytys pitäis kait olla kunnossa. Puiden hoito muuten ollut vähän rempallaan. Puiden ikäkin on jo korkea. Isoisoisä piti omenatarhaa ja nämä jäljellä. Osa puista haljennut keskeltä, osaa tuettu liinoin oksistaan. Vesiversoja silloin tällöin poistettu, mutta ylimpiin ei oikein päässyt käsiksi.
Meillä tämä paikka samassa kunnassa, kuin puutarhaoppilaitos ;)
Päivällä kotona, illalla lähdin kauppaan, sain leivän, leikkeleen ja juustotuhti grillimakkara pkt -50% ja ostin lohen 6,99e/kg ja lapan 4,99e/ kg. Lohi just uunissa ja suolasin lapan valmiiksi. Lisäksi keitän perunat ja juurekset. Nyt on ruokaa kun on aikuinen poika kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, osa sivuista heittää mut Vauvan hakuvalikkoon eli saan luettua vain noin joka toisen.
Joko sun sivut toimii?
Kiitos kysymästä, 938 ja 939 ei, mutta muuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, osa sivuista heittää mut Vauvan hakuvalikkoon eli saan luettua vain noin joka toisen.
Joko sun sivut toimii?
Kiitos kysymästä, 938 ja 939 ei, mutta muuten ok.
Mulla toimii 939, mutta ei 938 :) outoa.