Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt kaikille? Miehille? Eteläpohjalaisille? Veitikoille? Ihan kaikille? Hyvä uudistus!
Ei ole. Hyvä uudistus olisi, jos kaikki joutuisivat kirjautumaan palstalle.
Tätä voisi ehdottaa Sanomalle. Sanoma on myös alusta mainostajille, jotka eivät varmasti ole mielissään siitä, miten täällä keskustelitte.
Halusitte keskustelun lukkoon. No sehän on teidän harrastuksenne. Teette sitä tahallanne, että saatte mahdollisimman monta keskustelua lukittua.
Nyt tuli hyvä ehdotus. Kirjautuminen. Ehdotatko sä, mä en tänään enää voi, kun tein jo tuon kantelun rasismista ja sortamiseta aamulla.
En voi, en tee sitä sinun puolestasi. Minä ilmoitin spämmit ja muut uhkailut asiattomiksi. Eikä sitä tehdä ilmoita asiattomaksi kohdasta, vaan omalla sähköpostilla ja OMALLA NIMELLÄ. Teen ilmoituset vain omasta puolestani, en sinun. Piste.
Vihdoinkin: sain alustan palapelille! Vaikeutin vähän, mies valitsi pelin ja piilotti kannen.
Tästä tulee mielenkiintoista.
Hei kukkakimppu, ootko koskaan laskenu, monta kirjaa sulla on? Mahtaa olla iso kirjahylly. En ole omiani laskenut, mutta pyrin pitämään hyllyssä vain mielenkiintoiset, niitä luen useamman kerran. Muut kiertoon ja kirjastohan on loistava keksintö, mm sateiseen syyspäivään.
Mielenkiintoista, osa sivuista heittää mut Vauvan hakuvalikkoon eli saan luettua vain noin joka toisen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, osa sivuista heittää mut Vauvan hakuvalikkoon eli saan luettua vain noin joka toisen.
Sä oot saanu bannit. Ootko poistellu liikaa?
Tänään oli syöpäkontrolli. Kaikki kunnossa. Syöpähoidot oli kesällä 2022. Olen tietysti älyttömän iloinen, kun kaikki kunnossa.
MUTTA. Terveydenhuollon säästötoimet näkyy. Kun kemot ja sytot (joita minulle ei voitu antaa kuin pari krt) oli ohi, niin ensin oli kontrollit eka vuoden 3 kk välein. Sen jälkeen 6 kk välein. Silloin sanottiin, että kontrollit jatkuu 5 vuotta. Se käsitys ollut tähän päivään saakka.
Tänään lääkäri sanoi, että nyt kun 3 v hoidoista, niin kontrollit loppuu. Ihmettelin tätä. Sanoi, että on todettu, että kriittisintä on 3 vuotta ja 5 v kontrollit todettu turhiksi. JA PÖH, sanon minä. Kyse ei ole mistään muusta kuin säästötoimista. Koko ajan puhuttu 5 vuodesta, kunnes nyt yhtäkkiä muka 3 v riittää.
Sain puhuttua, että vuoden päästä on kontrolli. Eli silloin sitten vielä.
En varmasti kontrolleja tähän lopeta. Käyn sitten itse Mehiläisessä itse seuraavan kerran 6 kk päästä. Itsellä se hyvä tilanne, että minulla on mahdollista käydä yksityisellä, mutta kaikilla ei.
No, mutta pääasia on, että kaikki kunnossa. Saa taas hengittää normaalisti.
asianajaja, N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt kaikille? Miehille? Eteläpohjalaisille? Veitikoille? Ihan kaikille? Hyvä uudistus!
Ei ole. Hyvä uudistus olisi, jos kaikki joutuisivat kirjautumaan palstalle.
Tätä voisi ehdottaa Sanomalle. Sanoma on myös alusta mainostajille, jotka eivät varmasti ole mielissään siitä, miten täällä keskustelitte.
Halusitte keskustelun lukkoon. No sehän on teidän harrastuksenne. Teette sitä tahallanne, että saatte mahdollisimman monta keskustelua lukittua.
Nyt tuli hyvä ehdotus. Kirjautuminen. Ehdotatko sä, mä en tänään enää voi, kun tein jo tuon kantelun rasismista ja sortamiseta aamulla.
En voi, en tee sitä sinun puolestasi. Minä ilmoitin spämmit ja mu
Sen kun. Et sitä kuitenkaan tee. En käyttänyt huutomerkkiä, vaan suurensin tärkeimmän kohdan tekstistäni. Itse tulkitset kaiken niin, että saisit riidan aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli syöpäkontrolli. Kaikki kunnossa. Syöpähoidot oli kesällä 2022. Olen tietysti älyttömän iloinen, kun kaikki kunnossa.
MUTTA. Terveydenhuollon säästötoimet näkyy. Kun kemot ja sytot (joita minulle ei voitu antaa kuin pari krt) oli ohi, niin ensin oli kontrollit eka vuoden 3 kk välein. Sen jälkeen 6 kk välein. Silloin sanottiin, että kontrollit jatkuu 5 vuotta. Se käsitys ollut tähän päivään saakka.
Tänään lääkäri sanoi, että nyt kun 3 v hoidoista, niin kontrollit loppuu. Ihmettelin tätä. Sanoi, että on todettu, että kriittisintä on 3 vuotta ja 5 v kontrollit todettu turhiksi. JA PÖH, sanon minä. Kyse ei ole mistään muusta kuin säästötoimista. Koko ajan puhuttu 5 vuodesta, kunnes nyt yhtäkkiä muka 3 v riittää.
En varmasti kontrolleja tähän lopeta. Käyn sitten itse Mehiläisessä itse seuraavan ke
Kerro varoen kuulumisesi, täällä ilkeillään helposti. Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
En varmasti kontrolleja tähän lopeta. Käyn sitten itse Mehiläisessä itse seuraavan ke
💚
Urheilua radiosta kuuluu. Tuleeko 0 mitalia Suomeen? Onkohan enää ketään edes jäljellä?
Aurinko alkoi yllättäen paistaa. Upea sin7nen taivas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tuo aggressiivinen huutaja poistaa ketjusta? Ilmapiiriin vaikuttaa negatiivisesti. Ja loppuun kirjoittaa: piste. Se on epäystävällistä. Aikuisia ei tarvitse komentelulla ohjailla noin.
Taitaa olla Ap, jolle on jäänyt päälle komentelu. Ja nyt on on paniikissa, kun kirjautuminen tulee huomenna voimaan. Hänen oma ketjunsa ei saakaan niin paljon kirjoittajia enää sitten.
Itse ehdotti sitä! 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tuo aggressiivinen huutaja poistaa ketjusta? Ilmapiiriin vaikuttaa negatiivisesti. Ja loppuun kirjoittaa: piste. Se on epäystävällistä. Aikuisia ei tarvitse komentelulla ohjailla noin.
Taitaa olla Ap, jolle on jäänyt päälle komentelu. Ja nyt on on paniikissa, kun kirjautuminen tulee huomenna voimaan. Hänen oma ketjunsa ei saakaan niin paljon kirjoittajia enää sitten.
Nyt on suuruusharhat sulla. Sanoma Oy päättää uudituksista, eikä tuollainen palstahäirikkö, kuin sinä. Jessus sentään näitä :DDD
Pesin pyykkiä ja ikkunat ulkopuolelta; enää eivät pääskyset ole likaamassa ikkunoita.
Sadetta, pilvipoutaa, auringonpaistetta. Pyörälenkki, melkein sade "yllätti".
Ystäväni kysyi onko minulla virkattuun auringonkukkaan ohjetta. Ei ollut, mutta googlasin, nyt on molemmilla. Testasin ohjeen, virkkasin yhden. Taidan virkata useammankin ja teen niistä "jonkin jutskan" seinälle. Auringonkukka on yksi lempikukistani.
Otin suippopaprikat sisälle, kun yksi oli tippunut. Toivottavasti "kypsyvät" huoneenlämmössä; vihreänä ei oikein maistu.
Tää on vain keskustelupalsta, ei koko elämä. Ota iisisti. Peace, love and rokkenroll!
Vierailija kirjoitti:
Joko sun sivut toimii?
Vierailija kirjoitti:
Pesin pyykkiä ja ikkunat ulkopuolelta; enää eivät pääskyset ole likaamassa ikkunoita.
Sadetta, pilvipoutaa, auringonpaistetta. Pyörälenkki, melkein sade "yllätti".
Ystäväni kysyi onko minulla virkattuun auringonkukkaan ohjetta. Ei ollut, mutta googlasin, nyt on molemmilla. Testasin ohjeen, virkkasin yhden. Taidan virkata useammankin ja teen niistä "jonkin jutskan" seinälle. Auringonkukka on yksi lempikukistani.
Otin suippopaprikat sisälle, kun yksi oli tippunut. Toivottavasti "kypsyvät" huoneenlämmössä; vihreänä ei oikein maistu.
Täällä jyrisee nyt ukkonen, tunnin verran ehdin pihatöitä tehdä.
En ole laskenut kirjamäärääni mutta paljon niitä on. Kakkoskodissa koko seinän levyiset korkeat hyllyt täynnä, lisäksi korkea kirjakaruselli. Täällä vähän vähemmän mutta monta hyllymetriä silti.
Olen alkanut viemään kirjaston kierrätyshyllyyn, sieltä ne katoavat nopeasti.
Mies kävi luovuttamassa verta, minä sillä aikaa kirjastossa lehtiä lukemassa. Näytti sateiselta mutta ei kuitenkaan kastuttu. Ihana syksyn tuoksu ilmassa ja kaunis ruska.
Toivottavasti itsekukin osaamme täällä kirjoitella toisiamme arvostaen ja sivistyneesti💐
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut kirjamäärääni mutta paljon niitä on. Kakkoskodissa koko seinän levyiset korkeat hyllyt täynnä, lisäksi korkea kirjakaruselli. Täällä vähän vähemmän mutta monta hyllymetriä silti.
Olen alkanut viemään kirjaston kierrätyshyllyyn, sieltä ne katoavat nopeasti.Mies kävi luovuttamassa verta, minä sillä aikaa kirjastossa lehtiä lukemassa. Näytti sateiselta mutta ei kuitenkaan kastuttu. Ihana syksyn tuoksu ilmassa ja kaunis ruska.
Toivottavasti itsekukin osaamme täällä kirjoitella toisiamme arvostaen ja sivistyneesti💐
Eikös olis ihana, jos olis kirjastohuone kotona, tai semmoinen naistenluola, missä olis hyvä nojatuoli ja tilaa kaikille harrastuksille. Tietysti sisäkkökin tarvittais, joka pyyhkisi pölyt kaikista kirjoista.
Ihana mielikuva. Pelikortit, palapelit, neulelankoja, askartelutarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut viemään kirjaston kierrätyshyllyyn, sieltä ne katoavat nopeasti.Mies kävi luovuttamassa verta, minä sillä aikaa kirjastossa lehtiä lukemassa. Näytti sateiselta mutta ei kuitenkaan kastuttu. Ihana syksyn tuoksu ilmassa ja kaunis ruska.
Eikös olis ihana, jos olis kirjastohuone kotona, tai semmoinen naistenluola, missä olis hyvä nojatuoli ja tilaa kaikille harrastuksille. Tietysti sisäkkökin tarvittais, joka pyyhkisi pölyt kaikista kirjoista.
Ihana mielikuva. Pelikortit, palapelit, neulelankoja, askartelutarvikkeita.
Mies pyyhkis pölyjä ja hierois hartioita. Ja muutakin.
Kirjautuminen on hyvä idea. Karsii kyllä kovasti väkeä, mutta sitten saatte olla samanmielisten kanssa eikä tänne eksy normaalia keskustelua kaipaavat. Suljettu piiri, hyvä idea.