Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18873)
Lammas, kiva kuulla, että sinulla oli onnistunut Irlannin matka.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Irlannista! Arvatkaa, mitä siellä oli todella paljon? No LAMPAITA :D :D Ihan tuli kotoinen olo heti, kun oltiin ajettu puolisen tuntia lentokentältä. Paljon tuli kierreltyä ja käveltyä. Jälkimmäinen oli vähän haastavaa murtuneella jalalla, mutta suomalaisella sisulla vedettiin. Nyt on hyvä olla kotona ja antaa ton jalan levätä. Mutta oli aivan ihana reissu. Niin kaunis ja vihreä maa. Ne maisemat oli ihania. Meillä kävi säiden suhteen ihan poskettoman hyvä tuuri. Jopa matkaopas sanoi, ettei muista, milloin edellisen kerran olisi kiertomatkalla olleille osunut niin hyvät säät. Moherin kallioillakin oli kirkasta ja aurinkoista, joten nähtiin sieltä kalliolta Aran saaretkin. Kuulemma usein on niin sumuista, ettei ne näy. Satoi siellä, mutta sopivasti aina silloin, kun oltiin joko bussissa tai sitten jossain sisällä. Tuuli oli uskomattoman kova. Tuuleehan Suomessakin, mutta harvoin niin kovaa, ettei kännykkä meinaa pysyä paikoill
Ihanat kuulumiset :) Sua on niin kaivattu täällä.
Höh, selain olikin heittänyt mut reissun aikana ulos, mutta joo, siis nuo kaksi viestiä oli mun. Irlantijuttu ja sitten tuo kirjautumispakkojutytu sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta helluuset! Meemmä lopeta koskaan. Ei soo mies eikä mikää mikää joka kesken heittää. 💪
Ei todellakaan ole mies eikä mikään, jos ei osaa edes käyttäytyä.
Kirjautuminen auttaa varmaan siihenkin, ettei kiusallaan poistella toisten viestejä. Väitetään trolleiksi kaikkia. Vallankäyttöähän se on ja kiusaamista. Häirikkö jää kiinni.
Taas oli mummun vanhuus juttu poistettu? Miksi. Mä en nyt ymmärrä tätä. Mitä täällä tapahtuu. Olenko mä muka joku trolli tai rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen auttaa varmaan siihenkin, ettei kiusallaan poistella toisten viestejä. Väitetään trolleiksi kaikkia. Vallankäyttöähän se on ja kiusaamista. Häirikkö jää kiinni.
Ja tätä kiusaamista tapahtuu paljon. Tänäänkin on poistettu aamun viestejä. Häirikkö, hus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta helluuset! Meemmä lopeta koskaan. Ei soo mies eikä mikää mikää joka kesken heittää. 💪
Ei todellakaan ole mies eikä mikään, jos ei osaa edes käyttäytyä.
Mitä pahaa olen tänään tehnyt?
Älkää lainatko trollin juttuja. Jos jotain haluatte kysyä keskustelusta tai muuta, olkaa yhteyksissä palstan ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Miten se siihen auttaa? Kuten just aiemmin kirjoitin, niin sillloin yhtenä iltana jokunen vuosi sitten loin itselleni lyhyessä ajassa 30 eri nimimerkkiä. Muistaakseni ne oli kaikki jotain tyyliin "vierailija123", "vierailija 321" jne. 10 nikkiä olisi voinut kirjoitella ihan asiallisesti ja 20 ilmoittaa muiden viestejä asiattomiksi. Mä siirryin vähän yli 10 vuotta sitten Kaksplussalta tänne, koska Kaksplussa suunnilleen kuoli. Siis hiljeni ihan tyystin. Ei sielläkään ollut kirjautumispakkoa, mutta se vaan muuten hiljeni. Ei huvittanut odotella tuntia, kirjoittaisko joku edes johonkin ketjuun jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kirjautumispakosta....sellainen kokeiluhan täällä oli joskus vuosia sitten. En ollut silloin vielä itse rekkautunut. Kokeilin silloin luoda monta eri nimimerkkiä ja helppoa kuin heinänteko. Ei tarvinnut kuin luoda aina uuden sähköpostiosoitteen netistä löytyvällä generaattorilla ja taas oli uusi nimimerkki käytettävissä. Aikaa uuden nikin luomiseen meni about 3 sekuntia. Taisin sinä kokeiluiltana tehdä noin 30 nimimerkkiä eli ainakaan mitään ip-osoitetta silloin ei tarkistettu. Siis että tuleeko kaikki 30 "eri henkilön" kommenttia samasta ip-osoitteesta. Se kokeilu kesti vain yhden illan ja palsta hiljeni silloin aivan dramaattisesti. Joten ei, en kannata kirjautumispakkoa. Voi kirjautua, jos haluaa, mutta olisi tylsää, jos palsta hiljenisi.
Onko tästä kauan aikaa? Nythän on paljon panostettu nettiturvallisuuteen, oisko tämä muuttunut vaikeammaksi.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se siihen auttaa? Kuten just aiemmin kirjoitin, niin sillloin yhtenä iltana jokunen vuosi sitten loin itselleni lyhyessä ajassa 30 eri nimimerkkiä. Muistaakseni ne oli kaikki jotain tyyliin "vierailija123", "vierailija 321" jne. 10 nikkiä olisi voinut kirjoitella ihan asiallisesti ja 20 ilmoittaa muiden viestejä asiattomiksi. Mä siirryin vähän yli 10 vuotta sitten Kaksplussalta tänne, koska Kaksplussa suunnilleen kuoli. Siis hiljeni ihan tyystin. Ei sielläkään ollut kirjautumispakkoa, mutta se vaan muuten hiljeni. Ei huvittanut odotella tuntia, kirjoittaisko joku edes johonkin ketjuun jotain.
Omiko lemmikit innoissaan, kun palasit? Eläinlääkärille ei varmaan ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää lainatko trollin juttuja. Jos jotain haluatte kysyä keskustelusta tai muuta, olkaa yhteyksissä palstan ylläpitoon.
Olen ollut aamulla yhteydessä sinne. Tein sen kirjautumispyynnön ylläpidolle sun puolesta. Ole hyvä!
Tuosta kirjautumispakosta....sellainen kokeiluhan täällä oli joskus vuosia sitten. En ollut silloin vielä itse rekkautunut. Kokeilin silloin luoda monta eri nimimerkkiä ja helppoa kuin heinänteko. Ei tarvinnut kuin luoda aina uuden sähköpostiosoitteen netistä löytyvällä generaattorilla ja taas oli uusi nimimerkki käytettävissä. Aikaa uuden nikin luomiseen meni about 3 sekuntia. Taisin sinä kokeiluiltana tehdä noin 30 nimimerkkiä eli ainakaan mitään ip-osoitetta silloin ei tarkistettu. Siis että tuleeko kaikki 30 "eri henkilön" kommenttia samasta ip-osoitteesta. Se kokeilu kesti vain yhden illan ja palsta hiljeni silloin aivan dramaattisesti. Joten ei, en kannata kirjautumispakkoa. Voi kirjautua, jos haluaa, mutta olisi tylsää, jos palsta hiljenisi.