Kauanko pullonpalautuskuitti on voimassa
Unohdin kokonaan koko kuitin ja kauppaan vasta ensi viikolla.
Kommentit (14)
Ainakin vuoden. Voi olla jopa aina. Eihän siinä ole voimassaolopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Joo olen tosi vanhojakin vienyt. Ainut paha että viivakoodi tärvääntyy esim lompakossa hankauksesta herkästi.
Olen lunastanut kerran vuoden vanhan, kun unohtui, eikä ollut asiaa samaan kauppaan. Hyvin onnistui. Tosin pullokuitti oli ollut kotona, viivakoodi vioittumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen tosi vanhojakin vienyt. Ainut paha että viivakoodi tärvääntyy esim lompakossa hankauksesta herkästi.
Housussas sulla on viivakoodi!
Ei niissä ole päiväystä, joten kuitti on aina voimassa.
Mä usein laitan kuitit jemmaan ja lunastan kerralla kun on rahat vähissä tai säästän esim jouluksi. Ei niissä taida olla mitään takarajaa kunhan viivakoodin on kunnossa (ja kauppa edelleen pystyssä).
Toisaalta eipä sitä tiedä milloin hallitus keksii ottaa omansa tässäkin, menee kirstuun jos et käytä heti.
Olethan muistanut ilmoittaa kelalle?
Vierailija kirjoitti:
Mä usein laitan kuitit jemmaan ja lunastan kerralla kun on rahat vähissä tai säästän esim jouluksi. Ei niissä taida olla mitään takarajaa kunhan viivakoodin on kunnossa (ja kauppa edelleen pystyssä).
Toisaalta eipä sitä tiedä milloin hallitus keksii ottaa omansa tässäkin, menee kirstuun jos et käytä heti.
Olethan muistanut ilmoittaa kelalle?
Oletko itse ilmoittanut, olmi?!
Kerään niitä kuitteja aina sen verran, että on yhteensä vähintään 50 euroa ja sitten vasta nostan palvelutiskiltä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Kerään niitä kuitteja aina sen verran, että on yhteensä vähintään 50 euroa ja sitten vasta nostan palvelutiskiltä rahat.
Lopeta se juominen, vai luuletko nyt jotenkin tienaavasi niillä tyhjillä tölkeillä?!
Heh, minä sulle viivakoodin näytän! :)))
Niin kauan kuin teksti paperissa on lukijan luettavissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se juominen, vai luuletko nyt jotenkin tienaavasi niillä tyhjillä tölkeillä?!
Olenko väittänyt jotain sellaista?
Löysin yli 1O-vuotta vanhan Prisman pullokuitin. Viivakoodi ok. Infopisteessä vähän naureskeltiin ja ihmeteltiin, mutta rahat sain.
On se useamman kk vähintään.