Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (18862)

Vierailija
18841/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jyrisee ja salamoi. Hienosti näkyy salamat, kun on pilkkopimeää ulkona.

Vierailija
18842/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilua radiosta kuuluu. Tuleeko 0 mitalia Suomeen? Onkohan enää ketään edes jäljellä?

Aurinko alkoi yllättäen paistaa. Upea sin7nen taivas.

Saga Vanninen aloittaa 7-ottelun huomenna. Toivoa mitalista vielä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18843/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilua radiosta kuuluu. Tuleeko 0 mitalia Suomeen? Onkohan enää ketään edes jäljellä?

Aurinko alkoi yllättäen paistaa. Upea sin7nen taivas.

Saga Vanninen aloittaa 7-ottelun huomenna. Toivoa mitalista vielä on.

Pidetään peukkuja :)

Vierailija
18844/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla pimeyteen, joten päivät alkaa olla lyhyet. Kävin töissä ja turhautuneena lopettelin päivän, kun pomo tuli neuvomaan miten pitäisi työt tehdä. Itselläni oli oma suunnitelma toteuttaa työt.

Kierrätyskeskuksessa kävin, ruokakaupassakin, kirppikselläkin ja kävin markkinoillakin. Markkinoilla voitin yhdestä pisteestä pääpalkinnon, jossa pääpalkinto oli rihkamaa ja vähän laastareita 😂

Pomo soitti hetki sitten, että huomenna saa pitää vapaapäivän, kun teki uusiksi tekemäni työn ja enemmänkin. Tällaisella tapahtumapäivällä nyt sopiikin asettua viikonlopputilaan. Tiedän jo hyvin mitä teen huomenna. Eikä huomisesta tule lepsupäivä.

Vierailija
18845/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä kotona, illalla lähdin kauppaan, sain leivän, leikkeleen ja juustotuhti grillimakkara pkt -50%  ja ostin lohen 6,99e/kg ja lapan 4,99e/ kg. Lohi just uunissa ja suolasin lapan valmiiksi. Lisäksi keitän perunat ja juurekset. Nyt on ruokaa kun on aikuinen poika kylässä. 

Hyvää ruokaa edullisesti mutta minkä lapan sait?

Vierailija
18846/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa tuohon tapahtumarikkaan päivän lisäksi, että täällä on ollut poutaista koko päivän ja vieläkin.

Vierailija
18847/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli syöpäkontrolli. Kaikki kunnossa. Syöpähoidot oli kesällä 2022. Olen tietysti älyttömän iloinen, kun kaikki kunnossa.

MUTTA. Terveydenhuollon säästötoimet näkyy. Kun kemot ja sytot (joita minulle ei voitu antaa kuin pari krt) oli ohi, niin ensin oli kontrollit eka vuoden 3 kk välein. Sen jälkeen 6 kk välein. Silloin sanottiin, että kontrollit jatkuu 5 vuotta. Se käsitys ollut tähän päivään saakka. 

Tänään lääkäri sanoi, että nyt kun 3 v hoidoista, niin kontrollit loppuu. Ihmettelin tätä. Sanoi, että on todettu, että kriittisintä on 3 vuotta ja 5 v kontrollit todettu turhiksi. JA PÖH, sanon minä. Kyse ei ole mistään muusta kuin säästötoimista. Koko ajan puhuttu 5 vuodesta, kunnes nyt yhtäkkiä muka 3 v riittää.

Sain puhuttua, että vuoden päästä on kontrolli. Eli silloin sitten vielä.

En varmasti kontrolleja tähän lopeta. Käyn sitten itse Mehiläisessä itse seuraavan ke

Puolisoni ei ole yhtä onnekas. Todettiin syöpä v. 2022, alkoi hoidot joissa käy edelleen kerran kuussa ja nyt alkaa lääkitys syömään terveyttä toisesta päästä, kasvainta ei voida leikata. Voimat ja terveys hupenee päivä päivältä...... elinajasta ei tietoa.

Vierailija
18848/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Migreenipäivä, mut onneksi meni ohi ja puolikkaalla lääkkeellä. Muistan joskus kun oli vain tuo Immigran radis? joka oli hemmetin kallis. Onneksi tuli rinnakkais valmiste Tevalta. Ei olisi nykyään varaa. Huh.

Olisipa huomenna yhtä nätti päivä ja välipäivä migreenistä. Jaksaisi ulkoilla ja tehdä jotain.

Kesähelteillä mullakin vaivasi usein migreeni. Kirkas auringonpaiste oli karsea, vaikka pidin aina aurinkolaseja. Aina tuli jostain häikäisyä ja sahanterät silmiin.

Siksi varmaan tykkään syksystä.

Mulla jostain syystä helteillä pysyi pois, mutta talvella ,kun sää vaihtuu pakkasille, mulla migreeniä enemmän. Syys- ja kevätaurinko joskus haastavia, kun paiste viistää matalalta.

Rupisia omenoita tänä vuonna ja pieniä.

Vierailija
18849/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jyrisee ja salamoi. Hienosti näkyy salamat, kun on pilkkopimeää ulkona.

Meillä ei sada eikä ukkosta, pimeää on.

Vierailija
18850/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille, kilteille ja tuhmille, tosikoille ja veitikoille, nuorille ja vanhoille, rakkaille ja syrjityille, unisille ja unettomille. Meitä kaikkia tarvitaan. Erilaisuus on rikkautta. Hyväksyntä on rakkautta. Aina voi kehittyä paremmaksi.💙💤

Vierailija
18851/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut tuulinen päivä, välillä satanutkin, mutta sitten taas välillä aurinko armas on paistanut lämpimästi. Jaksoin raahustaa itseni pienelle lenkille ja ihailin kaunista järvimaisemaa hetken. Aurinko laineiden päällä kimmeltämässä tuhansin tähdin. Ja siitä uskomattomasta kauneudesta sain nauttia ilmaiseksi! Lenkin loppupäässä sitten sateenkaarikin osui näkökenttään. Luonnossa on uskomaton voima. Sitten olikin voimat käytetty tältä päivältä. Onneksi oli valmista eilistä ruokaa jäljellä, niin tuli syötyä suht hyvin tänään. Vaikea masennus on konkreettisesti vienyt voimat, mutta tällä viikolla on tuntunut pitkästä aikaa, etten ole ehkä ollut ihan niin mustassa pimeässä kuin aiemmin. Onkohan tämä nyt se kuuluisa toivon kipinä? 

Vierailija
18852/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pitkästä aikaa autoilemaan. Auto olikin ihan lehtien peitossa, meni kamalasti aikaa kun märkiä lehtiä ei saanut oikein harjaamallakaan pois. Siinä oli ainakin vaahteran, haavan, hieskoivun, rauduskoivun, syreenin, ja ehkä tuomen sekä pajun lehtiä. 

Vierailija
18853/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa... ähky... hyh hyh....

Vierailija
18854/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin leffan Teemalta, ulkona  salamoi ja sataa.

Hyvää yötä

Vierailija
18855/18862 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen päivä. Kävelyä, pyöräilyä ja puolukan poimimista. Puutarhassa hieman hommia tein. Sadetta oli, mutta pääsin lenkit sopiviin hetkiin ilman sadetta menemään. Läheisen talo kissan käynyt nyt iltaisin tervehtimässä. 

Vierailija
18856/18862 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta!

Olen tehnyt ylläpidolle pyynnön kirjautumispakosta.

Toivottavasti se rauhoittaa ketjua.

Mukavaa lauantaita ihan kaikille kirjoittajille!🍁🍂🍃🍁🌷

Vierailija
18857/18862 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!

Olen tehnyt ylläpidolle pyynnön kirjautumispakosta.

Toivottavasti se rauhoittaa ketjua.

Mukavaa perjantaita ihan kaikille kirjoittajille!🍁🍂🍃🍁🌷

Hups, mikä päivä tänään on! Perjantaita toivottelen! 😍

Vierailija
18858/18862 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania mielikuvia eilen kyseltiin. Mun womancavessa on kirjoja, kahvia, pullaa, näkymä järvelle ja sohvalla torkkuva rakas mies. Se rakas kuulee pienimmänkin toiveeni ja syöksyy täyttämään sitä. Mulla on todellisuudessakin tällainen womancave. 🥰

Vierailija
18859/18862 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin taas koko yön. Luin Tremaynen kirjan Hylynryöstäjän tytär. Siinä oli kummitusteema ja paranormaaliuden tutkijoita. En tykännyt kirjasta, mutta luin silti loppuun. 

Nyt puuronkeittoon.

Tuo kirjautuminen on hyvä uudistus.

Vierailija
18860/18862 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on nykyään kurja kirjoittaa mitään.  Multa on poistettu ehkä vahingossa kirjoituksia, mutta kun näkee suuren vaivan näpyttelyssä on turhauttavaa, kun viesti katoaa. Ja sitten on paljon ilkeitä kommentteja, (tosin on hauskojakin,) ja alapeukutusta, mitä ei alkuvuosina ollut olenkaan. Olen alusta lähtien ollut mukana. Mutta enää en viihdy täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi