Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (17966)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä alan myös ilmoittaa kaikki tylsät viestit poistoon, ne ankeutta ilmpiiriä ja saa aikaan masennusta.
Voi sua raukkaa. Masennus on vaikea sairaus, usein pitkittyy, hengenvaarallinenkin.
Löytäisitköhän jonkun ketjun, mikä ei vaarantaisi lisää terveyttäsi? Ethän täällä pahenna oireiluasi?
Onnea matkaan
Onko sulla parempi olla? Ai niin, poistuit varmaan viisaasti ketjusta, mikä sinua masentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vai hälytykseen! Sallikaa mun nauraa! 🤣
??? Sori, tätä ei moni ymmärrä. Vai hälyttääkö päässäsi, kun noin itkettää?
Kerro toki, tämähän on kuulumisten ketju.
Itä-Suomessa helle, mitäs muilla näyttää mittari?
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Aloin katsella HBOlta The Mortician -sarjaa. Rupesi naurattamaan, kun siinä on Lamb Funeral Home :D
Sulla on oikein oma sarja, hyvä sinä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Aifiiljuu. Mun sisko tienaa Onlyfanissa niin paljon, että ei tartte mun tehdä mitään. Ei stressiä. Noi on pikkuhiluja meille
Kerran laitoin huutonettiin myyntiin käytetyt alushousuni, yön yli nukuttuani kävin poistamassa ilmoituksen. Ei musta varmaankaan olisi onlyfanssiikaan.
Eikö ketään naurattanut, itseäni kyllä vielä näin jälkeenpäin naurattaa tuo oma kokeiluni. Teille tästä avauduin, mutta oottekin sitten tosikkoja kun 5 alapeukkua. Edes mieheni ei tiedä että laitoin käytetyt mummopikkarit myyntiin vähäksi aikaa🤣.
Ei naurata millään. Huumorintajua on erilaista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Aifiiljuu. Mun sisko tienaa Onlyfanissa niin paljon, että ei tartte mun tehdä mitään. Ei stressiä. Noi on pikkuhiluja meille
Kerran laitoin huutonettiin myyntiin käytetyt alushousuni, yön yli nukuttuani kävin poistamassa ilmoituksen. Ei musta varmaankaan olisi onlyfanssiikaan.
Eikö ketään naurattanut, itseäni kyllä vielä näin jälkeenpäin naurattaa tuo oma kokeiluni. Teille tästä avauduin, mutta oot
Itkettääkös sinnuu, ko kukkaa ei kiinnostunt tuhruisista pöksystäis. Älä itke. Peukutettu on !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen kertonut useasti kuulumiseni. Mutta kerrotaan vielä. Aamulla peitto heilui kiihkeästi. Aamupala maittoi. Nyt töissä odottelen hälytystä. Töissä tylsää, kotona todellakaan ei."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla näin metsässä karhun, kirahvin, puhvelin ja kengurun. Ihan normisetti Ruokolahdella.
Ei se ole mitään hillon keittelyn rinnalla! Täällä saa kertoa vain tylsiä asioita, muut poistetaan. Varo vaan, voit saada nännit tai bännit, vai mikä se oli.
Bändit, jos dorisfanilta kysyy.
Onko dorisfani sama kuin dorishullu, dorikseen rakastunut, joka tahtoo aina mainita rakkaansa nimen dorisdorisdoris. Kunpa Doris tietäisi, miten häntä kaivataan.
Olisi mukava mukavaa jos doris pysyisi poissa. Sillä on ärsyttävä tyyli hallita ja puhua aikuisille kuin pikkulapsille eikä kaikki tykkää sellaisesta. E
Nyt Stop!!!! Syytät väärää ihmistä, olet tehnyt virheellisen johtopäätöksen. MINÄ en ole usuttanut ketään kenenkään kimppuun. Minulla ei ole mitään tekemistä miesviihaajien sen enempää kuin naisvihaajienkaan kanssa olen mökin akka joka raivaa metsikköä ja tulkitsee unia. Mutta doriksesya olen tuota mieltä minkä kerroinkin. Onko tämä nyt selvä? Pyydä Anteeksi.
Ihme tyyli joillain. Kysytään kuulumisia, sitten kun niitä kertoo nii vaaditaankin avaamaan uusi ketju. Päättäisitte jo mitä haluatte.
Ja omat kuulumiseni: auto alkoi nykiä, pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin siihen, että virranjakajan kansi on hapettunut.
Oliko tarpeeksi tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään naurattanut, itseäni kyllä vielä näin jälkeenpäin naurattaa t
Njet.
Olin helpottunut kun kukaan ei ollutkaan kiinnostunut hajuistani. Mietin vaan että miten ne onlyfanssia tekevät kehtaa, minusta ei siihen olisi kun yhet pikkaritkin huutonetissä vei melkein yöuneni😂
Vierailija kirjoitti:
Ihme tyyli joillain. Kysytään kuulumisia, sitten kun niitä kertoo nii vaaditaankin avaamaan uusi ketju. Päättäisitte jo mitä haluatte.
Ja omat kuulumiseni: auto alkoi nykiä, pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin siihen, että virranjakajan kansi on hapettunut.
Oliko tarpeeksi tylsää?
Tää oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ja joillain sitä ei ole lainkaan😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut voivat olla tyhjännaurajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen kertonut useasti kuulumiseni. Mutta kerrotaan vielä. Aamulla peitto heilui kiihkeästi. Aamupala maittoi. Nyt töissä odottelen hälytystä. Töissä tylsää, kotona todellakaan ei."
No, onhan se vähän täällä tuohon tyyliin kyllä. Mutta tämä porukka tykkää siitä siis ulkopuolisen silmin hieman tylsästä mutta annetaan olla irvailematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut voivat olla tyhjännaurajia.
Onhan se hyvä että jollekin nauraa.
Vatsa täynnä pakkasesta ottamaani kaalikeittoa. Kohta alkaa Tanskalainen maajussi. Mukava kun siitä tulee uusia jaksoja. Jo on kätevä mies siinä!
Sitten tiskaan ennen kuin lähden sinne kirjakauppaan ja kirjastoon.
Suomalaisessa saa vitosen alennusta uudesta kirjasta jos palauttaa sinne entisen tietyn ajan kuluttua. Ekan kerran kokeilen tätä.💐
Vierailija kirjoitti:
Vatsa täynnä pakkasesta ottamaani kaalikeittoa. Kohta alkaa Tanskalainen maajussi. Mukava kun siitä tulee uusia jaksoja. Jo on kätevä mies siinä!
Sitten tiskaan ennen kuin lähden sinne kirjakauppaan ja kirjastoon.
Suomalaisessa saa vitosen alennusta uudesta kirjasta jos palauttaa sinne entisen tietyn ajan kuluttua. Ekan kerran kokeilen tätä.💐
Oon Suomalaisen kantajäsen, enpä oo moisesta kuullut.
Kovat menkkakivut ja väsyttää. En jaksaisi millään alkaa laittaa ruokaa, mutta pakko kohta alkaa siihen puuhaan. Kanakastiketta, riisiä ja wok-vihanneksia olisi listalla. Mustaherukkahillo olisi ihanaa tähän kun jaksaisi tehdä, pakkasessa olisi siihen marjoja. Tekisi kyllä vain mieli mennä peiton alle säälimään itseäni ja parantelemaan oloa.
Jos tässä piristyy niin voisi mennä käymään kirjastossa ja ehkä kirpputorilla. Pitäisi varata pöytä omillekin myytäville ja perata kaikki kaapit läpi. Uusia syksyisiä sisustustyynyjä tekisi mieli hankkia olohuoneeseen. Olisi kiva jos löytyisi kirppikseltä käytettynä. Olisi kyllä omissakin kaapeissa monta metriä yhtä kivaa Pentikin kangasta, jos innostuisikin ompelemaan siitä verhot ja pari tyynynpäällisiä. Hmmm.
Mummelin kanelipullan tuoksu täyttää keittiön.
Aloin katsella HBOlta The Mortician -sarjaa. Rupesi naurattamaan, kun siinä on Lamb Funeral Home :D
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/