Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18010)
Kivoja satuja täällä - ja minä kun luulin olleeni ainoa, kehen upporikas sveitsiläinen laatikkoleukakirurgi rakastui öljynporauslautalla. Oi ettäs, oli romanttista siellä avomerellä, kuuramossa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla näin metsässä karhun, kirahvin, puhvelin ja kengurun. Ihan normisetti Ruokolahdella.
Ei se ole mitään hillon keittelyn rinnalla! Täällä saa kertoa vain tylsiä asioita, muut poistetaan. Varo vaan, voit saada nännit tai bännit, vai mikä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Kivoja satuja täällä - ja minä kun luulin olleeni ainoa, kehen upporikas sveitsiläinen laatikkoleukakirurgi rakastui öljynporauslautalla. Oi ettäs, oli romanttista siellä avomerellä, kuuramossa.
Kato, huumoritajua yritetään herättää täällä tiukkanutturapäisten vuoksi. Leikkisyys ja seksi. Elämän suolat.
Vierailija kirjoitti:
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Aifiiljuu. Mun sisko tienaa Onlyfanissa niin paljon, että ei tartte mun tehdä mitään. Ei stressiä. Noi on pikkuhiluja meille
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä tuli pyssymies eteiseen, niin lähti arvokorut torpasta, käteinen kelpasi. Ei tuo turvaa läheisen rivitalon sijainti. Poliisit tuli viidessä minuurissa, mutta eipä paljoa tehtävissä. Tää päivä menee ovenkorjaukseen ja lukkoseppään.
Olitko kertonut vauvapalstalla liikaa? Aseet ja työpaikat ja työvuorot. Me kelmit seurataan tyhmiä kirjoittajia ja käydään putsaamassa torpat. Varokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato, huumoritajua yritetään herättää täällä tiukkanutturapäisten vuoksi. Leikkisyys ja seksi. Elämän suolat.
Että oikein humoristien kokoontumisajot. Aika turhia turinoita, mutta hyvä jos itseäsi naurattaa.
Aamukahvilla. En tiennytkään, että on myös aamusatuja.
Mummeli aloitti leipomisen, taikina nousee. Tulee kanelipullat, pellillinen. Koko kerrostalo haistaa herkkupullat. Mies kävi jo kysymään, monelta valmista. Lapsenlapsi tulee kylään, paistetaan ehkä lettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana omenakiisselin tuoksu leijailee keittiössä, omenarenkaat kuivumassa kuivurissa.
Nyt on omppujen aika! Mitä kaikkea niistä keksinkään tehdä...
Mä teen ihania karamelliomena-kuppikakkuja. Hyvää on ihan pilkottuna turkkijugurtin joukossa vähän kanelilla ja vaniljasokerilla maustettuna. Nyt on meillä mökillä tullut aika huonoja ja rupisia omppuja, talviomput näyttävät paremmilta.
Tänään tulee taas illalla ensitreffejä ja kauniita koteja telkkarista. Sitä ennen olisi opiskelua ja lukemista muutenkin.
Meillä myös omenat aika rupisia tänä vuonna. Niitä tuli kuitenkin sen verran paljon, että löytyy hyviäkin. Punakanelit on puhtaampia tänä vuonna kuin nuo muut (lajikkeita en tiedä).
Tsemppiä opiskeluun!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaikille mukaville, muita kunnioittaville, hyvät käytöstavat omaaville, toiset huomioon ottaville 🌼🍃🍂
Huomenta sullekin :)
Lähdin lukion tokalle, kai täällä saa nuoretkin kirjoittaa?
Mun kuulumiset on: bilsaa, äikkää, matikkaa, ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Pitää olla vanha nainen, jolla ei ole huumorintajua eikä seksielämää. Estynyt hissukka. Älä jää tänne. Sulla on vielä toivoa oikeasta elämästä. Lennä pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kateeksi käy Lammas sun Irlanninreissusi!
Hyvät kengät vaan mukaan ja iloista mieltä.
💐
Mäkin olen kateudesta vihreä, en saa aikaiseksi mitään ulkomaan reissua.
Mutta hei, uusi värisävy löytyi tähän: Irlanninvihreä.
Tää on hyvä idea, Käärijänvihreä onkin niin laast siisön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Hollywoodiin pääosaan Tom Cruisen kanssa uuteen elokuvaan. Palkkaus jotain 100 000 000 miljoonaa vuodessa. Ei välttis kiinnosta, tarttis saada enemmän, että pääsis lesoilemaan vauvapalstalle.
Ei täällä kannata lesoilla muulla kuin pitkän av- ketjun avaamisella! Muu on toisarvoista. Mutta onnee sulle, voithan sä käväistä, saat instaan kivoja kuvia.🤑
Teepä sinäkin samoin, olisi jotain lesoiltavaa sullakin.
Ja kuulumisia kerrottavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Pitää olla vanha nainen, jolla ei ole huumorintajua eikä seksielämää. Estynyt hissukka. Älä jää tänne. Sulla on vielä toivoa oikeasta elämästä. Lennä pois!
Kiva, kun kuvasit itseäsi noin tarkkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana Doris, kuinka häntä täällä kaivataankaan. On ainoa kenen näppäimistössä on kolme pistettä?
... ... ... ... katsos, nää löytyy ihan jokaiselta
Mutta kaikkipa ei osaa käyttää niitä yhtä väärin! Vain yksi ja ainoa...
Ja sinä :( älä matki, vaikka Dorista rakastatkin, jankkaaja
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin Hollywoodiin pääosaan Tom Cruisen kanssa uuteen elokuvaan. Palkkaus jotain 100 000 000 miljoonaa vuodessa. Ei välttis kiinnosta, tarttis saada enemmän, että pääsis lesoilemaan vauvapalstalle.
Ei täällä kannata lesoilla muulla kuin pitkän av- ketjun avaamisella! Muu on toisarvoista. Mutta onnee sulle, voithan sä käväistä, saat instaan kivoja kuvia.🤑
Olen kertonut useasti kuulumiseni. Mutta kerrotaan vielä. Aamulla peitto heilui kiihkeästi. Aamupala maittoi. Nyt töissä odottelen hälytystä. Töissä tylsää, kotona todellakaan ei.
Monet keskustelut tällä palstalla on provoilijoiden temmellyskenttää. Jotkut tuntuvat haluavan tästä ketjusta samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut useasti kuulumiseni. Mutta kerrotaan vielä. Aamulla peitto heilui kiihkeästi. Aamupala maittoi. Nyt töissä odottelen hälytystä. Töissä tylsää, kotona todellakaan ei.
Avaapa oma ketju. Ihan mielenkiinnosta. Kehu sitten vuosien pituisesta ketjustasi. Lesoillen.
Vierailija kirjoitti:
Monet keskustelut tällä palstalla on provoilijoiden temmellyskenttää. Jotkut tuntuvat haluavan tästä ketjusta samanlaisen.
Niinpä. Oikeastaan ihmettelen, että sai jatkua niin kauan ilman häiriköitä. Mukava, tavallinen, arkinenkin.
No, ohittaa voi nuo häiriköt, lukee vaan kivat ja kirjoittelee omia 'tylsiä' kuulumisiaan.
Omenat, kiva kun kaupassa lukee lajikkeet. Rubinola on suosikkini kotimaisista. Syömäomenoita ostan, pudokkaista teen hilloa.