Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17998)

Vierailija
17941/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä kovaa puhutaan..hehheh T huumormies !

Vierailija
17942/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot melkoisen outo tapaus, sinä vanhaksi mieheksi ja milloin miksikin tekeytyvä naisia haukkuva naisihminen.

Ole ystävällinen, vältä väärien johtopäätösten tekemistä.

Tuo sinun kirjoittamasi on oman pääsi mielikuvitusta, harhaluulo.

Olen edelleen se raivuuhommia tekevä mökin akka, maa-ampiaispesään astunut sekä unien tulkitsija. Käytän myös hymiöitä paljon, sanon suoraan asioita ja koettanut myydä käytetyt pikkarit huutonetissä.

Sinulla ei taida kaikki olla ihan hyvin, kun kuvittelet sellaista mitä ei ole totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17943/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä kovaa puhutaan..hehheh T huumormies !

Kerrohan hyvä puujalkavitsi, äänestetään täällä otko ansioitunu huumormies.

Hyvät uudet vitsit naurattaa aina :))

Vierailija
17944/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas! Voi uskoitteko te tuon lukiotyttöjutun? 🤣 Mammoja on helppo vedättää! 😂🤣😂🤣

Miksi teini tulisi tätä lukemaan? Tyhmät!

Minä se olin. M58

Paitsi että oot N. Kirjoitustyyli paljastaa niin, että rauhoitu nyt, hyvä ihminen.

Näytänkö munat? Lähetänkö kuvan?

Älä suotta, tähän ikään on jo munia nähty ihan tarpeeksi, ei kiinnosta.  Sivusta

Voin ottaa sivukuvan, kun se kerran kiinnostaa! Vasen vai oikea?

Älä suotta, ei sun kamerassa ole kunnollista zoomia, että jotain edes näkyis! 

Vierailija
17945/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot melkoisen outo tapaus, sinä vanhaksi mieheksi ja milloin miksikin tekeytyvä naisia haukkuva naisihminen.

Olen edelleen se raivuuhommia tekevä mökin akka, maa-ampiaispesään astunut sekä unien tulkitsija. Käytän myös hymiöitä paljon, sanon suoraan asioita ja koettanut myydä käytetyt pikkarit huutonetissä.

Sinulla ei taida kaikki olla ihan hyvin, kun kuvittelet sellaista mitä ei ole totta. 

Jostain syystä kuitenkin ajattelit tämän kommentin koskevan itseäsi.

Vierailija
17946/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, tää on sekoittajien seurakunta, luullaan ja yhdistellään, valehdellaan, solvataan. Osalla ei ole alkeellisempiakaan käytöstapoja. Sääliksi käy läheisiään, jos oikeasti ovat tälläisiä moukkia.

Vierailija
17947/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas! Voi uskoitteko te tuon lukiotyttöjutun? 🤣 Mammoja on helppo vedättää! 😂🤣😂🤣

Minä se olin. M58

Paitsi että oot N. Kirjoitustyyli paljastaa niin, että rauhoitu nyt, hyvä ihminen.

Näytänkö munat? Lähetänkö kuvan?

Älä suotta, tähän ikään on jo munia nähty ihan tarpeeksi, ei kiinnosta.  Sivusta

Voin ottaa sivukuvan, kun se kerran kiinnostaa! Vasen vai oikea?

Älä suotta, ei sun kamerassa ole kunnollista zoomia, että jotain edes näkyis! 

Mä olsinkin ottanut meirän sonnin mulkusta kuvan. Samaa näköä kato. Omaani en erota rahapussin alta. Kummatkin pussi täynnä. Kinnaa.

Vierailija
17948/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallista, saunomasta tultiin. Nyt niin puhdas olo kun vielä puhtaat vaatteet. Ulkona +22 >> kesä 🌻

Vierailija
17949/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä se olin. M58

Minäpäs N78

Minäpäs Jarkka 12v

Vierailija
17950/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen todettiin keuhkosyöpä 

Vierailija
17951/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt toivon tuo törpöt hemmettiin! Voimia ja myötätuntoa sinulle. Onko juttukaveria? Toivottavasti. Ehkä ei täällä kannata kirjoittaa, kun ketjun on vallannut häirikköporukka: mutta olet ajatuksissani. 

Anonyymi -  ikuisesti

Vierailija
17952/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle kestää keuhkosyöpä diagnoosi ja tulevat hoidot. Tarvitset vertaistukea ja rukoustukea. Varsinkin uskovat haluavat kulkea rinnallani ja rukoilla puolestasi 🙏

Vierailija
17953/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis rinnallasi... 

Vierailija
17954/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt toivon tuo törpöt hemmettiin! Voimia ja myötätuntoa sinulle. Onko juttukaveria? Toivottavasti. Ehkä ei täällä kannata kirjoittaa, kun ketjun on vallannut häirikköporukka: mutta olet ajatuksissani. 

Anonyymi - ikuisesti 

Ja taas sä uskot. Voihan olla tottakin, mutta ei hän sun ajatuksillasi mitään tee. Luulet olevasi hyväntekijä, mutta ylennät nyt itsesi armolliseksi. Vertaistukea tarjotaan diagnoosin saaneille sairaalasta. Se auttaa. Ei joku palstamamma.

Mun isä ja isoisä molemmat kuoli keuhkosyöpään, ne olis käskenyt sun olla hiljaa. Et kuitenkaan ymmärrä, turha yrittää.  Nykyään paranee helpommin kuin isän ja isoisän aikaan, tämä faktatieto voi auttaa, jos tää on tosialoitus

Vierailija
17955/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi - ikuisesti 

Ja taas sä uskot. Voihan olla tottakin, mutta ei hän sun ajatuksillasi mitään tee. Luulet olevasi hyväntekijä, mutta ylennät nyt itsesi armolliseksi. Vertaistukea tarjotaan diagnoosin saaneille sairaalasta. Se auttaa. Ei joku palstamamma.

Mun isä ja isoisä molemmat kuoli keuhkosyöpään, ne olis käskenyt sun olla hiljaa. Et kuitenkaan ymmärrä, turha yrittää.  Nykyään paranee helpommin kuin isän ja isoisän aikaan, tämä faktatieto voi auttaa, jos tää on tosialoitus

Olet olevinasi niin jalo, mutta olet törkeä!!!  Minunkin isäni kuoli keuhkosyöpään hän olisi arvostanut myötätuntoa. Taidat olla niitä minäminäminä-ihmisiä, että  l u u l e t  tietäväsi toisten parhaan, koska s i n ä !!! Häpeisit.

Vierailija
17956/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muuten niistä uniselityksistä, oli mielenkiintosia :)

Vierailija
17957/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💞

Vierailija
17958/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muuten niistä uniselityksistä, oli mielenkiintosia :)

Kiitos sinulle, kun sain tulkita 🧚

Vierailija
17959/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, tää on sekoittajien seurakunta, luullaan ja yhdistellään, valehdellaan, solvataan. Osalla ei ole alkeellisempiakaan käytöstapoja. Sääliksi käy läheisiään, jos oikeasti ovat tälläisiä moukkia.

Hän otti välillä asiallisen vaihteen päälle. 

Vierailija
17960/17998 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuitenkin ajattelit tämän kommentin koskevan itseäsi.

Niin piti tähän kommentoida, että hän otti välillä asiallisen vaihteen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan