Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18055)
Vierailija kirjoitti:
Mummelin kanelipullan tuoksu täyttää keittiön.
Minä sulle mummelin kanelipyllyn näytän! 😂
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas! Voi uskoitteko te tuon lukiotyttöjutun? 🤣 Mammoja on helppo vedättää! 😂🤣😂🤣
Miksi teini tulisi tätä lukemaan? Tyhmät!
Minä se olin. M58
Joo en uskonut alkuunkaan. Vai sellanen alter ego sulla.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun nuorikin on tullut ketjuun vaikka tämä on mennytkin aika ala-arvoiseksi kiusanteoksi ja nälvimiseksi.
Jospa itsekukin osaisi kunnioittaa muita ja tosiaan avata oman ketjun noille jutuilleen.
Taivaalla ei ole pilvenhattaraakaan ja käy lämmin tuuli. Kirjakauppaan ja kirjastoon aion tänään mennä.
😂 Mikä nuori? 58 v . Ei täällä teinit viihdy! Et kyllä nuoria tunne yhtään!
No outoa kuuluu. Ollaan ekan kerran miehen kanssa yhtä aikaa sairaslomalla. Sillä käsi paskana, mulla jalka oireilee ja suolisto sökö. Nukuttiin just päiväunet.
Toissa iltana kun ajelin kyläkeskuksessa katoin ihmetellen mitä talon seinällä lukee Isot valokirjaimet loisti pimeässä: Sota. Myöhemmin uudestaan samasta kohtaa ohi, okeii, se oli Sotka, mistä k -kirjain oli sammunut. Voi venäjä.
Uskoiko Ap oikeasti, että teini kiinnostuisi hänen ketjustaan? Suuruudenhulluus on ikävä vaiva, muille
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas! Voi uskoitteko te tuon lukiotyttöjutun? 🤣 Mammoja on helppo vedättää! 😂🤣😂🤣
Minä se olin. M58
Paitsi että oot N. Kirjoitustyyli paljastaa niin, että rauhoitu nyt, hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten ylläpidät lihasvoimaa, kuntoa? Kanelipullat on hyviä ja leipominen mukavaa mutta huolehditaan myös kunnostamme. Itse kullekin sopiva määrä liikuntaa, fyysistä rasitusta päivittäin - kroppa ja thl kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Aifiiljuu. Mun sisko tienaa Onlyfanissa niin paljon, että ei tartte mun tehdä mitään. Ei stressiä. Noi on pikkuhiluja meille
Kerran laitoin huutonettiin myyntiin käytetyt alushousuni, yön yli nukuttuani kävin poistamassa ilmoituksen. Ei musta varmaankaan olisi onlyfanssiikaan.
Eikö ketään naurattanut, itseäni kyllä vielä näin jälkeenpäin naurattaa tuo oma kokeiluni. Teille tästä avauduin, mutta oot
Mua nauratti ja vähän kadehdinkin sun hyvää bisnesideaa. Mutta ei aina lähde! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. M58
Paitsi että oot N. Kirjoitustyyli paljastaa niin, että rauhoitu nyt, hyvä ihminen.
Näytänkö munat? Lähetänkö kuvan?
Huomaan, että täällä on hyvin samanhenkinen kuin minä kirjoittelemassa. Itsekin käytän nauruhymiöitä estoitta. Ei siinä mitään, mutta johtopäätöksiä tekevä taho saattaa sekoittaa meidät. Tai pitäiskö sanoa että päättelee yhdeksi henkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ylläpidät lihasvoimaa, kuntoa? Kanelipullat on hyviä ja leipominen mukavaa mutta huolehditaan myös kunnostamme. Itse kullekin sopiva määrä liikuntaa, fyysistä rasitusta päivittäin - kroppa ja thl kiittää.
Sänkyjumppaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä. Tein arvopaperisijoituksen, joka pitää maksaa huomiseen mennessä. Lunastin sitä varten viime viikolla ulkomaisia rahastosijoituksia, mutta lunastus jäi jonkun ihmeen rahanpesuepäilyn vuoksi jumiin. Onneksi ihana siskoni lupasi juuri lainata minulle 50 000 €, niin saan maksettua tuon uuden sijoitukseni.
Aifiiljuu. Mun sisko tienaa Onlyfanissa niin paljon, että ei tartte mun tehdä mitään. Ei stressiä. Noi on pikkuhiluja meille
Kerran laitoin huutonettiin myyntiin käytetyt alushousuni, yön yli nukuttuani kävin poistamassa ilmoituksen. Ei musta varmaankaan olisi onlyfanssiikaan.
Eikö ketään naurattanut, itseäni kyllä vielä näin jälkeenpäin naurattaa t
Kiitos kannatuksesta.
Tuona aamuna riensin huutonettiin kauhuissani.. entä jos joku onkin ehtinyt huutaa pikkarit jo. Ei ollut, huokaisin helpotuksesta.
Kyllähän nykypäivänä aika metkoilla keinoilla rahaa voi tienata. Sanotaan että ei hullu se joka pyytää, vaan se joka maksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyjumppaa!
Kumpikohan jumppaa ja kumpi makoilee :D
No joo, ei tästä harrastuksesta sen enempää kun täällä kaikki ei siitä puheenaiheena tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. M58
Minäpäs N78
Oot melkoisen outo tapaus, sinä vanhaksi mieheksi ja milloin miksikin tekeytyvä naisia haukkuva naisihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänkyjumppaa!
Kumpikohan jumppaa ja kumpi makoilee :D
No joo, ei tästä harrastuksesta sen enempää kun täällä kaikki ei siitä puheenaiheena tykkää.
Mutta tosia kiva, että harrastat sitä. Onneksi normaaleja mummeleitakin täältä löytyy! Tv pappa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. M58
Älä suotta, tähän ikään on jo munia nähty ihan tarpeeksi, ei kiinnosta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsa täynnä pakkasesta ottamaani kaalikeittoa. Kohta alkaa Tanskalainen maajussi. Mukava kun siitä tulee uusia jaksoja. Jo on kätevä mies siinä!
Sitten tiskaan ennen kuin lähden sinne kirjakauppaan ja kirjastoon.
Suomalaisessa saa vitosen alennusta uudesta kirjasta jos palauttaa sinne entisen tietyn ajan kuluttua. Ekan kerran kokeilen tätä.💐
Oon Suomalaisen kantajäsen, enpä oo moisesta kuullut.
Aika uusi juttu onkin. 💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se olin. M58
Älä suotta, tähän ikään on jo munia nähty ihan tarpeeksi, ei kiinnosta. Sivusta
Voin ottaa sivukuvan, kun se kerran kiinnostaa! Vasen vai oikea?
Hyi sua :D (mutta enpäs menny lankaan).