Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
16461/24139 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ilta sai ikävän käänteen, kun kotiin matkatessani joku jätkä heitti auton ikkunasta juoman päälleni. Mä koin tuon väkivallaksi. Mä hermostuin siitä niin, että mä olisin käynyt päälle, jos ei olisi ollut liikkuvassa autossa. 

Ei kovin turvalliselta tunnu liikkua, kun on tuommoista käyttäytymistä. 

Onpa paskaa käytöstä! Mä sain kerran lätäköstä ajavan auton renkaista lentävän veden ihan silmilleni saakka. Siinnä ei edes rekisteriä ehdi välttämättä ottamaan. Mietin, että tarviiko sitä kaahata sateella tuolla tavoin. Tuntui toisaalta myös tahalliselta teolta.

Katsoin huippukokousta hetken. Pistin telkkarin kiinni.

Vierailija
16462/24139 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava ilta sai ikävän käänteen, kun kotiin matkatessani joku jätkä heitti auton ikkunasta juoman päälleni. Mä koin tuon väkivallaksi. Mä hermostuin siitä niin, että mä olisin käynyt päälle, jos ei olisi ollut liikkuvassa autossa. 

Onpa paskaa käytöstä! Mä sain kerran lätäköstä ajavan auton renkaista lentävän veden ihan silmilleni saakka. Siinnä ei edes rekisteriä ehdi välttämättä ottamaan. Mietin, että tarviiko sitä kaahata sateella tuolla tavoin. Tuntui toisaalta myös tahalliselta teolta.

Hyi olkoon tuo kuralätäkköjuttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16463/24139 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä vaan.

Vierailija
16464/24139 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin on käynyt noin, kuin itsellesi. 

Mä sain ruhjeenkin pikkurillin tyveen tänään. Vieläpä tuo tapahtuma tapahtui poliisiaseman läheisyydessä. Eipä mitään sanktioita heille tule, kun heiton jälkeen kiihdyttivät nopeasti pois. En osannut yhtään aavistaa tuota väkivaltaa, kun täysin tuntemattomia olivat. En edes tiedä voisiko moisesta saadaksan mitään sanktioita.

Vierailija
16465/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista susijutuista tuli mieleen, että näin kerran karhun. Oli aika kaukana, enkä pelännyt vaikka olin kävellen liikkeellä. Aikani seurailin risukon takaa, kun tuo pellolla taivalsi. Viimein löntysti vauhdilla minusta pois päin metsään. Vaikea kuvitella, miten nopea on, kun sen verran kömpelöltä vaikuttaa. Susia en ole nähnyt, kettuja useinkin. Mäyrästä kai jo kirjoitinkin tänne aiemmin, metka kokemus oli, kun nousi ojasta tielle eteeni. Olin kävelemässä. Ilveksen tahtoisin nähdä, niitä liikkuu täällä paljon. On arka eläin.

Kauppareissu tänään, ihan perusjutut lopussa, kuten peruna ja porkkana. Aurinko paistaa, kaunis on sininen taivas. Pikkuhiljaa täytyy suunnitella kukkien peittämistä öisin, alavilla mailla hallanvaara.

Terveisin Doris

Vierailija
16466/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä poistui nopeasti kommenttini. Modella on hommat ja joidenkin suojelu hyppysissä. Pärjäilkää!

Morjens, sano komiat toisillens!

Joo, sanoi rengit päissään. Joo joo sanoi rohkeimmat :)

Vierailija
16467/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini asui ihan kirkonkylällä ja monesti hirvet kulkivat pihan poikki. Kerran kotihoito oli tulossa ja hoitaja näki emokarhun pentunsa kanssa pihassa. No hän odotteli autossa rauhassa ja sisälle mentyään vannotti ysikymppistä äitiäni pysymään sisällä. Roskat ja postit hän voi tullessaan hoitaa. Etelä-Savossa tämä.

Vierailija
16468/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä ilveksen! En ole nähnyt sutta enkä karhua, nekin olisi kyllä hienoa nähdä luonnossa- turvallisen matkan päästä. Lapsuuteni maisemissa niitä kyllä liikkuu.

Mukava viileä päivä, puolipilvistä. Pihlajanmarjat alkaa saada väriä ja ilmassa syksyn tuoksua. Ihmettelimme kun kypsän näköisillä viljapelloilla ei näkynyt puimureita, toivottavasti saavat ajoissa korjattua sadon.

Nyt on viikate terävä. Kohta ulkohommiin!

Vierailija
16469/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä ilveksen! En ole nähnyt sutta enkä karhua, nekin olisi kyllä hienoa nähdä luonnossa- turvallisen matkan päästä. Lapsuuteni maisemissa niitä kyllä liikkuu.

Mukava viileä päivä, puolipilvistä. Pihlajanmarjat alkaa saada väriä ja ilmassa syksyn tuoksua. Ihmettelimme kun kypsän näköisillä viljapelloilla ei näkynyt puimureita, toivottavasti saavat ajoissa korjattua sadon.

Voi, pappani sanoi aina viitake!

Vierailija
16470/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuttu tuo. Olisko joku murresana. Joku sanoo pihjala.

Vierailija
16471/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon tuo kuralätäkköjuttu..

Vielä ällömpi tuo juoman heitto päälle autosta. Se ainakin oli tahallinen.

Vierailija
16472/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äiti sun rattaitas, sano poikani kun oli kuoppia tiellä.

Vierailija
16473/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Minä rakastan sinua yölläkin! sanoi lapseni kun kysyin miksi hän haluaa nukkua vieressäni. 💕

Vierailija
16474/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartolasta oli pappani kotoisin.

Vierailija
16475/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, ikävä eli näin elo-syyskuussa aamut masentavia nousta ylös. Lapsenlapsia täyttää tänään 11v. pistin tilille 50€ ja onnittelut koululaiselle 🎊🎈 pojalta viesti on joutunut työuupumus sairauslomalle > liikaa töitä. Oli ollut tosi ymmärtäväinen lääkäri. Mies ajaa ruohonleikkurilla noin pari tuntia, minäkin meen puoleksi tunniksi. Onneksi aurinko paistaa ja on pouta. Hyvää päivää jokaiselle

Vierailija
16476/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu, ikävä eli näin elo-syyskuussa aamut masentavia nousta ylös. Lapsenlapsia täyttää tänään 11v. pistin tilille 50€ ja onnittelut koululaiselle 🎊🎈 pojalta viesti on joutunut työuupumus sairauslomalle > liikaa töitä. Oli ollut

tosi ymmärtäväinen lääkäri. Mies ajaa ruohonleikkurilla noin pari tuntia, minäkin meen puoleksi tunniksi. Onneksi aurinko paistaa ja on pouta. Hyvää päivää jokaiselle

Mun täytyy kyllä todeta että tähänastisen elämäni ainoanakaan aamuna ei ole ollut ikävää, eikä vaikeaa nousta sängystä ylös. Ajattelen aina että mitä kivaa tänään on (paitsi kun on hammaslekuriaika tai labra, silloin kiroan).

En myöskään tunne kaihoa tai ikävää jotain asiaa tai tapahtumaa kohtaan. Puuttuukohan multa jotain...kyse ei ole siitä etteikö menetyksiä ja vakavia sairauksia olisi ollut. Tietenkin myös kaikkea kivaa :) Eli kokemusta on - mutta ikävää tai kaihoa;en tiedä millaisia tunteita ne on.

Katson aina niin voimakkaasti eteenpäin, toki muistelen ilolla niitä kivoja tapahtumia mutta se kaiho ja ikävä siihen mukavaankin hetkeen jää puuttumaan.

Terv. nimim. Olenko epänormaali :)

Vierailija
16477/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Minä rakastan sinua yölläkin! sanoi lapseni kun kysyin miksi hän haluaa nukkua vieressäni. 💕

Tää on yks ihanimmista :). Vein kolmivuotiasta siskontyttöä hoitoon. Käytiin ensin limpsalla ja berliininmunkilla ja vannotin tyttöä syömään reippaasti hoidossa, vaikka pullaa syötiinkin. No, jos sä tahdot, oli vastaus.

Lapset on ihania totuudentorvia.

Vierailija
16478/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hartolasta oli pappani kotoisin.

Päijät-Hämeessä minäkin kuullut tuon.

Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt, mutta onnellinen. Sytoväsymys siis ja tunnin päästä taas isän luokse kahville, mutta sain just kuulla, että ystäväni pääsee huomenna sairaalasta kotiin. Yli 3 kuukautta on jo sairaalassa ollut. Vieläkään ei olisi päässyt, jos olisi jätetty kaikki asiat vain julkisen sektorin varaan. Nyt sitten tarvittavat apuvälinet sekä kotona jatkuva kuntoutus hommattiin kaikki yksityiseltä. Vaan kyllä tässä miettii, miten eriarvoisessa asemassa kansalaiset on :( 

Vierailija
16480/24139 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu, ikävä eli näin elo-syyskuussa aamut masentavia nousta ylös. Lapsenlapsia täyttää tänään 11v. pistin tilille 50€ ja onnittelut koululaiselle 🎊🎈 pojalta viesti on joutunut työuupumus sairauslomalle > liikaa töitä. Oli ollut

tosi ymmärtäväinen lääkäri. Mies ajaa ruohonleikkurilla noin pari tuntia, minäkin meen puoleksi tunniksi. Onneksi aurinko paistaa ja on pouta. Hyvää päivää jokaiselle

Mun täytyy kyllä todeta että tähänastisen elämäni ainoanakaan aamuna ei ole ollut ikävää, eikä vaikeaa nousta sängystä ylös. Ajattelen aina että mitä kivaa tänään on (paitsi kun on hammaslekuriaika tai labra, silloin kiroan).

En myöskään tunne kaihoa tai ikävää jotain asiaa tai tapahtumaa kohtaan. Puuttuukohan multa jotain...kyse ei ole siitä etteikö menetyksiä ja vakavia sairauksia olisi ollut. Tietenkin myös ka

Aika oudolta kuulostaa. Eikö nuorenakaan ollut sydänsuruja, menetitkö isovanhempasi, läheisen ystäväsi? Etkä kaihoten muistellut. Ekaluokan kevätjuhla, mieluisa lahja, lapsuusmuistot, kiiltokuvat, ystäväkirjat?

Noita kaiholla muistelen, en siksi, että tahtoisin tuonne muistoihin takaisin, vaan kiitollisuudella, että olen saanut kokea nuo.

Nykyään aamut ihania - eläkkeellä

Ketju on lukittu.