Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22050)

Vierailija
14461/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme viereen oli vähitellen, huomaamattamme, ilmestynyt muurahaispesä. Pakkohan se oli siirtää pois, etteivät ne talon alle mene.Loput oli myrkytettävä, koska ne alkoivat tosissaan pyrkiä sisälle. Anteeksi luomakunta. On paha mieli, huono omatunto. Toivottavasti murkutkin menevät taivaaseen kuolemansa jälkeen. Kuinka pitkäikäiseiä pienet muurahaiset, ruskeat, ovat?

Vierailija
14462/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli joku muu joka sai Pitäisi päästää irti -ketjun pois poiminnoista. Mutta tuo on varmaan totta, et perustanut sitä, otit sen vain haltuun Tuumis-nimimerkillä ja sitten niillä muilla. 

Rikot keskustelun sääntöjä aivan yksiselitteisesti useammassa ketjussa, ei siinä ole mitään sen kummempaa. Turha valittaa, jos joku jaksaa siihen reagoida. Meitä on moneen junaan, jotkut rikkoo sääntöjä koska katsovat olevansa siihen oikeutettuja ja jotkut jaksavat valittaa siitä, että toiset rikkovat sääntöjä. Se on sitä ihmiselon moninaisuutta!

Ja kommenttisi liittyy aiheeseen miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on hyvän mielen ketju kaikkine kuulumisineen. Ei haittaa jos joku neuvoo jotakuta kirjoittajaa, itsekin olen siihen sortunut.

Minun mies yrittää autoillessa viimeiseen asti välttää pientenkin eläinten liiskaamista. Hänellä on ilmiömäinen huomiokyky- huomaa tiellä mönkivän sammakon, koppakuoriainen ym elollisen ja tekee äkkijarrutuksia ja väistöliikkeitä. Harmitus on suuri jos pikkulintu tekeekin käännöksen pientareelta ykskaks auton eteen. Olen kyllä sanonut että joku kerta henki lähtee meistä että eläin säästyy.

Vierailija
14464/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimme viereen oli vähitellen, huomaamattamme, ilmestynyt muurahaispesä. Pakkohan se oli siirtää pois, etteivät ne talon alle mene.Loput oli myrkytettävä, koska ne alkoivat tosissaan pyrkiä sisälle. Anteeksi luomakunta. On paha mieli, huono omatunto. Toivottavasti murkutkin menevät taivaaseen kuolemansa jälkeen. Kuinka pitkäikäiseiä pienet muurahaiset, ruskeat, ovat?

En tiedä elinikää, mutta joku neuvoi, että kun kahden pesän muurahaiset sekoittaa keskenään, pesät katoavat.

Ollaan kokeiltu mökillä, toimii

Vierailija
14465/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on hyvän mielen ketju kaikkine kuulumisineen. Ei haittaa jos joku neuvoo jotakuta kirjoittajaa, itsekin olen siihen sortunut.

Minun mies yrittää autoillessa viimeiseen asti välttää pientenkin eläinten liiskaamista. Hänellä on ilmiömäinen huomiokyky- huomaa tiellä mönkivän sammakon, koppakuoriainen ym elollisen ja tekee äkkijarrutuksia ja väistöliikkeitä. Harmitus on suuri jos pikkulintu tekeekin käännöksen pientareelta ykskaks auton eteen. Olen kyllä sanonut että joku kerta henki lähtee meistä että eläin säästyy.

Ihana. Itsekin yritän väistellä, kauhea on tunne, kun tömähtää. Tai näkyy raato tiellä.

Armomurhaaja. Loistoelokuva aiheesta

Vierailija
14466/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anniina sanoi sääennustuksessa helteestä, suoloja ja sokereita unohtamatta🥰

Vierailija
14467/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HÄH, mikä paarmanpurema meuhkaaja taas vänkää jostain ketjuista ja kruunuista?

Tässä sinulle, meuhkaaja, 👑 mielipahaasi kruunu. On sen verran taas 'draamaa', että olet kruunusi ansainnut.

Vierailija
14468/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me huomattiin talomme seinän viertä kipittävät pienet mustat muurahaiset. Ripoteltiin suolaa paksu kerros siihen ja ovat

vähentyneet. Ei mitään murkkuja vastaan mutta ei haluta niitä sisälle ja rakenteisiin.

Vierailija
14469/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt kaikin puolin vähän surullista. En voi ymmärtää, miksi yksi ihminen ajattelee, että on ok että hän massapostittaa monta ketjua täyteen omilla kommenteillaan niin, että algoritmi nostaa ketjut aktiivisuuden takia poiminnoiksi ja näennäisesti suositeltaviksi ketjuiksi kuukaudesta toiseen. Ja sitten yrittää hallita kuka saa ketjuissa sanoa ja mitä. Luulen, että kaltaisesi ihmiset pilasivat kommunisminkin. Ei millään pahalla.

Vierailija
14470/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli joku muu joka sai Pitäisi päästää irti -ketjun pois poiminnoista. Mutta tuo on varmaan totta, et perustanut sitä, otit sen vain haltuun Tuumis-nimimerkillä ja sitten niillä muilla. 

Rikot keskustelun sääntöjä aivan yksiselitteisesti useammassa ketjussa, ei siinä ole mitään sen kummempaa. Turha valittaa, jos joku jaksaa siihen reagoida. Meitä on moneen junaan, jotkut rikkoo sääntöjä koska katsovat olevansa siihen oikeutettuja ja jotkut jaksavat valittaa siitä, että toiset rikkovat sääntöjä. Se on sitä ihmiselon moninaisuutta!

Ja kommenttisi liittyy aiheeseen miten?

Olet outo, mitä yrität selittää? Oletko oikeassa ketjussa? Hae apua...

Samaa mieltä, jos ei ymmärrä, että kommentit liittyvät aiem

Kerroitko jotain kuulumisiasi? Se on ketjun otsikko!

Mulle kuuluu hellettä, istun rappusilla, hörpin valkkaria. Itikoita, paarmoja ei oo.

Kas näin. Nämä on kuulumisia :)

Vierailija
14471/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesäilta +29 astetta lämmintä. Meillä täällä pihapiirissä rauhallista, kun ihmiset kylillä ja rannoilla. Lintujen laulua kuuluu, tämä on mukavaa. Lintuset käyvät juomassa ja polskimassa pihakiven kolossa, jonne laitan niille vettä. Tuuli henkäilee lehtipuissa. Sinitaivaan nään...

Vierailija
14472/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avannut yhden ketjun, tämän. Toisessa ketjussa olin alusta asti mukana, Ap:n ja yhden toisen kanssa. Siellä meitä syytettiin, että yksi ja sama kirjoitti koko ketjua. Mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Kirjoitin sinne 3v. Siellä nimimerkkini kaapattiin, perustin oman suljetun nimimerkin, joka myös suljettiin. En massapostita, mitä se lieneekään. Kirjoitan kolmeen ketjuun, mikä ei liene kiellettyä.

En todella ymmärrä, miksi täälläkin torpataan kirjoitukseni.

En kirjoita tästä enempää.

Toivon, että ilkeilijä jättää ketjuni rauhaan ja perustaa oman ihanan ketjunsa :)

Me muut voimme jatkaa tätä 'tylsää' ketjuamme..

Doris

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avannut yhden ketjun, tämän. Toisessa ketjussa olin alusta asti mukana, Ap:n ja yhden toisen kanssa. Siellä meitä syytettiin, että yksi ja sama kirjoitti koko ketjua. Mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa. Kirjoitin sinne 3v. Siellä nimimerkkini kaapattiin, perustin oman suljetun nimimerkin, joka myös suljettiin. En massapostita, mitä se lieneekään. Kirjoitan kolmeen ketjuun, mikä ei liene kiellettyä.

Toivon, että ilkeilijä jättää ketjuni rauhaan ja perustaa oman ihanan ketjunsa :)

Doris

Ootko kysynyt ylläpidolta, miksi rekisteröity nimimerkkisi on suljettu? Siis ei täällä palstalla vaan suoraan Sanoma Oy:ltä? Jos mä en pääsisi enää Lampaana kirjautumaan sisään, haluaisin kyllä tietää, miksi en.

Vierailija
14474/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa huomattavasti oloa, jos irtaantuisi palstalta. Oon minäkin saanut täällä paskaa niskaan, mutta elämä jatkukoon. Turha maalittaa aloittajaa. Täällä voi vaikuttaa niin monet ihmiset nostoihin, ilmiantoihin jne.

Mä oon täällä mökillä ottanut rennosti ja syönyt itseni hyvin kylläiseksi. 

Vierailija
14475/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hämiskohtaaminen. Tänään aikaisemmin, kun oltiin kalassa niin kädelläni kipitti iso hämähäkki. Säikähdin sitä pahasti ja heilautin sen yli laitojen. Harmi, kun sille kävi niin ikävästi.

Ennen kuin mentiin uudelleen kalaan niin tuli päikkärit otettua ja sen jälkeen mustikkapiirakkaa syömään. Sen jälkeen mentiin taas kalaan. 

Tuli sitä haukea iltapäivälläkin, mutta jokin eläin oli syönyt sen kyljestä palan. Mä nimitin sen Ramboksi, kun veitsikään ei kunnolla leikannut sitä. Sitkeä sissi. Kolme kalaa kaiken kaikkiaan tänään pakkaseen. Oli enemmänkin tärppejä, mutta eivät jääneet koukkuun. Ei tainnut mennä viittä minuuttiakaan, kun saatiin tuo viimeisin saalis.

Vierailija
14476/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kesän paras päivä. Pääsin rantaan ja heitin talviturkin. Seura oli ihan parasta. 

Vierailija
14477/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä: viestittelin aikuisen poikani kanssa monta tuntia. Hän asuu tosi kaukana ja nähdään pari kertaa vuodessa. Mutta miten kivaa on whatsappata hänen kanssaan. Rakastan häntä niin. 

Vierailija
14478/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noppi on lomalla ja rauha maassa 

Vierailija
14479/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris

Jättää ketjuNI rauhaan, tuo kertookin kaiken, miksi leikit täällä chättiemäntää!

Asiaa: muurahaisiin tehoaa kanelin ripottelu niiden

Aloitathan oman ketjusi, kun et täällä selkeästikään viihdy

Eri

Vierailija
14480/22050 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tu mikä pas ka trolli tuo on. Älkää välittäkö tuosta tyypistä. Ilmiantakaa vain sen tökeröt viestit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän