Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22052)
Vierailija kirjoitti:
Vit tu mikä pas ka trolli tuo on. Älkää välittäkö tuosta tyypistä. Ilmiantakaa vain sen tökeröt viestit.
Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Aihe on vapaa, jos ymmärrät. Täällä hieno festivaalipäivä. Lämmintä on ja musaa riittää ja kavereita. Mukavaa viikonloppua ja muutakin.
No no hyvät ihmiset, lopettakaapa tuo toisten mollaaminen!
Alkaako helle pehmentää aivoja? Eikös sellainen huomio ole tehty että vaikuttaa noin?
Minä sammutan kohta valon ja menen unten maille riemukkaille.
Hyvää yötä!
Minäkin sanon nyt, että piiiiiiiiiiis ihmiset 😘 ja hyvää yötä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset?page=2
Tässä sille häirikölle jälleen oman ketjunsa linkki. Siellä voit ilman Dorista kommentoida niin paljon kuin sielu sietää.
Eilen yöllä pihassa kulkiessa näin kiiltomadon. Minusta hienon näköisiä pimeässä. Tämä oli kolmas kerta, kun niitä näin. Tänä kesänä ensimmäinen.
Pari päivää sitten kävin kyläkaupassa, mutta sen hintataso ei innosta jatkuvaan käymiseen.
Hevosia olin tänään katsomassa. Osa varmaan muistaa minut. Hirveän kuuma vaan oli kävellä. Iltalenkki miellyttävämpi. Sen tein taas suosikkimaisemissa.
Istutuksia olen yrittänyt kastella. Sadevesi tosin loppui jo pari päivää sitten. Äitini loma kohta loppuu ja olemme ihan hyvällä fiiliksellä yhdessä aikaa viettäneet.
Tänään muistelin myös Justinia (kuolinpäivä) ja hänen tarinaansa. Joku ehkä muistaa, kun joskus kirjoitin tästä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana päivä: viestittelin aikuisen poikani kanssa monta tuntia. Hän asuu tosi kaukana ja nähdään pari kertaa vuodessa. Mutta miten kivaa on whatsappata hänen kanssaan. Rakastan häntä niin.
Minä en ole edes nähnyt poikaani 2 vuoteen, pari kertaa soittanut ja rahaa ollut vailla vaan.
Olen tosi surullinen, hän on minun ainoa lähiomainen, miten tämä elämä vei meidät erilleen?
Voi miten mukavaa, lämpötila mökissä on laskenut 20 asteeseen läpivedon ansiosta. Päivän mittaan se nousee kyllä 27 asteeseen. Onneksi yöt ovat viileämpiä. Tulisipa syksy pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana päivä: viestittelin aikuisen poikani kanssa monta tuntia. Hän asuu tosi kaukana ja nähdään pari kertaa vuodessa. Mutta miten kivaa on whatsappata hänen kanssaan. Rakastan häntä niin.
Minä en ole edes nähnyt poikaani 2 vuoteen, pari kertaa soittanut ja rahaa ollut vailla vaan.
Olen tosi surullinen, hän on minun ainoa lähiomainen, miten tämä elämä vei meidät erilleen?
Voi että. Jutelkaa vielä kaikki asiat selväksi vaikka tekstiviestissä, jollei muuten ole mahdollista. Aina jää asioita, jotka voivat hiertää välejä. Ymmärrystä molemmin puolin!
Viime yönä luin Elina Backmanin Kuka pimeässä kulkee dekkarin. Ihan mukavaa kerrontaa, ei liian raakaa yölukemiseksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Eilen yöllä pihassa kulkiessa näin kiiltomadon. Minusta hienon näköisiä pimeässä. Tämä oli kolmas kerta, kun niitä näin. Tänä kesänä ensimmäinen.
Pari päivää sitten kävin kyläkaupassa, mutta sen hintataso ei innosta jatkuvaan käymiseen.
Hevosia olin tänään katsomassa. Osa varmaan muistaa minut. Hirveän kuuma vaan oli kävellä. Iltalenkki miellyttävämpi. Sen tein taas suosikkimaisemissa.
Istutuksia olen yrittänyt kastella. Sadevesi tosin loppui jo pari päivää sitten. Äitini loma kohta loppuu ja olemme ihan hyvällä fiiliksellä yhdessä aikaa viettäneet.
Tänään muistelin myös Justinia (kuolinpäivä) ja hänen tarinaansa. Joku ehkä muistaa, kun joskus kirjoitin tästä kaikesta.
Oi. Kiiltomadot on ihania. Enpä ole nähnyt moneen vuoteen
Vierailija kirjoitti:
No no hyvät ihmiset, lopettakaapa tuo toisten mollaaminen!
Alkaako helle pehmentää aivoja? Eikös sellainen huomio ole tehty että vaikuttaa noin?
Minä sammutan kohta valon ja menen unten maille riemukkaille.
Hyvää yötä!
Tämä viesteistä viisain. Rauhaa kaikille. Hyvää huomenta, päivää ja kesää
Vähempiki helle piisais
Ihana kesäaamu, raikas, mutta lämmin. Poutapilviä taivaalla lipuu hiljakseen, alkukesän lintujen kuoro on vaimentunut. Joku kirahdus kantautuu lähimetsästä. Vedän pitkälahkeista päälle, paidan ja hatun. Kumisaappaat. Käyskentelen hiljakseen kantarellien luo, toinen astia mustikoille. Mukaan vesipullo, ehkä hyönteisille oma 'tuoksu'pullo myös. Paarmoja on paljon, hyttysiä vähemmän.
Pikkuhiljaa alan väsyä helteeseen. Kaipaisin, ja luontokin tarvitsisi jo sadepäivän tai kaksi. Voisin avata uuden palapelin, levitellä palat lajitellen värin mukaan, ihastella, miten pala kerrallaan muotoutuu kaunis maisema.
Alapeukuista. Kyllä minuakin joskus harmittaa ne jos niitä laitetaan viestiin missä ei ole mitään syytä sellaiseen. Joku tavallaan saa osoittaa mieltään silläkin. Vai oliko se liikaa jos muistelen yhtä minulle ns tuntematonta ihmisistä ja kehtaan vielä sen mainita. Ehkä se on jollekin liikaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuista. Kyllä minuakin joskus harmittaa ne jos niitä laitetaan viestiin missä ei ole mitään syytä sellaiseen. Joku tavallaan saa osoittaa mieltään silläkin. Vai oliko se liikaa jos muistelen yhtä minulle ns tuntematonta ihmisistä ja kehtaan vielä sen mainita. Ehkä se on jollekin liikaa jo.
Muistan tuon, kun kerroit aiemmin hänestä. Ei piitata alapeukuista, jos ne jonkun päivän pelastaa, painelkoon peukkuja.
Kuuntelen ohjelmaa tuonilmaisiin siirtyneestä Eero Raittisesta. Muistutus: Tänään tulee ykköseltä toinen osa sarjasta Vanhempien vaikea valinta
Mukavaa lepopäivää
Doris
Olipa ihanan viileä aamu! Pyöräilyllä tuntui mukavan vilakalta käsivarsiin.
Reitti menee järven rantaa kauniissa maisemissa. Tuoksui mesiangervo ja ahomansikat. Tien pientareilla monenlaisia kukkia. Ihmeteltiin ettei näkynyt pörriäisiä eikä perhosia.
Kohta alan tekemään salaattia ja pesemään perunoita. Kala-ateria ja valkkaria tulossa.
Miten pääsee eroon trolleista? Siten, ettei huomioi heidän kirjoituksiaan millään tavalla. Trolli ei kestä sitä, vaan vaihtaa ketjua. Hänen on saatava vastakaikua kirjoituksilleen. Sillä hän elää, huomiolla. Hän nauttii, että joku kärsii siitä, mitä hän kirjoittaa.
Jättäkää hyvät ystävät täysin huomiotta kaikki ne kirjoitukset, jotka ovat selvästi pahalla tarkoituksella kirjoitettuja ja loukkaavia. Pyytäkää loukkaavien kirjoitusten poistamista. Ylläpito ei poista asiallisia kirjoituksia, vaikka moni trolli pyytää sellaistenkin poistamista, koska haluaa kiusata.
Pidetään tämä hyvä ketju myönteisenä. Ikävistäkin asioista saa silti kirjoittaa, kunhan pysyy asiallisena. Aina ei voi olla hyvä päivä mutta kun sen saa kertoa jollekin, päivä voi parantua. Kuitenkin on hyvä muistaa, että se mihin keskityt, se lisääntyy elämässäsi. On hyvä keskittyä enemmän hyvään kuin huonoon, vaikka se joskus vaikeaa onkin.
Eipä nyt taas aloiteta tuota omituista vänkäämistä, aikuiset- oletettavasti- ihmiset!
Pitkään tämä on ollut mukava jutteluketju, pidetään sellaisena jatkossakin. Mitä väliä alapeukuista, minua ei haittaa ainakaan.
Kaunista sunnuntain jatkoa kaikille!
" Ei liity aiheeseen. Maalittaa keskusteluun osallistujaa, on maalittanut ja kiusannut nimimerkki Dorista jo kauan. Jatkuvaa jankuttamista ohi aiheen. Monistaa omia kommenttejaan keskusteluun lainaamalla niitä. "
Hei "jankuttaja"! Tällaiset terveiset laitoin ylläpidolle kommenteistasi.
Seuraavaksi lähetän sähköpostissa Sanomalle.
Ja en ole Doris, vaikka niin luulet, voit kysyä vaikka ylläpidolta jos et usko.
Muut haluavat lukea kuulumisia, eikä sinun jankutusta ja pakkomielteestäsi 'Dorikseen'.
Sivusta tähän. Minäkin lähes pelkään nykyisin tutustumista ihmisiin. On niin huonoja kokemuksia. Näin, vaikka järki sanoo, että pitäisi tutustua ja tällä menolla ei asiat muutu niin en siltikään edelleenkään koe tätä asiaa mukavana juttuna. En ajattele, että minusta on mukavaa tutustua muihin, koska järkeni sanoo myös, että ihmiset ovat monesti ikäviä. Tämä perustuu kokemuksiini. En sääli itseäni tai kuvittele olevani parempi kuin muut. Melkein päinvastoin. Silti tilannettani on yksinäisyyden osalta vaikeaa muuttaa, kun minulle on vaikeaa tutustua muihin. Näin ymmärrän kyllä paljon kaikkea mitä on siellä taustalla.
Joku voi ajatella, että minäkin valitan turhasta, mutta kokemukseni ovat sellaisia, etten oikein pysty luottamaan muihin enää. Se epäilys on taustalla. Samoin minäkin monesti kirjoitan ikäviä juttuja ja surullistakin asiaa. Toivon, että niitäkin jotkut jaksavat lukea.