Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22087)

Vierailija
11841/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän riepumatto, joskus mustaa, mustaa. Harmaata, joskus värit hetkeksi kirkastuu, joskus kestää pitempäänkin. Kenenkään elämä ei myöskään ole jatkuvaa ylämäkeä, alamäkeäkin riittää. Tasainen tie parasta, loivia mutkia. Koskaan ei voi tietää, mitä mutkan takana odottaa. Koskaan...

??? Toistoa/lainausta ilman kommenttia, mitä ihmettä?

Vierailija
11842/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, tänään kuuluu ihan hyvää. Positiivinen asenne vie pitkälle! 

Jotain iloa toisi lisää jos hallituksen saisi vaihtoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11843/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän riepumatto, joskus mustaa, mustaa. Harmaata, joskus värit hetkeksi kirkastuu, joskus kestää pitempäänkin. Kenenkään elämä ei myöskään ole jatkuvaa ylämäkeä, alamäkeäkin riittää. Tasainen tie parasta, loivia mutkia. Koskaan ei voi tietää, mitä mutkan takana odottaa. Koskaan...

Joo, mut kun tätä samaa kestänyt vuosikymennestä toiseen, alkaa toivo hiipumaan, että vielä nurkan takana joku kivakin yllätys odottaisi.

Onneks on raha-asiat kunnossa, niin se vähän jelppaa mieltäkin.

Vierailija
11844/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut kun tätä samaa kestänyt vuosikymennestä toiseen, alkaa toivo hiipumaan, että vielä nurkan takana joku kivakin yllätys odottaisi.

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi "jonkun kivan yllätyksen"?  Oletko järjestänyt niitä muille ihmisille? Oletko tuonut iloa ja toivoa muille?  Se on paljon, että ei ole rahamurheita, ei enempää kannata  toivoa tai odottaa. Pessimisti ei pety.

Vierailija
11845/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uusimmassa Tiede-lehdessä artikkeli, miten lemmikin omistaminen lisää ihmisen onnellisuutta yhtä paljon kuin puoliso. Kannattaa yksinäisten harkita, joko omaa tai hoitolemmikkiä. 

Vierailija
11846/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkämaan laulu on upea, vaikuttava! Sen usein kajautamme perhejuhlissa.

Tuo vanhempien omalla kuolemallaan pelottelu taitaa olla yleistä. Aina lapsena sitä sai kuulla- en taida ensi kesää/ joulua nähdä. Ahdistavaa kuunneltavaa. Ja edelleenpä äiti elää 97- vuotiaana.

Tänään kävimme autolla Lidlissä ostamassa jätskipuikkoja ja ahvenfileitä. Kolea pilvinen päivä.

Toivorikasta torstaita kaikille💐

Vierailija
11847/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä olet tehnyt ansaitaksesi "jonkun kivan yllätyksen"?  Oletko järjestänyt niitä muille ihmisille? Oletko tuonut iloa ja toivoa muille?  Se on paljon, että ei ole rahamurheita, ei enempää kannata  toivoa tai odottaa. Pessimisti ei pety."

Sivusta. Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää, että jos elämässä ei esim ole niitä läheisiä tai ystäviä niin järjestäisitkö itse tuntemattomille niitä kivoja yllätyksiä. Miten tuoda iloa ja toivoa tuntemattomille.

Kyllä jokaisen saa minusta odottaa elämässään mitä vaan. Itsekin odotan ja pakko odottaa sillä jos joku sanoisi, että elämäni on loppuun asti tälläistä niin en ehkä kestäisi sitä. On parempi toivoa ja odottaa, että jotain hyvää tapahtuu edes joskus. Ja minusta melkein jokainen ihminen ansaitsee jotain hyvää. Poikkeuksena esim muita huonosti kohdelleet ja ilkeät ihmiset. Silti harva ihminen ansaitsee mitään pahaa kuitenkaan. 

Vierailija
11848/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä edellä kirjoitit viisaasti. Ihminen saa olla heikko, voimaton, jaksamaton. Hyvä elämä kuuluu myös hänelle, joka ei pysty suuriin tekoihin.

Armo - ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme

Vierailija
11849/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika tuli Slovenian lomaltaan aamulennolla, olin tehnyt kanakastikkeen ja keittänyt perunat ja juurekset valmiiksi, söi ja kävi nukkumaan. Kivasti alkoi tämä torstai. 

Olikohan lämmintä reissussa? Hintataso? Kiinnostais lähteä tuonnepäin, Puola tai Kroatia... Unkari, Liettua, Latvia... pärjääköhän englannilla?

No. Kunhan sota on ohi!

Oli vaihteleva sää, melko lämmintä mutta oli myös sadepäiviä. Esim kebabit 4e, viinipullot n. 2e. Pärjää englannilla oikein hyvin. Poika aikoo mennä uudestaankin joskus.

Vierailija
11850/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika tuli Slovenian lomaltaan aamulennolla, olin tehnyt kanakastikkeen ja keittänyt perunat ja juurekset valmiiksi, söi ja kävi nukkumaan. Kivasti alkoi tämä torstai. 

Olikohan lämmintä reissussa? Hintataso? Kiinnostais lähteä tuonnepäin, Puola tai Kroatia... Unkari, Liettua, Latvia... pärjääköhän englannilla?

No. Kunhan sota on ohi!

Oli vaihteleva sää, melko lämmintä mutta oli myös sadepäiviä. Esim kebabit 4e, viinipullot n. 2e. Pärjää englannilla oikein hyvin. Poika aikoo mennä uudestaankin joskus.

Kiitos, kyllä kiinnostaa edelleen...

Vierailija
11851/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt ansaitaksesi "jonkun kivan yllätyksen"?  Oletko järjestänyt niitä muille ihmisille? Oletko tuonut iloa ja toivoa muille?  Se on paljon, että ei ole rahamurheita, ei enempää kannata  toivoa

Kyllä olen jos en muuten ole pystynyt  niin rahallisesti auttanut ystäviäni, antanut yösijaa tarvitseville, vaatteita ym. aina muistan merkkipäivinä ainakin edes kortilla. Fyysisesti en voi auttaa heikon liikuntakyvyn vuoksi ja ajokorttia ei ole niin en voi tarjota kyytiapua, tätä tarvitsen itsekkin.  Siinäpä näin aluksi jotain.

Vierailija
11852/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tavattua yksi lapsuuden kaveri, kun olin viemässä vaatteitani kierrätykseen. Huomisen ohjelmakin tuli selväksi: menen hänen kanssaan kahville. Näin näitä kohtaamisia voi syntyä. Kirppikseltä löysin elokuvat:

Kauriinmetsästäjä (1978)

Sugar Hill (1994)

The Andromeda Strain (2008) (minisarja)

Kunnon torstai päivä, kun hernekeittoa ja pannukakkua vedän tässä poskeeni nyt. Illalla Euroviisujen toinen semi on katsottava tänään. Mä oon innoissani huomisesta.

Vierailija
11853/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huomataan että Trump myötäilee Puttea ja tietää mitä se tahtoo joka ei ole rauha.

Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten tuli viestiä, että ystäväni ehti leikkaussaliin ajoissa ja nyt on tehostetussa valvonnassa. Käytin koiran jo iltalenkillä ja nyt voisi vaikka mennä kokeilemaan nukkumaanmenoa. Muuta en ole koiran ulkoilutusten lisäksi tänään tehnytkään kuin kytännyt kännykkää. Ja telkkaria, joskin olen katsonut yhden sarjan samaa jaksoa yli 4 tuntia, kun aina ajatukset harhailee ja pitää kelata takaisin alkuun. Huomenna uusi päivä ja sääennusteen mukaan lähes 10 astetta lämpimämpää kuin tänään.

Vierailija
11855/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, tiskasin ja laitoin vieraalle ruokaa.  Kävin kaupassa. Söin. Nyt nukuttaa. 

Vierailija
11856/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Hetki sitten tuli viestiä, että ystäväni ehti leikkaussaliin ajoissa ja nyt on tehostetussa valvonnassa. Käytin koiran jo iltalenkillä ja nyt voisi vaikka mennä kokeilemaan nukkumaanmenoa. Muuta en ole koiran ulkoilutusten lisäksi tänään tehnytkään kuin kytännyt kännykkää. Ja telkkaria, joskin olen katsonut yhden sarjan samaa jaksoa yli 4 tuntia, kun aina ajatukset harhailee ja pitää kelata takaisin alkuun. Huomenna uusi päivä ja sääennusteen mukaan lähes 10 astetta lämpimämpää kuin tänään.

Hyviä uutisia! Kylläpä tuollainen pysäyttää...

Hyvää yötä, toivottavasti saat levollisen unen :)

Minä yritän katsoa lätkää ja Euroviisuja, saattaapi uni voittaa kesken viisujen...

N64

Vierailija
11857/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsisi irti menneitten ikävien ihmisten aiheuttamista suruista ja mielipahasta, kun ei menneille voi mitään, ymmärrän ja  ajateltava vaan edessä olevaa elämää, vaikka  vaikealta se tuntuu. Samat asiat pyörii mielessä vaan. Jospa uni armahtaisi. Hyvää yötä

Vierailija
11858/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääsisi irti menneitten ikävien ihmisten aiheuttamista suruista ja mielipahasta, kun ei menneille voi mitään, ymmärrän ja  ajateltava vaan edessä olevaa elämää, vaikka  vaikealta se tuntuu. Samat asiat pyörii mielessä vaan. Jospa uni armahtaisi. Hyvää yötä

Hyvää yötä :)

Vierailija
11859/22087 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut parempi päivä. Kävelyä ja pyöräilyä. Olen huomannut pyöräilyn aloituksen parantaneen ryhtiäni ja selän asentoa. En ole niin solmussa enää ja selkä ei ole niin notkolla. Ehkä jotenkin asento parantunut. Se huomaa kävellessä ja kipukin on hellittänyt. Näin pieni juttukin piristää. Äitini kunto tänään myös parempi. Tutkimuksia mietitään pitääkö yksityiselle mennä. 

ghost atlas - rainmaker

Vierailija
11860/22087 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin kivuliaassa kolonoskopiassa. Sain kipupiikin ensin, kun aiemmat yritykset on pitänyt keskeyttää. Hoitaja taisi säikähtää, kun hän kysyi: -Putosiko hän? Kuulin kyllä, mutta en voinut puhua.Olin niin syvässä kivussa. Onneksi tutkimus onnistui nyt, vaikka oli edelleen tuskaa ja kesti lähes tunnin. Otettiin monta koepalaa ja hoidettiin vuotavia kohtia polttamalla. Nyt on helpottunut olo ja on ihanaa, kun saa taas syödä. Nautin joka lusikallisesta. Ja olen niin kiitollinen elämästä. Yksityisellä kävin, kun julkisella olisin joutunut odottamaan puoli vuotta ja sen jälkeen vasta olisin päässyt jonoon. Maksoi lähes 1500 e, mutta sain rahoituksen järjestymään lainoilla ja myymällä astioitani pois.