Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin tympääntynyt tähän tyhjään elämään missä ei ole mitään järkeäkään enää. Taidan käydä nukkumaan, tympäsee niin paljon, ei kiinnosta mikään enää. 61v
Meidän hieman vanhempien elämä paranee usein, kun aloittaa masennuslääkityksen.
Itsellä oli samankaltainen olotila vuoden alussa. Aloitin Escitalopram 10mg ja muutaman viikon jälkeen olotila koheni.
Olin ihan luovuttanut eikä mikään tuonut iloa.
Äitini piti mua lapsesta asti mielisairaana koska olin herkkä ja myös haukkui mua hulluksi. Oli kynnys mennä lääkäriin masennuspillereiden vuoksi. Tiedän kyllä, että kyse on usein aivokemiasta, mutta silti.
Olen aivan normaali ihminen, etenkin nyt kun syön lieviä masennuspillereitä. En ole enää vihainen kaikelle. Osaan odottaa jopa hyvä päiviä enkä suhtaudu enää luovuttamalla mihinkään. Yritän, l
Hieno homma, että olosi koheni.
Jokainen ilta on samanlainen. Vain telkkariohjelmat vaihtuvat. Oikeastaan yksin kaiket päivät ja illat, välillä käyn silloin tällöin töissä. Mitä elämää tällainen on? Tietty, voisi olla vielä paljon huonomminkin!!
Toivoisin jotain isompaa onnenkantamoista elämääni.
Älä yhtään ota itteesi tuosta huutelijasta, ihan selvä provo. Kunhan haluaa huomiota ja joka kertahan sitä myös saa kun kommenttia satelee, niinkuin nyt minultakin. Hyppää yli vaan sinäkin. No comments.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen miksi joku ei vaan hyppää viestieni yli jos ei niitä jaksa lukea. Miksi minun täytyisi taas kerran muuttaa kirjoittamistani muiden vuoksi, mutta joku toinen ei voi ottaa asennetta, että lukee tai on lukematta, mutta ei sorru arvosteluun. Tätähän se on elämä ollut, että olisi pitänyt olla sellainen kuin joku haluaa. En ole vaan siihen ryhtynyt ja sitten maksanut hintaa siitä.
Näin jokainen saa ajatella mitä haluaa, mutta ei tarvisi tulla tänne ikävästi arvostelemaan kuitenkaan. Jos ajattelen niin maailmassa on varmaan ihmisiä jotka mielellään lukisivat viestini ja näin minusta on säälittävää jos pitää tulla tänne pilkkaamaan. Jos sinulla itselläsi ei ole muuta tekemistä, kun roikkua täällä "tylsässä" ketjussa ja arvostella muita niin hanki parempaa tekemistä itsellesi. Kiitos.
Tämä. Ohitetaan nuo tökeröt kommentit, hypitään me ne yli huomiotta :) jollain on paha olla, eikä osaa muuten purkaa...
Jokainen lukekoon ne kommentit, mitkä kiinnostaa... jättää väliin muut
Bad Omens - Careful What You Wish For
Sleep Theory- Numb
Polar- Black Days
Badflower- The Jester
Acres - The Tallest Of Mountains
Kings At Heart - Horizon
Kings At Heart - Wolf Tracks
Bring me the Horizon - Avalanche
Demon Hunter I am a stone
Demon Hunter I will fail you
Tein biisilistan biiseistä mitä olen tänä vuonna kuunnellut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ilta on samanlainen. Vain telkkariohjelmat vaihtuvat. Oikeastaan yksin kaiket päivät ja illat, välillä käyn silloin tällöin töissä. Mitä elämää tällainen on? Tietty, voisi olla vielä paljon huonomminkin!!
Toivoisin jotain isompaa onnenkantamoista elämääni.
Tämä oli kirjoitettu aivan kuin minun elämästäni, tv ohjelmista huomaa mikä viikonpäivä on menossa.
Hyvää Vappua meille telkkarin tuijottelijoille.
Herätty 6.30..Lueskelin muutamia viimeisimpiä viestejä, paljon on alakuloa ilmassa. Huomaan itsessänikin alavireisyyttä enemmän kuin tavallista. Tänään päätin laittaa heti aamusta hösseliksi, vaihdoin pyyhkeet, pakkasin lajiteltavat jätteet roskiin vietäväksi, siivoilin keittiön pinnat. Auttoi kummasti, töissäkin ollessa pidin siitä, että koko ajan tapahtuu.
Vanhus haluaa vapuksi simaa ja sokerimunkkeja, Itse en enää leivo kuin korkeintaan pari kertaa vuodessa, joten johonkin pullatiskille pitää suunnistaa.
Vappua emme ole vuosiin juhlineet, joten huomenna kun puolisollakin on vapaata, voisi aktivoitua pihatöihin. Tai sitten vain löhöillä ja katsella Last of Us:sia. Luin artikkelin siitä kun pettää puolisoaan aloittamalla katsomaan jotakin yhteistä sarjaa ennen häntä, joten nyt katson 1. kautta uudestaan aviorauhan hyväksi.
Oikein hyvää Vappua kaikille ihanille ketjun ihmisille :) :) :)
N64
Minä kaipaan Espalle takaisin... elämän kevääseen
... siihen hukattuun nuoruuteen
Ei vainenskaan
Hyvät Vaput
Puutarhuri
Heräsin aamulla kurkkukipuun, nenän tukkoisuuteen ja palelemiseen. Jippii :( Just kun ajattelin, että alkaa 4 päivän vapaat ilman mitään sovittua ohjelmaa ja saan remontoitua tuulikaapin. Kohta alkaa yksi palaveri ja heti sen perään toinen, mutta kun ne on ohi, keitän teetä ja menen takaisin peiton alle. Edellisestä flunssastani taitaa olla jo 10 vuotta aikaa ja olin jo unohtanut, miten epämukavaa flunssassa on.
Hauskaa vappua minunkin puolestani :)
Muisteluja:
Isosisko pääsi ylioppilaaksi kirkkaanvihreässä kukkaleningissään, itse olin keskikoulussa. Yksi lakitetuista oli farkuissa! Jeskamandeera, mitä kapinointia! Ajattelin: Jos minä joskus pääsisin ylioppilaaksi, olisin tyylikkäin kaikista, ja lakki olisi pikkuisen kallellaan. Kuvissa ainakin. No niin vaan ajauduin lukioon ja neljän vuoden päästä tuosta hetkestä oli lakki minunkin kiharillani, hiukan kallellaan. Kuvaamon kuvat halusin arvokkaat mustavalkoiset. Muistan silti elävästi taivaansinisen leninkini, isonsiskon ompeleman. Olin aikuisempi kuin monesti sen jälkeen. Vähänpä tiesin. Nuorena kai kuuluukin olla rohkea. Seuraavan Vappuna olin niin ylpeä painaessani lakin päähän. Vuosikymmenten ajan olen muistellut tuota sileäposkista luottavaista neitoa vappuisin, tänään taas, kun painan jo hiukan kellastuneen lakin päähäni: Rohkea olit, se kannatti.
Niin kylmää on, että reumakipuisena ei lähdetä viiden ajotunnin päähän mökille vapun viettoon, vaikka se on ollut perinteenä. Nyt ollaan lämpöisessä, luetaan kirjoja ja jutellaan sängyssä loikoillen ja suukotellen. Sellainen vappu nyt. 49 vuotta sitten mentiin kihloihin. Lunta satoi silloinkin ja muistan palelleeni, vaikka rakas piti sylissä Jyväskylän Seminaarinmäellä ylioppilaskarkeloissa.
Minä en ole 61 vuotias vaan 47 vuotias. Hyvää kuuluu.
Saanko kysyä että liittyykö ikäänne ihmisten haukkuminen?
Mulle yo-lakki teetti paljon työtä. Kotona sanottiin, että sulle riittää keskikoulu. Kävin töissä 10 vuotta ja 25-vuotiaana aloitin töiden ohessa iltalukion. Kirjoitin 1985, yleisrvosana oli M, yksi L. Kolme vuotta siihen kului, kirjoitusten alla pidin kuukauden lukuloman palkatta.
Ostin juhlavaatteeksi ihanan mustavalkoisen housupuvun, en käytä mekkoja ja halusin sellaien jota voi käyttää myöhemmin. Sain vielä stipendinkin, joka ilahdutti. Itse tein tarjottavat tietysti, ei ollut rahaa ostaa.
Äitini osti myöhemmin itselleen toisen rintalyyran. Minä en ostanut; kysyin miksi ostaisin. Kun omat lapset kirjoittivat yo:ksi, hän antoi sen minulle. Kerran olen käyttänyt.
Iloista vappua kaikille 🎈
Eipä tässä kurjuutta kummempaa.
Hammaslääkärikäynti meni hyvin ja hammas on kuin ennallaan ennen lohkeamaa. Varmasti käyn tuolla jatkossakin, kun oli hyvä kokemus. Itsellä alkaa nyt hampaiden hoitokuuri, kun taas uusia reiän alkuja tullut. Hammaslääkärikin hieman ihmetteli. Kyseli juonko limsoja, energiajuomia yms kun ne voivat kuulemma aiheuttaa tuon reikiintymiskierteen. Itse vastasin etten juo tuollaisia.
Sitten kyseli olenko aloittanut seurustelun, kun kuulemma tähänkin liittyvät asiat voivat muuttaa suun tasapainoa. Vähän huvitti ja sanoin, ettei ole mitään sellaistakaan syytä, eikä ole koskaan ollutkaan (tätä en sanonut sanonut). Päädyttiin siihen, että kai se ruokailu sitten aiheuttaa niitä happohyökkäyksiä. Parempi hammastahna (vaikka entinenkin apteekin tahna) käyttöön ja hammaslankaa edelleen käytettävä. Lisäksi ksylitolitabletteja käyttöön. Seuraillaan sitten auttaako.
Vapussa ei ole itselle mitään muisteltavaa. En muistele lukiota tai ole mitenkään sitä ikinä juhlinut. Ei ole ikinä ollut edes porukkaa ja toisaalta en kaipaa mitään alkoholin käyttöä yms juhlimista. Toisaalta olisihan sitä joskus kiva vappua jonkun kanssa viettää. Tällä menolla päivät samanlaisia ja kyllähän minäkin katson esim uutisia vapun vietosta ja sillä tavalla koen erillisyyttä muista, kun minulla ei ole mitään.
Muuten tänään taas ulkoilua, kun puudutus alkaa suusta laskea. Opiskeluja pitää saada tehtyä ja se on aina ihme tuolla, että on joku palautus melkein joka pyhä. Viimeksi pääsiäisenä ja nyt taas vapun jälkeen. Äitini sai taas yhden tutkimusajan varattua ja vähitellen kaikki etenee. Menemme toivottavasti tänäänkin yhden kävelyn yhdessä jos hänen jalkansa ja selkänsä kestää sen ja kipu pysyy kurissa. Saa nähdä miten käy. Kesäksi toivottaisiin juuri sitä, että paremmin pysyisi hallinnassa se kaikki ja voisi taas luottaa, että pääsee kulkemaan.
Kuuntelen Teijo Lindströmin tangoja ja muita lauluja you tubesta. Olen aivan unohtanut, miten hyvä laulaja tämä entinen tangokuningas onkaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole 61 vuotias vaan 47 vuotias. Hyvää kuuluu.
Saanko kysyä että liittyykö ikäänne ihmisten haukkuminen?
Saanko kysyä, mihin kommenttiin viittaat? Minä en ainakaan kenenkään ikää kommentoi, rikkauttahan se on, että eri ikäiset kirjoittellee :)
N64 (alettu ketju N61)
Pyöräiltiin leipomokahvilasn munkkirinkilöitä ostamaan. Siellä olikin aika kuhina, paljon muitakin munkinostajia. Poikettiin vielä kauppaan simaa ostamaan.
Sen verran vappua mekin vietetään!
Olipa kylmä ilma! Olin jo ajatellut jättää pitkät kalsarit pois mutta onneksi laitoin, kyllä olisin palellut ilman.
Suuresti ihmettelen niitä jotka valittavat ettei jaksa pitkiä viestejä lukea. Ettekö lue kirjojakaan tai muita pitkiä tekstejä?
Ja jotka olette kyllästyneet elämäänne ja katsotte vain telkkaria- menkääpä kirjastoon. Siellä odottaa ovi mielenkiintoisiin maailmoihin kirjan kansien välissä.
Kaikille toivotan hyvää kevään jatkoa💐
Hyvää yötä