Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22171)

Vierailija
10861/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tiukkapipoinen mutta en kyllä välitä tässä ketjusssa mitään seksijuttuja lukea. Kyllä siitä asiasta löytyy omia osioitaan.

Onpa ulkona lämmin tuuli! Sen verran kävin ulkona että hain postin- jostakin syystä tänään vetämätön olo. Sentään petivaatteet saatiin vaihdettua.

Mies on plarannut kuva-arkistojaan. Vuosien varrella kertynyt laatikkotolkulla dioja ym. Suurin osa joutaa roskiin.

Ystävistä- minulla on jäänyt yhteydenpito kokonaan. Olen vetäytyvä introvertti joten mulle riittää tämä hiljaiselo. Sisarusten kanssa viestitellään ja tavataan.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille💐

Vierailija
10862/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä pääsiäisenä yhtään mitään erikoista. 

Ostin 3 narsissia parvekelaatikkoon, ehkä löydän jonkun koristeen, vaikka muuton yhteydessä heitin pois paljon niitä. 

Yläkerran vanha pariskunta teki mulle toissapäivänä tylysti. Tulin samaan aikaan alaovelle kuin he, eivät pitäneet ovea niinkuin on tapana. Mies tervehti kaukaa nyökkäämällä. Eivätkä odottaneet hissin kanssa, olikin niin kiire kotiin.

Mua ihmetyttää tällainen käytös ja epäystävällisyys. Pari viikkoa sitten kohdattiin sattumoisin lenkkipolulla ja kyselivät olenko muuttanut kun eivät ole nähneet. Nähtävästi perustuu siihen, että vaihdoin autoa syksyllä. En ole tätä autonvaihtoa kenellekään toitottanut. Eli ovat kerrostalokyyliä. Täytyy muistaa tylyttää jollain tavoin kun ollaan seuraavan kerran vaarassa tavata tai joutua olemaan ystävällinen.

Vaistoan ihmisistä paljon. Tää nainen ei pidä minusta, eikä tarvitse pitääkään. En minä hänen harmaata miestään ole vamppaamassa. Kumpikin noin 75-vuotiaita. Asunkin incognito, ei nimeä missään, enkä halua tutustua sen kummemmin kehenkään. Huonot kokemukset edellisistä naapureista rivitalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10863/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän parempaa, kuin eilen. Kiitos kysymästä. Mitä sinulle itsellesi kuuluu. Olisi mukava saada kuulla. 

Vierailija
10864/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 3 narsissia parvekelaatikkoon, ehkä löydän jonkun koristeen, vaikka muuton yhteydessä heitin pois paljon niitä. 

Yläkerran vanha pariskunta teki mulle toissapäivänä tylysti. Tulin samaan aikaan alaovelle kuin he, eivät pitäneet ovea niinkuin on tapana. Mies tervehti kaukaa nyökkäämällä. Eivätkä odottaneet hissin kanssa, olikin niin kiire kotiin.

Mua ihmetyttää tällainen käytös ja epäystävällisyys. Pari viikkoa sitten kohdattiin sattumoisin lenkkipolulla ja kyselivät olenko muuttanut kun eivät ole nähneet. Nähtävästi perustuu siihen, että vaihdoin autoa syksyllä. En ole tätä autonvaihtoa kenellekään toitottanut. Eli ovat kerrostalokyyliä. Täytyy muistaa tylyttää jollain tavoin kun ollaan seuraavan kerran vaarassa tavata tai joutua olemaan ystävällinen.

Vaistoan ihmisistä paljon. Tää nainen ei pidä minusta, eikä tarvitse p

Kivalta varmaan näyttää nuo narsissit parvekelaatikossa. Niistä saa iloa pääsiäiseen. Hyvää pääsiäisen aikaa sinulle 🌼

Vierailija
10865/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän parempaa, kuin eilen. Kiitos kysymästä. Mitä sinulle itsellesi kuuluu. Olisi mukava saada kuulla. 

Kiitos kysymästä. Kudoin innokkaasti koko päivän, huomenna on tarkoitus lähteä eväsretkelle. Kahveja en taida ottaa, voikkaleivät ja vettä riittää

Nyt katson ykkösen Elossa-ohjelmaa

N64

Vierailija
10866/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaistoan ihmisistä pal

Mullakin on jo narsissit ulkona. Hyvää malkamaanantaita kaikille... ja huomenna tikkutiistaita :)

Vierailija
10867/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellokeskiviikko, kiirastorstai, pitkäperjantai, lankalauantai...

Vierailija
10868/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovantoteejat kiusaa. Taas alkoi juhlapyhäkiusaamisralli kielloista huolimatta.

Vierailija
10869/22171 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jälkiruokaa teillä on pääsiäisenä? Meillä mämmiä ja joku päivä persikkarahkaa, tai luumua

Hyvää yötä

Vierailija
10870/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemon possetit ajattelin tehdä pääsiäisaterian jälkkäriksi. Hedelmärahkaa varmaankin myös :).

Early birdinä heti aamusta kun on kiva päivä edessä; ollaan miehen kanssa molemmat vapaalla ja lähdetään käymään kukkatukusta minulle harjoittelumatskuja erilaisiin sidontatöihin ja sen jälkeen jonnekin syömään. Toivottavasti ei lähde ihan hanskasta kukkien ostelu...ystävät ja tuttavat tulevat saamaan kukkaisia tervehdyksiä tänä pääsiäisenä. Samalla pääsen harjoittelemaan tekstaamista tekemiini kortteihin. Teen itselleni myös "muistipelikortit" tentittävistä kasveista. 

Pirteää päivää kaikille!

Vierailija
10871/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemon possetit ajattelin tehdä pääsiäisaterian jälkkäriksi. Hedelmärahkaa varmaankin myös :).

Early birdinä heti aamusta kun on kiva päivä edessä; ollaan miehen kanssa molemmat vapaalla ja lähdetään käymään kukkatukusta minulle harjoittelumatskuja erilaisiin sidontatöihin ja sen jälkeen jonnekin syömään. Toivottavasti ei lähde ihan hanskasta kukkien ostelu...ystävät ja tuttavat tulevat saamaan kukkaisia tervehdyksiä tänä pääsiäisenä. Samalla pääsen harjoittelemaan tekstaamista tekemiini kortteihin. Teen itselleni myös "muistipelikortit" tentittävistä kasveista. 

Pirteää päivää kaikille!

Floristiopinnot menossa? Hieno ammatti jos on taipumus alalle :) siis värisilmää, tekstaustaitoa yms. Latinaksi varmaan muistikortit?

Puutarhuri

Vierailija
10872/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Töitä pitäisi taas tänään tehdä. Minä niin odotan pääsiäistä. Yritän pitää torstain etäpäivänä, niin saa 5 päivää rauhaisaa kotiaikaa. Vaikka varmuudella töitä teen vähän pääsiäisenäkin, niin se kuitenkin leppoisampaa, kun ei ole mitään sovittua eikä tarvitse minnekään olla menossa. 

Nyt tässä pari tuntia etäilyä ja sitten Vantaan poliisilaitokselle. Kaupassa voisi samalla reissulla käydä ostamassa halpaa juustoa. Taisi olla S-Marketeissa ja Alepoissa Oltermanni 4,99 e/kg. Eilen kävin hakemassa lähituottajalta 1 kg mustaherukoita 15 e ja 800 g pensasmustikoita 10 e. Lihaakin voisi alkaa ostaan toiselta lähituottajalta, mutta toistaiseksi jäänyt marjojen ja munien ostamisiin.

N53

Vierailija
10873/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Töitä pitäisi taas tänään tehdä. Minä niin odotan pääsiäistä. Yritän pitää torstain etäpäivänä, niin saa 5 päivää rauhaisaa kotiaikaa. Vaikka varmuudella töitä teen vähän pääsiäisenäkin, niin se kuitenkin leppoisampaa, kun ei ole mitään sovittua eikä tarvitse minnekään olla menossa. 

Nyt tässä pari tuntia etäilyä ja sitten Vantaan poliisilaitokselle. Kaupassa voisi samalla reissulla käydä ostamassa halpaa juustoa. Taisi olla S-Marketeissa ja Alepoissa Oltermanni 4,99 e/kg. Eilen kävin hakemassa lähituottajalta 1 kg mustaherukoita 15 e ja 800 g pensasmustikoita 10 e. Lihaakin voisi alkaa ostaan toiselta lähituottajalta, mutta toistaiseksi jäänyt marjojen ja munien ostamisiin.

N53

Oothan huomannu poliisien lakon ? :)

Kiva, kun voi suosia lähiruokaa. Itse ostan usein kaupasta lähileipää, vihanneksissakin katson missä kurkut on viljelty...

Puutarhuri

Vierailija
10874/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhurille.

Joo, poliisilakko, mutta se on tietyillä paikkakunnilla. Vantaa ei tuohon käsittääkseni kuulu. Joka tapauksessa tutkijan kanssa on sovittu kuulusteluaika eikä tuo ole sitä perunut, joten kaippa se sovitusti toteutuu... Itseäni ei kuulustella, vaan töiden puolesta sinne suunnistan.

Kuulun FBssa lähiruokarinkiin ja sieltä alkanut tilailemaan. Tuottaja tulee tuohon lähettyville pakulla ja sitten ennakkovarausten perusteella sieltä hakenut marjat ja viimeksi ostin 60 kpl munia. Nyt ei niitä tarvinnut, kun edellisiä vieläkin jäljellä. 

Katso, on teidän paikkakunnalla vastaavaa FB-ryhmää.

N53

Vierailija
10875/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tokkurainen olo kun tuli kaiken maailman nappeja otettua yöllä, että sain unen päästä kiinni.

Enköhän tästä kohta ala kahvin voimalla piristymään ja miettimään taas synkkiä asioita.

Vierailija
10876/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tokkurainen olo kun tuli kaiken maailman nappeja otettua yöllä, että sain unen päästä kiinni.

Enköhän tästä kohta ala kahvin voimalla piristymään ja miettimään taas synkkiä asioita.

Miksi väkisin yrität nukkua? Minä valvon lähes joka toisen yön kokonaan, mutta en ota mitään siiihen tai otan kirjan käteen ja luen läpi yö. Mukavasti kuluu aika.Viime yönä luin Lisa Ridzenin Kurjet lentävät etelään, vanhan miehen elämän loppuvaiheita lämmöllä kirjoitettuna kotisairaanhoidon muistiinpanojen pohjalta. Suosittelen.

Vierailija
10877/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen voikkaleipiä eväsretkelle, tarkoitus n.6km kävely tehdä. Aurinkolasit päähän ja menoksi.

Tikkutiistain terkut

N64

Vierailija
10878/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen voikkaleipiä eväsretkelle, tarkoitus n.6km kävely tehdä. Aurinkolasit päähän ja menoksi.

Tikkutiistain terkut

N64

Voikkaleivät jo huomattu, ärsyttävä sana.

Vierailija
10879/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkutiistain terkut

N64

Voikkaleivät jo huomattu, ärsyttävä sana.

Isotpa on sinunkin huolesi, voi voi...

Vierailija
10880/22171 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 herätty. Jäätynyt olkapää jomottaa, mutta päätin silti siivota, tai no pyyhkiä pölyt ja raivasin muutaman tiellä olleen tavaran piiloon. Istutin myös pääsiäispupun kaapin reunalle, vaikka tuo pääsiäinen menee ja tulee kuten muutkin pyhät. Taitaa tulla lämmin päivä, mutta ei jotenkin huvita mennä ulos, kun on vanhuksen hoidosta vapaata tänään. Nyt juon kahvit ja yritän keksiä jotain älykästä kuukauden pakollisiin työhakemuksiin.

63 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme