Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Kansan viisautta:
Jos sinulla on huolia ja murheita, kävele ahtaissa pöksyissä (kengissä), silloin unohdat kaiken muun.
Kiitos pöksyjen venyttelijöille aamun nauruista 😅
Just. Ja päivän kohokohta, ainoa ilo, on se, kun vihdoin saat riisua ahtaat pois... :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan viisautta:
Jos sinulla on huolia ja murheita, kävele ahtaissa pöksyissä (kengissä), silloin unohdat kaiken muun.
Just. Ja päivän kohokohta, ainoa ilo, on se, kun vihdoin saat riisua ahtaat pois... :) :) :)
Ei ihme, että me ollaan onnellisin kansa. Ilo löytyy (liian) pienestäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan viisautta:
Ei ihme, että me ollaan onnellisin kansa. Ilo löytyy (liian) pienestäkin!
Tämä. Eipä arvannut 'eukko', mikä hyväntuulinen riemu repee (onneks ei pöksyt :) ) hänen housu-huolistaan :>)
En voi enää ikinä ostaa pikkuhousuja, muistamatta tätä ketjua. Tuskin uskallan tavaratalossa edes lähellekään alusvaateosastoa. Pitänee käydä vaan pikkukaupoissa... saakohan sieltä edes isoja pöksyjä?
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus
Ja taito nauraa arjen pienille asioille :)
Nainen (mies) se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta!
Vierailija kirjoitti:
Nainen (mies) se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta!
Pikkuhousut ei o tyhjää :)
Aika raaka tuuli. Lähdettiin alta pois kun siivoojat tuli- käveltiin keskustaan ja luettiin kirjastossa lehtiä. Oli mukava tulla siistiin kotiin!
Päätimme että tuosta palvelusta maksamme mielellään kun ei enää kuluteta rahaa matkusteluun.
Vaatteitakaan ei varmaan tarvi vuosiin ostaa, kaikkea on. Jospa laihtuisi sen verran että lämmin parkatakki mahtuisi päälle, se olisi nätti.
Hyvää viikkoa kaikille💐
Vierailija kirjoitti:
Aika raaka tuuli. Lähdettiin alta pois kun siivoojat tuli- käveltiin keskustaan ja luettiin kirjastossa lehtiä. Oli mukava tulla siistiin kotiin!
Päätimme että tuosta palvelusta maksamme mielellään kun ei enää kuluteta rahaa matkusteluun.Vaatteitakaan ei varmaan tarvi vuosiin ostaa, kaikkea on. Jospa laihtuisi sen verran että lämmin parkatakki mahtuisi päälle, se olisi nätti.
Hyvää viikkoa kaikille💐
Käytiin kiinalaisessa lounaalla samalla. Hyvää oli taas ja olen oppinut ottamaan maltilla niin ei tule ähky.
Sisko on toipunut leikkauksesta hyvin ja enää ei tarvita jatkotoimenpiteitä, kaikki saatiin pois. Olen niin onnellinen pikkusiskoni puolesta! Jännästi vielä vanhanakin kannan huolta hänestä. Aivan kuten lapsistanikin. Kiitollinen olen elämästä. Ja siskosta.
Vierailija kirjoitti:
Sisko on toipunut leikkauksesta hyvin ja enää ei tarvita jatkotoimenpiteitä, kaikki saatiin pois. Olen niin onnellinen pikkusiskoni puolesta! Jännästi vielä vanhanakin kannan huolta hänestä. Aivan kuten lapsistanikin. Kiitollinen olen elämästä. Ja siskosta.
Hienoja kuulumisia, huolta kantaa usein aina pikkusiskosta, minäkin. Sisko on kohta 63v
Tänään kaunis päivä ja olin ulkona paljon. Illalla vielä toinen lenkki. Viikonloppuna luvattiin vesisadetta mikä ei innosta. Olisi saanut vielä maaliskuussa olla lunta maassa. Liukasta vaan tulee.
Muuten yritän opiskeluja tehdä ja kaupassa kävin aamulla. Nyt pärjään niillä ostoksilla pitkään. Mieliala melko surkea ja väsynyt olen. Eräs ilta nukuin melkein tuoliin. En yleensä anna itseni nukkua päivällä, kun se voi vaikuttaa yöuniin. Kirkkaat päivät kivoja, mutta itseä väsyttävää se yhtäkkinen valon määrä.
Täälläkin ollut tänään kaunis päivä, monen harmaan päivän jälkeen. Sai oikein ihmetellä, miten kirkas voi helmikuun aurinko olla. On tullut pari senttiä uutta lunta, niin hanget olivat häikäiseviä. Tuuli pyöritti pakkaslunta hangella. Tällainen talvi on parasta.
Vierailija kirjoitti:
no on täällä jutut
Ja hyvät sellaiset :)
Vierailija kirjoitti:
no on täällä jutut
🤓
Eilen illalla pistin sytot ja tänään en olekaan tehnyt juuri muuta kuin oksentanut ja käyttänyt koiraa ulkona. Onneksi iltalenkkikin on nyt ohi ja voin pistää pään tyynyyn. Huomenna taas parempi päivä. Jotain kuitenkin olen tänään tehnyt. Nimittäin selaillut ja kuunnellut Youtubesta musiikkia. Aiemmin kirjoitinkin vähän musiikkimaustani eli tykkään melodisesta metallista. Noh, nyt osui sitten eteeni Disturbed. Ja vanha kunnon Sound of Silence, jonka alunperin esitti Simon &Garfunkel. Mutta tää Disturbedin versio on mielestäni aivan ihana <3 Vähän "metallinen".
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Eilen illalla pistin sytot ja tänään en olekaan tehnyt juuri muuta kuin oksentanut ja käyttänyt koiraa ulkona. Onneksi iltalenkkikin on nyt ohi ja voin pistää pään tyynyyn. Huomenna taas parempi päivä. Jotain kuitenkin olen tänään tehnyt. Nimittäin selaillut ja kuunnellut Youtubesta musiikkia. Aiemmin kirjoitinkin vähän musiikkimaustani eli tykkään melodisesta metallista. Noh, nyt osui sitten eteeni Disturbed. Ja vanha kunnon Sound of Silence, jonka alunperin esitti Simon &Garfunkel. Mutta tää Disturbedin versio on mielestäni aivan ihana <3 Vähän "metallinen".
Onpa upea, jotenkin tuli mieleen Leonard Cohen. Tykkään kyl alkuperäisestäkin.
Hyvää Yötä
N64
Eukko ! Lopeta ! Mun pitää lähteä auton rattiin, enkä saa nauruani loppumaan...
N64v akka, joka joskus myös on erehtynyt alkkareiden kokoviidakossa ;)