Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullukalle kuuluu hyvää. Hän suree vain jo etukäteen hiihtokelien loppumista viikonvaihteen plussakeleihin. Pientä kotiremppaa, vuotavia hanoja ja takan lämmitystä ja vaimon hartoiden hierontaa, siinä päivän touhut. Rakkautta teillekin!
Heippa, hommaa Kullukalle rullasukset, ei lopu hiihtokelit;)
Hän aloittaa metsätyöt, kun hiihtokelit loppuu. Tykkää niistä vielä enemmän kuin hiihtämisestä. Minusta tykkää kyllä kaikkein eniten.
Ihana viesti,
terkut kullukalle. Harmi on tälläiset vähälumiset talvet, pilkkijäätkään ei kaikkialla kanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuolemaa joka hetki
Sinulle siunausta pyydän, missä oletkin, tuntematon kanssaihminen.
Joulupukilleko kirjoitat? Eikös noi jeesustelut vois jättää ketjusta pois, uskikset voi perustaa oman hallelujaa-ketjunsa!
Ehkäpä voisimme kunnioittaa toistemme arvomaailmaa ilkeilemättä?
Ehkäpä voisimme kunnioittaa toisiamme jättämällä tästä ketjusta uskonnon ja politiikan pois? Aiheet, mitkä aiheuttavat eniten kahtiajakoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulupukilleko kirjoitat? Eikös noi jeesustelut vois jättää ketjusta pois, uskikset voi perustaa oman hallelujaa-ketjunsa!
Ehkäpä voisimme kunnioittaa toisiamme jättämällä tästä ketjusta uskonnon ja politiikan pois? Aiheet, mitkä aiheuttavat eniten kahtiajakoa...
Kannatetaan! Kiroilua kehottaisin myös välttämään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikoinani kurssin "Ilman kirjoja olisin tullut hulluksi".
Minut on pelastanut kirjojen lukeminen. Vaikka pyörin miten mustassa mudassa, luen ja kirja nostaa minut pois omista ajatuksistani. Mitä surullisempi kirja, sen parempi. Sota-ajan kirjat, köyhyys ja osattomuus. Viimeksi minua auttoi Varpunen, kirja orvosta pikkupojasta, joka kasvaa antiikin ajan ilotalossa. Jos hän selvisi, minäkin selviän. Yritä lukea tai kuunnella äänikirjaa, se voi auttaa sinuakin.
Jos 'pyörii mustassa mudassa' eli on masentunut, ei kirjan lukemiseen pysty keskittymään, eli et ole missään 'mudissa' pyörinyt! Kokemusta on, 2 im-yritystä enkä todellakaan pystynyt uutta kirjaa aloittamaan, joitain vanhoja, joita olin lukenut jo monen monta kertaa, pystyin 'lukemaan': palauttamaan m
Minut pelasti elämään ect-hoito. Lääkeresistentti vakava masennus: siinä ei kyllä kirjaa pystynyt lukemaan!
Mitä oivallisin kävelyilma! Melkein 7 km käveltiin upeassa auringonpaisteessa.
Talojen räystäiltä jo tippui vesi. Taas pukeuduin liian lämpimästi ja tulipa kuuma. Pitää muistaa että jos alkumatkasta on vilakka olo niin on sopiva vaatetus.
Nyt on perunamuusi tekeillä ja salaattiannokset lautasilla valmiina. Ne syödään aina alkupalaksi, en tykkää ruuan kanssa syödä salaattia.
Hyvää loppuviikkoa kaikille💐
Ihana aurinko.Odotan kevättä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet asiat tässä maassa aiheuttaa kahtiajakoa. En silti sano, etteikö ehdotuksesi olisi ihan hyvä. Mä en ole kristitty enkä minkään muunkaan valtauskonnon edustaja, mutta mua henkilökohtaisesti ei ole koskaan haitannut, jos joku toivottaa mulle jotain hyvää oman uskonsa mukaisesti. Taannoin autoin yhtä täydessä tuiterissa olevaa romanimiestä pääsemään bussilla kotiinsa ja hän toivotti mulle lähtiessään Jumalan siunausta. En ottanut nokkiini vaan päinvastoin. Se oli hänen tapansa ilmaista kiitosta, jollain toisella on jokin toinen tapa.
Nyt kaikki ihastelemaan Lampaan laupeutta kun hän kännistä kulmahousua kaikessa ylemmyydessään alentui auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki ihastelemaan Lampaan laupeutta kun hän kännistä kulmahousua kaikessa ylemmyydessään alentui auttamaan.
Laita joku tunnistettava merkki (vaikka lampaan kuva) takkisi hihaan, niin lupaan ja vannon olevani koskaan auttamatta sua, vaikka saisit sydärin ja tarvitsisit elvytystä :D Mulle ei noin muuten ole merkitystä, kuka tai millainen ihminen apuani tarvitsee. Autan, jos pystyn. Mutta en toki sellaista, joka ei apuani halua.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joku tunnistettava merkki (vaikka lampaan kuva) takkisi hihaan, niin lupaan ja vannon olevani koskaan auttamatta sua, vaikka saisit sydärin ja tarvitsisit elvytystä :D Mulle ei noin muuten ole merkitystä, kuka tai millainen ihminen apuani tarvitsee. Autan, jos pystyn. Mutta en toki sellaista, joka ei apuani halua.
Elvytyskielto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvytyskielto
Ei ohikulkija tiedä onks sulla elvytyskielto vai ei. Joku voi alkaa elvyttämään sua jos saat jonkun sairaskohtauksen julkisilla paikalla. Ensihoito tietty paikalle tultuaan lopettaa elvytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä viestistäsi itse oot varmaan ylpeä :(
Luulenpa, ettei kukaan muu ole. Outo olet
Vierailija kirjoitti:
Onpa joku ilkeä! Pöyristyttävää puhetta.
Uppaaja innostunut, inhoaa ketjua eikä osaa ressukka pysyä pois :(
Johan täällä hetki olikin hauskaa, rauhallista ilman ilkeyttä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sun olo on kohentunut ja jotain pysyy jo sisällä. Tsemppiä
N64
Kiitos hyvää! Suoli toimi tänään ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon ilman valtavaa ponnistelua, tosin yhä laksatiivin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa joku ilkeä! Pöyristyttävää puhetta.
Mun mielestä jo tuo sana "kulmahousu" kertoo kirjoittajastaan ihan riittävästi. Kaksi läheisimmistä serkuistani on puoliksi romaneja enkä ikinä käyttäisi heistä "kulmahousu" -sanaa. Itseasiassa näistä serkuista tulikin mieleen 1980-luvun alku, kun olin heidän kanssaan yhden pikkupaikkakunnan baarissa. Toinen istui oikealla puolellani ja toinen vasemmalla. Noh, siihen tuli sitten aika hyvännäköinen nuorimies juttelemaan mulle. Serkkuni nousivat seisomaan ja kysyivät tältä mieheltä: "Onks sulla jotain asiaa meidän serkulle?". Noh, kundihan vakuutteli, että ei ei tietenkään ja anteeksi, että häiritsi. Annoin serkkupojille sellaisen läksytyksen, että saakeli pilasitte mun tsäänssit :D :D Sen koommin serkkupojat ei puuttuneet mun miesvalintoihin, vaikka rehellisesti sanottuna - näin jälkeenpäin ajateltuna - olisi ollut ihan hyväkin, jos olisivat puuttuneet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sun olo on kohentunut ja jotain pysyy jo sisällä. Tsemppiä
N64
Nyt pysyy jo. Soitin tunti sitten mun siskolle ja kysyin, onko sillä illaksi jotain ohjelmaa. Ei ollut, joten tänään siis tiedossa isosiskon kanssa juustoja ja viiniä iltapalaksi. Pitää vaan piski kohta käyttää iltalenkillä ja poiketa isältä hakemassa yks paperi sitä ennen. Tein muutama viikko sitten sitruuna-veriappelsiinihilloa ja se on tosi hyvää juustojen kanssa, joten tällainen hiihtolomaviikon ilta tulossa.
Huolestuttaa Trumpin puheet Ukrainasta, on hänetkin teurastaja näköjään puhunut sekaisin.
Teimme mieheni kanssa muutama päivä sitten eropäätöksen. Samalla päätin, että saan surra, mutta elämässä on paljon hyvää ja hienoa, joten en halua jäädä märehtimään vaan aion hemmotella itseäni ja saada arkeni mahdollisimman miellyttäväksi. Tänä aamuna paistaa aurinko ja tuntuu, että luonto on heräämässä talviuniltaan. Tuli olo, että nythän sitä itsekin voisi herätä kevään mukana, olen ollut niin monta vuotta väsynyt ja alakuloinen, että uusi alku on enemmän kuin tervetullut. Kaikkea hyvää teille tähän päivään