Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22567)

Vierailija
8661/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Nuorempana hyvä sana asioiden lykkäämiseen on SITKU.

Keski-ikään päästäessä vaihdetaan sanaan MUTKU.

Vanhempana voi sitten surkutella VOIKU.

Miten olisi NYTKU?

Mihin ryhmään tunnet kuuluvasi?

Mä olen kyllä HETKU! Olen niin nopea ja kärsimätön, teen asiat usein etukäteen tai heti kun mahdollista. Miehenkin otin puolen vuoden tutustumisen jälkeen ja hyvin on mennyt puoli vuosisataa kohta.  Joulun siivoan pois jo joulupäivänä ja ruuat teen aamulla valmiiksi koko päiväksi. Siivouspäivää odotan, aloitan jo vähän illalla. Heti toimeen.

HETKUsta tulee kyllä sama mielikuva kuin SITKUsta. Heti kun saan lottovoiton, sitten kun saan lottovoiton...

ASAP olisi hyvä jos ei olisi englantia.

Itselläni on välil

Oisko HETNY parempi? Heti nyt?

Vierailija
8662/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapin raivausasiaa. Mulla on vain punaista, pinkkiä, valkoista  ja farkun sinistä. Mustaa ei yhtään, yksi harmaa hautajaisasu. Laita pois kaikki joista et tykkää. Niin mä tein ja noi jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekaapin raivausasiaa. Mulla on vain punaista, pinkkiä, valkoista  ja farkun sinistä. Mustaa ei yhtään, yksi harmaa hautajaisasu. Laita pois kaikki joista et tykkää. Niin mä tein ja noi jäi.

Eri: ei kai vaatteita kertyiskään, jossei niistä just tykkäis... ei siis raaski laittaa pois, vaikka ei joitain juuri pidäkään...

Joihinkin liittyy jopa muistoja, mullon pari 20v sitten kuolleen isäni paitoja. Niitä tosin pidänkin

Vierailija
8664/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin kuin pelkäsin, että kun äitini on ollut saikulla hieman pidempään niin heti töissä prosentit alas. Eli kostetaan saikulla olo. Hirveän epäreilua ja suututtaa tuollainen toiminta. Äitini on muutenkin ollut aiemmin hyvin vähän pois ja nyt kerrankin on ollut pakko olla hieman pidempään (noin kuukausi) niin heti saa maksaa siitä. Lisäksi äitini ei ole sanonut etteikö tulisi vielä takaisin töihin yms. Eli itse vetävät johtopäätöksiä ja pelaavat ihmisten kanssa. Joku toinen saa olla saikulla ja toiselle se on jo liikaa. Koko syksy jo yhtä pelleilyä muuten työaikaprosentin kanssa. Nyt sitten sairastuminen "huonoon" aikaan.

Mietin millainen maa tämä Suomikin on. Mukamas niin hyvä maa asua ja elää. Eipä se aina tunnu silti. Epäreilua kohtelua ja moni sinnittelet vähillä rahoilla. Lisäksi kaikki kiusaamistaustani yms ei ole ihmisistä hirveän hyvää kuvaa antanut. Suututtaa paljon tämä äitini kohtelu ja laitontakin tuo on. "Välittävä Suomi" ja pah mitä ironiaa. Ja älkää kukaan pyydän kirjoittako, että keskity itseesi jne. Kyllä tämä kaikki minuakin harmittaa ja melkoinen talvi kyllä ollut. 

Vierailija
8665/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi niin kuin pelkäsin, että kun äitini on ollut saikulla hieman pidempään niin heti töissä prosentit alas. Eli kostetaan saikulla olo. Hirveän epäreilua ja suututtaa tuollainen toiminta. Äitini on muutenkin ollut aiemmin hyvin vähän pois ja nyt kerrankin on ollut pakko olla hieman pidempään (noin kuukausi) niin heti saa maksaa siitä. Lisäksi äitini ei ole sanonut etteikö tulisi vielä takaisin töihin yms. Eli itse vetävät johtopäätöksiä ja pelaavat ihmisten kanssa. Joku toinen saa olla saikulla ja toiselle se on jo liikaa. Koko syksy jo yhtä pelleilyä muuten työaikaprosentin kanssa. Nyt sitten sairastuminen "huonoon" aikaan.

Mietin millainen maa tämä Suomikin on. Mukamas niin hyvä maa asua ja elää. Eipä se aina tunnu silti. Epäreilua kohtelua ja moni sinnittelet vähillä rahoilla. Lisäksi kaikki kiusaamistaustani yms ei ole ihmisistä hirveän hyvää kuvaa antanut. Suututtaa paljon tämä äitini kohtelu ja laitontakin tuo on. "Väl

Totta kirjoitat, ei ole Suomi enää pienen ihmisen puolella. Otetaan niiltä, kellä ei ole!!! Joskus olen niin huolissani tulevaisuudesta. Niin huonosti kohdellaan vanhoja ja sairaita, pienituloisia. Missä kymmenien vuosien päästä vanhoja hoidetaan? Hoidetaanko???

Plus päälle nämä maailman murheet: sodat, väkijoukkoon ajamiset, ampumiset, väkivalta...

Purkaus tämäkin...

Vierailija
8666/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vakavat sairaudet, kuten haimasyöpä ja harmittaa yksinäisyys.

Vierailija
8667/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p*ska päivä. Tärkeä lääkäriaika peruttiin ja ohjeena voit mennä päivystykseen, jos tarvitsee. En mene. Turhauttavaa. :/

Vierailija
8668/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin millainen maa tämä Suomikin on. Mukamas niin hyvä maa asua ja elää. Eipä se aina tunnu silti. Epäreilua kohtelua ja moni sinnittelet vähillä rahoilla. Lisäksi kaikki kiusaamistaustani yms ei ole ihmisistä hirveän hyvää kuvaa antanut. Suututtaa paljon tämä äitini kohtelu ja laitontakin tuo on. "Väl

Onko äitisi jo palannut/palaamassa töihin?

Vierailija
8669/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä opin ostamaan tarpeeksi suuria alusvaatteita? Ostin tänään bambualushousuja ja katsoin kaupassa, että ihan mun kokoiset ja onneton ostin vielä neljät. Kotona revin laput irti ja sovitin, eikös mokomat kinnaa liikaa! Mikään ei oo inhottavampaa kuin kinnaavat alusvaatteet. Puoliso lupasi venytellä niitä.... Saas nähdä miten?

Vierailija
8670/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää kuuluu, toivottavasti sinullekin. Katsoin äsken 7 minuuttia Yle Areenasta ohjelmaa 'Sointu Borg ja tyrkyt*ja se riittikin hyvin. Tyhjänpäiväistä tohinaa, ei kiitos enempää tuollaista pintaliitoista elämäntapaa. Nyt ulos auringonpaisteeseen pikkupakkaseen kävelylenkille ja huomenna taas töihin. 

Vierailija
8671/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on tooosi toooosi paljon vi,,,tus saikulla.

Vierailija
8672/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parenpaan päin menee viikon yskinyt ,keuhkoputkentulehdus,kiitos kysymästä,toivottavasti sullakin on kaikki ok.

Vierailija
8673/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parenpaan päin menee viikon yskinyt ,keuhkoputkentulehdus,kiitos kysymästä,toivottavasti sullakin on kaikki ok.

Mulla ok, pikaista paranemista :)

N64

Vierailija
8674/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä taas, haettiin kirjat kirjastosta ja samalla Lidlistä silakkapihvejä. Ne ovat hyviä ja tarpeeksi pieni pakkaus kahdelle. Turha alkaa itse paistamaan kun en mikään keittiöhengetär ole.

Mies aikoo tehdä perunamuusia niitten kaveriksi.

Kaunis ilma taas! Hienoa kun saadaan kunnon talvea edes vähäksi aikaa.

-helmikuussa hanget hohtaa-

💐

Vierailija
8675/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvää kuuluu, toivottavasti sinullekin. Katsoin äsken 7 minuuttia Yle Areenasta ohjelmaa 'Sointu Borg ja tyrkyt*ja se riittikin hyvin. Tyhjänpäiväistä tohinaa, ei kiitos enempää tuollaista pintaliitoista elämäntapaa. Nyt ulos auringonpaisteeseen pikkupakkaseen kävelylenkille ja huomenna taas töihin. 

Joskus mainospätkän katsoin. Se riitti. H i u k a n  ihmettelen, että ylen ohjelma

Ihan hyvää kuuluu, sotkotin just välipalaksi pakastemustikkaa, luonnonjugurttia, auringonkukan siemeniä ja cashew-pähkinöitä. Hunajaa. Naminam

N64

Vierailija
8676/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo telkkaritarjonta on tosiaan ala-arvoista! Kansaa tyhmennetään toinen toistaan tyhjemmillä ohjelmilla.

Minulle riittää mainiosti ne mainosklipit niistä, ei tulis mieleenkään katsoa sen enempää. Mieluummin luen kirjaa.

Vierailija
8677/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä opin ostamaan tarpeeksi suuria alusvaatteita? Ostin tänään bambualushousuja ja katsoin kaupassa, että ihan mun kokoiset ja onneton ostin vielä neljät. Kotona revin laput irti ja sovitin, eikös mokomat kinnaa liikaa! Mikään ei oo inhottavampaa kuin kinnaavat alusvaatteet. Puoliso lupasi venytellä niitä.... Saas nähdä miten?

Venytys ohje: Laita märkänä esim. Tuolin selkänojan ympäri, tai mistä vaan löydät sopivan venytys paikan, kattila, ämpäri jne. Saa olla tosi kireällä. Levitteitä voi vielä survoa väliin. Mene sitten ostamaan uudet 6 kpl kaikkein suurimpia lohdukkeeksi, jos ne muuten ovat mieleisiä. 

Vierailija
8678/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamul aikaisin kävelyl ihanan rauhallista

Vierailija
8679/22567 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on tooosi toooosi paljon vi,,,tus saikulla.

No, äitini ei ainakaan ole ollut, kun tuolta saa potkut jos on liikaa pois eli sinänsä hyvä jos joku voi ns turhaan olla töistään pois. Kaikilla työpaikoilla ei voi olla. 

Ja kyllä äitini olisi palaamassa töihin ja tarkoitus oli palata ihan kohta, mutta eipä ole nyt  töitäkään näköjään. Pari hassua vuoroa. Puolustelkoon joku sitten työpaikan toimintaa jos niin tahtoo. Pomo ok, mutta ns ylempi taho sitten kyttää kaikkea. 

Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla lääkärissä ja kuten vähän arvelinkin reumalääkityus alkaa uudelleen. Tänään illalla eka piikki ja huomenna sitten menee päivä pahoinvoinnin kourissa. Onneksi on hiihtoloma, niin ehdin tehdä muita juttuja taas keskiviikkonakin ja siitä eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi