Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22660)

Vierailija
7921/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea ap N64 väistyy... en jaksa vääntöä feikin kaa. Voikaa hyvin :)

Heippa! 😄

(Vihdoin...)

Ap väistyy... hetkeksi, ei poistu !

Eri

Tuu takas :)

Vierailija
7922/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olo on niin sietämätön, että puran sitä jopa tänne.

Poikaystäväni jätti minut tänään. Hän, jota rakastan.

Meillä on ollut myrskyä viime aikoina, mutta aina ollaan kuitenkin tähän asti saatu asiat haltuun.

Tällä kertaa kaikki on hänen puoleltaan lopullista. Sen vaan tietää.

En nuistanutkaan, että miten kamala tämä tunnetila on. 

Voi sinua! Mutta ehkä on parempikin erota, jos on myrskynnyt jo nyt. Kyllä sen tuntee, jos on oikea rakkaus kyseessä, silloin ei ole myrskyä. Toiselle haluaa vain hyvää. Parempaa kuin itselle. Kokemusta on, olen  aviossa 50 vuotta ollut pappa. Katson rakastani lempeästi ja kiitän häntä elämänsä jakamisesta kanssani.

Ihana kirjotus, silmäkulma kostui. Terkut papalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin helppoa ja yleistä kuin väärinkäsitys. Varsinkin kirjoittelussa, kun ei näe ilmeitä, ei kuule äänenpainoja...

Vaikeinta on vitsailu, joku aina ymmärtää väärin...

Ymmärretään toisiamme, yritetään ainakin, eikö?

N64ap

Yritäthän sinäkin ymmärtää? Aikas kärkäs ole ollutt holhoamaan ja arvostelemaan.

Perustelethan hiukan...

Sivusta: kuka kysyy, jos joku sivullinen, asia ei kuulu hänelle.

Olen kommentoijan kanssa samaa mieltä, ei tarvitse kuin lukea ketjua niin huomaa kuinka ap päsmäröi, holhoaa ja luulee omistavansa ketjun, onhan se hänen aloittamansa :D, mutta se ei tee hänestä modea tai chattiemäntää, mikä hä

:)

Vierailija
7924/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilkeily täällä vaikuttaa nyt dementiapotilaan riitelyltä. Tai pelkästään naisvaltaisen työpaikan nokittelulta ja loukkaantumiselta. 

Jollei ole kiva olla täällä, voi seurata muita kirjoituksia. Ap on tämän laittanut alulle. Hänellä oli hyvä idea kysellä kuulumisia. Kyllä hän saa olla täällä eniten ja kommentoida omalla tavallaan.

Loukkaantujat voivat perustaa oman ketjun. 

Että näin.

Uusi ketju perustettiin, mutta ei kelvannut. Parempi että jätetään tuo loukkaantuja omaan arvoonsa. Sai taas haluamansa; Huomiota! Vaikkakin huonoa, mutta trollaajalle sekin on huomiota. Ei mitään asiaa koskaan itse aloitukseen, sättii aina vain aloittajaa.

Tänne kuuluu tavallista tiistaita. Pakastemustikoita aamupalaksi syön.

Onko uusi ketju suosiossa?

Vierailija
7925/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini Crp arvo olikin nyt yli 200. Todella korkea ja nopeasti noussut. Kuitenkin viime vuoden puolella ne monet kokeet otettiin (Puhdin kautta itse varattiin paketti) ja silloin ei mitään huolestuttavaa. Työterveyslääkäri pitkitti ihmeellisesti nyt näiden verikokeiden ottoa. Ei heti ensimmäisellä kerralla määrännyt niitä. Nyt sai sitten tulehdusarvo nousta. Huomenna äitini menee sitten lääkäriin ja katsotaan eteenpäin. Pitää saada nyt tuo arvo alas ja keksiä syy miksi se on noussut noin paljon.

Harmittaa taas kerran, kun itsekin olen kehottanut häntä kävelemään. Oli fyssarillakin nyt ihan turhaan, kun ei se ollut nyt ajankohtainen asia. Vähän huonoa toimintaa lääkäriltä alusta asti. Tilanne on jatkunut liian pitkään. Äitini on muuten silti ihan "kunnossa". Kipuja on ja hieman viluttaa, mutta mitään muuta oiretta ei ole ollut niin tavallaan se tilanne ei ole näyttänyt noin pahalta. 

Vierailija
7926/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini Crp arvo olikin nyt yli 200. Todella korkea ja nopeasti noussut. Kuitenkin viime vuoden puolella ne monet kokeet otettiin (Puhdin kautta itse varattiin paketti) ja silloin ei mitään huolestuttavaa. Työterveyslääkäri pitkitti ihmeellisesti nyt näiden verikokeiden ottoa. Ei heti ensimmäisellä kerralla määrännyt niitä. Nyt sai sitten tulehdusarvo nousta. Huomenna äitini menee sitten lääkäriin ja katsotaan eteenpäin. Pitää saada nyt tuo arvo alas ja keksiä syy miksi se on noussut noin paljon.

Harmittaa taas kerran, kun itsekin olen kehottanut häntä kävelemään. Oli fyssarillakin nyt ihan turhaan, kun ei se ollut nyt ajankohtainen asia. Vähän huonoa toimintaa lääkäriltä alusta asti. Tilanne on jatkunut liian pitkään. Äitini on muuten silti ihan "kunnossa". Kipuja on ja hieman viluttaa, mutta mitään muuta oiretta ei ole ollut niin tavallaan se tilanne ei ole näyttänyt noin pahalta. 

Voi ei. Tulehdusarvo paha. Kunpa nyt selviäis syy. Tsemppiä Sulle

Vierailija
7927/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta yhdestä viestistä mieleen erään henkilön lause, jossa kuvaili rakastaan sanoilla: "Ainoa ihminen joka on rakastanut minua ja ainoa joka tulee oikeasti rakastamaan". Tai näin muistan. Vuosia on aikaa ja en voi enää tarkistaa niitä sanoja. En tiedä muistaako joku, kun kirjoitin viime keväänä Justinin tarinaa tänne. Liittyy siihen kaikkeen ja toivon, että Adam on selvinnyt eteenpäin elämässään suuren surun kanssa.

Mietin oikeasti miten tuollainen asia vaikuttaa varmasti kaikkeen. Nuo olivat hänen sanojaan ja tulivat mieleeni. Aina välillä mietin  tälläisiä juttuja. Ymmärrän, joku voi ihmetellä, mutta ehkä minulla on senverran vähän ihmisiä elämässäni, että mietin usein myös ulkopuolisten elämää ja tarinoita. Kosketti vaan se muistovideo ja heidän tarinansa niin paljon aikoinaan.

Tämäkin on pitkästi kirjoittavan viesti tässä kaiken muun myllerryksen keskellä. 

Vierailija
7928/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonoa terveyshuolia. Sain huomiseksi ajan lääkäriin. 👨

Vierailija
7929/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukkua pystyyn täällä 

Vierailija
7930/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle Pitkästi kirjoittava

No ei ihme, jos äitisi on ollut kovin huonolla mielellä, kun onkin tulehdusarvot olleet koholla. Ja sinä kaikkea kantamassa. Hyvää, parempaa vointia teille molemmille 💚

Vierailija
7931/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Logania olin juuri katsomassa livenä. Piristi todella tätä harmaata tammikuuta. Mulla on kunnon tapahtumalista tälle ja ensiviikolle. Tapahtumat ovat mun voimavarat. 

Vierailija
7932/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kivaa musiikkia radiosta

Hyvää yötä:)

Vierailija
7933/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukkua pystyyn täällä 

M i k s i  alapeukkua, sinä ilkeä? Toisen terveyshuolia aliarvioit / tsemppiä 

Vierailija
7934/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle Pitkästi kirjoittava

No ei ihme, jos äitisi on ollut kovin huonolla mielellä, kun onkin tulehdusarvot olleet koholla. Ja sinä kaikkea kantamassa. Hyvää, parempaa vointia teille molemmille 💚

Niin tämä on ollut vaikea asia. Äitini on ihmeen "hyvässä" kunnossa kuitenkin. Onneksi on. Ei ole esim flunssainen eikä hänellä ole kuumetta. Se on paljon peittänyt asioita. Lääkäri olisi myös heti saanut lähetteen verikokeisiin pistää. Viikkoja kului välissä ja kuvattiin vaan selkää yms ja fyssarille lähete. Näiden aika on sitten myöhemmin. Mielessäni toivoin kuinka äitini olisi jo ennen joulua mennyt lääkäriin.

Toivottavasti asiat selviävät nyt. Ainakin lääkärin täytyy nyt ottaa nämä jutut tosissaan. Pitää nyt alkaa asioita hoitaa paremmin. Kiitos sinulle ja toivotaan parempaa. 

Vierailija
7935/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Kävin ruokakaupassa ilta-alessa. Kiertelin hyllyjen välissä rauhallisin ottein viettäen iltaa rennosti infernaalisen työpäivän päätteeksi. Myös eräs toinen kierteli. Hymyilimme toisillemme. Tuli hyvä mieli 

Vierailija
7936/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu. Kävin ruokakaupassa ilta-alessa. Kiertelin hyllyjen välissä rauhallisin ottein viettäen iltaa rennosti infernaalisen työpäivän päätteeksi. Myös eräs toinen kierteli. Hymyilimme toisillemme. Tuli hyvä mieli 

Voi teitä söpöläisiä...

Vierailija
7937/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin sellainen sisäisesti hauras olo. Vaikka sinänsä kaikki asiat ovat kunnossa, niin sellainen levoton tunne on sisällä. Nyt jos joku olisi minulle ilkeä, niin varmasti ottaisin sen tavallista raskaammin.  

Ihmisten ilkeyttä olen muuten miettinytkin viime aikoina. Jotenkin ihmetyttää, miksi on niin paljon ihmisiä, jotka iloitsevat toisten vastoinkäymisistä tai katsovat oikeudekseen polkea jo valmiiksi heikolla olevaa. Pönkittävätkö he sillä omaa heikkoa itsetuntoaan vai mistäköhän on kyse? Itse on vaikea ymmärtää sellaista. 

Läheiseni leikkaus oli muuten tänään viimeinkin ja se onnistui onneksi hyvin. Nyt toipuminen pääsee vihdoin alkuun. Siitä on kiitollinen mieli, vaikka luvattoman kauan kestikin päästä hoidon piiriin. Varmasti tämäkin asia osaltaan herkistää. 

Ja olipa muuten mukavaa päästä tänään töiden jälkeen valmiiseen pöytään, kun puoliso innostui kokkaamaan! Se on itselleni aina juhlapäivä, kun ei tarvitse tehdä itse ruokaa. 

Kaikille teille mukavaa loppuviikkoa! 

50+ Mummeli 

Vierailija
7938/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko alapeukuttaja ystävällisesti lopettaa??? Mukavatkin kuulumiset peukutat, enemmänkin harmittaa, kun toisten murheita alapeukutat. Etkö osaa tuntea myötätuntoa?

Vierailija
7939/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
7940/22660 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvvee yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä